wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi Hoi

Sandra blijft je temp nog steeds omhoog?

Wupje: ik vond het zwemmen ook zo geslaagd!! maar hij houd hier niet zo van het diepe water... lekker spelen prima... in het pierenbadje.
    jammer dat je nu toch ongesteld weer ben geworden en ja het klinkt als een vroege miskraam... balen meid.... :(
    heb je wel eens zn snelle cyclus gehad?
    ik hou altijd de korste cyclus aan en de langste...? misschien kan je dat de volgende keer gewoon doen... kan je hem niet missen... soms is het gewoon om gek van te worden van z;n lichaam.

Brett: nou dat zal wel ideale eisprong zijn rond januari, maar ik hoop voor je dat het toch stiekem eerder raak is!! van uit hier een dikke knufff
    Hoe zit het met je temp.?

Tessa: hoe ging het nu met mason had was hij weer zo vroege vogel vanmorge? of heb je hem weer laten liggen?

Manuel: blij dat het goed met je gaat!

marywoods: ik vind het fijn om te zingen, ik vind het zo leuk.
    wij gaan dit jaar ook mee doen aan paradiso (korenfestival). (januarie 2010) ik heb er nu al zin in...
    dus kijken hoe een jury ons koor vind... haha volgens mij weet ik het al. gewoon een gezellig koortje maar ja het maakt ook niet uit.
    NOu en ik hoop voor je dat het snel financieel snel goed zit en dat je lekker een dagje minder kan werken!!
    eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe je zoontje er nu uit ziet..

Cindy: Spannend meid!! nog maar 6 dagen wachten....Nou ik hoop voor je dat het raak is. nog verder klachten?

ik denk dat ik zo toch nog even in bed kruip als joppe er in gaat, ik voel me niet zo lekker... misselijk moe hoofdpijn.
    maar het was gister dan ook wel erg laat :S
    mootje

2. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Wupje, Wat naar zeg, knuff voor jou. Veel plezier vandaag...

@Mootje, Mijn temp was 36.4 dus nog steeds erg laag, dus nog geen ei-sprong gehad :( Ook en knuff voor jou omdat je je niet lekker voelt:)

Wij krijgen nog wat visite vanmiddag.. Fijne Zondag allemaal!

3. Alita

Alita Niet meer actief

He meiden!!

@Wupje jammer meid...in principe kun je ook misselijk zijn geweest ivm je aankomende ongi, niet?
    @Mootje voor jou worden het Vruchtbare dagen nu..spannend!!!

Ik heb nu geen weeïg gevoel meer in mijn baarmoeder, wel nog altijd moe maar ja dat kan van alles zijn he....
    Ik denk dat ik pas volgende week maandag ga testen na mijn nod van 28 november..tenminste als mijn gevoel niet zegt dat ik gewoon op mijn nod ga testen..
    Kijken of het me lukt hihihi...

@Brett, nou ga maar snel vrijen dan hahaha....

4. Alita

Alita Niet meer actief

ahh hahaha je krijgt visite..nou meid je weet wat je vanavond te wachten staat!!!

5. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ mootje: voel je je al wat beter? Mn temp is inderdaad nog steeds hoog 37 rond dus dat is mooi. Nu al de derde dag dus ik mag uitgaan van een eisprong afgelopen donderdag. Nu maar hopen dat de temp nog heel heel heel lang hog blijft maar ga er niet vanuit dan kan het alleen meer meevallen.

Ik heb alles gelezen maar ben de helft alweer vergeten dus dan wordt het een beetje lastig om te reageren op iedereen :).

@ Wupje: balen dat je toch ongesteld bent geworden en zo vroeg ook al, erg vervelend.

