@ Mootje: Heb je alleen nog maar bruin bloedverlies gehad of ook al helder rood? Misschien ook bij jou een innenstelingsbloeding zou altijd kunnen natuurlijk. Of dat ergens nog wat bloed zat wat er nog uit moest je weet het nooit. Ik hoop het voor je en anders moet je menstruatie gewoon snel komen want die onzekerheid dat is niks!
Goedemorgen, Sandra ik heb gisteren na het berichtje nog een test gedaan en die was negatief heel licht streepje maar nauwelijks zichtbaar Ik geef het op voor deze ronde en zie wel of het klussen gelukt is Anders ga ik volgende ronde vanaf het begin goed starten met ovutesten en temperaturen. Dan mag jij me eerst uitleggen hoe ik het precies moet doen Ik had het even gehad gisteravond en snapte er niks meer van. Verder geen bijzonderheden
Sandra: bruin klein beetje bloed bij het afvegen... verder eigenlijk niks geweest. Verder is mijn temp gezakt naar 36.83 dus het ziet er niet echt hoop vol uit. dan krijg je weer hoop en dan weer niet... om gek van te worden. Wupje: wat vervelend dat de ovu testen niks uit wijzen :S merk je niks anders aan je afscheiding? dat merkte ik hier heel duidelijk. Wat ik nu doe is elke ochtend rond 8 uur tempen. heb mijn klok er voor gezet. Maar met die ovutesten heb ik nog nooit gewerkt. wat is het rustig? Brett nu eindelijk goed ongesteld? wat een gedoe he. mootje
@ Mootje: Nog steeds onduidelijkheid dus met het bloedverlies, gek hoor. Je weet natuurlijk niet hoe laag of hoog je temp normaal voor je eisprong is dat is wel jammer dan had je wat meer duidelijkheid gehad. Hoop dat je snel wat meer weet. @ Wupje: Geef maar een gil hoor als je wilt weten hoe of wat dan leg ik het gewoon nog een keertje uit . Eerst maar hopen dat je wel op de juiste tijd al hebt geklust en dat je volgende ronde helemaal niet meer hoeft.
Mootje toch raar dan hè zoals het nu gaat met de ongi ? Hopelijk zet het gauw door of toch gewoon zwanger Sandra ha ha ik hoop ook dat het niet nodig is en anders weet ik je te vinden ! Ik ga even pauzeren. Ik heb het nu eigenlijk al gehad hier op het werk
Hebben jullie ook van die dagen dat je kind niet wil slapen tussen de middag. Hij was behoorlijk moe maar nu net komt de glazenwasser bij de buren en die maken zo'n takkelawaai dat hij nu dus weer wakker is en aan het huilen is. Ik baal daar zo van, hij moet gewoon even slapen maar door al het lawaai lukt het hem niet en het is al zo'n lichte slapen overdag. Soms zou ik graag naar een rustigere buurt verhuizen met buren die er rekening meehouden dat jij een kindje hebt wat slaapt tussen de middag en die dus niet continu met de deuren lopen de slaan en lopen te schreeuwen in huis. Zo moest even klagen dat lucht op
@ mootje, wat raar! Blijf duimen! Wat is je temperatuur normaal dan? Anders een testje wagen? @ Wupje, Hoop dat het goed gaat deze maand en dat je volgende keer niet meer hoeft te temperaturen en met ovutesten aan de slag hoeft te gaan. @ Sandra, Hoe gaat het nu met jou? Spannend toch wel weer of niet? Mag ik jou ook een vraagje stellen. Had jij ook veel last van afscheiding of juist niet.. Weet wel dat het bij iedereen verschillend is, maar normaal heb ik altijd wel afscheiding, maar nu nauwelijks.. Lekker fris. Hopelijk lezen jullie het niet onder de lunch . Hier gaat het wisselend. Soms heb ik echt het gevoel dat ik zwanger ben, soms ook niet.. Heb me ook een beetje teveel laten gaan met het eten, dus krijg nu weer een klein buikje :x. Maar even wat rustiger aan doen, dus.. Gisteravond zag ik steeds meer blauwe lijntjes over de borsten lopen, mijn buik is gevoelig.. Ga dan ook weer zoveel hoop krijgen, en dat wil ik niet, dan is de teleurstelling weer zo groot. Ga dus proberen het nog meer van me af te zetten... Nu maar even snel douchen, vanmorgen gezwommen met de kleine grote meid, maar m'n eigen shampoo vergeten. Groetjes!
