wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by trotsemama27, Jan 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

May 18, 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Tessa: Nou, ik had deze eisprong wel onwijs veel afscheiding... was echt vies... maar ik weet nu ongeveer wanneer de ei sprong is geweest.. merkte ook dat ik ongelovig veel zin had!! '
    dus resultaat nog meer afscheiding... gastieeeeee...
    maar geen bloedgezien...

maar het toch eigenlijk niet heel verstandig om elke dag te doen... ivm kwaliteit sperma?? maarja ik heb het ook 2 dagen achter elkaar gedaan... hoor
    eigenlijk wel erg om het zo te bespreken :p

marywoods(opruimze)

mootje

2. Kien

Kien Actief lid

Jul 7, 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    #14502 Kien, Nov 27, 2009
    Last edited: Nov 27, 2009
    Hey dames,

Nog even een snelle reactie...

Hier ook veel slijm :) (jakkiebakkie) en zin..:D En een superdikke ovutest. Jammer dat ik gisteren niet getest heb.. het was er niet van gekomen en die van eergisteren was nog vrij licht. Nu heb ik ook last van mijn rug, dus het zal vandaag wel geweest zijn. Maar goed dat we ons vanmorgen "verslapen" ;) hebben.. Leuk hoor zo'n forum :D

@ Tessa: Ik woon in noord-west Overijssel. Hoezo? :) Hoop dat je kleintje morgen lekker lang doorslaapt!

@ Mootje: Wat balen voor Joppe (en jullie!) dat hij die bacterie heeft. Het zit ook niet mee he?

@ Cindy: Ik blijf duimen!

Nou ga de p.c. uitzetten en morgen gaan we lekker met de familie op de foto. Ben benieuwd hoe onze dame dat vind. Hoop dat ze een beetje meewerkt.

O ja, De sinterklaas is goed gelukt en de kids hebben er ook prachtige creaties van gemaakt. Zo grappig verschillend ze geworden zijn.

Volgens mij kan ik mijn banner ook weer aanpassen.. heb dan nu toch weer een korte cyclus van 32/33 dagen?? :(

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ cindy , balen zeg ,maar er is nog hoop hoor :D
    @ mootje, ja die ontzettende zin is erg herkenbaar :D Ja waar we het hier allemaal wel niet over hebben he. Ach moet kunnen :D
    @ Kien ,haha "verslapen" nou hopelijk heeft het met recht zijn vruchten afgeworpen. Oja de reden dat ik vraag van Overijssel is ,omdat ik zelf in Zwolle woon :D
    Succes met de foto morgen!

4. Brett

Brett Bekend lid

Jul 2, 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @wupje, Het duurde bij mij ook even voor ik weer fatsoenlijk kon eten hoor, bah ziek zijn is niks...

@Marywoods, Wij hebben ook grof geschut in gezet hahaha, nu kunnen we alleen nog aftellen :D

@Cindy, Oh wat jammer dat ie negatief was, je kunt helaas niet anders doen als afwachten. Ik hoop op toch een posi test voor je.

@Mootje, Wat vervelend dat Joppe die bacterie heeft, hopelijk is hij er snel vanaf.. En al een onderbuik gevoel :D

@Tessa, Nee nog nooit gehad, dus kan er niks over vertellen.

@Kien, Ohh dat wordt aan de klus dus met een posi ovutest :D

Wij hebben er heeeel erg druk weekend dus zal niet veel hier te vinden zijn...

Fijn weekend iedereen :D

5. guusje2001

Apr 22, 2008
    56
    0
    0
    Valkenswaard
    Wij hebben al een meisje van 11 maanden. En zijn nu de in de 5e ronde bezig.

Leuk om zo contact te hebben met mensen met dezelfde wensen

6. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Guusje welkom meid en wat een leuke naam voor jullie dochter! Wij zitten ook in ronde 5 :)

Cindy balen zeg :( Maar nog geen ongi dat is nu het belangrijkste!

Tessa ik herken het ook niet, wel vlak voor nod maar niet vlakbij de eisprong.

Brett fijn weekend dan alvast!

Kien wat fijn een positieve test!! Gelukkig verslapen :D

Hier gaat het alweer iets beter, avondeten is binnen gebleven. Wel nog een misselijk gevoel maar het gaat de goede kant uit.
    Ik ga nog even de pfaffs kijken en dan slapen.

7. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

Nov 3, 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    Guusje welkom!

