hoi hoi Mamaantje: welkom hopelijk bevalt het hier en hopelijk krijg je snel wat duidelijkheid met je cyclus of liever ben je lekker snel zwanger Tessa: wat is jouw kindje vroeg wakker, zal wel een heel doenig ventje zijn overdag :S bedankt: lief hoor jullie reactie... pept weer beetje op Wupje: Gelukkig kunnen we het met elkaar bespreken, het blijft toch wel raar en hij geeft mij zeker de schuld niet gelukkig! voel me al zo schuldig wat joppe heeft en nu dit ook nog. (kan er ook wel bij) :S Gelukkig kunnen we de voordelen en nadelen goed met elkaar bespreken, zo toch wel beetje gekomen tot dat we gewoon nog zo door gaan. met klussen. We zien het wel. Het zwanger worden hebben we 50% kans op miskaam kindje met trisomie 13 of 22. niet levens vatbaar kindjes. naja de meeste kindjes niet.. zijn wel levende kindjes paar volwassene op de hele wereld maar niet veel. vaak met geestelijke achterstand, lichamelijke beperkingen, misvoriming gezicht open gehemelte niet goed on ontwikkelde hersenen of hart. wat de gyneacoloog zei: 50% kans op zwangerschap uitloopt op miskraam 25% kans op kindje drager net als ik. 25% kans op een gezond kindje ik merk dat ik fijn vind om over te schrijven en over te praten.. maar ik weet soms niet zo goed met wie ik er over moet praten. voel veel verdriet.. en dit doet me zo wel goed ik heb toch maar afspraak bij de huisarts gemaakt voor a.s dinsdag wil toch wel wat bespreken. Ik heb van sandra nog een linkje gekregen waar ik contact kan maken.. met lotgenoten... durfde het nog niet zo heel goed. naja heb al die verhalen even gelezen... sommige 18 miskramen en 2 kindjes pfff daar zie ik wel tegen op hoor. maar je hebt er wel wat voor over. brett: Mooi fijn dat het goed gelukt is! maar je ei is toch wat eerder vorige maand was toch ook korter en nu weer korter toch je cyclus? je zou eigenlijn vandaag je ei pas hebben. Sandra: leef erg met je mee, ik weet hoe het voelt! heb jij eigenlijk nog extra onderzoeken laten doen na je miskramen. ik hoop het zo blijf lekker voor je duimen..!! Goed zeg van nathan heeft hij snel gedaan gefeliciteerd! jeeh zn grote stap.. wupje: gebruik je nog ov testen? marywood: pff jeetje nou gelukkig krijgt hij er nu wat voor maar erg sneu hopelijk is hij er snel van af. kan jij ook weer wat uitruste. bianc: nou meid balen van uit hier een dikke knuff heb met je te doen.. duurt zo lang he... ik vind het echt zo raar.. heb je ov testen al gebruikt? ik ben nog steeds aan het tempen... ik heb niet helemaal op het zelfde tijdstip gedaan.. maar de tijd zat tussen 8 en 8.30 in. zal dat zo veel uitmaken.? was namelijk al een heel berichtje aan typen... drukt ik op verkeerde knop alles weg :S poging 2 mootje sorrie voor d hoop getypte tekst
Hee Mootje: Gelukkig helpt het voor je om je verhaal op te schrijven gewoon blijven doen hoor, ik denk dat we allemaal met je meeleven en als dit jou helpt is dat alleen maar fijn om te horen. Over het tempen, in een halfuur verschil scheelde het bij mij meestal 0,1 tot 0,2 graden dus het maakt wel wat uit maar over het algemeen niet heel veel. Wat het belangrijkste is is dat je niet opstaat voor het tempen want dan schiet hij vaak omhoog. Ik heb wel onderzoek laten doen, bij mij en mn man is er bloed afgenomen voor het chromosomenonderzoek waar jij nu dus die vervelende uitslag van hebt gehad. In de 3 week van januari had ik meer bloed moeten laten afnemen voor stollingsonderzoek en nog wat dingen maar aangezien ik weer zwanger ben is dat niet nodig. Ik krijg de uitslag van het chromosomenonderzoek pas in februari dus hoop echt dat daar niks naars uitkomt, maar als ik jouw verhaal dan zo lees krijg ik toch echt de kriebels. Hadden ze bij jou een kans genoemd? Bij mij is er namelijk 2,6% kans dat er iets mis is met de chromosomen. Heel kleine kans dus maar toch er is een kans. Als ik de uitslag krijg zal ik het wel laten weten maar het duurt dus nog een hele tijd.
@ bianc: balen ongi.... kan me zo voorstellen dat je stiekem verwachtte dat je nu ok weer snel zwanger zou zijn@ @ mootje: barst hier maar lekker los hoor! Heb her totaal geen verstand van, maar een luisterend )digitaal) oor is misschien ook al wel fijn.. @ sandra: DE EERSTE STAPJES: JOEHOE!! Thomas is al ietsje beter, hoewel het steeds heel wisselend is. De ene keer denk ik: nou die is bijna beter, zo levendig en de andere keer wil hij helemaal niks: alelen maar op schoot hangen, hoge koorts alleen maar hoesten. heel zielig. Na ja, ik ga hem maar lekker wat fruit geven. Hoop dat het snel over is, want deze net zwangere mamma heeft even flink wat (nacht)rust nodig....
