wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi dames!

Hier ook alle sinterklaasactiviteiten achter de rug :) Kyano is goed verwend alleen is hij echt anders dan de meeste kindjes van zijn leeftijd, hij vind cadeautjes uitpakken niet leuk :( :D Hij is meer geïnteresseerd in knopjes van de radio en daar mag hij nu net niet aan :D
    Vanochtend weer een negatieve ovutest :( Ik vind het erg raar, ik ga ervan uit dat mijn cyclus weer gewoon 25 dagen is en dan zou ik 20/12 ongi moeten worden dan zou ik nu toch wel ongeveer mijn ei moeten hebben. Maar het kan dus ook nog later. Ik ben echt benieuwd.

Wat een leuke avatars van Kien en Chelleke!!

Brett hè dat is geen leuk berichtje :(. Ik hoopte echt op positief nieuws voor jullie

Tessa hoe voel je je nu? Ik hoop toch echt dat de ongi wegblijft
    Jammer van het gourmetten dat is juist altijd zo heerlijk

Sandra het is juist super dat je alweer zo snel in verwachting bent geraakt! Had jij bij de ovutesten van de babyboomshop wel echt een duidelijke positieve tweede streep?

Bianc ik begrijp je heel goed hoor. Wij zijn ook al vanal juli bezig en soms wordt ik idd wel ongeduldig. Het enige voordeel dat ik er nu nog in kan zien als ik deze maand niet zwanger ben is dat we niet rond de verjaardag van Kyano zijn uitgerekend. Zou ik wel zwanger raken dan ben ik rond 1 september uitgerekend en dus nog wel een aantal dagen eerder dan Kyano zijn verjaardag maar de volgende ronde zit wel echt daarbij in de buurt. Dat lijkt me wel lastig maar ja beebjes komen nu eenmaal niet op bestelling :)

Mootje spannend!!!

2. Alita

Alita Niet meer actief

saskia gefeliciteerd!!!

3. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Wupje: ik had bij de ovutesten van de babyboomshop wel een duidelijke tweede streep, duurde wel een tijd eerst was hij bijna positief toen ineens niet bijna niet meer en toen werd hij dus echt positief. De eerste dag was hij even dik als de controlelijn en de tweede dag was hij dikker dan de controlelijn. Ik heb er wel voor gezorgd dat ik minimaal 2 uur niks dronk voor ik de test deed. Hopelijk wordt hij bij jou snel echt positief!

4. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Tessa, Hoe gaat het vandaag, voel je je alweer iets beter??

@Sandra, Echt niet schuldig voelen hoor het is jou van harte gegunt hoor. Lekker proberen ervan te genieten!

@Bianc, Ja dat ken ik wij worden ook eg ongeduldig nu, zeker omdat mijn cyclus over het algemeen 38 dagen duurt, dan moet je alweer 3/4 weken wachten tot je uberhaupt een ei-sprong hebt...

@Mootje, Ja geen idee. gister avond was hij wel weer 37,1 maar he nog steeds bloed verlies nouja bloed het is een beetje rose slijm maar zo begint het altijd, weet je wat ik zo vreemd vind dat pas vorige week maandag mijn temp naar boven de 37 is gestegen... Nou hoop echt dat het raak is bij jullie!!

@Wupje, Ja je zou wel verwachten dat je nu ongeveer je ei-sprong zou hebben??

Nou hiet is het bloed verlies niet echt verandert. wel was mijn temp weer 37,1 maar denk niet dat ik daar nog naar moet kijken. Het enige wat ik we vreem vind is dat mijn temp pas vorige week maandag naar boven de 37 is gestegen dat zou betekenen dat ik het weekend ervoor mijn ei-sprong heb gehad en ik begon Zaterdag al bruin/rose bloed te verliezen. Wel erg vroeg....

5. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Brett: Kan het dan geen innesteling zijn die is 5 tot 10 dagen na je eisprong. Meestal zeggen ze is de innesteling de 7de of 8ste dag na je eisprong zou dus goed kunnen. En na je eisprong duurt de luteale fase meestal 10 tot 16 dagen dus zou je 10 dagen na je eisprong voor het eerst ongesteld kunnen worden als je een korte luteale fase hebt.

6. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hoi hoi
    Nou hier bruine afscheiding... dus ben bang dat ik straks gewoon ongesteld ga worden! erg jammer maar ja op dan maar naar de volgende ronde...

mootje

7. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Mootje: Balen!!!

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hè hè Kyano is na 3 uur slapen wakker :D Niet erg hoor, kan hij vandaag gewoon met 1 slaapje de dag doorkomen. Hubbie is ook naar huis gekomen aangezien de systemen op zijn werk het niet deden. Gezellig dus :)

Sandra waarom mag je niet drinken dan voordat je de test doet? Ik heb wel gewoon gedronken. Niet zoveel maar wel gewoon een kop thee.
    Jij weet er trouwens echt veel van!

