wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik snap niks meer van mijn lichaam,mijn temp is al omhoog maar had net ontzettend veel slijm bij het afvegen, er zat zelfs een beetje bloed bij :oops:

Voor de zekerheid vanavond nog maar even aan de klus als mijn mannetje tijd heeft, hij is namelijk druk bezig met zijn afstudeerproject.

2. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Minouska, jij hebt je NOD toch ook pas over 3 dagen? Dan kan het zijn dat je gewoon nog te weinig hcg hebt als je toch zwanger ben.

Veertje, fijn dat je eisprong achter de rug is, dan heb je in ieder geval een kortere cyclus dan de laatste keer. Hopelijk is deze ronde een succes voor jullie!
    Dat beetje bloed kan van je eisprong zijn, dan heb ik ook wel eens gehad.

Pim, balen zeg! Je kan helaas niet meer doen als je nu doet, maar hopelijk is ronde 8 raak!

Ik heb een aantal klachtjes, maar vorige maand was het ook niet raak met allerlei klachtjes, dus we wachten gewoon even een paar dagen af.

Groetjes Saskia

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik ben zwanger :confused:

Vanmorgen smaakte mijn koffie ineens niet meer, dus mijn man vroeg gelijk of ik zwanger was, omdat ik hier bij Pete ook last van had. Vanmorgen om 10.00 toch een testje gedaan, zie mijn album voor het resultaat.

Nu moet ik even mijn man meehelpen in de achtertuin, ik kom binnenkort wat uitgebreider reageren.

Groetjes Saskia

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Geweldig!
    Van harte gefeliciteerd, geniet ervan!

5. minouska

minouska Lid

19 mei 2008
    30
    0
    0
    huisvrouw
    overijssel
    gefeliciteerd dat je zwanger bent
    saskia!
    geniet ervan

6. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    gefeliciteerd :D

7. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Gefeliciteerd saskia!Hartstikke leuk!

Liefs

Syl

8. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Proficiat met je zwangerschap Saskia !
    Dat we allemaal snel mogen volgen !

Grtz x

9. minouska

minouska Lid

19 mei 2008
    30
    0
    0
    huisvrouw
    overijssel
    wie is de volgende zwangere

10. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Hey goed nieuws! Van harte!

11. veertje

veertje Fanatiek lid

@minouska, Ik zat te denken aan ons allemaal :D en jij?

12. minouska

minouska Lid

19 mei 2008
    30
    0
    0
    huisvrouw
    overijssel
    zwanger worden allemaal :)
    ik denk dat ik het niet ben
    heb getest maar nagetief
    zolang er geen bloed is is er nog hoop

13. veertje

veertje Fanatiek lid

We blijven gewoon voor je duimen :D

14. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Daar ben ik weer! Heerlijk een weekje weggeweest met m'n mannen! Wat kan dat een mens goed doen (nu maar hopen dat het z'n vruchten heeft afgeworpen ;)).
    Deze maand niet getempt en geen ovulatietesten gebruikt maar heb een vrij regelmatige cyclus dus weet dat ik gisteren of vandaag m'n ei heb gehad. Probeer het een beetje naast me neer te leggen. Zit wat beter in m'n vel dus dan kan ik wat beter relativeren!.

Gefeliciteerd Saskia! Dat we allemaal snel mogen volgen!

Pim, we zitten ongeveer in dezelfde ronde en ik weet precies wat je voelt... kom op meid!

Veertje, gelukkig deze x een kortere cyclus nu even wachten... hebben denk ik zelfde NOD?

M'n man gaat zondag voor 3-4 wk naar het buitenland dus het wordt er niet makkelijker op! Die paar maanden maakt ook niet meer uit (hou ik mezelf voor...:))

Fijn weekend!

15. wondertje27

25 apr 2008
    76
    0
    0
    Joki; Wat fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad.. Jaja, de tijd vliegt. Toen ik nog zwanger was, kreeg ik veel reacties als "geniet er maar, voor je het weet is ze alweer een jaar". Het klinkt allemaal zo cliche, maar het is echt zo..

Minouska; ik zal voor je duimen, hopen maar dat de duivels wegblijven..

Saskia; Super! Gefeliciteerd.. Geniet er maak lekker van ;) .. Ik zag dat je voor je nod had getest. Welk testje had je gebruikt? Ik wil namelijk ook een testje halen.. Heb nog een paar dagen voor de nod

Funny; ik lees vaak verhalen dat het op onverwachte momenten ineens raak is, wanneer er geen gestress is rondom testjes ed.. Dus wie weet

Wie heeft er binnenkort de nod? Ik heb nog een paar dagen te gaan, maar krijg steeds meer het gevoel dat ik zwanger ben.. Morgen wil ik een testje halen en kijken wat deze laat zien

16. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    We zijn vandaag druk bezig met de achtertuin bestraten, maar even een korte reactie.

Minouska, volgens de banner ben jij 1 dag overtijd?

Wondertje, ik heb op 15 en 16 mei een positieve ovulatietest gehad en 's avond was hij alweer lichter, dus mijn eisprong is waarschijnlijk 16 mei 's avonds geweest. Mijn NOD had ik gebaseerd op mijn laatste cyclus van 31 dagen, maar waarschijnlijk is mijn cyclus iets korter geweest. Ik heb de zwangerschapstest van Kruidvat gebruikt, degene met een pipet met 2 in een doosje.

Groetjes Saskia

17. minouska

minouska Lid

19 mei 2008
    30
    0
    0
    huisvrouw
    overijssel
    ja zie het
    nog geen bloed gezien :)

18. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey meiden, ik ben ongesteld geworden, dus op naar de volgende ronde!
    Ben enigszins blij, want zit niet goed in mijn vel qua gezondheid. Heb ik net keelontsteking gehad, heb ik nu weer buikgriep van Kamiel gekregen! :( En hij loopt ook al 3/4 dagen lang met diarree...ik hoop dat ik gauw weer een beetje gezond ben, want zo schiet het niet op!
    Jammer genoeg dus nog geen 2e voor mij, maar die komt er vast wel. Mijn cyclus loopt in ieder geval volgens het boekje! :D
    Maandag maar weer eens sporten...hihi

19. minouska

minouska Lid

19 mei 2008
    30
    0
    0
    huisvrouw
    overijssel
    helaas hier vanacht doorgezet
    het is niet zo hevig maargoed het is er

komende maand 3 x insimineren en niet 1 x of 2 x