Sorry eerst even ego Grr ik snap er even niks meer van. Ik heb zondag en maandag ovutesten gedaan. Zondag een heeeeeel licht tweede streepje te zien en maandag helemaal niks. Was ook niet vreemd aangezien vorige periode mijn test ook pas op de 14e dag positief was en ik zit nu vandaag op de 12e dag. Gisteren kwamen mijn nieuwe testen pas in de middag binnen met de post dus heb ik later kunnen testen en die was ook negatief. Vanochtend weer gewoon op het goede tijdstip getest en niet veel gedronken ook negatief. Maar nu komt het rare ik had gisteravond echt het gevoel dat ik mijn eisprong voelde En nog steeds heb ik een soort van krampjes in mijn onderbuik bij de vagina. Terwijl toen ik vorige periode een positieve ovutest had ik op het einde van de dag ook echt de eisprong voelde. Nou het zal mij benieuwen of ik dan morgen een positieve test in handen heb Verder wil ik bianca even een hele dikke knuffel geven!! Ik begrijp je zo goed meid! Hier ook voor Kyano eigenlijk niet eens hoeven te klussen aangezien we pas in januari er voor gingen en in december was ik al aangeteld. Nu dus ook teleurstelling omdat we al vanaf juli bezig zijn. Soms met veel klussen in een maand en soms wat minder maar toch elke keer wel rond de ei. Dus elke keer hoop op het einde van de cyclus maar dan toch weer ongi :x Mootje fijn dat je man je goed begrijpt en jullie goed kunnen praten! Het is ook fijn dat je in elk geval een adres hebt waar je terecht kunt om met lotgenoten te spreken en je bepaalt gewoon zelf wanneer je daar aan toe bent. En wij zijn er hier gewoon altijd voor jou!!! Marywoods hopelijk wordt Thomas gauw helemaal beter!!
@ Marywoods: Ik hoop voor je dat Thomas snel weer helemaal de oude is, het is zo vervelend dat hij zo ziek is en inderdaad rust kan je wel gebruiken. @ Wupje: wat raar van die ovutesten, ik had wel toen ik testte op een gegeven een redelijke dikke testlijn ( nog niet dik genoeg) en de dag daarna was hij weer helemaal weg om pas meer dan een week later weer terug te komen en wel echt positief te worden. Bij mij komt dat waarschijnlijk door de PCOS en ze zeggen we dat de testen niet goed kunnen werken als je een storing hebt in je hormonale cyclus of zoiets. Dus mocht menstruatiestoornissen hebben dan kunnen de testen niet goed werken. Kan zijn dat dat bij jou ook het geval is aangezien je maar een erg korte luteale fase hebt. Maar voor alsnog hoop ik voor je dat hij gewoon morgen vet positief is. En dat je eisprong er dan dus aan zit te komen.
Sandra oef menstruatiestoornissen klinkt erg zwaar Ik zou het niet weten of ik die heb, hopelijk niet! Maar ik vond het zo gek aangezien ik gisteren echt het gevoel van de eisprong had. Nou ja we wachten morgen maar weer af. Ik ga mijn mannetje even uit bed plukken en naar mijn ouders toe. Even gezellig kletsen, zij hebben Kyano vanaf eerste kerstdag niet meer gezien dus hebben hem wel gemist.
Goedemiddag Zo hier lag vanmorgen een flink pak sneeuw. Mason vond het weer geweldig om er doorheen te stappen Vanmiddag ga ik lekker oliebollen bakken @ brett, fijn dat jullie goed geklust hebben Hopelijk werpt het zijn vruchten af @ sandra, super zeg dat Nathan loopt! Leuk is dat he @ marywoods, fijn dat Thomas ene kuur heeft. Hopelijk knapt hij snel op! @ bianc, super balen zeg van de ongi Ik ken je gevoel ook welk wat, al zijn wij nog niet zolang als jullie bezig. Bij Mason was het ook in 1 keer raak en ook al zijn wij pas in ronde 3 bezig ,wordt ik er wel wat zenuwachtig van. Dit komt bij mij ook omdat ik een baarmoederonsteking heb gehad 6 wkn na de geboorte van Mason en dan houd ik dat toch in mijn achterhoofd. Hopelijk is het de volgende maand raak bij jullie! @ mootje, ja Mason is erg nieuwschierig en wil graag alles meemaken, Daarom heeft hij wel eens wat "moeite" met slapen. Als je je rot voelt ,praat gewoon hier he als je er behoefte aan hebt. Het is heel moeilijk wat jullie meemaken en je moet wel je gevoelens kwijt kunnen. Vanf hier een dikke virtuele knuffel! @ sandra, Dus jij ook het onderzoek. Spannend hoor. Hopelijk is de uitslag helemaal goed! @ wupje, wat balen van die ovutest Heb je wel geklust nog deze dagen voor de zekerheid? Veel plezier bij je ouders. Wou ook nog even gaan ,hier hebben ze hem ook al niet meer vanaf 1e kerstdag gezien
Hallo meiden! Hier lekker rustig aan. We genieten van onze vrije dagen. Gisteren nog een achterzitje voor op de fiets gehaald, is nu 25% korting bij halfords en nu heb ik hetzelfde zitje voorop en achterop! Ik begin wel zenuwachtig te worden voor a.s. maandag.. ik hoop zo dat het raak is! @ Marywoods: beterschap en een dikke knuffel voor Thomas! @ Wupje: hè wat vreemd van die ovutesten. @ Bianc: dikke knuffel voor jou! Heel begrijpelijk dat je er zo van baalt hoor @ tessa: jij woont vast ergens in het Noorden? Leuk hoor al die sneeuw (vooral als je nergens naar toe hoeft)
Hee Meiden, even een kort berichtje want ik moet nog even de laatste spullen inpakken voor het weekendje weg. Ik wilde jullie allemaal een heel fijne jaarwisseling wensen en veel geluk voor 2010. Ik hoop dat iedereen van dit forum die nog niet zwanger is snel zwanger mag worden en dat we allemaal een gezonde zwangerschap mogen doormaken! Tot de 4de, dan heb ik mn echo spannend!!
