wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden!! Ook wij gaan voor een tweede wondertje!

Succes allemaal!!

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    telt derde ook? lol

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha wat mij betreft wel hoor ;) LOL

4. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi Hoi

wachtbankje: ja brett en ik ieder geval.. (oja ik lees net van kien)
    en sandra zou vandaag mogen testen of ongesteld moete zin (niet het te hopen) maar dan zou haar cyclus wel weer goed zijn.

Sandra: hoe gaat het met je? was je temp nog goed?

mijn temp was vanmorge : 37,2 maar ik weet niet zo goed wat nu wel of niet goed is.

marywoods: weer suc6 met klussen!!
    ik kan het soms ook niet bijhouden... veel gezellige mee typ meiden!
    Hier moet ook nog veel worden gedaan. voor zaterdag even het huisnetjes!

kien: sneu voorje meissie dat ze gespugd heeft... maar misschien was ze er vanaf? verder niet meer gespuugd?
    spannend ook weer wachten!! gezellig op he wacht bankje!

wendy: welkom bij de groep!

nachtzon: van mij ben je welkom hoor.. of het er nou 1 of 2 zijn.

mootje

5. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    Wachtzon en Wendy welkom!

Ik moet inderdaad vandaag ongesteld worden en anders morgen, ik denk namelijk dat ik aan het eind van de middag 2 weken terug mn eisprong had geen idee of je dan precies 14 dagen daarna ongesteld wordt en dat ik dus in de middag ongesteld ga worden. Vanochtend was mn temp 36,9 dus 0,1 lager dan de afgelopen dagen wat natuurlijk niet veel goeds betekent. Nou las ik dat je temp pas echt op het moment van menstruatie naar beneden gaat en het is nog niet losgekomen dus misschien betekende het nog wel niks. Heb nu wel zo'n vervelend menstruatie hoofdpijn die ik normaal heb net voor of tijdens mn menstruatie dus ik blijf keurig wachten tot ik ongi word.

@ Mootje: Als je temp 14 dagen na de eisprong nog hoog of iig 0,3 graden hoger dan voor je eisprong heb je grote kans op zwangerschap zolang je nog in die 14 dagen na je eisprong zit zegt het helaas nog helemaal niks.

Fijne dag.

6. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    #14566 Sandra82, 3 dec 2009
    Laatst bewerkt: 3 dec 2009
    Ik werd zondagmiddag ziek en ben sinds vandaag weer helemaal beter dus het viel uiteindelijk mee hoe lang het duurde.

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Marywoods Kyano twijfelt nog steeds een beetje tussen 1 of 2 slaapjes. Mijn smoeder had geprobeerd hem zo laat mogelijk in bed te leggen maar dat was 10.30 geweest en hij had maar een uurtje geslapen. Dus vanaf 11.30 wakker en normaal gesproken gaat hij dan in de namiddag nog even een uurtje slapen en dat heeft hij nu gemist. Maar hij slaapt altijd nog 1x per dag en soms dus 2x.

Wendy welkom en succes meid! Hopelijk is het gauw raak!
    Ik zie dat jullie zoontje morgen 1 jaar wordt! Gefeliciteerd alvast :)

Wachtzon jij ook welkom meid!

Wij zijn idd weer een de klusperiode gestart :D Ben benieuwd!

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#14568 wonderteam, 3 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 dec 2009
    Goedemiddag :D

Zo geniet helemaal van mijn vrije dag haha. Ben vanmorgen met Mason naar het cb geweest ( had 18 maanden afspraak) Hij deed het goed. Hijw oog nu 12 kilo en was 84 cm. Alleen hij blijft zijn voetjes gek neerzetten en dat gaan ze als hij 2 is opnieuw bekijken ( was al een bekend probleem)
    Verder heb ik sinds gisteravond erg pijnlijke tepels. Voor de rest geen kwaaltjes of wat dan ook.

@ mootje, wat fijn dat het met Joppe nu goed gaat :D Hoe was de urine? Spannend hoor over 6 dgn testen :D
    @ brett, dat is idd ook lekker in okt en nov extra vakantie :D Lekker he zo af en toe even shoppen :d Vind shoppen voor Mason ook altijd zo leuk.
    @ sandra, fijn dat je weer opgeknapt bent! Hopeliojk komt je menstruatie niet!
    @ kien, spannend hoor. Hoe is het nu met de kleine meid. Ziek geworden?
    @ wupje, leuk dat Kyano zich later wel vermaakte bij de sint! Hier kwakkelde het ook heel lang hoor 1/2 slaapje.
    @ marywoods. ja hier idd ook Wachtbankje :D ben deze maand minder ongeduldig dan vorige maand :D 10 dec is de 1e nod dag.
    @ wendu en nachtzon, veel succes!

9. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi Hoi

Sandra: Om nog te tempen heeft niet echt veel zin. naja ik begin er maar mee dan kan ik gewoon door zetten... beetje wennen om het elke dag te doen.
    Nou spannend bij je!!

