Hoi Meiden, Heb even teruggelezen, jeetje, 1 dag niet op de site en weer zomaar een paar pagina's verder.. @sandra, ik heb je zalfje van de dokter gekregen... hopelijk helpt het! Nog bedankt. Nu kunnen we toch aan de klus volgend weekend! Je moet geld gaan vragen voor je gouden tips hier! haha. Dan word je nog rijk... @slapen kindjes.. sja, als ik hierover moet gaan schrijven, kunnen we beter een nieuw forum opstarten!!! Mwahaha.. Ons meisje is een hele onrustige slaapster. Wij hebben, dankzij een streng ritme een redelijk goede slaapster. Maarrrrr maak niet al teveel herrie, want ze wordt wakker en ze wil er weer bij zijn! 's Morgens slaapt ze nog 1.5 uur, en 's middags ook meestal. Rond 18 uur krijgt ze meestal een dipje en wordt ze wat lastig en hangerig. Om half acht ligt ze er altijd in! Ze wordt meestal wel 1x per nacht wakker. Maar dan is het fieppie kwijt of iets. En tussen 6 en half 7 is ze weer klaar voor de dag! Dus.... Oh ja, je vraag, soms kan ze 'middags haar slaapje ook niet vinden. Ik denk dan misschien dat het morgenslaapje langzaam moet verdwijnen.. ze is al bijna 1,5. Maar ze vind het meestal nog prima 's morgens. Zeker ook omdat ze zo'n vroege vogel is! Ach, ik kijk gewoon wat ze zelf aangeeft... als ze dadelijk meerdere middagen niet meer gaat slapen zal ik het moeten schuiven denk ik.. (zie je nou wel, kan er een boek over schrijven!) Oke, bedtijd. Groetjes!!!
@ Brett: Geeft niks hoor die vragen ik help graag waar ik kan dus geen probleem! Hoe is het met je temp en is het boedverlies weggebleven vanochtend? @ Bianc76: Ik hoop dat het zalfje bij jou net zo goed werkt als bij mij dan ben je er zo vanaf!! @ Kindjes die niet willen slapen: Nathan had gisteren ook bedacht dat hij net als dinsdag niet hoefde te slapen overdag, zo vermoeiend maar gelukkig was hij wel vrolijk de hele dag. Ik hoop wel dat hij vandaag wel gewoon gaat dan kom ik ook een beetje aan mn rust. Gelukkig slaapt hij 's nachts wel gewoon door een uitzondering daar gelaten. De laatste tijd is hij alleen telkens om 6 uur wakker maar als hij dan even wat drinkt gaat hij over het algemeen nog wel door. Vanochtend werd hij om half 8 pas wakker dus dat was wel fijn.
Goedemorgen! Brett wat goed van jouw meisje!!! Echt leuk hè Oh en nog steeds spannend bij jou! Ik ben benieuwd Kyano is ook een vroege vogel en slaapt daarom ook nog vaak 2x per dag. Als hij 1 slaapje heeft ligt hij er meestal 's avonds heel vroeg in, soms al voor 19 uur. En anders tussen 19.30 en 20.00 uur. Hier geen spannende dingen. Ik ben benieuwd of het klussen zijn vruchten heeft afgeworpen Verder heb ik niet getempt. Wil ik liever doen als het niet raak is, de volgende ronde en dan gelijk vanaf het begin.