Brett bij Kyano had ik wel een kleine innestelingsbloeding maar die duurde maar 1 dag.

Mootje bah stomme duiveltjes :x

9. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra, hoe lang duurt z'on bloeding dan?? IK verlies sinds Zaterdag wat bruin/rose bloed en gister en vandaag is het rose met veel slijm. Maar vaak begint mijn menstruatie zo maar niet zo vroeg, meestal kan ik de klok erop gelijk zetten dat ik na de temp stijging 13 a 14 dagen later de duivels krijg??

@Wupje, oh lekker Britt slaapt nooit 3 uur vind het al heerlijk als ze eens 2 uurtjes pakt. Nu hoor ik haar ook alweer terwijl ze vanmorgen 3 kwartier heeft geslapen en er pas om half 1 inlag.

@mootje, Nee toch wat balen zeg :(

Heb mezelf net maar getrakteerd op een bak ben&jerry's en heb me daar lekker tegoed aan gedaan met de Flair hahaha. Ga nu mijn meisje uit bed halen die ligt al wat te kletsen en dan straks lekker aan de wandel om even mijn gedachten te kunnen verzetten....

Edit, verlies nu toch helder rood bloed dus op naar ronde 4 zou ik zeggen :(

10. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Brett: Bij een vriendin van mij heeft de innestellingsbloeding 5 dagen geduurd en een andere vriendin verloor vanaf de eisprong al bloed maar is nu bijna 14 weken zwanger. Wel gek dat je dan nu ineens minder tijd tussen je eisprong en je menstruatie hebt zitten. En balen van het bloedverlies!

@ Wupje: Het schijnt dat je urine het lh-hormoon wat in je urine komt verminderd waardoor de uitslag van de test niet altijd klopt. Als je teveel drinkt dan is de test dus weleens negatief terwijl je wel rondom je eisprong zit maar aangezien je urine dan teveel vocht (van het drinken) bevat pakt hij het lh-hormoon niet altijd goed. Ik merkte dat wanneer ik een tijd niks dronk de testen duidelijker waren dan wanneer ik wel wat dronk. Misschien dat het bij jou ook scheelt.

11. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    @ Brett & Mootje: :(

12. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Update van mij: Hier gespannen borsten, soms wat zeurende ongipijn in de rug en kan janken om niks. Zin om het huis schoon te maken en appeltaarten te bakken en ontzettende zin in bitterballen en andere dingen dan anders.. Zou het dan toch? Ik durf er niet op te hopen. We wachten *rustig* af.. ;)

@ Wupje, Ik probeerde min. drie uur van te voren niet te plassen en idd twee uur van tevoren weinig te drinken. Dan zijn ze duidelijker. In de handleiding stond 4 uur van tevoren niet plassen :$ Dat haalde ik echt niet, 3 uur van tevoren was de max..
    Het heeft veel pijn en moeite gekost, zo'n leuke foto met kerstmuts.. Mijn zusje heeft ze uiteindelijk gemaakt, ze vertikte het om de muts op te zetten voor de foto. Wil zo graag een leuke kerstkaart van ons meissie! En nu is het gelukkig gelukt!

@ Tessa, ben je nog ziek geworden? Duim voor jullie dat het nu raak is.

Ik ga gauw de kerstboom opzetten voordat onze dame weer wakker is!

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :)

Hier verder geen griep doorgezet. Ben wel met vlagen flink misselijk geweest. Heb nu net pas weer gegeten na vanmorgen 10.30. Ook kon ik vanmiddag wel staand slapen ,maar dat kan ook door de lange slaapnacht zijn geweest. Vanmorgen toen ik me ging omkleden keek ik even in de spiegel en zag hele dikke aders over mijn borsten lopen. Dit heb ik anders toch nooit tijdens mijn menstruatie. heel spannend vind ik het ,toch heb ik zelf nog steeds geen zwanger gevoel.

@ sandra, jij moet je helemaal niet schuldig voelen!!!! Tuurlijk gun je het iedereen. Net zo dat wij jou heel erg gunnen dat jou beebje nu blijft plakken!!
    @ bianc, ik heb wel ervaring gehad met de inwendige capsule's en zalf ,maar weet niet of je er al dan wel of niet bij mag klussen.
    @ mootje, heb altijd wel wat pijnlijke borsten tijdens menstruatie ,maar nu staan ze haats op knappen :D Spannend hoor zo'n onderzoek, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet! Ah verdorie dat is wel heel erg balen zeg :(:( :( ,maar hopelijk zet er niks door en is het een restje oud bloed :D
    @ wupje, dat heeft Mason ook wel, vind andere dingen vaak interessanter :D Raar van die ovutest. Hopelijk is hij snel vet positief :D
    @ brett, Misschien idd innestelingsbloed. Ik had dit 2 dgn voor mijn nod met Mason. Ook heb ik vanaf mijn test bijna 12 wkn bloedverlies gehad. Van licht roze/bruin tot diep rood en veel. Daarna had ik het sporadisch de rest van mijn zwangerschap. Hopelijk is er toch nog goed nieuws.
    @ kien, klinkt veelbelovend jou symptonen :D

14. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra, Ja ik vind het ook echt heel erg vreemd, misschien omdat ik ziek ben geweest dat mijn cyclus wat van slag is ofzo.... Ach ja deze ronde zitten de vruchtbare dagen precies rond de feestdagen en dan heeft mijn lieve mannetje vakantie dus maken een kans!! Hoe gaat het met jou, voel je je goed?? En je vriendin verloor zei ook echt helder rood veel bloed??

@Kien en Tessa, Spannenddddd :D

@Tessa, Het klinkt hoopvol maar ga er gewoon van uit dat dot de duiels zijn alleen wat vroeger, ik vind het ook echt vreemd omdat ik normaal de klok erop zetten dat ik na de temperatuur stijging 13 a 14 dagen later ongesteld wordt!

Nou vanmiddag lekker anderhalf uur met Britt weesten wandelen, even langs mijn zusje haar werk gelopen gewoon even lekker de teleurstelling van me afschudden en hoofd leegmaken dus ik kan weer fris deze ronde in!! Zo ik ga de vaatwasser inruimen want de afwas staat me steeds aan te kijken :D

Fijne avond iedereen!!

15. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Hee Brett: Kan inderdaad zijn dat door ziekte je cyclus wat veranderd, meestal komt hij dan wat later maar misschien ben jij een geval apart. Die vriendin verloor inderdaad helder rood bloed en ook redelijk wat, maar niet de hele dag door hoor alleen bepaalde momenten. Misschien geeft je temp morgen nog wat meer duidelijkheid als hij gedaald is ben je inderdaad ongesteld is hij nog hoog kan het nog alle kanten op. Bij mij bleef mn temp altijd hoog tot dag 2 of 3 van mn menstruatie daarna daalde hij pas.
    Wel fijn dat je volgende vruchtbare dagen rondom de feestdagen zijn dan kunnen jullie de tijd volop benutten!

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden die zwanger zijn GEFELICITEERD. Sorry meiden door lle drukte heb ik niet alle bij kunnen lezen. Maar ik ben er weer :D

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Zo mijn kleine dreumesje slaapt lekker :). Hij lag er rond 19 uur in. Dat vind ik altijd het fijne als hij maar 1x op een dag slaapt, heb ik een lekker lange mama avond ;)
    Verder was het een gezellig dagje, even bij vrienden op bezoek geweest en boodschapjes gedaan en met Kyano gespeeld natuurlijk :)

Brett zo'n wandeling lucht wel lekker op hè. Ik kan me voorstellen dat de teleurstelling groot is, maar zodra de nieuwe klusdagen in zicht komen verandert dat wel weer. Heb ik tenminste altijd :)

Kien & Tessa ik vind het ook erg spannend voor jullie!!!
    Duim duim :D

Hmm ik geloof dat ik de ovutesten dan nog niet helemaal goed gebruikt heb ;) Ik heb sinds een paar uur nu ook echt zeurende buik en rugpijn dus geloof toch dat de ei in aantocht is. Vanavond hubbie toch nog maar even overmeesteren nadat hij terug is van school :D
    En als ik nu dan een test doe? Ik heb vanaf 17 uur geloof ik al niet meer geplast en 1 kopje thee op. Is dat al teveel???
    Ik drink echt veel op een dag dus het wordt lastig voor mij.

18. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Wupje: Geen idee of je de test al heb gedaan maar nu zou het kunnen al staat er op de gebruiksaanwijzing dat je het beste kunt testen tussen 10 uur 's ochtends en 20 uur 's avonds. Temp je toevallig ook want als je temp nu laag is dan heb je grote kans dat je eisprong is. Als je ei springt is je temp namelijk laag net als op het moment daarna en als hij onderweg gaat dan stijgt je temp. Mijn temp was op het moment van de eisprong rond 18.00 uur 37 graden en dat is voor mij voor het begin van de avond wel vrij laag.
    Veel klusplezier:D!

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga slapen tot morgen :D

20. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    haha
    wendy gelijk heb je! gaan wij ook zo doen..
    ben moe van...
    ik wacht nog steeds dat bloedverlies echt door zet... normaal heb ik dat nooit... dus ik vind dit maar niks... dan liever gewoon goed ongesteld!
    x mootje

Deel Deze Pagina