Tessa: de urine was helemaal schoon!! ik was echt heel erg blij!
    even niet de hele dag antibiotica! zo blij mee
    We schelen met onze NOD een dag... maar ik denk dat ik een dag eerder de eisprong heb gehad.

wupje!! suc6 met klussen!!
    Ik moet zeggen dat ik echt supper veel zin had deze maand :D en dat ik nu wel weer zin volgende klus periode (erg he)... was wel heel gezellig!! ik heb ook nog wat drankjes in de kast dus bij de rodeduivels.. nemen we er drankje op!

Hier lijkt ik af en toe wat weeig te zijn. en trek in hartig... ik weet niet wat je nou serrius moeten nemen :S
    verder geen tekenen van zwangerschap... gek van te worden.
    mootje

10. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Marywoods, volgens mij klopt dat helemaal, soms haal ik ook dingen door de war, zag dat ik laatst aan mootje vroeg hoe het met Thomas ging in plaats van Joppe :)

@Wendy, Welkom en succes met zwanger worden!

@Wupje, Hier slaap Britt ook nog steeds 2x 1,5 uur hoor. Succes met klussen....

@Tessa, oh heerlijk is dat dan hé als je dan weer vrij bent na die werkdagen, weer lekker zelf de hele dag bij Mason zijn! Spannend hé dat wachten ;)

@Mootje, Fijn dat JOPPE en geen Thomas:D zijn urine schoon was!!

Hier verder ook weinig te melden als wachten, wachten en nog eens wachten.... Ik voel me ook zo ongeduldig deze ronde :) Had vanmorgen zoiets van testje wagen... Maar heb me gelukkig in kunnen houden want dat zou echt onzin zijn ;) Temp nog steeds 37,5 dus nog mooi hoog/.

Fijne avond allemaa!!

11. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hallo

Wat is het rustig iederen flink aan het klussen!?

Brett: ik weet wat je bedoelde... zijn veel meiden...
    en al die kindjes...
    sommige die veel komen kletsen komt er nu beetje in.:D

ga zo lekker slapen..
    truste
    mootje

12. Alita

Alita Niet meer actief

Zie dat er genoeg dames zijn die binnenkort mogen testen?
    Succes dames en maar hopen dat het positief is!!!!
    Nog kwaaltjes?

13. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Mootje, Ja ik moet altijd even nadenken hihihi... Nog een paar dagen tot je nod, voel je al wat meer of nog steeds hetzelfde??

14. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Brett had je nog steeds zo'n mooie hoge temp? En heb je al wat zwangerschapsverschijnselen?

@ Mootje: Voor jou wordt het ook wel spannend hè, ik hoop voor je dat het raak is deze ronde. Nou ja dat hoop ik eigenlijk gewoon voor iedereen maar ja dat is logisch.

Hier verder geen bijzonderheden, ga maar eens even aankleden heb net lekker in pyjama met Nathan gegeten want hij was pas kwart voor 9 op.

15. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi Hoi

Sandra: hoe was je temp vanmorgen? hier was 37.1 het is dus erg wisselend elke dag... ik weet niet goed wat ik er van moet denken.
    leuk he zo lekker rustig wakker worden.
    ben je al ongesteld?? wat een gewacht he..

klachten: af en toe vlaag van misselijkheid.. maar twee maanden geleden had ik dat ook voor mijn ongesteldheid. :S

zo even boodschappen doen... ben ik daar ook van af.

tessa: hoe gaat het er mee? klachten?

mootje

16. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Mijn temp was vanochtend weer 37 lekker duidelijk dus.. NOT ;). Het blijft allemaal even afwachten ik ben nog niet ongesteld maar reken er nog steeds op dat het wel gaat komen. Ik las ergens dat de luteale fase tussen de 11 en 19 dagen kan duren wat dus zou betekenen dat ik dinsdag zelfs nog ongesteld kan worden, wat een gedoe zeg. Nou ja we wachten af ik ben wel geduldig merk ik dus dat scheelt. Ik zat trouwens te denken dat die temp ook zo kan wisselen doordat het de ene nacht veel kouder is dan de andere nacht daar zal je lichaam toch ook wel op reageren lijkt me.

Nou ik hoop voor jou dat de klachten dit keer aanwezig zijn door een zwangerschap Mootje.

Liefs Sandra

17. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra, Mijn temp was nog mooi 37,3, maar zou je toch niet stiekum een testje wagen?? Ik zou me echt niet in kunnen houden hahahaha.

18. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Brett: Nee ik heb besloten dat ik pas test als ik ruim overtijd ben, mocht ik dan nog (als ik zwanger zou zijn) een vroege miskraam krijgen dan komt het hopelijk niet zo hard aan dus ik test voorlopig nog niet. Hoe hoog is jouw temp voor je eisprong?

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hahaa, van Gyn gehoord dat eitje klaarstaat :D gaan we dus flink klussen :p hoop dat het dadelijk raak is :D

20. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Veel klusplezier!!

Deel Deze Pagina