Jollie hè meid dat is niet leuk als je dan geen positieve test hebt laat die ongi dan ook maar komen! 43 dagen is eigenlijk gewoon te lang :x Knuff voor jou! Tessa ik moet zeggen dat wij in ronde 2 en 3 ook niet zo nauw gekeken hebben naar eisprongdag. Toen deden we het ook alleen als we er echt zin in hadden. De vorige ronde hebben we afgesproken om toch ook als we niet zo'n zin hadden toch maar even zin te maken anders komt die kleine er never nooit Maar ik ken het gevoel, soms denk ik ook na een werkdag 'nu liever slapen ' Bianc hier nog zo'n verwend stel Wij hebben die maand eigenlijk maar 2x sex gehad gewoon omdat we daar zin in hadden en het was gewoon raak Nu hebben we dat geluk helaas niet gehad. Hier een gezellige zaterdagmiddag gehad. Lekker koffie gedronken bij smoeder en daar ook gegeten. Kyano heeft zich lekker geamuseerd en we hebben nog een stukje gewandeld. Nu ga ik bankhangen en een kop thee drinken!
Graag gedaan . De sinterklaasviering was erg leuk ook al begreep Nathan er niet veel van. Die pieten vond hij erg eng maar sinterklaas was daarentegen weer heel erg leuk volgens Nathan, misschien wel omdat hij een cadeautje kreeg van hem . @ Jollie: Wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt duurt lang hè op deze manier, ik ken het gevoel hoor en leef erg met je mee. Slaap lekker allemaal
Goedemorgen, Sandra, bedankt voor de fijne uitleg. Dit wist ik zo precies nog niet. Ik ben vrij zeker van mijn eisprong... zeker weten doe je natuurlijk nooit.. Mijn periode is de laatste maanden ook redelijk stabiel. (30/29/20/31/29/29) Dus dan is de kans groot, dat wanneer ik denk dat mijn eisprong is.. en de menstruatie ook daadwerkelijk op dag 29 is we goed geklust hebben. Ja... dan alleen met het om-de-dag-ritme! We zitten in ronde vijf, en vermoed dat het nu niet raak is. Ook gezien het feit we niet al teveel geklust hebben. Volgende maand wil ik een paar ovutesten kopen om eens te kijken of ik het ook echt goed heb! We gaan dan dat andere ritme 3/0/1 eens proberen.. We zullen zien! Zo zie je maar weer, dat buiten dat het op dit topic gezellig bijkletsen is, je ook nog vanalles leert! (dit bespreek je namelijk niet met iedereen.. haha) Gr. Bianca
ja, ja, eindelijk is het hier zo ver! De duivels zijn gearriveerd! Nu weet ik tenminste weer waar ik aan toe ben en kunnen we weer verder. Nu is het natuurlijk alleen de vraag wanneer m'n volgende eisprong is, maar ja we zien het wel. Er is nog geen haast bij.
@Bianc en @Sandra, veel succes nog de laatste dagen met wachten. Ik duim voor een positieve test voor jullie!
@ Bianc76: Graag gedaan hoor, het is prettig dat je over dit soort dingen kunt praten op het forum zo leren we allemaal wat van elkaar is altijd handig. @ Jollie: Fijn dat je nu in ieder geval weet waar je aan toe bent. Fijne dag allemaal
Zo heel even tussendoor tijd om hier te reageren. @TEssa, Wat jammer dat jullie niet op de dag van de eisprrong hebbe kunnen klussen, maar volgens mij is de dag ervoor ook goed toch?? @Sandra, Ja dat is meestal hé degene met de kado's vinden ze meestal wel leuk hahaha. @Jollie, Balen van de duivels, maar je weet in ieder geval waar je aan toe bent. Succe sin deze ronde. Wij gaan zo lekker met z'n drietjes de stad in, hapje eten en 5 dec kado's halen. IK ben zo benieuwd of het raak is deze ronde omdat we mijn eisprong zeker niet hebben gemist Fijne dag allemaal....
