wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey brett hoe was het met je temp:

hier dan eindelijk de echt duivels doogebroken!
    blij want die onzekerheid is niks! dus ga ik weer door met de volgende ronde :D

x mootje

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi meiden!

Pff Brett wat een onzekerheid ;) Hopelijk komt er gauw duidelijkheid en dan gewoon in positieve zin en dus zwanger :)!

Mootje jammer hoor, knuff voor jou!

Hier ook duidelijkheid! Namelijk gisteren en vandaag een knalpositieve ovutest :D! Zolang de ovutest positief aangeeft betekent toch dat de eisprong nog moet komen of niet? Gisteravond had ik de eerste keer positief en vanochtend weer. Lijkt me verstandig om dan vanavond nog te klussen toch?
    Ik had het nooit verwacht, zo laat pas de eisprong bij zo'n korte cyclus. Of het kan zijn dat mijn cyclus deze keer ineens langer is :( We wachten af.

3. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Wupje: Als de ovutest positief is dan komt binnen 24 tot 36 uur een eitje vrij. Ze raden aan om vanaf het moment dat de eerste test positief is 3 dagen achter elkaar te vrijen, dan 1 dag niet, dan nog 1 dag voor de zekerheid. Veel klusplezier!

@ Mootje: Balen dat de duivels zijn doorgebroken, hopelijk volgende ronde meer geluk.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sandra aha mooi!! Ik had al gehoopt dat jij even zou reageren ;)
    Hoelang bleef bij jou de ovutest positief?

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#14665 wonderteam, 9 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2009
    Hoi :)

Ik kom even snel ,ben namelijk behoorlijk ziek. Ik heb vanaf maandag hoge koorts gehad en kreeg ontzettend pijn op mijn borst en pijn bij inademen. Gisteren bij de Ha geweest en ik blijk een acute ontsteking aan de luchtpijp te hebben. Ik heb nu een ab-kuur. Ben nu erg aan de diarree van de AB :(
    Ook zijn vanmorgen de rode duivels aangeland helaas, nog niet heel veel beetje bruin/roze ,maar het is begonnen. Op naar ronde 3. Nu kan ik aankomende zaterdag als ik beter ben wel volop genieten van ons personeelsfeest en lekker een wijntje nemen :D

@ Mootje balen zeg :(
    @ wupje veel klusplezier.
    @ brett, al meer duidelijkheid?

Ik vlieg er nou weer tussenuit.

6. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi hoi

zo, ik heb echt verschrikkelijke rugpijn.. jammer maar zeker op naar de volgende ronde enige voordeel mag alles lekker eten met de kerst

Tessa: Jeetje meid... dat is best heftig ik hoop dat je snel opknapt..
    ook balen van de duiveltjes... ook van hier uit een knuff... niet leuk als je wat anders verwacht!

mootje

7. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey wupje!
    jeetje een postieve ovtest! veel klus plezier.!
    zijn ook mensen bekend zijn die ovuleren in de ongesteldheid periode...
    fijn dat je nu van die testen hebt.. waardoor je nu wel wat meer weet! merk je ook dat je nu meer afscheiding hebt?
    meer zin? merk je aan het je lichaam.

mootje

8. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra, Het bloedverlies is anders dan normaal alleen met plassen en daarna afvegen veel bloed maar in mijn maandverband bijna niets het is nu al donkerder aan het worden temp was 37 vanmorgen.... Ik wil mezelf ok geen valse hoop geven hahaha, daarom test ik gewoon niet! Ook blijven de menstruatie achtige krampen aanhouden terwijl ik daar op dag 3 anders geen last meer van heb.

@Mootje, Balen van de duivels, temp nog steeds 37 vanmorgen maar test niet omdat dat gewoon te vroeg zou zijn.dus nog geen duidelijkheidhelaas! Maar iig knuff voor jou.

@Wupje, oh dat wordt aan de klus met z'on knallende test hahaha.

@tessa, Balen van je duivels en beterschap ermee, knuff.

Nou het bloedverlies wordt wat minder maar nog steeds een hoge temp, we wachten af.....

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Tessa oh meid wat naar :( Veel beterschap!

Mootje ha ha idd lekker alles eten en drinken met kerst! Dat is ook mijn motto mocht het toch niet raak zijn, we hebben toch een troostmiddel nodig :D
    Op dit moment heb ik alleen ontzettende buikpijn van de eisprong. Jeetje nog erger als bij de ongi :( Dus zin heb ik nu eigenlijk helemaal niet :( Afscheiding idd meer.

Brett ik ben toch heel benieuwd hoe het verder gaat bij jou. Die hoge temp wil toch wel wat zeggen. Knap dat je nog zo rustig blijft en niet gaat testen. Ik had er allang eentje gekocht :)

10. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Wupje, ja ik ook ik brand gewoon van nieuwsgierigheid, maar Zonag is pas mijn officiele NOD dus zou het sowieso te vroeg zijn. Maar ik houd goed mijn temp in de gaten.

Britt ligt op bed te mopperen.vanmiddag veelste kort geslapen dus die was al helemaal op om 4 uur en dan krijg ik er om half 6 echt geen hap eten in, dus denk stop haar nog even snel in bed maar mevrouw heeft geen zin...

11. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Ik had op zondag een positieve test (de eerste) en op woensdas was hij nog positief en donderdag was hij hetzelfde als de dag voor de eerste positieve test (zaterdag dus). Maar ik geloof dat hij nog even positief blijft ook al is je eitje gesprongen. Wat je nog kan doen is morgen en overmorgen je temp opnemen, mocht hij bv morgen onder de 37 zijn en overmorgen erboven dan weet je dat je dan morgen je eisprong echt had. Maar mocht hij nu al boven de 37 zijn dan kan je er als het goed is wel vanuit gaan dat je eisprong is geweest. Flink aan de klus en meer kun je niet doen ;)

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi eigenwijze dreumesjes ;) :D

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sandra ik zal als ik er aan denk idd morgenvroeg eens tempen!

14. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Tessa: Balen dat je zo ziek bent en dat de duivels zijn gekomen dubbel pech is niet eerlijk!

@ Brett: Wil je echt geen valse hoop geven maar lijkt toch heel veel op want een vriendin van mij had en die is nu toch echt 13 weken zwanger, zou nog steeds een innestelingbloeding kunnen zijn zeker als het bloedverlies al minder wordt. Zij had ook bij het plassen bloedverlies en helder rood maar in maandverband bijna niks. Toch zondag maar testen zou ik zeggen!

15. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra, begon die bloeding bij haar ook 7 dagen naar de ei-sprong, ik had eerst 2 dagen bruin/rose en sinds maandag helderrood dat nu minder wordt. Ik denk dat ik in die 3 dagen buiten het plassen om 2 volle maandverbanden heb gehad totaal en dat was vooral 's morgens na het opstaan en na inspanning zoals die anderhalf uur wandelen. Het is verleidelijk om te testen maar ik weet dat hij zo 3 a 4 dagen ervoor makkelijk negatief kan zijn.

@Wupje, Ja ze kan er wat van hahaha.

Oja Britt loopt sinds vandaag aan de hand!!! Mama=trots :D

16. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Brett: Zij had het zo'n 5 a 6 dagen na de eisprong en net als jij begon het met wat bruin bloedverlies en als zij iets inspannends doet heeft ze nu nog steeds bloedverlies en in het begin vooral bij het plassen of als ze heel druk was geweest. Bij haar is het waarschijnlijk de baarmoedermond die heel goed doorbloed is. En in het begin was het waarschijnlijn van de innesteling heeft de gyn gezegd. Als het heel anders is dan je normale menstruatie is de kans natuurlijk wel groter. Ik heb zelf soms gewoon geen eisprong en heb dan ook maar heel weinig bloedverlies tijdens de menstruatie maar dan wel gewoon door de dag heen niet alleen bij inspanning of bij het plassen. Als je wel eerder een test wil doen zou ik een vroegtest doen maar als het je lukt om te wachten tot zondagochtend zou ik dat zeker doen om teleurstelling te voorkomen. Ik hoop het echt voor je dat het een innestelingsbloeding is maar goed het kan 2 kanten op.

17. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oké ja het bloedverlies is nu bijna gestopt, niets meer in het maand verband sinds een uur en nog maar een klein beetje na het plassen. Normaal heb ik best hevig bloedverlies tijdens de menstruatie,dan ligt er zelfs weleens een plasje bloed in het toilet (sorry voor het vieze praatje) en dat is nu ook niet geweest, ach ja even kijken hoe mijn temp blijft als die voor Zaterdag is gezakt doe ik sowiezo geen test meer. Ja ik test gewoon niet omdat ik geen teleurstelling wil, stel ik test morgen vroeg met hoge temp en hij is negatief en Vrijdag keldert mijn temp dan voel ik me dubbelrot.

18. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    @Brett: Spannend!!!

@ Mootje: Balen :x

@ Tessa: Dubbelop balen! :x Beterschap.

Hier vannacht heel raar gedroomd over een miskraam. Zo raar.
    Nu ook het gevoel dat de ongi zo door gaat zetten.. Al een klein spoortje bloed gezien volgens mij. Dus ik denk door naar de volgende ronden binnen een aantal dagen. Dat zou wel weer betekenen dat de rondes weer korter worden..
    Nog wel gevoelige borsten en temp nog hoog vanmorgen.. Ook erg moe, maar dat heb ik soms voor ongi ook..
    Groetjes!

19. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Brett: Kan me voorstellen dat je nog niet wil testen ivm met teleurstelling zou ik zelf ook niet doen. Eerst maar even afwachten wat er gaat gebeuren anders blijf je misschien valse hoop houden of wat dan ook. Ik blijf voorlopig voor je duimen misschien dat het helpt :).

@ Kien: Wat een nare droom. Ook voor jou is het dus nog spannend. Hoop voor je dat het bloedverlies niet doorzet.

20. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra, Ohh sorry dat ik jou zo bestook met vragen hahaha. Maar heb sinds mijn bberichtje helemaal geen bloed meer verloren en nog maar minimaal vergeleken met de laatste dagen na het plassen. Ben erg benieuwd naar mijn temp morgen. Maar het bloedverlies is sterk afgenomen nu.

@Kien, Zeker ook voor jou spannende dagen, wat een nare droom heb je gehad. Daar kun je altijd zo naar an opstaan.

Oh ikben echt op van de zenuwen, kan niet wachten tot het morgen vroeg is om mijn temp te checken hahaha.

Deel Deze Pagina