pff dames nog altijd geen positieve test maar ook geen ongi?!! Vannacht werd ik kotsmisselijk wakker? Ik dacht nog hmmm zou het toch? Getest en weer negatief!!! Maar ja geen bloed geeft moed he?! Sneeuw ligt hier helemaal niks!!! En voor de dames die binnenkort mogen testen, hopelijk testen jullie positief en dat julle niet zolang als mij moeten wachten!!
Ik kom even snel iedereen een hele fijne jaarwisseling wensen!!! @Sandra, Ben je er nog?? Ik heb vandaag al voor de 4 de dag op rij een positieveovutest?? Geniet lekker van jullie weekendje weg!!
Hey meiden! Ik kom iedereen even een knallend uiteinde en een mooi begin van 2010 toewensen met heel veel zwangerschappen!! Sandra veel plezier met jullie weekendje en heel veel succes met de echo maandag!!! Brett ik weet dat meerdere meiden wel een aantal dagen achterelkaar een positieve test hadden. Vanochtend een goed gesprek gehad met hubbie en wij hebben besloten deze ronde even te laten voor wat het is. Ik zat er gewoon even doorheen met al dat gedoe rondom de testen en had vanochtend ook helemaal geen zin om te testen en weer zo'n rare test in handen te hebben. Verder hebben wij in september heel veel verjaardagen (ik zelf, mijn moeder, Kyano, zus van hubbie en daarbij nog vrienden) en ik zie mezelf eigenlijk helemaal niet en herstellen van een bevalling, een klein beebje die nog veel huilt en dan nog verjaardagen . Dus besloten om deze ronde over te laten gaan en dan na de komende ongi er weer met goede moed en veel zin er tegen aan !
ja ik wacht nog even af en volgende week test ik nog een keer als ik nog niet ongi ben en dan huisarts bellen... Moeilijke beslissing geweest wupje? Maar ik snap het wel, hier is mijn dohter op mijn verjaardag geboren!! Opzich erg bijzonder maar stel je voor ik ben nu zwanger of mijn cyclus was goed gegaan en de volgende ronde zwanger geraakt zou ik precies hetzelfde uitgeteld zijn geweest..heb ik ook even over nagedacht..maar ja nu maakt dat niks meer uit hahaha
@Wupje, Oké heb nu namelijk 5 knal positieve testen liggen , ja snap je beslissing wel hoor, ik heb dat ook met de maand November als het nog 2 rondes langer duurt ben ik rond Britt haar verjaardag uitgerekend en dat vind ik eigenlijk ook niet leuk @Cindy, Wat balen zeg dat je nog geen duidelijkheid hebt... Welk merk testen gebruik je??
Hallo meiden! @ Sandra: was vergeten op jou te reageren, maar het Land van Bartje is echt heel erg leuk. Mooie huisjes, niet een al te groot zwembad maar wel erg leuk voor de kleintjes. Veel plezier!! @ Wupje: pff moeilijke beslissing maar ik snap je wel. Als het deze ronde raak zou zijn, ben ik 14 september uitgerekend, dat is 4 dagen voor de verjaardag van onze dochter. @ Cindy: pff ik zou helemaal gek worden van de onzekerheid, sterkte meid! Voor alle meiden een fijn, gelukkig, gezond & vruchtbaar 2010!!
ja ik wordt ook gek maar mischien een late eisprong? Ik denk maar geen bloed geeft moed!!! Meiden een fijne jaarwisseling allemaal!!! Aan de zwangeren onder ons....geniet van het moois in jullie buikjes En de rest...OP NAAR EEN ZEER VRUCHTBAAR 2010!!!!