hey hey Nou ik had helemaal geluk vandaag hij heeft geslapen waardoor het een stuk gezellig was.. en hij gaf voor het eerst echt een kusje.. zo lief aan mij kien: mooi dat je temp toch wat hoger is!! hopelijk is het toch raak spannend weer he. wupje: het is hier zo lastig als hij niet slaapt dat hij zo lang wakker moet blijven... dat is zo zielig... Het blijft zo lastig slapen met die kleintjes.. wel makkelijk als ze niet meer slapen smiddags kan je wat meer zeg maar. brett: ik heb nog geen ongesteldheid gevoel ik ga steeds meer twijfelen. we zien het wel ik ga wel wat vaker naar het toilet..heel erg dorst steeds.maarja.. had ook weer wat last van hyperventilatie (klein beetje). lijkt net of je zwanger bent.. :S sandra: jammer dat je zo ziek bent.. en hopelijk is de koorts lekker weg gebleven.. je hoeft toch niet te werken? joppe is nu bijna alweer 17 maanden en het gaat zo hard :S ze zijn zo snel weer groot... ik denk dat hij snel van zijn middag slaap af gaat om dat het nu de eenne keer weer wel en dan weer niet. elke maand weer een test gebruiken omdat mijn cyclus weer langer is.... dat is ook niet erg goed koop hoor... ik heb gevoel dat je echt heel veel kan lezen van je afscheiding en een templijst. maar als het echt niet gaat lukken zou ik dat wel gaan uitproberen hoor neit dat ik er tegen ben.. maar kost allemaal zo veel. bianc: balen dat je ongesteld ben geworden, op naar de volgende ronde... heb je niet een gevoel wanneer je eisprong ongeveer is? oei balen meid da tje meisje niet lekker is.. wel optijd een zetpill geven hoor :S heb slecht ervaring in mijn omgeving mee gemaakt.(koortsstuip). al denk ik ook vaak koorts is het beste medicijn... en helpt de virus weer uit te roeien. zo dubbel.. ik ga nog ff de laatste restje medicijnen geven. volgende assisten moet de antibiotica genoeg zijn 7 dagen.. ik hoop het woensdag urine weer laten controleren.. ik hoop op een goede kweekje nou meiden... tot morgen weer xxx mootje vind erg gezellig hier ondanks de zieke
Hoi meiden, nou na een onrustige nacht met het heel warm en weer heel koud hebben werd ik vanochtend wakker met een temp van 37,8 vrij hoog dus nog maar nu is hij gedaald tot 37,5 en ik voel me ook weer een stuk beter. Nathan is wel net opgehaald door mn moeder en ik lig ook nog wel te rusten in bed maar na zn slaapje haal ik hem weer op en ga ik weer zelf voor hem zorgen. Ik mis mn mannetje best wel namelijk. Ik hoef inderdaad niet te werken want ik ben thuismoeder dus dat is dan wel weer prettig. @ Bianc76: Balen dat je ongesteld bent geworden, ik had ovutesten op babyboomshop.nl gekocht die werkten goed en waren vrij goedkoop zeker als je ongeveer weet wanneer je eisprong is in het handig om ze te gebruiken. Het zijn wel dipsticks maar ze werkten prima, misschien een idee? Ik ga lekker nog even lezen en misschien val ik nog wel even in slaap.
Hallo, dames nog nieuws hier? Tja hier is het nu wachten tot de ongi voorbij is dus heb niet veel nieuws te melden!!!
Hoi hoi ! Hier weer aan het werk en dat is ook wel lekker na een weekje thuis te zijn geweest. Het was wel even regelen want mijn smoeder, onze oppas voor vandaag, is ook ziek. Nu passen mijn ouders vandaag op. Sandra doe idd nog maar even lekker rustig aan! Fijn dat het alweer een stuk beter gaat. Ik ga ook eens de testen op die site die jij aangeeft bestellen. Mijn ongi duurt namelijk ineens veel langer Ik heb sterk het gevoel dat ik vorige periode zwanger ben geraakt maar het gelijk weer mis is gegaan. Ik heb namelijk nooit een ongi van bijna een week Maar hierdoor zal de eisprong ook wel verschuiven. Dat wil ik nu wel eens weten. Mootje hi hi ik moet idd altijd erg lachen om jouw lange stukjes Maar wel leuk hoor! Fijn dat Joppe goed heeft geslapen. Ah kusjes geven is zo lief!! Je hebt trouwens wel verdachte symptonen hoor !
