Hoi Hoi Nog even reactie verder schrijven: Tessa: Blaasontsteking is gelukkig helemaal over.. hij heeft een andere antibiotica dat gaat nu heel goed! hopelijk blijft heel tijd goed gaan, ik wil eigenlijk ook graag met antibiotica stoppen, zo goed is het ook niet voor hem. Wat zijn het toch lieve fotos van mason mamapeggy: zeer welkom hier, hopelijk mag het je goed bevallen hier! ben je al ongesteld geworden? of nog teeds niet wanneer ga je testen? Bianc: spannend hopelijk is het gewoon raak! gelukkig is ov wel postief geweest marywoods: joppe wil wel spelen in het water maar in diepen vind hij het helemaal niks.. ik moet eigenlijk meer met hem gaan zwemmen.. misschien wel een idee.. niet zo zin hoor. Fijn dat thomas zich nu wel stabiel verder ontwikkeld ik ben blij om dat te horen! dan maar wat later naar school toch... wat is nou een half jaar... nu lijkt het wel zo groot maar wat is een half jaar straks.. ik wil je duidelijk maken wat een nu een half jaar... nu heel lastig komt goed ik weet het zeker!! je doet zo je best!! merk ik. sandra: hier ligt ook een sneeuw! niet veel maar erg leuk met joppe lekker spelen. heo gaat het met je? knap je al op? ging het goed om weer zelf voor natan te zorgen. ik wacht met klussen tot we een postief nieuws krijgen ja of nee. ik wacht het echt af... kreeg er eerder een slecht gevoel van dat misschien toch niet helemaal goed zit.. zo spannend. en anders moet het zo zijn... ben je dokter? hihi je bent wel hier de wijsneus maar bedoel het goed! hoor naja vandaag niet veel gekletst.. zie ik nou hier weer een heel wat. mootje
Oh wat heerlijk hè die sneeuw!! Kyano heeft vanochtend even buiten gestapt, echt leuk Sandra dank je wel voor je reactie! Ik wist het eerst niet dat mijn lf zo kort was. Ik meende altijd dat mijn ei eerder was dus maar goed dat ik die ovutesten ben gaan gebruiken. Ik hou het deze ronde weer goed in de gaten en anders maar ha bellen. Mootje oh wat sneu dat Joppe zo'n koude handjes kreeg Vervelend zo'n bijwerkingen van de medicijnen Gelukkig dat wel de blaasontsteking helemaal over is
@ wupje: hmmm balen van je definitieve ongi en van korte lf... Ik zou ook HA gewoon ff bellen Idd lekker een klein glaasje alcohol om de baalstemming te verdrijven: groot gelijk heb je! Leuk he die sneeuw.. Mn vader had voor de kerst een slee gekocht, maar kwam hem (met gevaar voor eigen leven in de auto ) vandaag alvast brengen! Hij vond hem maar eng., maar toen we naar buiten gingen en hij zijn laarsjes aan moest (vindt hij niet lekker aan voelen --> vanwege sensorische integratieproblemen) koos hij eieren voor z'n geld en ging ie toch maar in de slee. Alles liever dan op die laarjes staan! Uiteindelijk vond ie het wel leuk denk ik (zie je meestal niet zo aan hem), vooral als pappa en mamma sneeuwballen naar elkaar gingen gooien Toen we thuis kwamen was ie helemaal hyper; voor mij een teken dat ie het toch wel erg leuk vond @ brett: bleeeh weekend werken.... Hoop dat je er uberhaupt bent gekomen met al die sneeuw.. @ mootje: ja, weet wel dat het allemaal wel komt, maar af en toe gewoon enorm frustrerend dat het bij andere kindjes zo 'vanzelf' gaat en bij Thomas niet. Uiteindelijk krijgt hij het allemaal wel goed onder de knie, maar het duurt dus allemaal wat langer... Morgen de logo bellen, kijken of er een wachtlijst is. Omdat zijn begrip prima in orde is, maar hij niks zegt, wordt hij al snel 'lager' ingeschat door andere mensen en dat is soms wel vervelend. Hij is niet achterlijk hoor, denk ik dan wel eens... Maar ja, zo heeft iedereen z'n dingen. Merk wel dat ie steeds meer brabbel-woordjes zegt die toch wel een heeeel klein beetje op bestaande woordjes lijken, dus misschien komt het er wel een beetje aan. Hoop het. Oh ja en die baby-wantjes, daar gaat een koude sneeuw-jacht-wind idd zo doorheen , hadden we hier ook last van. @ sandra: hoop dat ik je hcg'tjes heb gevangen gister avond weer onwijze maag-pijn en ook onderin mn buik. Ook mn borsten zijn iedere keer m.n. 's avonds heel gevoelig. Heb nu mn man moeten beloven dat als ik niet zwanger ben, dat ik dan naar de huisarts ga, want heb dan wel erg veel vage klachten... Wat denken jullie?? fijne avond!