@ Wupje: Fijn dat je je weer wat beter voelt.

@ Cindy: Balen dat de test negatief was maar misschien nog even afwachten en we blijven hopen dat de ongi wegblijft

@ Tessa: Ik heb nooit bloed bij de eisprong maar ik ken wel meiden die dat wel hebben dus heel raar is het niet.
    Ik weet niet waar de vraag vandaan kwam of je nou wel of niet een paar dagen achter elkaar moet vrijen maar dat kan geen kwaad. Ze zeggen dat het zelfs rondom de eisprong beter is want dan is de hoeveelheid wel minder maar de kwaliteit is beter en dat is op dat moment belangrijker. Als je ovutesten gebruikt dan raden ze ook aan om vanaf de eerste positieve ovutest 3 dagen achter elkaar te vrijen en dan 1 dag er tussen te laten en dan nog 1 dag dan maak je de meeste kans. Van de mensen die ik ken die dit hebben gedaan (Waaronder ik zelf) waren ze allemaal binnen 3 maanden zwanger, en meer dan de helft was in 1 keer zwanger. Ik ken nu 20 mensen die op deze manier hebben gevreeƫn.

@ Mootje: Hoe is het met Joppe? Het zit hem echt niet mee hĆØ, sneu hoor.

Nou mn temp was vanochtend weer 37,1 dus dat is fijn hopelijk blijft hij nog een hele tijd hoog. Nou Nathan maakt er al meer dan een maand een sport van om rond 6 uur of eerder wakker te worden. Mn man moet er vroeg uit dus die geeft hem dan even een schone luier en wat te drinken en gelukkig gaat hij over het algemeen wel door alleen in het weekend niet, beetje jammer.

@ Manuela: Hoe is het met jou wanneer heb je de eerste afspraak bij de verloskundige?

Fijne dag allemaal, wij hebben vanmiddag sinterklaasfeest op het werk ben benieuwd wat Nathan van hem vindt.

8. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen dames!!

Ik ben vanmorgen helaas ongi geworden....BALEN:x
    Maar ik vindt het wel weer positief dat mijn cyclus gelijk goed gaat!! Ook hebben we eigenlijk ook niet zoveel kunnen vrijen rond eisprong want mijn viend was precies die dagen ziek...
    Ach ja nieuwe ronde nieuwe kansen!!!!!
    Fijn weekend!!!!:D

9. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

Nov 3, 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Wat vervelend dat je toch ongesteld bent geworden, gelukkig weet je wel gelijk waar je aan toe bent. Hopelijk volgende ronde meer geluk.

10. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Cindy jammer meid :(! Op naar de volgende ronde!

Sandra veel plezier vandaag! Oef 6 uur is niet fijn in het weekend :( Kyano heeft dat ook lange tijd gehad. Nu is het meestal 7 uur, iets beter dus ;)

Wij hebben een beetje een rommeldagje. Net even wat boodschapjes gedaan en Kyano slaapt nu. Straks gaan we na de lunch even naar mijn smoeder op de koffie en blijven daar eten.

11. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

May 18, 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hoi hoi

Cindy: jammer van je ongesteldheid maar lekker dat de cyclus lekker goed gaat! op naar de volgende klus ronde!! dikke knuff van uit hier.

Sandra: jij ook nu even spannend, merk je nog gevoel dat het weer het zelfde is als je vorige zwangeschap? of nog steeds niks?
    Hier nog niks... dus afwachte maar.....

Joppe: ja, eigen schuld dikke bult, ik was gister middag niet thuis. toen hadden ze gebeld (de huisarts).... later savonds ook was niet thuis.....maar het klopt niet....
    wat de huisarts had gezegd in de voice mail.
    Dus nu moet ik weer wachten tot maandag...
    Ik heb het gevoel dat deze antibiotica niet veel helpt :S urine blijft troebel. naja niet heel erg en geen klachten ik wacht het wel af..

wat is zwangerschapspagina weer traag.
    mooje

12. Alita

Alita Niet meer actief

thanks meiden..precies ik ben al heel erg blij dat mijn cyclus zo goed gaat was vandaag dag 28 dus wat willen we nog meer....ja een posi test hahaha..

Na komt er ook weer een hele leuke tijd!!!

@Sandra dus nu is alle hoop op jouw gevestigd!!!!

13. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    o das jammer cindy, maar wel goed dat je cycles goed loopt!
    Hopelijk kan je weer snel aan de slag :)

14. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat hoop ik ook!!!!
    Jij hebt nu je vruchtbare tijd zie ik!!! Wat die je hier?! hahaha

15. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

May 18, 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hoi hoi
    cindy: klinkt alof je nu alweer zin in hebt :D
    hihi
    ja, want ik heb nu zo veel tijd over...
    mootje

16. Alita

Alita Niet meer actief

Hm nou nee niet nu ik ongi ben en krampen heb daar krijg ik niet zo`n zin van ...maar ik vindt de tijd die komen gaat superleuk!!!

17. Bianc76

Bianc76 Actief lid

Jun 28, 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Hallo!

Ik wil ook graag nog even inhaken op het "klusritme" om zwanger te raken..

Wij doen eigenlijk altijd om de dag, Meestal 2 x voor de eisprong, 1x op de dag en dan de 2e dag erna.. DOen we het wel goed dan?? Mij klinkt dat 3 dagen 1 dag niet en dan nog 1x wel logischer in de oren.

Ik hoor wel wat het beste is.. ach, je moet ook gewoon geluk hebben, maar met een goed ritme is de kans natuurlijk wel groter!!

Bij ons eerste kindje, was het spontaan zonder ergens naar hoeven te kijken! Eerste keer, pats boem, zwanger... we zijn wel erg verwend he...

Groetjes!

18. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

Nov 3, 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @Bianc76: Als je om de dag vrijt dan heb je de meeste kans op een zwangerschap als je je eisprong niet weet. Dan vrij je namelijk of op de dag van de eisprong of de dag ervoor en de dag erna dan maak je dus een hoop kans. Die manier is wel prettig omdat om de dag wel goed te doen is voor de meeste mensen en je dus veel kans maakt. Maar als je weet wanneer je eisprong is schijn de 3 dagen 1 dag niet en dan nog 1 dag een heel goede methode omdat je dan zeker weet dat je op de juiste tijd hebt gevreeƫn. Maar de meeste mensen weten niet wanneer hun eisprong is omdat ze niet werken met ovutesten of hun cervixslijm in de gaten houden dus dan werkt de om de dag methode het beste. Hopelijk heb je hier iets aan.

@Cindy: Ohjee alle hoop op mij gevestigd nou hoop maar niet teveel hoor :).

@ Mootje: Ik voel nog niks dus denk niet dat het raak is, maar goed dat dacht ik vorige keer ook niet tot ik ineens trek kreeg in alles wat in de reclames voor kwam en ik super emotioneel werd enzo. Nu heb ik vanaf de eisprong gevoelige borsten maar ik weet dat dat niks hoeft te zeggen. Ik ga nog steeds uit van een menstruatie volgende week.

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :D

Gisteravond voelde manlief en ik ons beiden niet zo fit en waren brak. We hebben gewoon niet gesext op de dag van de eisprong :$ Verminderd onze kansen natuurlijk wel flink :( ,maar goed wil er ook geen moetje van maken zeg maar.
    Nou vanmorgen was het weer 6.15. Manlief ging er gelukkig uit ,dus heb al met al toch nog tot 7.45 geslapen :D
    Morgen heb ik koopzondag. Het zou wel ongelofelijk druk zijn met alle cadeau's inpakken ,gisteren was het ook al ontzettend veel.

@ wupje, heb je een gezellige rommeldag gehad?
    @ mootje, wat balen van Joppe. Hopelijk heb je maandag meer duidelheid van de huisarts!
    @ cindy, ja dat is zeker fijn dat je cyclus gelijk zo goed loopt!
    @ Bianc, bij onze 1e was het ook spontaan en hebben toen nergens rekening meegehouden. Nu het deze keer in ronde 1 niet raak was ,ga ik automatisch nu meer rekening houden
    @ sandra, bedankt voor je verhelderende uitleg :D Altijd handig! Fijn ook te weten dat je iemand kent die ook bloedverlies tijdens de eisprong heeft gehad. Hoe was het sinterklaasfeest vandaag?

20. Jollie78

Jollie78 Actief lid

Jun 26, 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Balen Cindy, maar inderdaad op naar de volgende ronde!

Hier nog steeds geen nieuws...Ik heb vandaag een beetje bloed gehad met veel slijm, maar de menstruatie zet nog niet door. Zit inmiddels op dag 43! bleh...

Share This Page