Goedemorgen meiden! Het was gistermiddag uiteindelijk wel nog heel gezellig met ons mupke ook al was hij vroeg wakker We hebben de kerstversiering opgehangen en het kerstboompje neergezet en dat vond hij mega interessant Gisteravond een feestje dus pas rond 2 uur in bed en vanochtend rond 7 uur het kleine wekkertje Vandaag niet teveel doen dus Mootje wow van 8 tot 21 uur is echt super lang! Kyano ligt er max rond 20 uur in maar meestal wel eerder. Oh jee stoute mama ! Dan voel je jezelf ook echt schuldig hè. Meestal valt het bij die kleintjes wel mee en is het zo over. Eigenlijk totaal geen gevoel en ben er ook ineens helemaal niet meer mee bezig. Ik heb het gevoel dat het niet raak is. Brett oh jammer jullie vakantie zit er alweer op. Wel een gezellig dagje dus met gourmetten enzo Zo ik ga even de was opvouwen.
Dag meiden, nou het bloedverlies lijkt gestopt heb nog wat oud bloed verlies maar heel weinig. Het probleem is dat is weer ziek ben koorts heb en veel hoest kan natuurlijk zijn dat de baarmoedermond daardoor is gaan bloeden omdat hij veel onder druk staat maar ja ik weet het niet. Ik hoop dat ik snel beter ben en dat het bloedverlies gewoon wegblijft. Het begon wel na een flinke hoest bui ineens te bloeden dus misschien dat dat de oorzaak is??
@ sandra: geen idee of het van t hoesten kan komen. Hoop het voor je... @ wupje: hier ook vandaag gaar: gisteren middag verjaardagfeestje van Thomas, en 's avonds feestje in een kroeg. We waren ook pas om 2u00 thuis en vanochtend werd T gelukkig pas om 7u30 wakker!! Joepie! Vanddag ook de boom opgetuigd en Thoma kon er alleen maar met z'n hele verstand verbaasd naar kijken @ mootje: oeps... schuldig kun je je dan voelen he? Tenminste, heb ik altijd... Maar ja, dat soort dingen gebeuren. Heb geen idee echt deze maand. Heb er stiekem niet zo'n heel goed gevoel over... Ik heb het idee dat mn ei later is dan wij steeds denken, dus dat we te voreg hebben geklust... We zien t wel. Ik wil gewoon niet hier het komende half jaar (of nog erger: langer) mee bezig zijn. Ik wil al mn energie steken in lang genoeg zwanger blijven (en niet in zwanger worden...) @ brett: gezellig, gourmetten! Zomaar?
@Mootje, Ach ja kan gebeuren toch doe ongelukjes hou je toch! Ja ik vind het ook erg vreemd maar wacht toch nog even af, omdat ik geen kwaaltjes heb en me ook niet zwanger voel ofzo. @Wupje, Oh gezellig hé die kerstsfeer in huis!! Dat zal wel zijn tegen gevallen vanmorgen hahaha. @Sandra, Nou ik hoop voor je dat het dat is geweest! Ik weet nog niet of ik ga testen, durf eigenlijk niet na de nega test. Ben ook officieel morgen pas oertijd dus wacht nog 3 dagen af heb ik afgesproken met mezelf....
Goedemorgen allemaal! Zo het is echt winter ineens zeg, brr berekoud vanochtend op de fiets ! Ik was met Kyano boodschapjes gaan doen rond 9.30 en had hem lekker warm ingepakt maar bleef toch heel koud. Nu ligt hij lekker warm te slapen. Sandra oh wat fijn dat het bloedverlies in elk geval gestopt is. Wat de reden is zou ik echt niet weten. Daarvoor heb ik te weinig kennis Marywoods bij mij bleek, na gebruik van ovutesten ook dat wij steeds te vroeg klusten. Ik heb een cyclus van 25 dagen en de positieve ovutest kwam pas rond de 15e dag. Dus daarna nog maar 10 dagen tot de volgende menstruatie. Ik geloof deze keer ook niet dat het raak is. Totaal geen kwaaltjes maar ja dat hoeft nog niks te zeggen Brett hi hi ja wij voelden ons erg brak gistermorgen Gelukkig vannacht wel goed geslapen. Weet je wat ik bij jou zo gek vind? Dat de ongi dan ineens zoveel eerder is gekomen. Daarom zou ik voor de zekerheid over een paar dagen idd nog maar een keer een test doen. Want als het echt ongi is geweest dan is je cyclus toch ineens veranderd?
