@Marywoods, Wat balen van je ongi, zeker als je er zo zeker van was zwanger te zijn.. En wat sneu voor Thomas dat de prik zo is verlopen. @Cindy, en en en??? @Wupje, Wat vervelend dat je nog steeds niet helemaal lekker bent, hier is gelukkig heel de fam alweer beter. Hier rustig dagje, Britt ligt lekker even te slapen dus ik zal me hier in huis weer eens nuttig gaan maken.
hoi hoi cindy: wat is het spannend he! ben je heel regelmatig ongesteld? Marywoods: balen van je ongesteldheid...op naar de volgende rond!! jammer dat die zuster niet gewoon ff goed vast gehouden heeft je weet het toch met kindjes :S Crea-bea project heb ik wel wat hulp gekregen... hij schiet al op ben zo blij als het af is Tessa...Oei vandaag je eisprong (veel klus plezier) trouwens je moet dus vaker een prikje halen had hij vandaag ook weer uitgeslapen? was het echt toevallig? nee geen last van hoor na het prikje (juist helemaal niet geslapen). Sandra: hoe is je temp vandaag? kan je niet een banner maken.. ik vraag me steeds af? waar je met nod bent... natuurlijk is de lijst weer... Brett: hoe is je temp? of ben je er mee gestopt sinds je ziek ben geweest? Kien: ik vind het ook duidelijk op die site die ik je hebt gegeven dat je ook alles kan invullen temp, gewicht, lengte wanneer je meest vruchtbare dagen zijn... en dat je veel info. kan neer zetten. en dan een totaal plaatje uitkomt advies zeg maar... Gelukkig viel het prikken mee! leuk om de meiden van de puff weer te zien... chelleke: ik hoop het voor je dat het nu weer eens raak is. ingeltje: ik vind het een goede tip... dan weet je ieder geval waar je aan toe bent!! ik vind het goede tip gewoon testen op je nod... maar ik ga wel van mijn langste cyclus uit.. Manuela: jammer van de misselijkheid maar het is voor een goed GIng het gister avond? wupje: balen meid! lekker ff zonder kindje (sterkte er mee)? wat een stoer ventje heb jij bianc: spannend ook weer... wat een gewacht.. Liefst zou ik willen dat de hele groep lekker zwanger zou zijn (lijkt me nou zo gezellig met zn allle) enige wat we weten dat het wel kan.. natuurlijk geduld is een moeilijk zaak... en ik merk het ook bij mij. Joppe heeft een colie bacterie in zijn blaas (poep bacterie)... baal er ontzettend van ik snap er niks van... maar zijn urine is weer troebel ondanks de antibiotica... nou ik ga joppe in bed stoppen. mootje
Nou mn temp was vanochtend 37 dus dat is alweer ietsje beter maar denk dat ik volgende week wel ongi word aangezien ik nog niks van tekenen van een zwangerschap heb. Ik moet als het goed is volgende week donderdag of vrijdag ongi worden dus 3 of 4 december. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik een banner moet maken, dus als iemand uitleg heeft graag . @ Marywoods: Balen dat je toch ongesteld bent geworden, vervelend zeker omdat je lijf toch wat anders leek aan te geven.
hoi hoi sandra: blijft dus spannend kopje banners en dan cyclus, je gegevens invullen! BBCode voor forums: koppieren en plakken. gebruiktsinstelling kopje handtekening en daar in het vakje plakken.? ik hoop dat het goed zo is... ?????? ik hoop dat het lukt? of moet ik stap voor stap uitleggen? mootje
Als het goed is moet hij nu wel goed zijn want hij had net niet de hele tekst gekopieerd. Nogmaals dus
ik las het of ik mezelf aan het toe juigen ben... hihi mootje Prima hoor makkelijk zo pagina vol praten
Ja gaat goed zo hè op deze manier . Heb jij al enige tekenen van een eventuele zwangerschap? Jij had je vruchtbare periode toch gehad?
