wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi meiden,

Jammer zeg..voor degenen die ongi zijn geworden :(
    Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen!

HIer nog steeds geen ongi helaas...ja, helaas omdat ik na mn bevalling nog geen ongi heb gehad, en dit wl zo handig is om mn eisprong te weten :D
    We klussen wel gewoon om de dag of er zitten meestal hooguit 2 dagen tussen :D
    Ik ben al bezig met afbouwen van bv (niet om die reden hoor, maar Demi is alweer 7 maanden)
    En dat gaat nu heel goed (ben begonnen met 1 voeding te vervangen, dit heb k 4 weken gedaan ofzo, toen pas begonnen met 2e voeding vervanegn)
    Nu geef ik om 7.00 bv, 11.00 fv, 15,00 fv, 19.00 fv en 23.00 bv en s nachts komt ze 1 of 2 keer en dan geef ik bv. Kan goed zijn dat de nachten beter gaan als ik laatste voeding fles geef, maar vind het nog steeds wel raar idee: helemaal geen bv en moet er echt afscheid van nemen zeg maar...maar het gaat nu erg goed die fv .

Dus: ik ben nog wachtende op mn ongi..zou zo graag zo;n leuk bannertje van de NOD onder mn naam willen zetten :D

Hoe gaat het verder met de zwangere dames?

Liefs

Syl

2. veertje

veertje Fanatiek lid

@daphne en minouska, vervelend maar hopen dat het de volgende ronde wel raak is.

@sylvia, knap hoor dat je zolang borstvoeding heb gegeven, ik kwam helaas maar tot de 6 weken, daarna was ik helemaal uitgeput omdat Stijn heel erg langszaam dronk dus ik was 9 uur per dag bezig met voeden.
    Ik heb altijd gezegd dat ik bij een volgende meteen fles ga geven maar daar begin ik nu van terug te komen omdat ik borstvoeding vooral in het begin toch beter vind en al geef ik het maar een paar weken het is toch goed :D

Hier vandaag ontzettend ongesteldheids krampen dus ik dacht ik kijk even bij de calculator wanneer ongeveer mijn innesteldag zou kunnen zijn en die staat op vandaag dus ik krijg een beetje hoop.
    Mijn temp weet deze maand niet helemaal wat hij wilt. Sinds dat ik denk dat ik mijn eisprong heb gehad is hij de ene dag 36,5 en de volgende 36,8 en dan weer 36,5 enz.
    Mijn temp voor mijn eisprong is altijd 36,5 en na eisprong 36,8 of 36,9 maar hij blijft maar schommelen, heb echt geen idee wat dit betekent.

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Sylvia, hopelijk ben je binnenkort ongesteld, zodat je met je eerste echte ronde kan beginnen.
    Met mij gaat het wel redelijk, ik heb wat 'last' van misselijkheid en moeheid en hoofdpijn, maar dat hoort er allemaal bij.

Over anderhalve week gaan we op vakantie met de caravan naar Spanje, hopelijk ben ik niet te beroerd en kan ik toch een beetje genieten en uitrusten.

Veertje, raar dat je temperatuur zo schommelt? Spannend dat je die krampen hebt gehad, hopelijk is het goed nieuws!

4. veertje

veertje Fanatiek lid

@sassie1980, het is zeker raar maar ja afwachten. fijne vakantie alvast.

Ik heb nu echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar dat lijkt me sterk want dan zou ik ineens een cycles hebben van 28 dagen, nou dat heb ik echt nog nooit gehad maar ja de wonderen zijn natuurlijk de wereld nog niet uit.

5. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @Sylvia, ik vond het vreselijk moeilijk om afscheid te nemen van de bv. Het is toch iets intiems samen met je kleintje, niemand anders kan dat! Heb echt op momenten gedacht 'ik dacht ik ga gewoon weer bv geven'! Toen ik net gestopt was...

@Minouska, we gaan lekker voor de volgende ronde! Die pikken we alvast in! haha.

Ik vind het gek genoeg niet zo heel erg, we waren wel officieel begonnen, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik heb het nu met mn vriend besproken. Hij ziet het wel. Ik heb hem wel aangegeven dat ik wel in de richting van mn cyclus wil klussen, dat laat hij aan mij over. Hij wil zich er niet zo bewust mee bezig houden, wat ik me ook wel kan voorstellen. Maar voor vrouwen ligt dat toch wat anders he... :)

Meiden die nog moeten testen, SUCCES! En de zwangere meiden, GEFELI!
    Ik was zo druk bezig met mezelf dat ik dit soms helemaal vergeet. Terwijl we zo'n goede steun voor elkaar zijn! Shame on me! :oops:

6. Sheila82

@Veertje: ben benieuwd hoe het nu is met de krampen? ik hoop voor je dat het inderdaad met innesteling te maken heeft, ik duim in ieder geval heel hard voor je! Duimduimduimduimduimduim
    Wel lastig van je schommelende temp.

Sassie: ik hoop ta je straks lekker kan genieten van je vakantie!

Daphne: Het geeft inderdaad een raar gevoel om helemaal te stoppen straks, die gedachte...
    nooit gedacht, voor ik zwanger was en toen ik zwanger was, dat ik het zo moeilijk zou vinden om te stoppen.
    Veel succes in je volgende ronde! :D

Liefs

Syl

7. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Saskia, gefeliciteerd.! Heerlijk, lekker genieten.
    Fijne vakantie alvast.

Veertje, spannend hoor. Ik hoop echt dat het iets betekend.!
    Ik duim voor je.

Daphne, jammer. Op naar de volgende ronde.

Wat een druk weekje zeg. Mn meisje was gewoon de hele week jarig.
    haha... Het was echt super. Ze is ontzettend verwend.!

