goedemorgen @ Sandra, wauw wat een supergoed nieuws!!!! Van harte!!!!! Ik hoop echt dat het deze keer goed mag gaan @ manuela, fijn dat de medicatie wat aanslaat. Hopelijk is de misselijkheid snel weg. Mason heeft geen verhoging meer gelukkig. Nog wel erg pips ,maar hij probeert wel vrolijk te doen Vanmiddag gaan we naar mijn schoonmoeder verjaardag vieren en gourmetten ( als mason het volhoud) Ik heb toch ongiachtige buikpijn ,tegelijkertijd heb ik het gevoel dat mijn borsten op knappen staan. Toch denk ik echt dat het niet zo is, omdat ik en buikpijn heb en pijn onderin mijn rug. Als ik nu wel vandaag of morgen ongi wordt ,houd het in dat mijn cyclus wat korter was deze maand.
Goedemorgen! Hier een druk sinterklaasweekend. Gisteren bij sfamilie gevierd en vandaag bij mijn ouders Wel erg gezellig en leuke cadeautjes voor Kyano. Hubbie en ik hebben pakjesavond gisteren in stijl afgesloten met een leuk surprisefeestje Maar ik geloof dat het voor een beebje nog te vroeg is geweest. Ovutesten zijn nog negatief. Dus vanavond of morgen maar even in de herkansing. Tessa jeetje dan is Mason idd goed ziek zeg . 41 graden is niet fijn! Gelukkig nu weer wat lager. Weet je waarom hij zo ziek is? Buikgriep of oorpijn? Oh leuk een dj als hubbie! Nachtzon zo jullie hebben goed jullie best gedaan ! Sandra gefeliciteerd meid !! Wij duimen dat het deze keer gewoon goed gaat en je beebje nog zeker 38 weken blijft zitten! Manuela sterkte meid! Idd zoveel misselijk zijn is niet fijn . Dikke knuff!
Wat een lieve reacties allemaal, nou als iedereen zo aan me denkt en voor mij duimt dan moet het toch goed gaan deze keer! . Manuela: Sterkte met de misselijkheid gelukkig dat je er nu wel wat voor hebt gekregen. Tessa: het kan nog alle kanten op hoor meid ik had ook buikpijn en rugpijn woensdag en donderdag maar dat betekende dus blijkbaar niks. Wupje: hopelijk heb je snel een positieve ovutest Jollie: ja ik zag inderdaad dat alles verandere zodra ik mn banner veranderde, nou was het geen verrassing meer
@ Sandra: G e f e l i c i t e e r d ! Wat een goed nieuws! Ik hoop en duim met je mee dat het nu goed gaat!!
@Sandra, VAN HARTE GEFFELICITEERD!!! Nou ik verwacht dat ik morgen ongesteld ga worden, temp is alweer gezakt tot 36,7 en verlies al wat bloed. Cyclus van 34 dagen gehad. Morgen lees ik even alles weer bij, ga nu even lekker bijkomen van het drukke weekend....
@ Brett: Wat ontzettend balen voor je! Heb je dan uiteindelijk een kortere cyclus dan je dacht of heb ik het nou mis?
Hoi Zo vanmiddag leuke middag gehad. Schoonmoeder had nog sintcadeutjes gehaald ,dus Mason is toch verwend. We zouden gourmetten ,maar ben zo beroerd. Kotsmisselijk en echt weëig op de maag en heb het stervenskoud. Ik denk dat ik iets onder de leden heb. Alleen mijn borsten doen echt vreselijk pijn. Ben heel benieud of het van de aankomende ongi is of hopelijk toch wat anders @ wupje, ik denk dat Mason misselijk is ,hij heeft ook totaal geen eetlust. Verder geen verhoging meer gehad. Fijn dat jullie zo'n leuke sint hebben gehad en helemaal zo'n surpiseavond @ brett, wat ontzettend balen zeg @ sandra,. kun je het allemaal al een beetje bevatten?
@ Tessa: Vervelend dat je je zo beroerd voelt misschien toch een griepje te pakken. Ik hoop voor je dat je niet ziek wordt en ik hoop nog harder voor je dat je borsten zo'n zeer doen omdat je zwanger bent!!! Ik kan het al wel goed bevatten dat ik zwanger ben had namelijk al wel een beetje het idee toen mn menstruatie wegbleef vind het alleen doodeng, ik moet echt eerst voorbij de 10 weken zijn wil ik een beetje ervan gaan genieten maar goed zolang ik maar geen bloedverlies ga krijgen dan komt het allemaal wel goed. Voel me een beetje schuldig dat ik zo snel alweer zwanger ben terwijl het bij anderen zolang duurt. En ik gun het iedereen zo!