Hoi meiden, @Sandra , zojuist even alles teruggelezen, eerst toch even geschrokken... wat een spanning.. gelukkig is het gestopt... en hopelijk blijft het zo!!!! Ik duim echt voor je.. @NOD dames... succes, hopelijk weer wat positieve testen hier! Daar kicken we op he!@ @mezelf, ik heb, zoals ik voel, vandaag mijn eitje... zaterdag alleen nog maar geklust, dus vanavond weer even feest maken! (ik voel namelijk een heel erg trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Echt tot vervelens toe soms. Heb mijn temp ook even gemeten en die was 37.1 dus de kans is groot!) Heb de bestelde ovutesten niet binnengekregen.. dus moet nog even van mijn gevoel uitgaan. Dus nog even gezellig maken komende dagen, en dan maar hopen op een succesvolle maand!!! Grtz!!
NODdatum update 08-12-09: 11-12 Tessa 20-12 wupje 23-12 Chelleke 26-12 MaryWoods 26-12 Cindy24 29-12 Bianc76 10-01 Brett 12-01 Kien Geboortedata eerste kindjes: Zoontje 21-08-2006 (Dijkim) Iris 29-11-2006 (Irisnaomi) Louise 18-06-2007 (Manuela79) Zoontje 15-10-2007 (kiss87) Thomas 10-12-2007 (MaryWoods) Tim 13-12-2007 (citroentje) Kiara 23-05-2007 (Tihany) Meissie 01-02-2008 (Kien) Damian 26-04-2008 (Chelleke) Mason 01-05-2008 ( Tessa81) Maartje 27-06-2008 (bianc76) Joppe 06-07-2008 (mootje1983) Dochter 18-09-2008 (Mamma1984) Zoontje 18-09-2008 (Sandra82) Kyano 24-09-2008 (wupje) Dochter 30-09-2008 (Cindy24) Dochter 19-11-2008 (Brett) Alisha 11-12-2008 (Marijke25) Dochter ?-9- 2008 (Shyen) Zwanger : Runner (uitgerekend 18-12-2009) ? Ruben 20-02-2007 Justfem (uitgerekend 06-01-2010) ♀ Noa 26-09-2001 Claartje (uitgerekend 31-01-2010) ♂ Thomas 6 jaar Dennismartine (uitgerekend 19-02-2010) ? Luuc ?-?-2008 Momentje(uitgerekend 25-02-2010) ? Daan 18-06-2008 Ghaze(uitgerekend 13-03-2010) ? Kaan 24-10-08 Geesje 26(uitgerekend ?-03-2009) ? Zoontje 03-12-2008 MamavanRowan(uitgerekend ?-03-2010) ? Rowan 05-02-08 Emeisje24 (uitgerekend ?-03-2010) ? Zoontje 05-09-2008 Bebietje(uitgerekend ?-04-2010) ? Zoontje 21-09-2007 Trotsemama1(uitgerekend 20-04-2010) ? Noa 25-08-2008 Wannabemama(uitgerekend 26-04-2010) ? Zoontje 02-04-2008 Tinkerbel1984(uitgerekend 04-05-2010?)? Dochter 2008 Kimm29 (uitgerekend 14-05-2010?)? Zoontje 03-05-2008 Ingeltje (uitgerekend 23-05-2010) ? Zoontje 04-09-2008 Lee74 (uitgerekend 28-05-2010?) ? Sandro 27-06-2008 Manuela79 (uitgerekend 21-07-2010) ? Louise 18-06-2007 De tekentjes voor geslachtsaanduiding ? ♀
@Marywoods, Ja zomaar lekker gourmetten samen, doen we wel vaker. Hij was nu 6 dagen van huis geweest dus wilde we er een gezellig avondje van maken Is het feestje gezellig geweest?? Aan de tijd te lezen wel hahaha. @Wupje, Ja als het mij ongi is geweest is mijn cyclus 33 dagen geweest in plaats van 38, misschien dat ik nog wel een test doe over een paar dagen als mijn temp nog hoog is. Maar heb afgelopen Zaterdag getest en toen was hij negatief dus daarom durf ik niet goed. Temp was 37 graden. Ja het was echt koud vanmorgen, hier vroor het 4 graden brrr.