@ jollie en cindy: balen van de duivels..., maar iig wel zekerheid.. Nieuwe ronde maar weer... @ guusje: welkom! @ bianc en sandra: spannend!!! En die uitleg van het beste klusritme wist ik ook niet.. Voel mn ei niet, dus dat wordt om de dag over sinterklaas: Thomas snapt er hier ook nog niet zo veel van, hoewel het begint te dagen. Vandaag bonste mn man voor de grap op de deur en kwam met wat pepernoten binnen. Hij hing een of ander verhaal op dat zwarte piet ze had gebracht Thomas bleef wel een kwartier lang naar de deur wijzen en daarna riep ie "mmmm" , al sabbelend op z'n pepernootje @ aantal rondes eerste kind: tsja hier ook 'verwend' tweede ronde was het al raak bij Thomas, dus kan er niks aan doen dat ik nu ook verwacht dat het wel ff vlot zal lukken.... @ tessa; Tsja brak klussen is ook niet alles, maar kan me voorstellen dat je achteraf wel zoiets hebt van hmmmmmm, toch jammer. Maar ja, nachtrust is ook fijn.. tot later ladies!
Hey Hey Bianc: spannend he nu weer. jeetje jij bent ook alweer een tijdje bezig. ja, ik hoop nu dat het ook echt raak is! het is voor ons ook echt de eerste maand dat we echt er voor zijn gegaan.... de vorige zwangerscappen was het ook steeds in een keer raak. zal dan erg tegen vallen. Sandra: hoe gaat het met je temp: ben zo benieuwd hoe het gaat? Tessa: opzich moet je genoeg hebben geklust hopelijk is het gewoon raak... nou gezellig ook lekker wachten op het wachtbankje ik snap niks van de urine van mijn zoontje het is af en toe gewoon nog steeds troebel... soort van wolk in zijn urine.. maar ja geen koorts, iets verhoging maar kan ook komen omdat hij smiddags niet meer wil slapen. Jollie: jammer dat je weer ongesteld bent geworden op naar de volgende rond... dikke knufff... Heb je borstvoeding gegeven? ik had na de borstvoeding een hele rare cyclus.... en 54 en 44 dagen toen zwangersschap (na de curretage een hele mooie cyclus)... ben tevreden. Brett: ooo ik hoop het voor je!! marywoods: hier de zwartepieten vond hij ook erg leukk ook mmmmm pepernoten... erg leuk... voor eten wil hij wel heel wat doen!! geen piet te eng. hier iets weeig af en toe... maar ja ik weet het niet zeker... wil niet te veel denken dat het wel zo is... het is zo spannend... ben beetje zenuwachtig van... wil het zo graag weten... mootje
Nou ik heb waarschijnlijk de mexicaanse griep te pakken, Nathan is net opgehaald door mn moeder dus ik duik zo gelijk mn bed weer in. @ Mootje: Mn temp ws gisteren 37,1 netjes dus en vanochtend 38,8 maar ja dat komt door de griep dus dat telt natuurlijk niet. Ik denk nog steeds dat ik niet zwanger ben en zeker nu ik ook nog griep heb gekregen maar goed het is nog even afwachten. fijne dag allemaal
Goedemorgen! Sandra oei mg is niet fijn zeg Heel veel beterschappies!! Jollie gelukkig dat je in elk geval ongi bent. Hopelijk brengt de volgende ronde meer succes! Brett oh ik hoop het ook echt voor jullie dat het raak is. Zou geweldig zijn! Mootje hi hi de ongeduldigheid begint te komen bij jou Lastig zeg met de urine van Joppe. Wat zegt de ha ervan? Zo ik ga even gauw wat huishouden doen voordat Kyano wakker wordt