Hallo! SANDRA: Van harte gefeliciteerd! Ik ben echt blij voor je, snap ook je twijfelachtige gevoel om blij te kunnen zijn, gezien de voorgaande zwangerschappen. Maarrrrrrrr, positief blijven en het komt echt goed!! We zijn volgens mij van dezelfde garde, evenlang op dit forum, en ben zeker wel blij voor je! Bij mij en de anderen die al een tijdje bezig zijn komt het vast en zeker!! Geniet maar lekker, en wij genieten mee. MANUELA, ook jij proficiat, volgens mij had ik dat nog niet gedaan, lees het nu ook net pas! Even niet goed opgelet.. MEZELF, sja, mijn menstruatie is net voorbij..deze keer duurde hij bijna een week. (normaal ben ik er met 4 dagen vanaf.. geen idee hoe daar soms zo'n verschil ik kan zijn..) Meteen ook heb ik weer die schimmelinfectie te pakken. Nog niet extreem, maar voelde het al. Ben gelukkig optijd begonnen met 'bestrijden' (en manlief ook hihi) zodat ik straks als ik in de buurt van de eisprong zit, gewoon gezellig kan klussen. (dit adviseerde de dokter een paar maanden geleden dus, niet te doen, omdat ik toen nog de tablet en zalfjes moest gebruiken). Gelukkig nu niet.. Iemand ervaring? Wil zelf (en manlief nog liever) ook zo graag aantellen nu, zijn een klein half jaartje bezig, heb best nog wat geduld, maar hoop nu, dat het een van de komende maandjes toch gaat lukken! Oke, ga even van de zondagavond genieten nog.. oh, en eerst even OVU testen bestellen. Doe ik maar gewoon hier denk ik.. Oh en beterschap voor de zieken. Ons meisje is inmiddels weer beter, alleen nog wat 'snotjes'... DOEI!!
@Bianc76: Als je kijkt op babyboomshop dan heb je veel ouvtesten voor weinig geld misschien een idee. Ik heb ook weleens last van schimmelinfectie gehad en daar had ik tabletjes voor maar die werkte niet geweldig nu heb ik een zalfje en die werkt echt perfect maar ik mocht hem wel gewoon gebruiken ook al wilde ik zwanger worden. Heb hem deze maand ook een dagje moeten gebruiken (als ik niet vruchtbaar ben krijg ik schimmel door de combi van mn cervixslijm en de sperma zodra ik vruchtbaar ben is er niks meer aan de hand heel apart). Die zalf werkt echt geweldig moet ik zeggen. Nog bedankt voor je lieve reactie .
Goedeavond.. Sandra: oke, je weet ook op alle vlakken wat te vertellen he Ik zat net op de site van matcare, en ik ben een beetje in dubio. Zal ik wel ovutesten kopen?? In principe is mijn cyclus vrij stabiel. (28, 29 of 30 dagen, maar meestal 29. Wanneer mijn eisprong naderd heb ik altijd duidelijk meer zin.. haha. En soms denk ik mijn eisprong te voelen. Maar zeker weten doe je nooit en ik heb nu na 6 maanden geen zin om 'zomaar lukraak' wat te klussen. Maar ik wil er ook weer niet teveel mee bezig zijn! ik zal eens kijken op die site die je zegt... Verder betreft die schimmel.. ja de vorige keer had ik het wel extreem.. nu nog niet. Jeukt gewoon een beetje en is wat gevoelig. Die tabletten (die je in moet brengen) werken volgens mij ook niet zo goed hoor.. ik smeer ook de zalf van mijn partner erbij.. kan geen kwaad! Hoe heet die zalf dan? Grtz.....