@Wupje, Werkse vandaag, hopelijk hebben jullie toch op de juiste dagen geklust... @Mootje, Vreemd dat je menstruatie anders is dan anders, ik heb ook het liefst gewoon duidelijkheid! Ja het is zeker goed door gezet en heb veel kramp maar temp nog steeds 37,1 @Sandra, Ja hoor ik vind het ook echt irritant als Britt moe is en dan eindelijk slaapt om wakker te worden van herrie grrrr... Nou temp was 37,1, morgen maar weer zien. Heb wel gewoon de normale menstruatiekrampen en verlies veel heldderrood bloed.
@ Kien: Ik heb juist veel afscheiding, helder of wit, dat heb ik tot nu toe bij elke zwangerschap gehad. Het schijnt dat bij een zwangerschap je schaamlippen ook iets opzwellen (dat was bij mij ook) misschien dat je daar nog iets vanaf kunt lezen?
hoi hoi haha wat een antwoord sandra moest meteen denken dat jij daar onderste boven hing. Mijn man zegt dat ik dit wel eerder heb gehad als ik ongesteld ben geworden maar ik weet het niet meer. ik hoop dat het morgen gewoon goed door zet... afscheiding blijfgt iets verkleurd en dan weer even niet en dan weer wel... heel gedoe. geen helder bloed. en dan toch weer een vlaag met misselijkheid. gek van te worden. mootje
Sandra Kyano heeft dat heel af en toe ook wel eens dat hij net slaapt maar dan wakker wordt van lawaai van buitenaf. Gelukkig trekt hij het dan wel gewoon heel goed om dan de rest van de dag wakker te blijven. Meestal komt het mannetje met de hamer dan pas rond etenstijd en daarna gaat hij dan gewoon hup naar bed. Brett misschien heeft er wel een bevruchting plaatsgevonden maar is het weer vroeg mis gegaan ? Kien nog heel even in spanning zie ik aan je banner! Ik duim hoor ! Mootje misschien idd gewoon even een testje voor de zekerheid? Dan weet je in elk geval waar je aan toe bent. Ik had het vorige periode ook dat ik steeds misselijk was en licht ongi. Ik heb toen gewoon een test gedaan voor de zekerheid. Daarna was het misselijke gevoel ook gelijk weg Zit toch tussen de oren bij ons
NODdatum update 08-12-09: 28-11 Cindy24 11-12 Tessa 15-12 Kien 20-12 wupje 23-12 Chelleke 26-12 MaryWoods 10-01 Brett Geboortedata eerste kindjes: Zoontje 21-08-2006 (Dijkim) Iris 29-11-2006 (Irisnaomi) Louise 18-06-2007 (Manuela79) Zoontje 15-10-2007 (kiss87) Thomas 10-12-2007 (MaryWoods) Tim 13-12-2007 (citroentje) Kiara 23-05-2007 (Tihany) Meissie 01-02-2008 (Kien) Damian 26-04-2008 (Chelleke) Mason 01-05-2008 ( Tessa81) Maartje 27-06-2008 (bianc76) Joppe 06-07-2008 (mootje1983) Dochter 18-09-2008 (Mamma1984) Zoontje 18-09-2008 (Sandra82) Kyano 24-09-2008 (wupje) Dochter 30-09-2008 (Cindy24) Dochter 19-11-2008 (Brett) Alisha 11-12-2008 (Marijke25) Dochter ?-9- 2008 (Shyen) Zwanger : Runner (uitgerekend 18-12-2009) ? Ruben 20-02-2007 Justfem (uitgerekend 06-01-2010) ♀ Noa 26-09-2001 Claartje (uitgerekend 31-01-2010) ♂ Thomas 6 jaar Dennismartine (uitgerekend 19-02-2010) ? Luuc ?