wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Mootje, Volgende week Maandag moet hij weer aan de slag en vanavond hahaha, ovu test is positief!! Hoe is het jou??

@Bianca, Spannend, ik hop een posi test voor je natuurlijk!!

@Marywoods, Wij gaan naar vrienden dit jaar. Ben je al bij de HA geweest??

@Cindy, Wat balen dat je nu nog niets weet zeg.....

@Sandra, Oh lekker hoor een paar dagen er tussen uit met je gezin!!

@Noukje, Welk boek ben je aan het lezen van haar?? Geniet lekker van je weekje vrij!

Nou wij kunnen ook aan de slag want een positieve ovutest :D

Fijne dag allemaal!!

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Brett: succes vandaag ;)
    Ik ben "De verbouwing" aan het lezen. Ken je het boek?

3. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Noukje, Dat is de nieuwste toch?? Nee nog niet gelezen maar staat wel op mijn lijstje. Ik lees erg graag.

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Brett: ja klopt is idd de nieuwste.

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :)

Nou de ongikrampen zijn na afgelopen zaterdag niet meer geweest. Ik ben benieuwd of het deze maand raak is. Vandaag de hele dag gewerkt . Het was superdruk in de winkel. De pampers vlogen ook de winkel uit ( zijn namelijk 3 voor 20 )

@ cindy ,spannend hoor. Al een nieuwe test gehaald?
    @ ukkepuk , en?
    @ bianc, spannend hoor. Ga je morgen testen?
    @ marywoods, al last van zwangerschapkwaaltjes? Hoe was het bij de Ha? Sneu dat Thomas zo ziek is :(
    @ wupje, en knalt de test al?
    @ sandra, leuk zeg lekker naar Landal. Geniet er maar lekker van :D
    @ noukje, lekker zeg een vrije week. Geniet er maar van :D
    @ brett, fijn een positieve ovutest. Veel klusplezier :D

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Brett jeah een positieve test!!

Cindy bah vervelend zeg die onzekerheid :(

Tessa nee helaas nog geen positieve test maar die verwacht ik eigenlijk ook pas woensdag gezien de vorige ronde.
    Oh waar werk jij trouwens want ik moet hoognodig nieuwe pampers kopen en dit vind ik altijd de fijnste aanbieding :)! Etos toch of niet?

7. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Marywoods: wij gaan naar mijn ouders oud op nieuw vieren. maar ik ga volgend jaar weer lekker thuis zijn.
    Hoe gaat het met thomas?

cindy: wat is toch vervelend dat je geen duidelijkheid hebt.

Sandra: lekker dat je er zo uit gaat! heerlijk de rust zoeken!
    hoe gaat het met je? geen bloedverlies en hoe veel je nu?

Noukje: wat ben je actief (gezellig) :D

Brett: pfff hihi mooi zo je hebt er mooi op losgeklust ben ik bang :D
    nou ben blij dat je zo mooi de tijd voor je ei hebt gehad :D ga zo door meid!! weer een spannend tijd tegemoed.

ja... hoe ik me voel enz.. of het raak is... ik weet het niet.. bahh... kan wel janken en dan weer niet....
    ik weet het is niet ernstig maar zou mijn kind kunnen leven als hij of een drager zou zijn... naja denk ik dan ja ik toch ook maar ik wist het nog niet... waaaaaaahh hellp hihi zo :)
    zo spoor niet helemaal....
    we hebben wel geklust eergister... maar of het nou slim was ik zie wel of het lukt naja 50% kans... dus kans is toch wel vrij klein.
    toch 4x zwanger in minder dan 2 jaar... snappen jullie het of ik..
    Ik wou dat met wat lotgenoten in contact kon komen.

Tessa: je hebt je ieder geval nit verveelt en de dag was zo om :D
    volgesn mij wel als ik het goed hebt ontouden wupje
    dat ze bij de etos werkte.

mootje.
    sorrie voor geklaaag hoor

8. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ook wij gaan voor de tweede...
    We hebben een zoontje die op 1 juni 2006 is geboren, en zijn in september gestopt met de pil. Helaas heb ik een heel onregelmatige cyclus... dus.. ben benieuwd wanneer het raak is.
    Was 3 maanden niet ongesteld geworden, waarschijnlijk is mijn lichaam een beetje in de war. Op 17 december eindelijk weer ongesteld geworden, dus ik hoop dat mijn cyclus nu weer op gang komt...