Ik begin nu wel weer zenuwachtig te worden. Zeker omdat ik niet weet welke dag mijn NOD is. Deze week ergens.
    Ik heb al een week enorme rugpijn. Had ik ook bij mn vorige zwangerschap. Maar ik durf al niks meer te hopen. Gewoon afwachten.
    Pffff...... Moeilijk hoor.!

8. minouska

minouska Lid

19 mei 2008
    30
    0
    0
    huisvrouw
    overijssel
    helaas ongesteld geworden gisteren

9. veertje

veertje Fanatiek lid

@minouska, zonde zeg.

Hier geen echte ongesteldheidspijn meer.
    Het zijn nu meer mijn spieren, het lijkt een beetje op bandenpijn maar dat lijkt me sterk want dit gevoel had ik ongeveer 1,5 week geleden ook.
    Nog een weekje wachten en dan heb ik hoop ik meer duidelijkheid.
    Mijn temp was vanmorgen iig net zo hoog als gisteren :D

10. Sheila82

Wel balen minouska, hoop voor je dat het snel raak is.

Veertje: goed dta je temp nog hoog is! Blijft dan toch wel spannend bij jou hoor!

HIer af en toe het gevoel alsof ik ongi ga worden,voel me niet helemaal fit en af en toe krampen...had vannacht gedroomd dat ik ongi zou worden....heb ook rugpijn soms....hoop echt dat ie komt maar zal wel weer niet..ik blijf het afwachten

Liefs

Syl

11. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    He hallo, mag ik me ook hier aanmelden ;) Mijn naam is Maria, heb ene dochter van 14 maanden en geef nog 6 a 7 keer per dag borstvoeding. Ben nu 2 keer ongesteld geweest (kwam pas na 12 maanden voor 't eerst) en ben deze ronde aan het tempen. M'n kaartje is niet echt duidelijk, geloof ook niet dat ik al een eisprong heb. Ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden, vorige ronde was 34 dagen. Als daar nu ook vanuit ga kom ik op 14 juni nod, nog ff geduld hebben dus. tempen jullie ook? Wat mij opvalt is dat m'n temp echt veel lager is dan toen ik zwanger wilde raken van m'n dochter, zo gek. Groetjes!

12. veertje

veertje Fanatiek lid

Welkom maria.
    Ik temp ook maar heb voordat ik zwanger wou worden van Stijn nooit getempt dus weet niet of hij nu lager is.

13. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Hoi Veertje, is dit je eerste maand tempen? Kan jij je eisprong makkelijk zien in je tempkaartje?

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Dit is de 2 maand dat ik het doe.
    Vorige keer zag ik heel erg goed mijn eisprong en deze keer een stuk minder.
    Mijn temp schommelt nu heel erg. Hij is voor mijn eisprong altijd 36,5 en na 36,8 maar nu is hij 2 dagen 36,8 en daarvoor de ene dag 36,5 en de andere 36,8, Snap je het nog?
    Ik vul mijn temp in op fertility friend en die zegt dat ik mijn eisprong op dag 17 gehad heb maar ik zelf denk op dag 24 omdat ik toen ook een temp verhoging had en heel erg veel slijm.
    Als fertility friend gelijk heeft dan moet ik morgen ongesteld worden dus ik zie dan wel weer er gelijk heeft :D

15. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Dus hoe dan ook een spannende week voor jou ;) Zijn jullie al lang bezig voor de 2e? Wij gebruiken sinds onze dochter 3maanden is al geen voorbehoedsmiddelen meer, maar aangezien ik pas na 12 maanden voor het eerst ongesteld werd zijn we officieel pas 2 maanden bezig.

16. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi meiden,

Vandaag heb ik de verloskundige gebeld, ik kan daar 3 juli terecht voor een intakegesprek en de week erna mag ik een termijnecho laten maken bij een echobureau. Spannend allemaal, daarna kun je pas echt gaan genieten.

Joki, spannend, zeker als je niet weet wanneer je NOD is.

Veertje, voor jou ook spannend.

Groetjes Saskia

17. veertje

veertje Fanatiek lid

@sassie1980, spannend hoor. Ik ben nog niet zwanger maar kijk al wel uit naar de eerste echo :D

wij zijn nu 6 maanden bezig.
    Bij Stijn hebben we er 16 mnden over gedaan, ik hoop dat het nu niet zolang gaat duren.

18. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    He Saskia nog gefeliciteerd!

Veertje, ze zeggen dat bij een 2e het vaak sneller gaat als het bij de eerste lang heeft geduurd. Ik hoop het voor je!(en voor mij ;) )

19. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik hoop het ook maar het is nog even afwachten.
    Haha word een beetje gek van het wachten.

Heb het gevoel nu echt bandenpijn te hebben, heb net verhalen van mensen gelezen die het heel erg vroeg hadden dus dat geeft me weer hoop.

Ik heb gisteren voor het eerst wat gekocht voor de 2de, kon het rompertje niet laten liggen :rolleyes:

Hoe lang hebben jullie er over gedaan bij de eerste?

20. wondertje27

25 apr 2008
    76
    0
    0
    Jeetje, mijn lichaam heeft mij goed in de zeik genomen. De laatste week heb ik vooral buikpijn, steken in mijn buik en voel me een beetje misselijk. Nou, zwanger ben ik niet (helaas) maar heb nog steeds deze klachten..
    Vandaag bezoek gehad van de rode duivels.. Ze hadden wel weg mogen blijven..
    Op naar de volgende ronde..

Welkom Emmie, Maria en Poepiekont..

Veertje, hopen dat het dit keer veeeel ieder gaat lukken

Sassie, spannend zeg allemaal..

Deel Deze Pagina