Hoi Hier ben ik ook weer. Helaas ben ik vorige week nog zieker geworden en bleek ik ook een longonsteking te hebben. Nu 2 kuren verder ben ik eindelijk weer aan de beterende hand en heb vandaag ook gewerkt. Ik ben eigenlijk doordat ik zo ziek was totaal niet met mijn menstruatie bezig geweest en ook niet teleurgesteld geweest. ik was te ziek om er ook maar over na te denken haha. Zag vanmorgen zelfd dat de menstrautie alweer weg was @ sandra, oh ,ik hoop echt dat het bloeden hier bij blijft en idd door de hoestbui kwam. @ marywoods. Nog van harte met Thomas! @ brett, spannend hoor. Ga je morgen testen? @ mootje, hoe is het met Joppe zijn bult? Deze domme mama heeft Mason een keer van de commode laten vallen. @ wupje, inmiddels helemaal bijgekomen van je feestje? Nou vanaf nu zal ik er weer actief zijn
Zo hier ligt onze kleine man ook op bed (al een tijdje hoor maar moest eerst even GTST kijken en nog wat klusjes doen ) Ik was vanmiddag met Kyano bij een vriendin van mij op bezoek geweest en zij heeft een zoontje van 10 maanden dus was erg gezellig. Kids lekker samen spelen en wij kletsen Ik kon wel goed merken dat haar zoontje naar KDV gaat en Kyano niet. Kyano was op een gegeven moment met een speeltje van hem aan het spelen en hij duwde hem gewoon opzij zo van weg is van mij. Hi hi Kyano was helemaal beduusd en snapte er niks van Bianc yeah hoppa aan de klus jullie ! Mooie noddatum trouwens, hopelijk met een positieve test het nieuwe jaar in! Ik had dat 2 jaar geleden, was echt leuk op 31/12 had ik een positieve test in handen Brett hmm dus nog steeds een hoge temp. Tessa oh wat naar dat je zo ziek bent geweest En nu gauw helemaal beter worden en voorlopig de ziektekiemen buiten de deur laten Ik lees dat jou hetzelfde ongeluk is gebeurd als ik heb gehad met Kyano. Hij is ook een keer van de commode gevallen. Ik schrok me echt een hoedje maar gelukkig viel alles mee. Maar dat hoop ik echt nooit meer mee te maken. Hi hi ik ben idd weer bijgekomen van alle drukte
@Tessa, Jeetje, dat is ook niet niks!! Fijn dat je weer beter bent en gezellig dat je weer mee komt kletsen @Wupje, Ja nog steeds een hoge temp maar durf nog niet te testen, erg hé hahaha. Hier gaat ons meisje ook niet naar het kdv en dat merk je toch ook wel, maar dan meer bezitterig op HAAR speelgoed....
ik ga morgen reageren... net schoonzusje naar rotterdam gebracht woon bij alkmaar in de buurt. erg moe nu toch ff spieken hoe het me jullie gaat doei doei zijn jullie kindjes snacht ook wakker? al een uur :S babbel de babbel. hier dus wel ik hoor hem normaal nooit :S diepe slaper. mootje
Pff hier nog een zware avond gehad. Kyano heeft ruim een uur gehuild of zeg maar eerder gebruld en we konden echt niet ontdekken wat er aan de hand was. Dentinox gesmeerd, zetpil gegeven en zelfs een klein flesje maar uiteindelijk was niks goed Rond middernacht sliep hij dan toch Vandaag een werkdagje en hopelijk vanavond een rustige avond. Brett maar jij werkt ook toch? Gaat jullie dochter ook naar opa en oma? Wij zijn er toch steeds meer over aan het denken om Kyano binnenkort naar een KDV te doen. Maar aan de andere kant hij heeft het zo gezellig bij opa en oma en zij vinden het leuk en het kost ons geen geld. Maar het lijkt me ook zo goed voor hem om wat meer tussen de kindjes te zijn. Moeilijk allemaal. Maf hè nog steeds die hoge temp. Mootje en een beetje uitgerust? Hi hi ik heb je al een antwoord op jouw vraag gegeven, zie mijn verhaal
@ wupje: soms kom je er ook maar niet achter he, wat er nu is met zo'n kleintje. Frustererend. Hoop dat komende nacht beter gaat.... Hier gaat Thomas 2 dagen naar opa&oma en 2 naar KDV @ brett: idd een vage cyclus geworden die van jou... hmm... @ tessa: jeetje een longontsteking... pffttt, was het ook de mexicaanse griep erbij, of niet? Ik was zelf gisteren ook helemaal niet lekker, was ineens mega (!!!)-misselijk op mn werk en kon alleen nog maar stil zitten de hele middag ('s morgens ook misselijk, maar toen ging het nog wel en heb ik gewoon mn dingen gedaan en vergaderd enzo). Ook last van mn maag en gisteravond in bed helemaal onderin mn buik een beetje een ongi-gevoel..... Echt vaag. Lijkt me wat vroeg om aan een zwangerschap te denken, hoewel het eventueel een innesteling zou kunnen zijn??? Wat denken jullie? Voel me iig nu al wel weer stukken beter, maar ben toch maar een dagje thuis gebleven. @ bianc: fijn geklust ?