hoi hoi Sandra: jeetje mexicaanse griep nou meid heel veel sterkte en weer snel beter worden hoor! valt het mee of het toch wel heel erg? naja ziek zijn is nooit leuk natuurlijk. wel een mooie temp gister. ik wou het vanmorgen ook weten.. ik was al opgestaan.. voor ik er aan dacht... pff ik vergeet het gewoon. wupje ook een goede morgen bijna middag alweer de dokter zegt kuur afmaken en dan urine weer brengen. nou ik weet het niet hoor. ik heb veel te kort antibiotica in het flesje zitten. ben er niet zuinig genoeg mee omgegaan... maar waarom ze er dan niet meer in hebben gedaan :S grr niet blij mee... want komt mooi niet uit... :S menneer wil niet meer slapen... ik vind het knap hij red het dan van half negen tot kwart voor negen savonds... maar ik stop hem wel lekker in bed... slaap je niet rust je toch.. mootje
Jeetje meen je dat nou is Joppe zo lang wakker ? Echt een volhouder dus 8) Hmm is dus een beetje vaag zoals de ha er mee omgaat. Hopelijk gaat het gauw beter. Ik ga mijn mannetje uit bed plukken want die wordt wakker
Hey dames! Sandra: Beterschap!! Mootje, wat een geklungel als ze zo zuinig zijn met de antibiotica.. Wel een gedoe met de huisarts zo.. Wel knap van Joppe, zo lang wakker. Ik ben blij dat ons meissie nog lekker slaapt. Soms slaat ze wel eens over, maar is dan niet te genieten.. Hier gaat alles goed. Heb het idee dat we de kansen goed benut hebben deze ronde! Temperaturen vergeet ik soms ook.. zoals gisteren, maar vandaag weer 36.7, normaal heb ik 36,5/36,4. Dus als het zo blijft ben ik wel tevreden. Las dat een aantal dames van de eerste zo snel zwanger waren, heerlijk! Bij ons is er bijna een jaar overheen gegaan. Nu hoorde ken ik meer mensen die dat hadden en van de tweede heel vlot in verwachting waren. Daar heb ik ook mijn hoop op gevestigd.. maar ben er nu bang voor.. Ik vind het in ieder geval wel eens tijd voor heeeel veel positieve testen deze maand Ga ons meissie zo lekker in bed leggen en dan nog even de laatste 5 decemberinkopen doen als ze wakker is. Groetjes!
Grappig om te lezen hoe verschillend alle kindjes toch slapen Kyano is nu 14 maanden en twijfelt nog een beetje tussen 1 of 2 slaapjes Vandaag was hij om 6.30 wakker en is rond 10 uur toch weer naar bed gegaan en rond 11.30 wakker. Nu ligt hij er vanaf kwart voor 4 nog even in. Heeft hij ook nog energie om straks met papa te spelen Ga zo eens met het eten beginnen. Vandaag staat valess met verse erwtjes en worteltjes en aardappelen op het menu. Mijn ouders hebben een eigen moestuintje dus daar krijgen wij altijd veel groenten van, erg lekker
@Mootje, Het is ook moeilijk om niet over alles wat je voelt na te denken. Ik heb dat nu ook heb steeds een menstruatie achtig gevoel in mijn buik, maar wil me niet te gek maken..... Moeilijk! Joppe is idd erg lang wakker zeg. @Kien, Ik was van onze dochter in ronde 2 zwanger, nu zitten we in ronde 3 maar we hebben ook nog geen kans gehad om in de vruchtbare periode te klussen.... Deze maand eindelijk wel, dus we zullen zien.. Geslaagd voor de sint inkopen?? @Wupje, Oh wat lekker dat je dat zo vers van je ouders kan krijgen!! @Slapen, Britt slaapt nog 2 keer en dat is pas sinds kort hoor eerst was het 2 uur op en dan weer even naar bed. Nu is het 's morgens 8 uur opstaan dan rond kwart over 10 nog even naar bed tot half 12 en dan van 14 uur tot 15.30 dan blijft ze op tot ze om 19.00 naar bed gaat. Maar vandaag ligt ze er al in ze was om 13 uur al moe en heeft tot 14.30 geslapen en dan red ze het niet tot 19.00 uur Fijne avond allemaal!! Ik ga nog wat in huis rommelen en strijken...