@ Brett: Irritant is dat als je temp dan toch laag blijft dan weet je het ook niet meer. Bij mij was hij woensdag 36,4 en alle andere dagen 36,6 of 36,7 dus ik dacht ik zal mn eisprong wel gehad hebben. Donderdag dus 36,6 dus nog geen eisprong maar in de middag was hij ineens maar 37 en normaal zit ik wel rond de 37,5 dus ik dacht dat is vast mn dip van de eisprong en jahoor dat bleek ook zo te zijn. Ik las trouwens ergens dat je in de lente en zomer je eisprong in de nacht of vroeg in de ochtend krijgt en ik de herfst en winter aan het eind van de middag of vroeg in de avond. Niet dat het veel uitmaakt maar vond het wel apart.

Nou meiden nog een fijen zondag met uiteindelijk prachtig weer.

6. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Cindy, Jaa straks is ie de mijne hahaha...
    ik hoop voor je dat je kunt wachten, ik vind het ook altijd spannend die dagen na de ei-sprong!

@Sandra, Ik zit normaal ook altijd rond of boven de 37 graden dus wie weet krijg ik toch morgen ofzo nog mijn ei-sprong...

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Hier een gezellige dag gehad met de meiden van het andere topic. En ineens maakte iemand de opmerking 'het kan ook een innestelingsbloeding zijn geweest :$' en toen dacht ik jeetje ja helemaal niet bij stilgestaan :$ Het was ook alleen vanochtend een klein beetje helder rood en daarna een beetje bruin verlies en de rest van de dag niks meer gezien. Dus ik hou nog een ieniemienie beetje hoop ...... we zullen morgen merken of ik echt ongi ben.

Mootje effe lekker uitrusten meid!

Brett ik duim voor jullie dat er een kans is deze ronde!!!

Ik ga weer afsluiten en lekker op tijd naar bed. Hopelijk slapen we langer vannacht.

8. Alita

Alita Niet meer actief

pff ik ga ook al naar bed wat voor mij echt nog vroeg maar ik ben moe!!! ...hmmm....
    @Wupje dat zou zomaar kunnen hoor!!! Is het niet laat dan die innesteling?

9. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi Hoi

Brett: thanks voor je knuff ;)
    wanneer gaat je mannetje weer weg?
    was je visite nog leuk?

cyndie: oo weer spannend.

toch lijkt toch mijn eisprong geweest zijn... want ik kan nu geen draadjes meer trekken (k vind het beetje vies om te omschrijven) en vanmorgen kon het nog wel... iemand ervaring hier mee dat het zo weer over is? en eigenlijk is het nog erg vroeg... maar we gaan nog gewoon lekker door klussen.... ik ga gewoon van mijn langste cyclus uit!
    verder gaat het nu redelijk erg moe enz... maar ja.

wupje: heb je wel eens vaker dat eerst klein beetje en dan meer door zet? ik heb dat namelijk nog nooit gehad...
    spannend...
    mootje

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Brett; heel veel klusplezier :D en na de fun met een kussen onder je billen en je benen omhoog blijven liggen he hihi

Wupje; wat leuk dat je een meeting hebt gehad!! En fijn dat het zo gezellig was. Een innestelelingsbloeding zou ook nog kunnen inderdaad. Ik hoop het voor je!

Cindy; voor jou duurt het ook niet lang meer.. spannend hoor, ik hoop dat het raak is.

Mootje; hoe voel je je nu? Ben je al iets beter?

Wanneer hebben jullie/gaan jullie het trouwens vertellen tegen familie/vrienden?

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    MaryWoods: bij jou is het spannend deze ronde, zet hem op meid!!

Wupje: oef het is wel spannend ook met jou.. die innestelingsbloeding was ook gelijk waar ik aan dacht toen je het schreef, maar wilde je niet té blij gaan maken met een dooie mus. Hoe was je bloedverlies vandaag dan?

Jollie78: welkom en heel veel succes, ik zie dat je NOD bijna is! Ik duim ook voor je!

MamaBart: ook welkom!

Chelleke ook al bijna aan de NOD, wat is het hier spannend!!

Brett mag weer lekker klussen. Is mannetje wel thuis?

Mootje ook succes met klussen! Wat leuk, een koor! Ik heb een tijdje in een popkoor gezeten, vond het super! Ik ken het koor dat je noemt wel!

Cindy24: spannend ook voor jou!