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Het was weer vroeg hier :$ Heb wel gezegd dat hij nog moest gaan slapen. Ik ben er maar uit gegaan ,moest er toch om 6,30 al uit en dan maakt 5.45 ook weinig verschil.

@ wupje, Ik werk idd bij etos :) Hopelijk heb je snel een positieve test in handen!!
    @ mootje, Je klaagt helemaal niet hoot. Het is toch logisch dat je je zo voelt. Ik begrijp het gevoel wel. Het zijn hele gemengde gevoelens die je nu hebt. Je moet het op je af laten komen ,maar dat is wel heel heftig natuurlijk. Je mag altijd je gevoel uiten hier! voor nu een dikke knuffel vanaf hier!
    @ mamaantje, welkom en hopelijk is het ook bij jullie snel raak.

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Tessa oeps een vroeg vogeltje vandaag bij jullie! Kyano heeft gelukkig tot bijna 7 uur geslapen en toen moest hij er ook echt uit aangezien hubbie en ik allebei aan het werk zijn vandaag dus de timing was perfect.

Mamaantje welkom en succes meid! Lastig is dat hè een onregelmatige cyclus. Misschien kun je straks ook met ovutesten aan de slag dan heb je wat meer duidelijkheid wanneer je een eisprong hebt.

Mootje lieverd toch het is zo begrijpelijk dat je nu zo aan het malen bent en in tweestrijd zit. Kun je er goed met je man over praten? En hoe denkt hij erover? En misschien is het best mogelijk om met lotgenoten in contact te komen. Misschien eens op internet zoeken?
    Maar wat ik me afvroeg, jij bent dus drager maar uit zich dat dan in het feit dat je moeilijk zwanger kunt worden en een hogere kans hebt op miskramen of is er meer? Als je geen antwoord wil geven snap ik dat ook wel hoor maar ik kan me er nog niet helemaal een beeld bij vormen vandaar dat ik het vraag :).

11. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Tessa, Oké jij werkt bij de etos, heb daar ook de pampers mee genomen :D Wat is Mason toch vroeg wakker, hier was het half 9 vanmorgen ;) Je hebt dat zelf niet voor het zeggen hé hihi.

@Wupje, Voor jullie zijn de klusdagen ook weer in zicht dus. Hopelijk hebje snel een posi ovu test dan kun je weer af gaan tellen vind ik altijd..

@Mootje, Tuurlijk mag je klagen!! Het is ook niet niks wat je op je bordje krijgt!! Knuf voor jou!

@Mamaantje, Welkom en hopelijkis het snel raak bij jullie!!

Nou we hebben mijn ei niet kunnen missen hihihi, nu maar weer afwachten............... Wij hebben een lekker rustig hang dagje vandaag geen plannen gewoon lekker niksen heerlijk!!

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Brett super dat jullie het eitje geklutst hebben :D! Hopelijk is het raak!

13. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Brett: Fijn dat je een positieve ovutest had, flink klussen dan maar en heel hard hopen!

@ Mootje: Je mag klagen hoor dat is je goed recht, je moet je wel zo ontzettend rot voelen zoveel onduidelijkheid en onzekerheid moeilijk hoor. Heb je al naar lotgenoten gezocht?
    Met mij gaat allemaal wel goed, al meer dan een week geen bloedverlies meer gehad dus dat is wel fijn. Verder flink misselijk en moe met zere borsten dus de hormonen doen hun best. Nu alleen hopen dat het niet weer een leeg vruchtzakje is net als bij de eerste miskraam, maar goed die kans is wel zo klein dat zal toch wel niet.

@Cindy: wat vervelend dat je zo in de onzekerheid blijft zitten.

@ Mamaantje: Welkom

@ Tessa: Jammer dat hij zo vroeg wakker was, wij zitten nu gelukkig weer in wat gunstigere ochtendtijden maar dat heeft wel een tijd geduurd moet ik zeggen.

@ Wupje: Hopelijk heb jij ook snel een positieve ovutest in handen, vervelend hè zo'n lange cyclus.

@ Noukje: als ik het goed heb vroeg jij naar welk park we gingen toch? we gaan naar het land van Bartje, volgens mn zwager is dat een erg leuk en kindvriendelijk park. En het voordeel is dat er veel bos in de buurt is dus kan de hond lekker uitgelaten worden.

