@wupje...ik wil je geen valse hoop geven, maar zo ging het bij mij bij de eerste ook...ik had veel krampen en wist eigenlijk zeker dat ik ongi zou worden. Vrijdags negatief getest, dus ik denk schiet op, dan gaan we weer door naar de volgende ronde. 's zondags wat bruin verlies dus ik denk nu komt het. Maar het zette niet door. Woensdag nog eens getest en toen een dikke vette positieve test!! Dus er is nog hoop.... Ik weet wel niet wanneer mijn NOD was, want mijn cyclus is alles behalve regelmatig. Succes meid!! En anders gewoon een testje wagen. Misschien zonde van 't geld, maar het kan je ook rust geven (of niet bij een neg. test, zoals nu bij mij... )
Hier hetzelfde.... @ sandra: Ik probeer m'n temp nu ook online bij te houden. Via welke site doe jij dat, als ik vragen mag? Ik via fertility friend. Ben wel laat begonnen, vandaag pas, maar goed. Als het goed is heb ik mijn ei over een week. Gebruik de laatste ovu-testen ook, dan moet het toch wel duidelijk worden, hoop ik. @ Mootje: Had eigenlijk ook niet zo'n zin meer.. heb maar een stapel wasgoed gestreken voor de t.v. maar verder de nieuwe leesmap maar eens aandachtig bekeken.. Enne veel plezier vanavond @ Brett: Beterschap voor de ziekenboeg! Hopelijk is je vriend gauw weer opgeknapt! @ Jollie: Hopelijk heb je straks toch nog een positieve test in handen. Ga lekker bij mij mannetje op de bank zitten... Bakkie thee en dan maar lekker vroeg onder de wol. Oefening baart kunst
hi meiden, ik wapper ff snel langs hoor; drukke dag gehad en daarna bij mn ouders gegeten en gesport, dus ben bekaf.. FF geen puf om alles terug te lezen, sorry Wupje: kop op meid! cindy: hier ook veel afscheiding en vandaag ook een witiige sliert toen ik moest plassen... wat the *** is dat nu weer? @ jollie: balen van je nega-test. Al ongi? Ik barst hier ongeveer van de spanning, maar omdat mn cyclus soms 30 soms 31 dagen is (is ook wel eens korter geweest, maar laatste tijd 30 of 31), heb ik mn man moeten beloven dat we zaterdag pas testen.... AAAAH, word gek van dat wachten!!!
Hier nog geen nieuws....nog niet ongi, wel wat krampen, dus het zal wel niet lang meer duren. @wupje, al nieuws???
hier ook nog wachten... Net bij het afvegen dacht ik wel een heel klein mini spoortje heel licht bruin te zien... dus vrees het ergste... Dat zou echt balen zijn en snap er ook niks van, want heb me echt zwanger gevoeld de afgelopen week; ook met alle kwaaltjes enzo... Boobs nog steeds af en toe gespannen, maar ook wel onderin ongi-steekjes.... Ik geloof dat ik mezelf iets te gek heb gemaakt..... Ook ik zie het n een keer ff niet zitten, vooral als ik niet meer op mn eigen lijf en gevoel kan vertrouwen...
Suc6 meid, het hoeft nog niets te betekenen....heb je al getest? Of wacht je het even af? Kan natuurlijk ook nog een innestelingsbloeding zijn. Ik duim voor je!
zo laat nog een innestelingsbloeding, kan dat?? Ik heb mn man beloofd dat ik pas zaterdag test... (wilde eigenlijk eerst al donderdag of vrijdag testen...)
Dan heb je idd wel meer kans op een pos. test. Ik had bij mijn eerste ook vrijdags een neg. test. Zondags wat bruin verlies en woensdags een pos. test. Dus volgens mij kan het nog. Ik weet alleen niet wanneer mijn NOD zou moeten zijn. Succes met wachten tot zaterdag. Als je dan nog niet ongi bent is er nog hoop!
@ Kien: ik zit ook bij fertility friend, vind het een handige site. Ik ben deze maand pas begonnen en net op het moment van mn eisprong dus zat deze maand wel goed gelukkig. Ik hoop dat je nog op tijd bent en dat je je eisprong nog moet krijgen zou wel fijn zijn voor de duidelijkheid.