Hallo! @wupje, vervelend.. en alcohol is soms wel even lekker om je op andere gedachten te brengen! Ik snap de periodes ook niet helemaal altijd. Zo denk ik dat ik altijd wat eerder mijn ei heb dan 14 dagen voor mijn menstruatie. Gewoon gevoel. Het blijft een stukje natuur en hoewel de wetenschap erg ver is, en veel helder is over de bloemetjes en de bijtjes... denk ik dat het soms toch niet te verklaren is.. Heb je die korte LF altijd? Of nu een keer?? @MamaPeggy welkom op dezekletspagina, hopelijk snel een bevrucht eitje voor je!! @Kerstkaarten gister de deur uit gegaan...wat een gedoe, denk ik elk jaar weer opnieuw.. @Brett...volle weekend overleeft?? @Sandra, ja je weet inderdaad erg veel, vroeg me ook al af wat voor beroep je uitoefend??? Wel echt fijn, bespaard ons weer een hoop gegoogel... haha. @mezelf. Over 9 dagen mijn NOD. Gisteren feestje gehad en ik geloof een hele fles wijn leeg... voel het nu nog! Dat is ook altijd lastig he.. je weet niet of je zwanger bent, moet ik dan wel of niet drinken... ik heb sinds vorige maand besloten, zolang ik geen verschijnselen heb, en zo vroeg in mijn periode zit, ik gewoon lekker drink en geniet. Stel dat we NOG een half jaar bezig zijn, dan kan ik een hele tijd geen alcohol drinken na mijn eisprong.. is ook maf toch! Ben niet verslaafd of zo (lijkt zo hier.. haha) maar drink graag een wijntje of biertje op zijn tijd! Heel gek, maar voelde net inneens een ongi gevoel.. blijft een beetje zeuren.... hmmm, dit heb ik een paar maandjes niet meer gevoeld. Eerder in onze klusperiode meer verschijnselen, maar bleek ook niets te zijn geweest, dus we wachten af! @ovutesten: ik vind het toch raar.. ik heb nu dus 5 dagen een pos ovutest gehad, en Sandra ECHT twee dikke strepen steeds. Ik snap er niks van... ben er maar mee gestopt, want na dinsdag had ik zoiets, nee nu is mijn eisprong echt wel geweest!! Oke, beetje veel tekst, maar ben er ook niet iedere dag he.... Gr. Bianca
Hey meiden! Hoe staat het hier? Ik heb gezien dat Sandra82 weer zwanger is! Heel erg leuk! Ik heb ter stimulatie voor jullie eitjes even een nieuw clubje aangemaakt, het vervolg van dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/180523-wie-zwanger-2e-2.html#post6206662 Er was al zo'n club, maar die is al zo oud dat bijna niemand daar meer zwanger is dus ben een nieuwe begonnen. Hoop dat jullie je gauw mogen aansluiten lieve meiden! Ik gun het jullie heel erg! Hier is alles okee. Zeventien weekjes inmiddels al weer en ergens eind januari hebben we de 20w echo. Spannend~! Liefs
@Wupje, Ja kan me voorstellen, je lutale fase is wel erg kort. Heb je genoten van je glaasje alcohol. Ik had lekker een flink rood biefstukje gegeten deze keer hahaha. Heb je nog een arts of iets gebeld?? @Mootje, hier heb ik dat ook weleens gehad, maar dat was meer omdat Britt steeds haar wandjes zelf uitdeed, naar 10 keer aandoen was ik het ook zat, ja toen had zoiets van dan maar niet Fijn dat Joppe van zijn blaastontsteking af is! @Marywoods, Fijn dat Thomas de sneeuw leuk vond, hier heeft Britt ook al een ritje op de slee gemaakt Wat die klachten zeggen, geen idee maar ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent!! @Bianca, Ik drink ook rustig nog wat voor NOD hoor, idd gewoon genieten ervan!! @Ingeltje, 17 weken alweer.... Zolang zijn wij alweer bezig dan! Ik heb heel het weekend weer gewerkt, gister was idd drama op de weg. Maar geen van mijn collega's die dichterbij komen wilde mijn dienst overnemen Terwijl ik 35 km moet rijden tegenover 10 km van de rest, vond dat ook echt niet leuk! Maar zondag avond dienst.... Wij gaan vanmiddag lekker de stad in, kerst kado's shoppen! Ben nu tot Donderdag vrij dan Donderdag en Vrijdag werken en dan tot 2 jan vrij!