@Sandra, Temp was 37,1 dus ben echt benieuwd hoor, bloed is niet meer rood en alleen vanmorgen om kwart over 7 na het opstaan verloor ik bruin bloed maar nu niets meer gespot in het maandverband. @Wupje, Ja dat is ook wel handiger als je gewoon vanaf dag 1 tempt, hopelijk is het niet meer nodig
@ Brett: Klinkt wel positief dat je temp nog hoog is terwijl het bloedverlies is gestopt, ik wacht in spanning met je mee af. @ Wupje: Nou maar hopen dat het klussen zijn vruchten afwerpt
hi meiden, ben ff een tijdje niet geweest, want kon aan niks anders meer denken en dat leek me ook niet goed.... dus even pauzetje van forum genomen. Bovendien drukke tijden op mn werk, sinterklaas inkopen gedaan en gevierd (superleuk!), verjaardagsinkopen voor Thomas gedaan (al weer 2 jaar vandaag; toch wel weer erg emo) en vieren we zaterdag en vandaag nog ff iets in elkaar freubelen voor uitdelen op KDV.... pffft, wat een werk Sandra!!! Weer zwanger, wat goed! Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!!! Andere dames die nog wachten: succes!! En de dames in t rood: volgende ronde maar weer... Zit nu rond mn eisprong, dus ook hevig aan de klus Hoop echt dat t raak is deze maand. Een collegatje waar ik t heel goed mee kan vinden vertelde me van de week dat ze zwanger is van de derde, dus ik hield t bijna niet meer: IK WIL OOK!!! Vanavond en morgen nog ff aan de klus en dan maar weer afwachten hoe t loopt. nou, Thomas slaapt eindelijk (...), dus ga snel ff die KDV-uitdeelcadeautjes freubelen.... Tot later!
hey marywoods gefeliciteerd met Thomas wat worden ze dan alweer groot he! het gaat zo snel! Als je op gegeven moment zo graag wil duurt dat wachten erg lang. ik hoop gewoon dat het lukt! nu suc6 met klussen. mooie dag vandag toch nog mootje
dank je mootje... Kan mij niet snel genoeg gaan . Hij is toch wel erg achter in zn ontwikkeling, dus we 'wachten' iederekeer zo ontzettend lang op elke ontwikkelingsmijlpaal... Jij ook weer een nieuwe ronde zie ik... De dag is lekker rustig vandaag; we hebben besloten het niet 2 keer te vieren (dus vandaag en dan dus zaterdag), maar alelen zaterdag. En morgen natuurlijk een beetje op KDV. Ik merk dat de combi van Thomas jarig en weer zwanger willen worden veel met me doet. Ik moest afgelopen donderdag keihard janken bij een aflvering van de co-assistent (!): een van de co's beviel met 32 weken van een jongetje (ik met 31 weken en 5 dagen). In de serie overleed het kindje dus ik had het niet meer. Mn hubbie was in slaap gevallen op de bank, dus toen die wakker werd snapte hij er niks van...
@ Marywoods: Gefeliciteerd met Thomas! Kan me voorstellen dat je heftige emoties hebt bij zo'n aflevering van de co-assistent en kan me ook heel goed voorstellen dat het lastig is als andere mensen zwanger worden en jij dat ook heel graag wilt. Hopelijk werkt het klussen deze keer goed! Nou Nathan wilde vandaag weer niet slapen tussen de middag dus het begint een beetje standaard te worden lijkt wel. Hopelijk vanaf morgen wel gewoon weer want zo duren de dagen wel erg lang. Hij blijft een schatje maar mama wordt een beetje moe hiervan .
Marywoods: ik kan mij indenken hoe frustrerend kan zijn dat thomas toch achter loopt! ik vind het soms zo lastig mensen in je omgeving die naar je kind kijken doet hij dat nog niet of al wel. kindjes moet aan zulke eisen voldoen in deze maatschapij hij komt er vanzelf wel (thomas) zal het met moeite zijn elke kleine stapje is voor jullie een reuze stap... en blijf kijken naar de dingen die hij wel kan hoor! en wees er trots op (volgens mij ben je dat oook wel) waarom kijk je naar zulke programma? haha maar ik snap wel dat gevoel kwam zeker ook naar boven gelukkig heeft jullie mannetje wel overleefd! ik hoop dat je het snel weer van je af kan zetten! mootje
@Marywoods, Allereerst gefeliciteerd met Thomas, ja kna me goed voorstellen dat je dat heftig vond hoor maakt toch veel los... @Sandra, Hier ook een meisje dat 3 kwartier heeft geslapen vanmiddag en dus om half 5 al niet meer te genieten was, toch kunnen rekken tot 6 uur en het bad maar een keer over geslagen maar gewoon tandjes poetsen en naar bed. Want anders wordt het afdrogen en aankleden z'on gevecht. @Mootje, Ja ik merk dat ook wel hoor, Britt is niet heel traag maar ook niet heel vlot. Ze ging zelf zitten bij 9 maanden en staan bij 11 maanden nu gaat ze weleens ineens snel met aan de hand stappen maar verder deed zei het altijd ook rustig aan van staat ze nu nog niet, was ze 10 maanden ofzo... Hier niet veel nieuws, zit nog steeds in spanning verlies geen rood bloed meer en kan niet wachten tot het weer morgenvroeg is hahahaha.