Kien: ik zwaai ook nog even naar jou, ik weet niet wanneer je NOD is namelijk haha

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zooo weer bijgelezen. Ik heb nu dit topic zó ingesteld dat ik wekelijks een update krijg. Dan lees ik alles even snel weer bij en ben ik nog een beetje op de hoogte!

Ik duim weer hard voor jullie dat er gauw een kindje mag groeien in jullie slanke buikjes :)
    Hier alles trouwens prima. Julian praat goed, loopt steeds beter en is een heerlijk mannetje. Morgen hier ook de H1N1prik halen. Gisteren de 13 weken gepasseerd en de misselijkheid wordt steeds minder. Alleen in de middag nog last.

Liefs en succes allemaal!

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi!

Het goede nieuws is dat er vandaag geen ongi te bespeuren is, geen enkel bruinverlies helemaal niks. Maar ook ik vind een innesteling eigenlijk wat laat, maar goed het zou kunnen. Ik wacht nog even rustig (** niet dus ** :D) af, de natuur gaat toch zijn gang en ik kan er weinig aan veranderen :)

Mootje ik heb nooit zo gedetailleerd naar mijn slijm gekeken dus ik kan je daar niet mee helpen, solly :)

Manuela bij Kyano wist mijn moeder het gelijk en de rest na de 1e echo. Mocht het nu raak zijn dan wil ik eerst voor Kyano een t-shirt met 'ik word grote broer' op bestellen en dan na de echo vertellen.

Ingeltje wat lief dat je nog steeds zo met ons meeleeft! Je bent een topper!

14. Alita

Alita Niet meer actief

oeeh meiden nog even en ik mag testen!!!!!!
    @Wupje je weet maar nooit he of heb je ovu testen gebruikt? Wie weet mischien wanneer je ei is geweest...

15. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Cindy24: Wanneer kan je precies testen?

@ Wupje: Ik hoop heel hard voor je dat het een innestelingsbloeding is geweest, het lijkt er wel veel op aangezien je nu geen bloedverlies meer hebt.

@ Brett: Is je temp al omhoog of nog niet?

Hier weinig bijzonderheden.

16. Alita

Alita Niet meer actief

in principe is zaterdag mijn nod!!!!

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Cindy nee ik heb geen ovutesten gebruikt.

Vanochtend had ik wat hoop maar vanmiddag was ik weer helemaal nuchter en ben ik er eigenlijk wel van overtuigd dat ik toch ongi word ;) Ha ha erg is dat hè. Gelukkig nog maar 2 of 3 dagen wachten.

Kyano ligt nog even lekker te slapen. Die heeft volgens mij last van zijn buikje want hij eet niet veel en heeft al 3 vervelende stinkie poepluiers gehad :$ Hopelijk wordt hij niet echt ziek want woensdag moet hij zijn prik halen.

18. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ wupje: ik dacht bij jou eerst aan een innestelingsbloeding, maar toch niet dus? jammer.....

@ cindY; spannend: zaterdag NOD, ga je meeten testen? Ik ga denk ik donderdag of vrijdag testen.....

19. Alita

Alita Niet meer actief

ik zie wel wat ik denk zaterdag testen of nog even wachten!!

spannend he?!

20. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ mootje: doe ik ook altijd: uitgaan van je langste cyclus en dan ruim 'er omheen' klussen ;)

@ ingeltje: leuk te lezen dat het goed gaat

@ manuela: zo'n romper (onder zijn kleertjes, zodat alleen intimi die hem verschonen zoals mn ouders het kunnen zien) met stoer, ik word grote broer er op leek mij ook wel wat! ;)

Hier gaat het goed met de kwaaltjes, dus hoopvol: mn boobs voelenaan als lood, weeig misselijke gevoel is weer helemaal terug en heb enorme mood-swings... ;) Oh ja en vandaag knetterende koppijn, maar dat heb ik ook vaak vlak voor ongi.... Ik kan echt bijna nergens anders meer aan denken, het is echt te spannend!!!!!

Deel Deze Pagina