Hoi meiden! Zo ik heb vanochtend al aardig wat gedaan ! Eerst samen met Kyano de badkamer gepoetst, erg leuk met mijn mannetje erbij en nu net toen hij sliep de oprit en tuin sneeuwvrij gemaakt. Dadelijk ga ik bij mijn ouders eten en dan even naar de winkel. Heel programma dus. Marywoods oh ik hoop echt dat het al vroege zwangerschapskwaaltjes voor jou zijn!! Bianca tuurlijk gewoon lekker drinken pas als je een positieve test in handen hebt stoppen. De eerste vier weken komt er toch nog geen bloed van de moeder bij het vruchtje, dus no worries Brett bah zeg geen leuke collega's :x Ik hou deze periode nog in de gaten en heb ik dan weer zo'n korte lf dan bel ik de ha. Hi hi dat was ik me ook aan het bedenken toen ik het berichtje van Ingeltje las. Maar niet teveel bij stilstaan. Zo ik ga nog even lekker een kopje thee drinken voordat Kyano wakker wordt.
Hallo meiden, even een korte reactie want ik heb een jengelt kind aan mn benen staan. Ik ben gelukkig weer een heel eind opgeknapt heb alleen gisteren weer bloedverlies gehad dus zit daar wel een beetje overin. Gelukkig is het nu alweer een stuk minder nog wat oud/roze bij het afvegen verder niet. Hopelijk blijft het zo. Vanochtend kotsmisselijk geweest dus dat is dan weer positief. En om de vraag te beantwoorden hoe ik zoveel weet. Ik ben geen dokter van beroerd ben namelijk sociaal pedagogisch hulpverlener. Maar ik heb heel veel info gekregen door alle ellende die ik heb meegemaakt. Heb veel in het ziekenhuis gelopen dus daar krijg je dan veel info mee vandaar. Dus voor vragen ben ik beschikbaar . Nou ik zal vanavond of morgen even wat meer reageren nu maar even mn mannetje wat aandacht geven die is zo zielig!!!!
Hey Sandra, bij ons altijd hetzelfde rond etenstijd! Een zeurend kind, hangend aan mijn been, maarrrrrrrrrrrrrrrrr vandaag, OP MIJN VERJAARDAG NB is ons meisje gaan lopen!! Echt meters! Leuk zeg. Beetje een latertje, ze is bijna 18 maanden.. Maargoed! We zijn nu heel erg blij, en ons Maartje ook...haha. ps... ik duim voor je dat het bloedverlies niks voorsteld....
