Goedemorgen GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!!!!!!!!!! Hebben jullie het een beetje leuk gehad? En de kids doorgeslapen? Wij hebben vrienden en de buurvrouw op bezoek gehad. Het was supergezellig. Mason heeft van 19.30 tot 7.00 aan één stuk doorgeslapen. Wij lagen er om 2.30 in, dus ben nog wel een beetje brak haha. Maar vanavond maar vroeg naar bed @ Noukje, Dat is een mooie actie van die fietszitjes. Ik ga morgen ook maar even kijken ,want ik moet er ook nog één. Spannend hoor maandag., Lopen we 2 dgna chter elkaar aan Ik duim voor je dat het een mooie positieve test is. @ sandra, het berichtje lees je niet meer, dus veel plezier wensen is te laat Ik hoop wel dat jullie het leuk hebben gehad! @ cindy, balen hoor die onzekerheid. @ wupje, fijn dat jij en hubbie even lekker gepraat hebben. Ik snap je keuze wel hoor. Hopelijk is volgende maand dan een hele vruchtbare maand!!! @ brett, nou nog extra klussen dan he ,met zulke positieve testen Ik ken het verder niet ,maar ik heb dan ook nog geen ovutesten gebruikt. Nou hier mogen we ook over 5 dgn testen. In tegenstelling tot de andere 2 maanden heb ik nergens last van. Geen gekke tepels en pijnlijke borsten ,of ook maar iets wat op een zw zou kunnen duiden. Wel gister weer wat ongikrampen gehad, dus dat zint me eigenlijk niet. Denk dat de ongi gewoon komt 6 jan of misschien eerder als ik aan de ongikrampen denk. Mocht ik wel zwanger zijn,dan ben ik 2 weken voor de sterfdag van mijn broer uitgerekend, ook niet echt de allerfijnste periode
Heej meiden! Natuurlijk allemaal een super mooi 2010 gewenst met hopelijk veel gezonde beebjes maar bovenal genieten van ons wondertje dat nu al bij ons is!! Kyano heeft lekker doorgeslapen dat vind ik wel fijn, helaas was het minder fijn dat hij natuurlijk ook op zijn eigen tijd (6.45 uur) wakker werd Wij lagen er om 2.30 in dus een kort nachtje. Maar goed ook weinig bijzonders te doen vandaag. We hebben het gezellig gehad met vrienden wat gedart, Wii spelletjes gedaan en vooral gegeten Erg leuk dus. Cindy het lijkt uit jouw berichtjes alsof je al positief getest hebt, klopt dat?? Ik hoop het natuurlijk voor je! Maar aangezien je banner nog steeds overtijd aangeeft. Chelleke wat een leuke foto!!! Cutie ! Bedankt voor jullie reacties op mijn verhaal . Wij gaan er volgende ronde echt 100% voor en dat geeft me een goed gevoel. Dus ik heb er vrede mee zo. Nu effe gauw opfrissen voordat Kyano wakker wordt en dan de nieuwjaarsbezoekjes afleggen.
Ha meiden! Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Veel geluk, gezonde kindjes en zwangerschappen gewenst! Ik heb echt een beetje pech... gisteravond werd ik misselijk en heb ik echt de hele avond moeten braken. Rond 12 uur, ging het even, daarna weer boven de wc. EN ik had mijn menstuatie ook nog!!! (mjin schoonouders die bij ons waren, vroegen voorzichtig of ik misschien niet zwanger was??? Ik zo NEEEEE, verdorie loop met een ob in mijn ...!!) Lig nu op de bank. Manlief is even met ons vrouwtje de deur uit zodat ik rust heb. We zouden vanavond met een stel vrienden lekker op stap gaan... hopelijk herstel ik nog, maar ben nu nog gammel en slap. Niet dat ik zielig wil doen, maar bij het lezen van jullie reacties op mijn vorige berichie kreeg ik echt traantjes. Erg lief allemaal. Merk toch wel dat de wens voor een tweede kinsje nu erg groot is.. maargoed. Sandra, mijn periodes zijn 28, 29 of 30 dagen. Meestal wijk ik hier niet vanaf. Ik weet ook zeker dat we goed klussen. Kwestie van geluk denk ik dan maar! We gaan er volgende maand gewoon weer opnieuw voor!! Oke, geniet van deze nieuwjaarsdag allemaal! Bianca
Gelukkig & een vruchtbaar 2010!! Mijn dochter was rond 24uur wel wakker. Ze lag stil in haar bedje te luisteren. Ik heb ze er even uitgehaald en we hebben samen vuurwerk gekeken. Toen om 1 uur weer naar bed en ze heeft er tot 9.45 uur in gelegen. Netjes toch! @ Tessa: voor jou begint het ook al spannend te worden! @ Wupje: dat is zeker een kort nachtje, maarja die ene keer per jaar.. @ Chelleke: wat een lieve foto! @ Bianc: hè bah wat vervelend dat je niet lekker bent. Ik hoop dat je snel weer opknapt!
Bianca beterschap meid!! Balen hè en zeker die reacties dan. Herkenbaar Tessa zou idd dubbel zijn als je rond de sterfdag van je broer uitgerekend zou zijn Maar als het zo is dan weet ik zeker dat je broer vanaf boven heel trots zou meekijken! Dus ik duim toch voor een positieve test over 5 dagen
he wat lief dat je het vraagt!!! Nou dacht gister weer ik wordt ongi maar niks!!!! Ik weet het niet hoor....maar ja zolang ik niet ongi ben is er nog hoop..
oohhww noukje en wupje!! Spannend!!!! Komen jullie misschien ook wel lekker bij de sept 2010 mamma's! Cindy.... pffft wat een spanning. Sterkte meid; maar geen bloed is nog altijd goed toch?
Hoi Ik heb sinds vandaag weer zeurende ongi-achtige buikpijn. Denk toch echt dat het weer gaat komen Dan zal het wel een vroege cyclus zijn. Wat wel anders is ,de andere 2 maanden had ik pijnlijke borsten. nu niet en ik werd vanochtend wakker met een behoorlijk puistjeskop Dus ja ik twijfel ook wel weer. We wachten maar af. @ wupje, ja idd wel heel dubbel van mijn broer ,maar denk dat hij zeker heel trots mee zou kijken Ook al willen jullie deze maand laten voor wat het is, heb je wel kwaaltjes? @ noukje., ik zie een licht streepje hoor @ cindy, spannend hoor. Ga je anders maandag naar de HA?
@ all: bedankt voor het kijken! Ik wacht nog even tot maandag af en doe dan weer een test. Ben wel erg nieuwsgierig @ Mary: als ik maandag een vette positieve test heb kom ik gezellig meekletsen! @ Ingeltje: thanks meid!! @ Cindy: voor jou is het ook erg spannend meis. Je geduld wordt wel flink op de proef gesteld. Ik duim voor je!
@Noukje, Nou ik ga je toch acht al voorzichtig feliciteren hoor @Cindy, Jeetje, weet jij nu nog niks... Welke cyclus dag zit je nu eigenlijk?? @Tessa, Nee toch En wie weet idd Ik ben een avondje alleen vriendlief is op stap vanavond, hier duurt het nog even voor we kunnen testen. Ik heb altijd zo weinig geduld na die ei-sprong maar heb me wel voor genomen om echt te wachten tot ik overtijd ben ga echt geen testen meer verspillen :x