Thanx voor de felicitaties en de harten onder de riem! @ brett: spannend!!!! @ mootje: ja ik prober het wel van me af te zetten, maar zijn achterstand is zo groot, dat ook anderen er niet omheen kunnen. Hij is nu 2 jaar en praat dus nog niet... Tsja, dat gaan mensen om je heen gek vinden. Erg vervelend, want hij snapt alles, en is dus qua begrip om de dooie dood diet achterlijk... En helemaal vervelend omdat ik werk met kinderen met ernstige sprak en/of taalstoornissen en dus weet wat het betekent voor een kind als het echt niet op gang komt... Volgende week ga ik bij mn kinderarts en fysio in het streekziekenhuis om een verwijzing logopedie/ergotherapie vragen (liefst een combi). En eind januari hebben we sowieso in de VU (academisch) een ontwikkelingsonderzoek vanuit de prematurenpoli waar we nog steeds bij liepen, dus dat wordt spannend.... Maar eerst ff de zorgen aan de kant en lekker verjaardag vieren zaterdag! Mn freubels voor KDV (bekertjes met koekjes er in en een Elmo koppie er op geplakt, waar ze dan doorheen de koekjes kunnen 'grabbelen') morgen zijn goed gelukt, dus wordt helemaal leuk! @ sandra: voel je je trouwens wel goed tot nu toe?
Hoi Hoi marywoods: ik heb hier een buurjongen die 4 was... dat hij pas ging praten.. en die was niet te vroeg geboren hoor. en nichtje die drie was die pas beetje ging praten. ze waren slim genoeg maar deden het gewoon niet. ze weten zich duidelijk te maken zonderwoordjes. zegt hij wat woordjes of ook niet? is het niet lichamelijk? heb je eigenlijk nog een update foto van thomas? ik heb nu kindje van ruim 17 maanden hij praat niet reuze veel.. intreseert hem niet.. boem is het leukste en hij krijgt alles voor elkaar zonder wat te zeggen.. maar hij gebruikt wel een aantal woordjes voor dingen eten mjamamaja psss---- opa oma papa mama poes auto hij heeft zo zijn woordjes ben heel benieuwd hoe zit bij jouw. merk je verder achterstand? maar volgesn mij is hij wel slimmer dan de meeste leeftijdsgenootjes? veel mee gemaakt in zijn korte leventje. Sandra: ik ben benieuwd morgen ochtend heb je nog klachten verder eigenlijk. mootje
@marywoods en Mootje: Ik heb tot nu toe niet veel klachten, ben erg moe en heb zere borsten verder eigenlijk niet dus dat is wel prettig. Ben alleen ook verkouden en daardoor slaap ik niet echt goed dat is dan wel weer vervelend. En heb nogal wat spanning maar goed dat zal ik nog wel even houden. Vandaag maar eens kijken of mn mannetje nu wel wil slapen hij was om iets voor 7 wakker dus je zou zeggen dat hij dan wel rond een uur of half 1 wil gaan slapen, maar ja we zullen zien.
@Sandra, Hopelijk wil Nathan wel slapen vandaag overdag. @Mootje, Temp was 36.9 dus al wel iets gezakt en ik heb stiekum toch getest na deze hoge temp maar de test was helaas negatief dus ga er gewoon vanuit dat het de duivels zijn geweest en we in de volgende ronde zitten nu We lopen wel weer gelijk op zie ik Nou ik heb een testje gewaagd maar deze was negatief NOD is wel officieel pas Zondag maar toch ga ik ervan uit dat ik niet zwanger ben. Verder heb ik echt een baal dag vandaag, weet nu al dat vriendlief pas morgen thuis komt. Zelf moet ik morgenvroeg ook werken dus Britt gaat uit logeren bij mijn schoonouders omdat die oppassen morgen en anders op Zaterdag al vroeg op moeten staan omdat ik om half 8 moet beginnen. Britt is de hele morgen al niet te genieten en wil nu ook niet slapen, wil geen boterham, wil niet speelen en niet bij mama zitten pfff dan weet ik het ook niet meer hoor. Zo heb weer even lekker geklaagd hahaha. Fijn weekend iedereen!