@ Wupje: wat gek dat je ongi nu ineens veel langer duurt dan normaal. Heb je ook meer krampen dan normaal of dat niet? Dat had ik namelijk bij mn miskramen. Zou fijn zijn als je volgende keer inderdaad wat duidelijkheid hebt door de ovutesten. Hier gaat het een stuk beter, heb alleen nog koppijn maar dat kan ook komen doordat ik bijna ongi moet worden. Ik heb wel zere borsten maar dat heb ik meestal voor mij ongi en ik heb echt het gevoel dat ik niet zwanger ben en meestal heeft mn gevoel het wel goed. Dus ik denk dat ik over een dag of 2 toch echt ongi ga worden.
@Bianc, Wat jammer dat je ongi bent geworden. Wij hebben ovutesten van predictor en van matcare die je hier kunt bestellen. En ben over beide tevreden! Beterschap met je dochter. @Mootje, spannend ben erg benieuwd. Wil je echt je NOD afwachten of ga je stiekum eerder een testje wagen Fijn dat Thomas wel had geslapen hier wordt ze sfeer er ook niet beter op als Britt niet wil slapen.... Hoe gaat het vandaag met Thomas?? @Sandra, Fijn dat je je weer beter voelt, ik vind het ook altijd erg moelijk om de zorg uit handen te geven. @Wupje, Vreemd idd dat je ongi langer duurt... Fijn dat je toch nog opppas hebt kunnen regelen! Hier weinig nieuws zou ook wel erg vroeg zijn voor sympthomen Maar heb wel constant een menstruatie achtig gevoel onder in mijn buik Fijne dag allemaal!! Groetjes Brett
Sandra het zijn eigenlijk niet echt krampen maar steeds een zeurende buik en rugpijn Zelfs vandaag nog. Nou ja we zien wel hoe het verder loopt. Brett hi hi het is aftellen geblazen, nog 9 dagen
@Wupje: En dat heb je normaal niet bij een menstruatie want dan kan het best een heel vroege miskraam zijn. Ik had om het moment van de miskraam en er iets voor een heel zeurderig gevoel in mn buik en op het moment dat de stolsels loskwamen wat krampen, maar toen was ik natuurlijk al wel iets verder.
Hoi Heb niet zoveel te melden. Ben nu al 3 dgn achter elkaar aan het werk. Moet morgen ook nog. Mis Mason nu wel heel erg ,maar ja het is de drukste maand van het jaar ,dus wordt er door iedereen wat extra gewerkt. Voel me nog niet anders en heb ook geen symptonen. Ben benieuwd wat de test vlg week uitwijst @ wupje ,ja dat slapen winst soms idd de overhand haha. als het deze maand niet raak is , wordt het volgende maand niet slapen haha. Balen zeg at je ongestelheid zolang duurt @ sandra, fijn dat de sinterklaasviering zo leuk was. @ jollie, balen dat je ongesteld bent geworden Hopelijk de volgende tonde meer geluk. @ brett, ja de dag ervoor schijnt ook goed te zijn ,dus heb nog hoop Hopelijk is het bij jullie ook raak Is het gelukt met de sintaankopen? @ marywoods, Thomas ook zo gek op pepernoten? Hij zou het volgend jaar allemaal wel heel goed beseffen @ mootje, hoe is het nu met joppe? Ja rootig he die flesje antibiotica. Hier ging het ook altijd mis. Nu doe ik het in een spuitje en gaat het een stuk beter. Joppe kan lang opblijven zeg. Idd een volhouder Wat lief dat hij een kusje gaf @ kien, jemig een jaar. Hopelijk gaat het deze keer sneller! @ bianc, balen dat je ongesteld bent geworden @sandrta, fijn dat je je weer beter voelt. Lief dat de zorg je even uit handen is genomen. Kon je wel even bijtanken. @ slapen. Mason is gemiddel om 6.30 wakker en slaapt dan van 11.30 tot 13.15. In de avond gaat hij rond 19.00 naar bed.