Had ik trouwens al gemeld dat Nathan loopt? Hij is er de 23ste mee begonnen, dus ik ben echt zo trots op hem!

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sandra wow wat goed dat Nathan loopt!!!
    Ik heb trouwens helemaal geen lange cyclus alleen mijn ei komt steeds heel laat. Ben 18 december ongi geworden en mijn cycluslengte is 24 dagen :)

15. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Wupje: Ohja dat was het bij jou. Hou het niet allemaal meer helemaal bij merk ik, moet toch wat beter mn best doen. Hopelijk wordt je test wel snel positief. Wat ga je eigenlijk doen als je weer een korte tijd hebt tussen je ei en je menstruatie en je niet zwanger zou zijn (ik hoop natuurlijk dat je wel zwanger zult zijn).

16. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hi meiden, ik vlieg ff snel voorbij.
    Thomas heeft flinke bronchitis, dus heeft een ABkuur gekregen. Heel zielig want hij hoest zich helemaal suf en slaapt 's nachts heel weinig...

@ brett: joepie eitje gevangen! ;)

@ cindy: jeetje wat een onzekerheid.. Met welke tests test je dan? Ik met CB altijd.

@ mootje: poeh wat een dilemma's.... sterkte meid...!

rest ben ik ff vergeten (zwanger he ;)), misschein heb ik vanavond meer tijd om ff te reageren (hangte r van af of het Thomas lukt om te slapen, of dat het wer een groot hoest-drama wordt).

17. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Wupje, Jaaaa dat hoop ik ook, nu aftellen :)

@Sandra, Wat super zeg dat Nathan loopt, hier scheurt Britt sinds een weekje de kamer door, achter haar loopwagen wel maar toch!!
    Ik was trouwens degene met de lange cyclus :D

@Marywoods, Beterschap, wat vervelend dat Thomas zo ziek is.

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sandra ik denk dat ik dan wel even contact met de ha opneem. Maar van de andere kant ik weet het nu en hou er rekening mee dat mijn ei gewoon veel later is dan verwacht en ik dus waarschijnlijk ook wat later een test kan doen.

Marywoods ach flinke bronchitis dat is niet fijn :(

19. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Hey Meiden,

Vandaag een dagje met manlief eruit geweest. Maartje ging gewoon naar de opvang, dus dat was goed geregeld!!

Omdat ik wist dat ik vandaag kon testen, en dus niet de hele dag op een ongi wilde wachten, heb ik het toch maar gedaan... en hij was NEG. Al een beetje balen toen.. maarja. Omdat ik nu 3 dagen flink last heb van menstruatiepijn. (normaal nooit zo lang) had ik nog een sprankje hoop.. Maarrrrrrr ik ontdekte zojuist helaas mijn ongi.... dus toch niet zwanger deze 6de ronde. Er kwamen even traantjes..

Eigenlijk baal ik deze ronde wat erger... ik weet het niet, maar soms wordt je wat onzekerder. Is alles wel goed?? Waarom was het bij Maartje meteen in 1x raak?? Onzin ik weet het best. Het is zo'n wonder!!! En je moet gewoon ook geluk hebben. We gaan gewoon verder en hebben nog maar wat meer geduld..... :(

sorry voor het minder positieve berichtje, er zijn ergere dingen, en zeker voor de dames hier waar het allemaal nog gecompliceerder is...

20. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Bianc76: Balen dat je ongesteld bent geworden. Kan me goed voorstellen dat het moeilijk is hoor je bent toch alweer eventjes bezig en zeker als het bij Maartje in 1 keer raak was ga je er stiekem toch vanuit dat het niet heel lang duurt. Daar mag je ook best verdrietig en teleurgesteld over zijn is heel normaal. Bij Nathan duurde het bij mij 9 maanden (kwam uiteindelijk door de vroeggeboorte en voor de rest ben ik supersnel zwanger geworden alle keren) maar dat duurde zo lang voor mijn gevoel en ik was ook echt bang dat er wat mis was. Nou was dat ook wel zo door de PCOS maar blijkbaar staat dat geen zwangerschappen in de weg bij mij. Heb je een normale cyclus of is hij vrij lang of kort? Want als je het idee hebt dat hij erg afwijkend is kun je daarmee wel naar het ziekenhuis of je huisarts. Ik hoop voor je dat dit nare gevoel snel weer wat wegtrekt en je volgende maand wel wat meer geluk hebt.

Deel Deze Pagina