Hoi Hoi Jollie: haha ja veel lezen met ons gekletst! Manuela: wat vervelend met die misselijkheid, ik hoop voor je dat het snel over is. maar als het maar even dragelijk voor je is. sterkte er mee. Tessa: gelukkig is mason weer koorts vrij en ik hoop dat hij straks weer de oude is! even spannend........ erg he... sterkte en jij ook beterschap hopelijk is een goed teken. had je die pijnlijke borste vorige ongesteldheid?? Wupje: leuk dat de avond zo geslaagd is! dubbel leuk.. maar beter te vroeg dan te laat!! Sandra: had je veel klachten...? hoe is je temp nu in de ochtend? ik twijfel wanneer te testen ik mag morgen altesten bij geen ongesteldheid. maar woensdag zou ik ongesteld moeten worden.. ik denk dat de eisprong eerder is geweest...wat een getwijfel... gatsie. Brett: hoe kan het nou je temp was zo mooi hoog (bah niet leuk) is heb je nog meer bloedverlies gekregen of is het weer gestopt. bianc: vervelend die schimmelinfectie: wat gebruik je bij je man? deze maande gelukkig geen last van gehad.......voor mijn zangerschappen nooiit.... maar ik heb wel idee dat mijn man er minder zin van krijgt als het zo is.. ik gebruik nu gewoon zalf als ik denk wat te voelen. Hier nog geen ongesteldheid... af en toe wat weeig, ik heb zeer hartige trek... (normaal zoet) ooo ik weet neit wat ik er van moet denken.... zo twijfel. ik hoop dat geen ongesteld zie woensdag een testje kan wagen en dan me kan inhouden niet eerder te testen. mootje
Die zalf heet Gyno-Miconazolnitraat, werkt voor mij echt perfect! Verder is het volgens mij niet zo dat als je teveel bezig bent met zwanger worden je niet zwanger wordt. Ik heb ovutesten gebruikt deze maand getempt en voor ik zwanger werd van Nathan was ik er ook heel veel mee bezig om de dag vrijen enzo en toch werd ik zwanger. Het voordeel van ovutesten is dat je zeker weet dat je een eisprong hebt gehad maar dan nog weet je niet de exacte dag alleen weet je dan welke dagen je kan vrijen om de meeste kans te maken. Het om de dag tot de test positief is dan 3 dagen achterelkaar en dan nog 1 dag niet en 1 dag wel dan maak je de meeste kans. Ik heb dit nu ook gedaan alleen dan zonder ovutesten maar het in de gaten houden van de stand van de baarmoedermond en of hij open of dicht is, hard of zacht en hoe het cervixslijm was, die vertellen je eigen hetzelfde als ovutesten alleen kost het niks. Als je erbij tempt weet je wanneer je eisprong is geweest wat ook wel weer handig is. Ik denk altijd maar zodra je bewust "onveilig" vrijt dan ben je bezig met zwanger worden dus of je nou ovutesten gebruikt of tempt of wat dan ook bezig ben je er toch wel mee. Ik hoop voor je dat het snel raak zal zijn een halfjaar ervoor bezig zijn is al erg lang dan wordt je toch op den duur wel ongeduldig lijkt me.
Ik had gevoelige borsten en net voor mn eigenlijke menstruatie waren mn tepels heel gevoelig, werden waren mn tepels wat donkerder van kleur en had ik al in de avond echt zo'n vroeg zwangerschapsbuikje dat heb ik normaal niet als ik ongesteld moet worden. Verder was ik behoorlijk moe en af en toe wat duizelig. Verder weinig symptomen ik had wel ergens zo'n gevoel maar durfde er niet op te vertrouwen maar eigenlijk als mn gevoel het zegt dan is het zo. Als het je lukt zou ik wachten tot donderdag met testen ook al is dat heel moeilijk, dan heb je in ieder geval gelijk zekerheid. Als je te vroeg test kan het zijn dat hij negatief is ondanks dat je wel zwanger kunt zijn en dat geeft alleen maar meer twijfel. Maar kan me wel voorstellen dat het heel moeilijk is hoor, als je toch eerder wil testen zou ik wel zeker een vroegtest doen met ochtendurine dan heb je toch de meeste kans op duidelijkheid. Ik heb trouwens ook wel meer hartige trek, maar goed of dat een symptoom is weet ik niet. Mn temp is nog steeds 37 dus ik blijf daar een beetje op hangen. Wat zegt je gevoel?
Hoi hoi Sandra: ik weet het echt niet..... maar echt veel klachten heb ik niet. en mijn temp blijft zo rond de 37.07 graden hangen... Mijn tepels zijn altijd wat donker als ik ongesteld wordt. 24 december krijgen we uitslag van erfelijks onderzoek. zie daar heel erg tegen op. maar dan is het misschien ook beter dat ik gewoon niet zwanger ben. Ingeltje gaat goed met je!? je schiet al lekker op. mootje
Spannend dat je de 24ste de uitslag krijgt, er is toch heel weinig kans dat er wat uitkomt, ik hoop voor jullie dat er niks is en dat je nu wel gewoon lekker zwanger bent het is je gegund.