Zo me matcare ovu testen zijn besteld dan kan er geen verwarring over mijn cyclus meer bestaan en laat ik het tempen maar even voor wat het is.
@ Brett: Balen dat de test negatief was, doe je zondag wel nog een test of ga je er inderdaad gewoon vanuit dat je ongesteld bent geweest en de volgende ronde in bent gegaan? Nathan is zoweer gaan slapen vandaag!!! Hij slaapt al 1 uur en 40 minuten, ben zo blij!!! Echt lekker. Had van de week vast een shirtje besteld zodat Nathan die aan kan zodra ik ver genoeg zwanger ben om er vanuit te gaan dat ik geen miskraam meer krijg. Ik kreeg hem gisteren binnen erg leuk. Voorop staat: "psst ik heb een geheim" en achterop staat dan "en het zit in mama haar buik". Ben benieuwd wat de opa's en oma's zullen zeggen.
NODdatum update 08-12-09: 28-11 Cindy24 11-12 Tessa 20-12 wupje 23-12 Chelleke 26-12 MaryWoods 10-01 Brett 12-01 Kien Geboortedata eerste kindjes: Zoontje 21-08-2006 (Dijkim) Iris 29-11-2006 (Irisnaomi) Louise 18-06-2007 (Manuela79) Zoontje 15-10-2007 (kiss87) Thomas 10-12-2007 (MaryWoods) Tim 13-12-2007 (citroentje) Kiara 23-05-2007 (Tihany) Meissie 01-02-2008 (Kien) Damian 26-04-2008 (Chelleke) Mason 01-05-2008 ( Tessa81) Maartje 27-06-2008 (bianc76) Joppe 06-07-2008 (mootje1983) Dochter 18-09-2008 (Mamma1984) Zoontje 18-09-2008 (Sandra82) Kyano 24-09-2008 (wupje) Dochter 30-09-2008 (Cindy24) Dochter 19-11-2008 (Brett) Alisha 11-12-2008 (Marijke25) Dochter ?-9- 2008 (Shyen) Zwanger : Runner (uitgerekend 18-12-2009) ? Ruben 20-02-2007 Justfem (uitgerekend 06-01-2010) ♀ Noa 26-09-2001 Claartje (uitgerekend 31-01-2010) ♂ Thomas 6 jaar Dennismartine (uitgerekend 19-02-2010) ? Luuc ?-?-2008 Momentje(uitgerekend 25-02-2010) ? Daan 18-06-2008 Ghaze(uitgerekend 13-03-2010) ? Kaan 24-10-08 Geesje 26(uitgerekend ?-03-2009) ? Zoontje 03-12-2008 MamavanRowan(uitgerekend ?-03-2010) ? Rowan 05-02-08 Emeisje24 (uitgerekend ?-03-2010) ? Zoontje 05-09-2008 Bebietje(uitgerekend ?-04-2010) ? Zoontje 21-09-2007 Trotsemama1(uitgerekend 20-04-2010) ? Noa 25-08-2008 Wannabemama(uitgerekend 26-04-2010) ? Zoontje 02-04-2008 Tinkerbel1984(uitgerekend 04-05-2010?)? Dochter 2008 Kimm29 (uitgerekend 14-05-2010?)? Zoontje 03-05-2008 Ingeltje (uitgerekend 23-05-2010) ? Zoontje 04-09-2008 Lee74 (uitgerekend 28-05-2010?) ? Sandro 27-06-2008 Manuela79 (uitgerekend 21-07-2010) ? Louise 18-06-2007 De tekentjes voor geslachtsaanduiding ? ♀
hallo dames ik kom niet zo vaak en het is moeilijk bij te houden hier....maar Brett jij had neg getest? Balen meid!! Zo ga het lijstje veranderen want ik sta weer niet goed!! Tja en hier niet veel te melden behalve dat het DE vruchtbre dagen zijn en jullie wel weten wat ik ga doen vanavond behalve popstars kijken natuurlijk!!!