wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi meiden!

Wow de decembermaand is weer een vruchtbare maand zie ik :)

Citroentje geweldig meid van harte gefeliciteerd! Het is je van harte gegund, ik kan me nog herinneren dat je zo in een dip zat. Nu lekker genieten dus!

Audrie jij ook gefeliciteerd!!!

Cindy voor jou blijft het nog even spannend dus!

Bianca ik hoop ook dat jullie klusactiviteiten resultaat opgeleverd hebben 8)

Ik ga morgen de eerste ovutest gebruiken. Waarschijnlijk zal hij woensdag of donderdag pas positief zijn maar ja je weet maar nooit, ik moet mijn eitje niet missen natuurlijk :D
    Gisteren een gezellige eerste kerstdag bij mijn ouders thuis gehad. Straks gaan we nog even naar smoeder maar niet te lang want daar zijn we kerstavond ook al geweest. Vanavond lekker een tv-avondje met toastjes en lekkers voor hubbie en mij :p

2. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    ik heb uitslag gekregen van het onderzoek
    ik wou het toch nog even melden.

ik heb te horen gekregen dat ik toch een afwijking heb,
    wat weer niks te maken heeft met de afwijking van joppe (opengesloten ruggetje).
    ik heb namelijk meer kansen op miskramen en kindje met trisomie 13.
    kindje wat niet levensvatbaar is.
    de chromosoom 22 en 13 zit op elkaar
    dus heb maar 45 chromosomen normaal mens 46.

weer het goeie nieuws is dat we wel nog kinderen mogen krijgen.
    maar op welke manier we het willen nu doen. via ivf of gewoon natuurlijke weg. ik weet het nog niet...
    zeg maar 50% kans op een zwangerschap en 25% gezondkindjes en 25% kindjes ook net als ik, drager van de afwijking.

we hopen zo snel mogelijk een afspraak te maken met een geneticus voor meer informatie.

ik baal echt heel erg.... zo nu even je gedacht op iets anders zetten... kan dus nog heel zwaar worden met heel veel miskramen.
    willen we dat wel

moet zeggen dat ik momenteel echt gek van mezefl wordt... van wat moeten we nu doen wel of niet... wou dat iemand gewoon een antwoord kon geven.

ik denk dat ik gister mijn eisprong heb gehad omdat mijn temp vandaag veel hoger was dan paar dagen terug maar was ook paar uur later dan normaal.

meiden die zwanger zijn echt geweldig ben echt heel blij voor jullie!
    marywoods citroentje en audrie!!!

paar weer spannend en meiden suc6 met klussen.

p.s nog fijne tweede kerstdag :D
    wat ik ga straks lekker met mijn schoonfam. lekkere dingen eten.

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Jeetje mootje wat een heftig nieuws.....

hier is 2de kerstdag in het water gevallen. We gingen 's morgens naar mn ouders. Daar vast wat cadeautjes uitgepakt en Thomas om een uur of 13u00 op bed gelegd. Hij bleef meer jengelen en vooral heel veel hoesten. We dachten: nou ja, dan rust ie iig wat op bedje. Om half 4 er maar uitgehaald en hij bleek 39.3 te hebben. Dus tot het eten met een koortsig kindje nog wat pakjes uitgepakt. Hij wilde niks eten bij het diner, alleen wat appelmoes.... Vervolgens alles eruit gespuugd. Maar op bed gelegd om een uur of 19u00, maar kon door het continue hoesten wederom de slaap niet vatten. Ook in z'n bedje gespuugd. uiteindelijk maar naar huis gegaan. Nu ligt ie hier hoestend en jammerend in zn bedje.... Pfffft...

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#14864 wonderteam, 26 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 dec 2009
    Hoi :)

Zo de familieaangelegenheden zijn weer bijna achter de rug.We hebben het gezellig gehad. Gisteren gegourmet bij mijn ouders en vandaag de familie van Rudy hier gehad. Mason is flink verwend door de kerstman :$ ,maar goed sinterklaas hadden we dit jaar overgslagen dus dat scheeld haha.
    Morgen nog 1 familieaangelegenheid ( zwager is jarig ) en dan is het weer het normale leven :D

@ brett, van harte met jullie 8 jaar!
    @ citroentje, van harte met je zwangerschap!
    @ bianc, spannend bij jullie, hopelijk een positieve test. In mijn geval klopt de Nod lijst.
    @ audri, van harte!!!
    @ wupje, waar had je de ovutesten besteld? Hopelijk op nog meer vruchtbare mensen deze maand :D Fijne avond met je hubbie!
    @ mootje, jeetje wat een heftig nieuws. Is toch wel moeilijk om dit te horen en wat jullie nog te wachten zou kunnen staan. Hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid van de geneticus.
    @ marywoods, Ah wat balen van jullie 2e kerstdag. Veel beterschap voor Thomas!