Nee normaal heb ik daar weinig last van. En ook omdat ik op zondag een spoortje bloed had en wat bruinverlies terwijl ik op woensdag pas ongi werd. Dat waren allemaal dingen die normaal niet voorkomen bij mijn ongi. Maar goed het is geweest en we zien wel hoe het deze periode verder gaat.
hoi hoi Sandra: hoe is het met je? Wupje: wat een geregel met de oppas... als er iemand uitvalt. probeer het nu beetje kort te houden! brett: ik hoop dat ik me kan inhouden en gewoon wacht tot ik kan testen. natuurlijk wil ik het graag eerder weten! Ik heb nu getempt: 37.1 maar ja ik hoorde toch dat je temp altijd hoog blijft na je eisprong? Tessa: nog een dag werken!! lekekr weer genieten van je jongetje joppe gaat het eigenlijk best goed. ga zo urine inleveren. dant weten we snel weer meer. wij geven de medicijnen met een spuitje anders is het niet te doen. ik ga weer wat doen.. voel me beetje weeig... maarja 2 maanden geleden had dit ook volgens mij..... ik ga even weg tot straks mootje
@Tessa, zo werkt dat bij ons op het werk ook hoor, in drukke tijden draagt ieder zijn steentje bij. Ik werk normaal 2 dagen maar in de maanden juli, augustus en september vaak 3 dagen maar da heb ik wel in Oktober en November extra vakantie ook lekker!! @Mootje, Ja ik merk nu al dat ik moeite heb om niet te testen zeker omdat we de juiste dagen hebben geklust Temp was 37,3 dus heb sowieso mij ei-sprong gehad. Ik merk verder weinig. @Wupje, de ongi nu wel voorbij?? Britt ligt net in bed, huisje al aan kant gemaakt dus nu even tijd voor mezelf, vanmorgen lekker de stad in geweest, de laatste sint inkopen gedaan. Ook gelijk nog 3 leuke setjes kleding voor Britt geshopt, vanmiddag lekker rustig wilde eigenlijk gaan wandelen maar het weer ziet er niet best uit. Verder lekker ongedulddig de dagen voorbij kijken hihi! Fijne dag, Groetjes Brett
Hier gaat het de goede kant op, de koorts is echt helemaal weg maar voel me nog een beetje slapjes maar dat komt vast goed in de loop van de dagen. Heb vandaag al de hele dag een zeurderig gevoel in mn buik dus morgen zullen de duivels wel verschijnen, baal dan zo dat ik last van mn buik heb terwijl ik er al niet vanuit ging dat ik zwanger zou zijn maar toch ben ik dan teleurgesteld. 2 nichtjes zijn net bevallen van hun tweede kindje dan wil ik toch ook wel erg graag hoor. Nou ga even mn manneke vermaken want die zit een beetje te chagerijnen.
hi allemaal, ik vlieg ff snel langs! Ik reageer morgen wel even op iedereen, want ik ga nu even instorten op de bank Toch weer veel meiden ongi geworden... balen.. En nog voor een paarmeiden spannend!! De 'klusperiode' komt er hier weer aan, dus we hebben weer wat te doen! hihi fijne avond!
Hoi, Ik kijk ook even om het hoekje. Ons meissie heeft net gespuugd van het hoesten, ws. iets in haar keel niet lekker gezeten.. Moet dus nog kleren uitspoelen.. Gisteren hier veel steken in/rond schaambeen. Vandaag flink hoofdpijn en last van mijn rug, menstruatiepijn. Verder gaat het wel. We wachten wel "rustig" af. Mijn duimen draaien voor de meiden die bijna mogen testen! Groetjes!!
Hoi! Jammer nog geen positieve testjes voorbij zien komen Vandaag een erg drukke dag op het werk gehad. Eerst overleg en daarna sinterklaasmiddag. Kyano vond het in eerste instantie helemaal niet leuk maar hij was dan ook geschrokken van de microfoon. Na een kwartiertje ging het wel en ging hij lekker aan de wandel Vanavond lag hij op tijd in bed want hij had zijn middagslaapje gemist. Sandra gelukkig nu zo goed als beter! Ja je bent toch altijd teleurgesteld als er een ongi aankomt . Kien ach dat is sneu voor jouw meissie. Gaat het nu weer met haar? Misschien ook een buikvirusje? Ik hoop dat het straks positieve kwaaltjes blijken te zijn
@ wupje: toch wel spannend hoor voor die kleintjes, sinterklaas! Kan kyano al zonder middagslaapje af en toe?? @ kien: spannend hoor! Hoop voor je dat het raak is! @ sandra: fijn dat je weer bijna beter bent! Heeft toch nog wel even geduurd dan?
klopt het nu dat mootje, tessa, kien, brett op het wachtbankje zitten en dat de rest of aan de klus is of ongi? Soms hou ik t ff niet meer bij hoor! Ga ff boodschapje doen, Thomas fruit geven en mn huis alvast een beetje aan kant voor zaterdag (sinterklaas vieren bij ons en moet morgen werken...). Oftewel: een normale 'vrije' dag tot later!