@ Sandra: vind t wel handig hoor, zo'n 'vraagbaak' , hihi Fijn dat je je weer wat beter voelt, wel evrvelend van dat bloedverlies steeds. Lijkt me toch best stress iedere keer... @ wupje: pffft drukke dag idd ja.. Ik vond het al een hele opgave om met Thomas op de slee boodschappen te doen. Ploegend door de diepe sneeuw met een super zware tas boodchappen en de andere hand een slee trekken @ brett: nou zeg, das ook niet collegiaal.... @ bianc: een keertje met alcohol uit de band springen kan denk ik ook niet zo veel kwaad hoor! Oh, en wat leuk dta je dochter loopt!!! Hier ook laat hoor: met ruim 19 mnd eerste stapjes los enmet een maand of 20 ruim een beetje stappen. hier nu ineens onwijs gevoelige/'zere' borsten.... spannend dus... Ik kan niet wachten tot het 2de kerstdag is!!!! Verder vandaag (online, had geen auto) op jacht geweest naar moonboots voor Thomas. Maar nergens meer te krijgen. Mn ouders ingeschakeld, maar: overal uitverkocht!!! In geen enkele maat meer te krijgen! Ik wilde ze perse hebben, omdat Thomas gewone regenlaarsjes verschrikkelijk vindt.. Uiteindelijk op MP gevonden! Mn vader zo gek gekregen om ze op te halen Dus Thomas loopt nu op stoere moonbootsjes
Goedemorgen! Bah het mooie van de witte sneeuw is bij ons helemaal weg Vieze tattie en spekglad vanochtend, echt niet fijn :x Sandra hè gassie alweer bloedverlies. Ik hoop toch echt dat het onschuldig is. Uiteindelijk nog lekker gespeeld met je mannetje? Kyano heeft ook vaker van die jengeldagen. Zijn wel vermoeiend. Meestal is dat een teken dat ze een paar dagen er na weer iets nieuws doen. Tenminste bij Kyano zie ik dat vaak na een jengelige periode zit hij weer lekker in zijn vel en heeft dan iets nieuws geleerd. Bianca gefeliciteerd meid!! En wat goed van Maartje !! Marywoods yeah moonbooties gevonden! En wat een leuke fotos!! Ik zal eens kijken of ik ook nog een leuke foto van Kyano hier kan terugvinden.
@ wupje: Ik had nog heerlijk gespeeld met mn mannetje. Helaas was hij vanochtend weer chagerijnig maar ik denk dat het komt omdat er onderin 2 kiesjes aan zitten te komen dat doet natuurlijk pijn. Hij ligt nu lekker te slapen dus kan ik ook even rustig zitten want ondanks het bloedverlies (wat trouwens nagenoeg weg is) zijn de hormonen flink bezig. Ben 's ochtends erg misselijk en ben dood en dood moe. Iedereen die ik tegenkom zegt "wat zie jij er slecht uit" en bedankt, maar ja het klopt helaas wel. Maar ja zolang die hormonen zo hun best doen zal het kleintje in mn buik aan het groeien zijn dus dat is natuurlijk hartstikke positief. Wat een leuke foto's allemaal! Ik moet Nathan nog op de foto zetten in de sneeuw dat vergeet ik natuurlijk weer elke keer. Dan ben ik buiten en dan denk ik goh dat zou wel een mooie foto zijn maar ja schiet niet echt op als je camera binnenligt. Straks maar eens foto's maken ik leg de camera vast klaar dat scheelt. @ Marywoods; hoe is het met je symptomen blijven je borsten gevoelig? Spannend hoor het duurt niet zo lang meer voor je kan testen, zou toch een leuk kerstkadootje zijn!
@ wupje: hier wordt de sneeuw ook langzaam derrie-berrie... Ik twijfel hoe ik Thomas straks van KDV ga halen: fiets (met gevaar op gladheid en vallen), slee (met gevaar dat er eigenlijk te weinig sneeuw ligt nog om echt het hele stuk te kunnen sleeen), of met de wagen (die ik dan weer ff in elkaar moet zetten en dan door sommige stukken derrie-sneeuw moet duwen....) Leuke foto van je mannetje! Lekker rood neusje van de kou , schattig! @ sandra: ja borsten blijven wel gevoelig, met name 's avonds op de één of andere manier... Ik herinnerde me ineens gisteren dat het bij mn eerste zwangerschap met name aan de zijkanten van mn borsten gevoelig was. En dat is nu ook... En vanmorgen onder de douche betrapte ik mezelf op een mantra-achtige gedachte: "ik hou van dit kindje"... Slaat natuurlijk nergens op, want misschien zit er helemaal geen kindje *bloos bloos*. Maar ook dat had ik gedurende de hele zwangerschap van Thomas.... Maar ja, voordat ik mezelf (weer) gek ga maken, vorige maand wist ik het ook bijna zeker dat ik zwanger was en toen werd in gewoon ongi op mn NOD (tenzij het een heel vroege mk was precies op mn NOD, maar dat zou allemaal wel heel toevallig zijn...). Afwachten dus.. AAAHHHRRGGG.
haha marywoods ik heb dus ook zoiets!! Vorige ronde dacht ik ook mischien wel zwanger te zijn en nu tja ik weet het niet hoor!! Het enige waar ik soms last van heb is zeurderig gevoel, gister was ik dan een beetje misselijk maar ja hoeft ook niks te zijn.. Nog even geduld!!