-?-2008 Momentje(uitgerekend 25-02-2010) ? Daan 18-06-2008 Ghaze(uitgerekend 13-03-2010) ? Kaan 24-10-08 Geesje 26(uitgerekend ?-03-2009) ? Zoontje 03-12-2008 MamavanRowan(uitgerekend ?-03-2010) ? Rowan 05-02-08 Emeisje24 (uitgerekend ?-03-2010) ? Zoontje 05-09-2008 Bebietje(uitgerekend ?-04-2010) ? Zoontje 21-09-2007 Trotsemama1(uitgerekend 20-04-2010) ? Noa 25-08-2008 Wannabemama(uitgerekend 26-04-2010) ? Zoontje 02-04-2008 Tinkerbel1984(uitgerekend 04-05-2010?)? Dochter 2008 Kimm29 (uitgerekend 14-05-2010?)? Zoontje 03-05-2008 Ingeltje (uitgerekend 23-05-2010) ? Zoontje 04-09-2008 Lee74 (uitgerekend 28-05-2010?) ? Sandro 27-06-2008 Manuela79 (uitgerekend 21-07-2010) ? Louise 18-06-2007 De tekentjes voor geslachtsaanduiding ? ♀
Ik snap er niks van temp 37,2, houd mij lijf me nu zo voor de gek @Sandra, hahaha ja zo krijgt liplezen een andere betekenis hihihi!! Maar mijn temp nog steeds 37,2?? @Mootje, Ik heb het nu ook hoor die onzekerheid pfff.... Vooral omdat mijn temp zo hoog blijft normaal zakt ie altijd dezelfde dag?? @Kien, Ja soms kan je lijf je zo voor de gek houden, maar het is zo moeilijk dde kwaaltjes te negeren hahaha.
@ Brett: Misschien toch handig om even een test te doen morgenochtend, dan heb je iig wat duidelijkheid. Wanneer zou je NOD normaal gesproken zijn? Als je temp altijd gelijk zakt bij je menstruatie en hij blijft nu hoog is er toch iets anders aan de hand. Heb je veel bloedverlies? Wanneer temp je, 's ochtends voor je opstaat want anders geldt het niet. Het zou kunnen zijn als je niet zwanger bent dat je een heel vroege miskraam hebt gehad, bij mij bleef mn temp bij alle miskramen een paar dagen hoog, zodra het bloedverlies minder werd ging mn temp pas naar beneden. Ik las nu mn tekst terug en begrijp waarom iedereen helemaal dubbel lag . @ Mootje: ga jij nog testen morgen of overmorgen aangezien het bij jou ook allemaal raar loopt?
@Sandra, Als ik van mijn temp stijging uit ga as Zondag dus erg vroeg om te testen. Tempen doe ik 's morgen en op deze dagen stiekum tussendoor als ik me niet kan inhouden hahaha. Ben zo bang dat ie daalt. Maar het is altijd hetzelfde de hele dag door, alleen vanavond nadat ik dochterlief in bad had gedaan en de was gevouwen was ie 37,8 maar dat komt door de inspanning
@ Brett: Hoe is het nu met het bloedverlies? Is het evenveel als een normale menstruatie of niet? Ik ken namelijk meiden die 4 a 5 dagen bloedverlies hebben gehad, gewoon helder rood maar wat wel iets minder was dan de menstruatie en die bleken dus achteraf ook zwanger te zijn. Ik heb het idee dat als je temp toch nog hoog blijft het nog steeds een innestelingsbloeding kan zijn en die kan altijd wel even aanhouden. Ik wil je geen hoop geven maar aangezien je zaterdag of zondag pas je NOD zou hebben blijft het heel vroeg voor een menstruatie. Ik blijf gewoon voor je duimen!