hey ja, ik heb vruchtbare periode gehad... ik weet niet zo goed of wel of niet klachten heb... lijkt mij ook wel erg snel.. ik had gister wel een opgeblazen gevoel en de laatste twee dagen beetje raar gevoel smorgens... (moet wat eten) normaal niet. maar het lijkt me allemaal wel erg vroeg.. We zien het wel... mootje
Cindy oh ik ben zo benieuwd! Mootje ja dat lijkt me ook geweldig gewoon lekker met zn allen samen zwanger! Och arme Joppe, dikke knuffel voor hem! Sandra hi hi gelukt! Ik heb vanochtend nog even lekker geslapen maar ben nu weer net zo misselijk als voordat ik naar bed ging Heb een boterham en een klein beetje yoghurt op, misschien toch geen goede combi Kyano blijft nog even bij mijn moeder en hubbie komt straks wat eerder naar huis. Kan ik toch nog rustig aan doen vandaag.
AH Wupje beterschap meid!!! Ja anders ik wel hahaha....vanmiddag dacht ik weer "nee ik wordt ongi" en nu zijn de soort van krampen weer weg...ne best erge steken in mijn linkerkant..oeehhhh stel je nu voor hij is neg...dat zou stom zijn he!!
Nee tuurlijk niet stom Wij vrouwen willen gewoon weten waar we aan toe zijn en zien vaak al snel 'kwaaltjes' Maar ik duim voor je dat je lekker zwanger bent!
hi meiden, ik kom ff langs wapperen.... teruglezen nog niet helemaal gelukt @ mootje: wat rot van die colie bacterie.... @cindy: spannend, morgen testen!!! Meteen laten weten he? Ongi nog niet weg, dus zit een beetje te wachten tot we weer aan de klus kunnen.... Deze maand maar proberen om nog meer te klussen voor de zekerheid gewoon de middelste twee weken van mn cyclus om de dag en dan rond de eisprong dagelijks... We gaan nu grof geschut inzetten, hihi Volgend weekend sinterklaas vieren en het weekend er op Thomas' verjaardag, dus op zich ook genoeg afleiding Vorige maand mezelf een beetje gek gemaakt, dus hoop dat het deze maand wat beter gaat... ! Ga snel ff de keuken opruimen enzo! fijne avond!!!
Hoi Had vanmorgen zoiets vreemd. Verloor erg veel slijm met een spoortje bloed. Iemand anders dit wel eens meegemaakt rond de eisprong? Of zou ik misschien eerder een eisprong hebben gehad? @ cindy ,spannend Laat je het morgen weten? @ bianc,m ook voor jou spannend dus. @ wupje, balen zeg dat je nog niet helemaal fit bent. Wel fijn dat je zoveel hulp krijgt! @ Mootje, haha ,dat zij ik vanmorgen tegen een collega die spuit mag elke dag wel Ne egekheid ,maar denk echt dat het dara van wa s,want vanmorgen wa shet weer 5.45 Ik heb nu de slaap/rust siroop van sleepzz gekocht. Schijnt erg goed gte helpeen bij doorslapen en kinds die vroeg wakker zijn. Ja hier volop aan de klus Wat sneu voor Joppe Hopelijk knapt hij echt snel op nu. Veel beterschap @ marywoods, Klinkt leuk grof geschut zo ben ik er deze maand ook voor gegaan haha. En idd nu dagelijks. Hopelijk is je ongi snel weg!
uhm dames ik heb vanmiddag getest, schaam me bijna om het te vertellen... Het was negatief, maar ik heb het in een opwelling gedaan waarom? Weet het ook niet!!! Ze liggen op je te wachten en bij een zwak momentje doe je het toch maar en daarna vraag je je af waarom want wat heeft het nu voor een zin gehad? Was s`middags niet s`morgens een dag voor mijn nod...pffff vrouwen he!!! Ik ga zondag weer testen dan zullen jullie het weer horen!! Maar aangezien het s`middags was en een dag voor mijn nod heb ik toch nog kans lijkt me of niet?