Marywoods hmm vage klachten Ik hoop dat snel duidelijk wordt waar ze vanaf komen Ik heb zelf bij mijn eerste zwangerschap niks van de innesteling gevoeld dus dat zou ik niet weten. Even geduld nog Weet je wat het nadeel is van aan de klus zijn? Ik was vanochtend een beetje misselijk en heb wat gevoelige borsten. Normaal zou ik daar niet eens aandacht aan besteden en nu denk ik....'hmm zou het?' Grrr ik haat dat :x
Irritant he Wupje? Maar dit waren niet een beetje onduidelijke klachten ofzo, ik was er echt heel beroerd van. Ik dacht eerst nog: acute (buik)griep. Maar ja, nu is het al weer helemaal weg, dus daar snap ik echt niks van.... pffft, dat wachten iedere keer duurt zo lang... Gelukkig wat afleiding morgen en vrijdag van mn werk en donderdag moet ik met Thomas naar KA en fysio, dus ook druk programma. Weekend shoppen voor de kerstcadeaus, dus dan ook druk genoeg om er niet steeds aan te denken. Daarna heb ik kerstvakantie, dus alle tijd om mezlef gek te maken...
@Mootje, Ja hier gebeurt het ook weleens hoor, dan ligt ze zomaar even te kletsen of even een kreet en dan slaapt ze weer heerlijk verder. @Wupje, Ja ik werk 2 dagen de ene week het hele weekend en de andere week 1 dag doordeweek en de andere dag weekend. Zo hebben we om de week maar 1 dag oppas nodig en dan past mijn schoonmoeder altijd op Britt. We zijn wel van plan om Britt met 2,5 jaar 2 ochtenden naar de peuterspeel zaal te laten gaan. @Marywoods, Ja wachten duurt altijd lang, ik hoop natuurlijk het beste voor je Nou hier was de temo nog steeds 37,1 dus schiet mij maar lek zou ik zeggen hahaha. Verrder totaal geen kwaaltjes maar hoop vandaag toch echt de testen binnen te krijgen zodat ik morgen vroeg meer weet. Mocht de test negatief zijn stop ik met tempen en ga ik alleen ovu testen gebruiken. Fijne dag allemaal!!
Dag meiden, ik ben nog steeds hondsberoerd met mn middenoorontsteking en koorts maar ik wilde toch even kort wat laten horen. Het bloedverlies is iig gestopt dus dat is positief hopelijk blijft het zo en was het geen snelle miskraam maar volgens mij moet je ook bij 5 weken al wat meer verliezen. @ Brett: Gek dat je temp hoog blijft, ik ben benieuwd wat de test zegt als je ze binnen hebt gekregen. Aan de hand van je temp en die gekke bloeding kan het nog alle kanten op. @ Marywoods: Het kan inderdaad een innesteling zijn, ik heb hem deze en vorige keer ook gevoeld had een duidelijk pijn in mn buik precies op de dag dat de innesteling zou kunnen zijn en zowaar beide keren zwanger, dus wie weet. Spannend! @ Wupje: heel herkenbaar hoor dat je dingen voelt als je hebt geklust en je eisprong is geweest, hopelijk houdt je lichaam je niet voor de gek en is het gewoon echt zo! @ Mootje: Mn kerel is ook weleens wakker 's nachts meestal van een droompje wat betekent dat hij heel kort maar hevig huilt en als hij niet lekker is door verkoudheid of kiezen dan is hij meestal in de avond wat vaker wakker maar als wij naar bed gaan slaapt hij dan meestal wel door gelukkig. @ Tessa: Jeetje een longontsteking wat vervelend kan me voorstellen dat je je knap beroerd voelde. Nou ik duik mn bed weer in hopelijk slaat de antibiotica snel aan en kan ik weer wat vaker meekletsen.