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Het is trouwens nu 4 dgn geleden dat ik mijn eisprong gehad heb ( heb dit ook duidelijk gemerkt aan het slijmverlies) en heb sinds vanmiddag 16.00 steeds ongikrampen. Vraag me af wat dit betekend. Is dit herkenbaar voor iemand? Kan me niet herrineren of ik dit ook bij Mason heb gehad.

6. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Dames bedankt voor de felicitaties!

Jeetje Mootje wat heftig om dat zo te horen lijkt me! Idd kan ik me voorstellen dat je even gek wordt van jezelf en niet weet hoe en wat!

Audri gefeliciteerd!

Marywoods haha dat dacht ik idd ook het loopt wel erg gelijk op!
    En beterschap voor je zoontje!

Cindy spannend!!!

Tessa ik heb dat wel maar dan als de ongi eraan zat te komen...als het dus niet gelukt was....nu had ik daar dus ook geen last van. (maar goed ieder mens is anders gelukkig, hoop dat het voor jouw wel een goed teken is)

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    #14867 Citroentje, 26 dec 2009
    Laatst bewerkt: 26 dec 2009
    NODdatum update 26-12-09:

26-12 Cindy24 ???? Spannend!
    29-12 Bianc76
    04-01 Noukje
    06-01 Tessa81
    10-01 Brett
    11-01 Wupje
    11-01 Mootje1983
    12-01 Kien
    18-01 Chelleke

Geboortedata eerste kindjes:
    Zoontje 21-08-2006 (Dijkim)
    Iris 29-11-2006 (Irisnaomi)
    Louise 18-06-2007 (Manuela79)
    Zoontje 15-10-2007 (kiss87)
    Thomas 10-12-2007 (MaryWoods)
    Tim 13-12-2007 (citroentje)
    Kiara 23-05-2007 (Tihany)
    Meissie 01-02-2008 (Kien)
    Damian 26-04-2008 (Chelleke)
    Mason 01-05-2008 ( Tessa81)
    Maartje 27-06-2008 (bianc76)
    Joppe 06-07-2008 (mootje1983)
    Dochter 18-09-2008 (Mamma1984)
    Zoontje 18-09-2008 (Sandra82)
    Kyano 24-09-2008 (wupje)
    Dochter 30-09-2008 (Cindy24)
    Dochter 19-11-2008 (Brett)
    Alisha 11-12-2008 (Marijke25)
    Dochter ?-9- 2008 (Shyen)

Zwanger :):
    Runner (uitgerekend 18-12-2009) ? Ruben 20-02-2007
    Justfem (uitgerekend 06-01-2010) ♀ Noa 26-09-2001
    Claartje (uitgerekend 31-01-2010) ♂ Thomas 6 jaar
    Dennismartine (uitgerekend 19-02-2010) ? Luuc ?-?-2008
    Momentje(uitgerekend 25-02-2010) ? Daan 18-06-2008
    Ghaze(uitgerekend 13-03-2010) ? Kaan 24-10-08
    Geesje 26(uitgerekend ?-03-2009) ? Zoontje 03-12-2008
    MamavanRowan(uitgerekend ?-03-2010) ? Rowan 05-02-08
    Emeisje24 (uitgerekend ?-03-2010) ? Zoontje 05-09-2008
    Bebietje(uitgerekend ?-04-2010) ? Zoontje 21-09-2007
    Trotsemama1(uitgerekend 20-04-2010) ? Noa 25-08-2008
    Wannabemama(uitgerekend 26-04-2010) ? Zoontje 02-04-2008
    Tinkerbel1984(uitgerekend 04-05-2010?)? Dochter 2008
    Kimm29 (uitgerekend 14-05-2010?)? Zoontje 03-05-2008
    Ingeltje (uitgerekend 23-05-2010) ? Zoontje 04-09-2008
    Lee74 (uitgerekend 28-05-2010?) ? Sandro 27-06-2008
    Manuela79 (uitgerekend 21-07-2010) ? Louise 18-06-2007
    Sandra82 uitgerekend 12-08-2010 ? Nathan18-09-2008
    MaryWoods (uitgerekend 03-09-2010???) ? Thomas 10-12-2007
    Citroentje (uitgerekend 04-09-2010) ? Tim 13-12-2007

De tekentjes voor geslachtsaanduiding ? ♀

Voor zover het er nu uitziet (eigen berekening) is mijn uitgerekende datum een dag later als wat gegokt was hier (heb het al veranderd)...achja als deze beeb net zoals Tim is komt ie toch in augustus al hahaha

8. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Audrie: Gefeliciteerd!