@Marywoods en Jollie, Wat zitten jullie in spanning zeg pfff, suces ermee! Ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen!
ik klap echt van de zenuwen..... Ik ga er maar van uit dat mn ongi komt, dan kan 't altijd meevallen... Ik was er echt van overtuigd dat ik me zwanger voelde... Hmm afwachten maar.... bleeeeehhh
Hoi Hoi Sandra: bedankt voor de info... Brett: spannend he.. dus toch optijd kunnen klussen sterkte er mee.. gaat al beter met jullie? Tessa: gelukkig ben je weer opgeknapt. en nog geklust? Manuela: ik zou het liefste iedereen meteen verstellen (naja dichtbij fam.) Ik vind het vervelend om weer te melden dat ik zwanger was en dat het niet goed is gegaan. Maar het brengt toch ongeluk als je het snel verteld..?? Kien: ik houd niet mijn temp bij maar mijn cyclus... op www.menstruatiekalender.net maar daar kan je ook je temp bijhouden... ik vind daar heel duidelijk je kan overal inloggen. was wel even wennen... maar nu heel duidelijk.. je kan precies ook schrijven wanneer je hebt gedaan.. enz.. haha lekker wezen oeffenen? marywoods: en nog een beetje kunnen uitrusten? Ik durfde op gegeven moment niet meer naar de wc... maar ik wou het wel zeker weten (ken je dat gevoel ) lekker dubbel zeg maar... jollie: en al wat verandering? pff ja zeker wat een spanning hier ik ga zo maar zuigen... hier een stofzuigertje (joppe die alle kruimels ff weer eens opeet)... gatsie... lekker ff opruimen... ik weet niet hoe ver ik kom maarja we zulen zien mootje
@Marywoods....ja die afscheiding hier wordt steeds meer en ik ben misselijk.....Ik weet het niet hoor!!!! Had je al getest?
nee niet getest, wel net een heel klein beetje rood bij afvegen Ik vrees het ergste.. En het gekke is: mijn borsten zijn nog steeds gevoelig, misselijk gevoel etc etc (en dat heb ik normaal nooit vlak voor mijn menstruatie!). Nog maar even afwachten. Als het hierbij blijft, dan ga ik het weekend testen. Als het doorzet is het ook duidelijk en ben ik gewoon ongi geworden....
Ah ja in ieder geval kom je er nu achter waar je aan toe bent niet? Hoop voor je dat je hartstikke zwanger bent meid!!!
@Marywoods, Ja ik kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen oh wat spannend zeg! @Mootje, Ja we kunnen optijd klussen!! Mannetje komt thuis vanavond!! Dus kunnen we mooi morgenvroeg en Vrijdag meepakken hihihi!! Opruimze, heb net ook maar weer rustig wat gerommelt in huis, dat merk je wel als je er 2 dagen uit ligt zeg.... @Cindy, Spannend.... Klinkt goed haha! Nou vriendlief komt gelukkig thuis vanavond ben zo blij Maken we eindelijk een een kansje deze ronde Hier gaat het weer een stuk beter, net even de deur uit geweest met Britt lekker een frisse neus gehaald. Verder nog rustig aan anders voel ik het wel...
hey hey Nou brett dat is mooi nieuws....ik vind het fijn voor je dat je mannetje thuiskomt en zo toch deze maand een kans maakt! nou hier gezogen en gestoft... pff ben er moe van jongetje is ook weer wakker... zo maar weer er uit halen. en dan aan mijn knutsel project beginnen moet wat maken.. voor een jongetje 1,5 jaar... erg lastig maar ik heb wat gevonden aai de egel.. Aai-egel Ariadne at home ik maak hem met donker en lichtgroen. hoop alleen dat het niet te kinderachtig is. naja en veel meer creabea kan ik niet hoor. mootje
balen chelleke... op naar de volgende ronde! je hebt alweer een hoop rondes gehad.. waneer ga je voor verder onderzoek? heb je voor jezelf wel goed geklust? mootje
Ja tot nu toe elke keer nog goed geklust. Ga over 6 mnd naar de ha, ten minste als mijn lichaam dat vol gaat houden. Maarja de vorige keer hebben ze ook niks gevonden bij ons, dus dat verwacht ik nu ook niet.