Ik heb de hele dag in bed gelegen en me flink beroerd gevoeld met 39,5 graden koorts maar de koorts is nu weer afgezakt en net had ik keurig 37,6 wat normaal is voor mij in de middag als ik in de periode na mn eisprong zit. Hopelijk blijft de koorts nu ook weg. Het is absoluut geen fijne griep had en heb knallende koppijn keelpijn en voelde me dus echt enorm beroerd maar goed zo hevig als hij op kwam zetten, sinds gisterenmiddag zo snel is hij dus ook weer vertrokken. Ben nu alleen nog heel erg moe en heb dus nog hoofdpijn en een klein beetje keelpijn maar voel me verder alweer een stuk beter. @ Mootje: wat een gedoe met de antibiotica, krijg je nu nog wel extra van de huisarts? Slaapt Joppe helemaal niet meer overdag? Hoe oud is hij? Nathan doet vanaf dat hij 11,5 maand was nog 1 slaapje maar eigenlijk nooit langer dan anderhalf uur, nou ja vandaag bij mn moeder slaapt meneer dan ineens 2,5 uur maar thuis niet hoor. En hij heeft ook weleens van die dagen dat hij zn slaapje gewoon helemaal niet wil doen maar blijf dan gelukkig over het algemeen wel vrolijk. Lastig hè dat tempen kan me voorstellen dat je het vergeet hoor ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet altijd zin in heb maar voor de duidelijkheid is het voor mij wel handig want anders heb ik helemaal geen zicht in mn cyclus en om nou telkens veel geld uit te moeten geven aan ovutesten vind ik ook een beetje zonde. Nou ik ga maar weer eens even mn bedje in want helemaal lekker voel ik me toch ook nog niet.
Ik kom jullie even een fijne avond wensen! Sandra kruip maar lekker je bed in, slapen is de beste medicijn!
Hey hallo.... @Sa ndra, oeh beterschap, niet leuk, ziek maar lekker uit dan ben je er hopelijk voorlopig vanaf! @Mootje, ja ach, zijn nu 5 rondes verder, en we beginnen aan ronde 6... zojuist ongi geworden. Jammer maar had het verwacht. We gaan voor een september baby, (of okt... of nov... haha). Ik was hier wel al iets eerder, maar wilde graag ONzwanger op vakantie.. belachelijk, maar hebben gewacht tot we in Frankrijk waren. In het begin heb ik een paar x gedacht dat ik echt zwanger was. Het bleek van niet.. nu de laatste paar keer, wist ik dat het niet raak was. Ik ga nu ovulatietesten proberen, gewoon even om te checken of we wel goed klussen. Even bevestiging is wel fijn.. mijn periodes zijn vrij constant.. 29 of 30 dagen, dus denk wel dat we goed zitten, maar toch, even teste!! Heeft iemand een tip welke of waar ik ze het beste kan kopen?? @slapen.. ons mupke slaapt ook nog 2 x per dag! (17 maanden!) Best veel nog, maar ze heeft het nog echt nodig. ze is altijd erg vroeg wakker.. half zeven.. dus rond 9 uur wil ze zelf weer naar bed! En dan meestal na 1,5 uur is ze weer klaar voor te spelen!! Dan rond 13 uur weer, tot half drie meestal. Mijn vriendinnen zeggen dat ik moet proberen er 1 slaapje van te maken, dan slaapt ze smiddags langer.. maar ik heb zoiets van, waarom? Ze geeft zelf dit ritme aan.. ik vind het prima.. dus.. Oke, ik ga nu ook SLAPEN, ons meisje is ook wat ziek, heeft vrij hoge koorts, dus weet niet wat de nacht ons brengt! Groetjes en tot snel weer!