@ Cindy: En al getest? Het blijft nog even spannend voor je.

@ Tessa: Ik heb dat wel gehad bij al mn zwangerschappen maar dan ongeveer een weekje na de eisprong, dan had ik echt ongikrampen en een zwaar gevoel in mn buik

@ Mootje: Ik wist het natuurlijk al maar het blijft vreselijk om het te lezen, kan me voorstellen dat je op dit moment echt niet weet wat je moet doen en wat je aankan en wat niet. Hopelijk krijg je wat duidelijkheid over met de tijd. Een dikke knuffel van uit hier voor jou!

9. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ tessa: misschien innesteling??? Hoop het voor je.. Ik voelde me een paar dagen na mn ei echt super beroerd...: misselijk vooral. Voelde me echt ziek; dacht toen ook even aan de griep. Maar na een dag was het over. Achteraf denk ik dat t de innesteling is geweest.

@ audrey: gefeliciteerd!

@ wupje: klussen met die hap!! Dit eitje ga je te grazen nemen! ;)

Bedankt voor alle felicitaties meiden!!
    en voor de beterschapswensen vor Thomas. Vannacht een heel beroerde nacht gehad. We hebben allemaal nauwelijks geslapen. Thomas hoestte alleen maar en had heel hoge koorts; hij lag bijna te ijlen... Dus wanneer het weer mocht paracetamol er in en af en toe wat drinken. Om 21u15 even bij ons beneden genomen in de hoop dat hij in slaap zou vallen, maar nee helaas... Dus wij zijn vroeg naar bed gegaan en hebben hem bij ons genomen. Het schoot allemaal niet op.. om 22u30 een pufje ventolin gegeven en toen heeft hij 2 uur goed geslapen, daarna wer 2 uurtjes onrustig en veel hoesten. Piek was echt om 2u30: heel warm en bijna ijlen... Dus weer paracetamol er in, drinken en dat werkte na half uur/drie kwartier wel. Toen werd ie ineens heel jolig en kletserig. dat hebben we eventjes zo gelaten en daarna hebben we hem weer in z'n eigen bedje gelegd. Daar viel hij meteen in slaap tot eenuur of 6u45. Heb nog niet getempt vandaag (vindthij ook echt heel vervelend), maar is wel al beter heb ik het idee.Hij slaapt nog maar 1 keer, maar heb hem er toch maar weer opgelegd nu.
    Pffft hoe ga ik dat doen als ik er straks twee heb? ;)

10. Alita

Alita Niet meer actief

pff nog steeds nega maar ook geen ongi!!!

11. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    cindy: wat een gedoe dat je nou steeds negatief test
    ik hoop snel dat je duidelijkheid krijg! mooi zo geen bloed! dat is toch wel weer fijn.
    heb je nog vreemde klachten?

marywood: haha ja, bekend red ik wel met twee kinderen!
    maar moet jij eens zein wat je allemaal hebt gered!
    blijf eerst maar eens denken! ik blijf zwanger! dat is beter.
    hopelijk knapt thomas snel op! ook niks met zn ziek kindje.
    en een oor termometer?

Hier hebben we toch geklust... ik heb zo iets van als het niet raak is dan maar niet....
    ivf nog erg vroeg om mee te beginnen ik vind als het neit lukt kan het altijd nog...

brett: hoe gaat het met je ov-testen?

mijn temp kan je je niks aan zien hij is zo verschillend heb jij nog tips sandra?

mootje

mootje

12. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Mootje, Wat een moeilijke beslissing moet je nemen ze.... Knuff.

@Marywoods, Heel veel beterschap gewenst voor Thomas, is altijd zo sneu als ze zo ziek zijn.

@Tessa, Wat leuk dat Mason zo verwend is!! Die krampen zeggen mij eigenlijk niks...

@Cindy, Tjee wat een onzekerheid, hopelijk krijg je snel duidelijkheid.

Hier ook de veelste drukke dagen achter de rug. Kerstavond en eerste kerstdag heb ik gewerkt, 's avonds bij mijn ouders gegeten en 2de kerstdag onze opa's en oma's bezocht en bij schoonouders pakjes en gourmetten. Straks gaan we even de stad nog in en vanavond hebben we een verjaardag. Nog geen posi ovutest gehad maar we blijven stug door testen hahaha.

13. Alita

Alita Niet meer actief

ja ben ontzettend moe en voel mijn borsten steeds meer..maar wat mij hoop geeft is dat ik bij mijn dochter ten ook pas bij 4 dagen overtijd heel licht positief testte...daarbij heb ik de hele week een zeurderig gevoel gehad en nu als ik het moet worden niks meer.....nee dit is niet leuk maar zolang ik niet ongi ben is er nog hoop...

14. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Bedoel tips over wanneer je weet dat je eisprong is geweest? Want naast tempen zijn ovutesten het handigste denk ik. Je kan zoals je zelf ook al eerder hebt gemerkt veel aan je afscheiding zien en je kan verder aan je baarmoedermond voelen hoe vruchtbaar je bent. Net na je menstruatie is hij hard en gesloten (al voel je als je al eerder bent bevallen een streepje) verder ligt hij laag waardoor je hem snel en makkelijk kunt voelen. Hoe vruchtbaarder je bent hoe hoger de baarmoedermond komt te liggen en hoe zachter en meer open de baarmoedermond wordt. Je moet dan wel elke dag rond dezelfde tijd voelen want 's ochtends is het weer anders dan 's avonds.
    Wel gek trouwens dat je temp zo schommelt. Je tempt wel elke dag op dezelfde tijd en voor opstaan neem ik aan.
    Ik hoop voor je dat je snel zwanger wordt en dat het gewoon gelijk allemaal goed gaat!!

15. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Cindy: Ik hoop voor je dat je snel wel een positieve test in handen hebt. Het scheelt inderdaad dat je bij je dochter ook pas laat een positieve test had dan heb je waarschijnlijk hcg wat wat later aangemaakt wordt.

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi!

Hier gelukkig ook weer alle drukte en eetmomenten voorbij :) Gisteren nog even bij smoeder geweest maar lekker op tijd thuis en een heerlijk gezellig avondje gehad samen :) Kyano meldde zich vanochtend te vroeg....half zes :$ Dus die hebben we de luier gedaan en terug in bed gelegd en toen is hij tot bijna 9 uur weer gaan slapen, lekker! Na het ontbijt zijn we gezellig samen gaan zwemmen en Kyano vond het echt leuk in het bubbelbad, stroomversnelling etc. Nu ligt hij al een uurtje te pitten.

Mootje oh wat erg die uitslag :(! Jeetje ik zou er in elk geval heel goed met je man over praten en even laten bezinken wat het allemaal betekent. Echt niet fijn zeg, hele dikke knuffel van mij!

Tessa ik heb de ovutesten bij babyboomshop besteld. Werkt echt fijn, ik heb ze altijd snel in huis. Oh ik zou niet weten waar die ongikrampen vandaan komen.

Marywoods oh wat sneu voor Thomas!

NOD lijst zou Runner al bevallen zijn??

Cindy hopelijk dezelfde symptonen nu als bij je dochter :) wat dus zwanger betekent!

17. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    @Mootje, Vervelend zeg, hopelijk pakt het toch goed uit voor jullie..

@Marywoods, Beterschap met de kiddo, echt zielig altijd. Wil altijd liever zelf ziek zijn!

@Cindy, Om gek van te worden.... we blijven hopen!!! Als je je borsten voelt... en normaal niet met een ongi... dan heb ik zeker wel goede hoop..

@mezelf, ik hoop ook op zere borsten haha, maar voel nog niks. Vandaag wel erg menstruatiegevoel onderin de buik.. zwaar gevoel..en ben de hele middag al wat duizelig. Misschien komt mijn menstruatie eraan...of niet ..... Ook ik blijf hopen! Dinsdag pas mijn NOD. Ik blijf nuchter tegen mezelf, en zeg vaker, nee je bent niet zwanger. Toch hoop ik het zo erg... en zou ik geloof ik in tegenstelling tot voorgaande periodes (2 of 3) wat meer teleurgesteld zijn nu!! We wachten af....

18. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    OEPS!!!

@Audrie: PROFICIAT!!!

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Bianca mijn duimen draaien volop!!!!

Hier nog geen positieve ovutest dus ons gezellig wakker worden van vanochtend is in elk geval niet goed geweest voor een brusje.

20. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ cindy: pfft jij maakt t ook spannend!!

@ brett: die positieve ovu-test moet toch 1 dezer dagen komen zou je zeggen....

@ mootje: aan z'n oren mag ik in principe ook niet komen ;), maar is misschien idd minder drama dan rectaal... Handig he, zo'n jongetje die zo gevoelig is... ;) Als hij morgen koortsvrij is kanik naar buiten met hem en ga ik ff een oorthermometer halen. Toch handig omin huis te hebben.

@ bianc: spannend!!!

@ wupje: gezellig wakker worden zonder doel is natuurlijk ook leuk ;) Wanneer verwacht je je eispring?

Thomas nog steeds koorts maar paracetamol werkt wel goed. Zit nu een dvd'tje van Muis te kijken ;)

Deel Deze Pagina