wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    He jammer Wondertje.

Emmie, veel plezier dan komende maand ;)

Veertje, we hebben een jaar gedaan over de eerste. Aangezien we 27 zijn is dat best lang. Heeft ook maandne geduurd voordat ik ongesteld werd na het stoppen met de pil. Ik hoop ook echt dat het deze keer allemaal niet zo lang duurt. Was er bij jullie een reden voor dat het 16 maanden heeft geduurd of was het domme pech?

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Geen idee waarom het zolang geduurd heeft.
    We hadden bij een jaar proberen besloten om het nog 6 maanden te proberen en als het dan niet zou lukken naar de dokter te gaan maar dat was gelukkig niet nodig.
    Als ik nu in november nog niet zwanger ben dan gaan we wel naar de dokter.

3. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Zou ik ook doen hoor Veertje, op een gegeven moment wil je wel wat meer weten toch. Je temp nog wat bijzonders vanmorgen? Die van mij is ineens behoorlijk gedaald, dus of een late eisprong of een hele korte cyclus. Afwachten maar weer he....

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Hij was vanmorgen nog hoog dus dat is positief :D

5. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Goed zo, en houden zo! :D Hoeveel dpo zit je nu?

6. veertje

veertje Fanatiek lid

7 dpo zit ik nu dus nog een weekje te gaan.

Heb gisterenavond weer zwangerschapstesten besteld op internet :D maar hopen dat dit de laatste keer is dat ik dat hoef te doen :D

7. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    idd, laten we het hopen! Zou toch mooi zijn he, nog zo'n kleine schurk erbij! Maria droomt even heerlijk weg...

8. veertje

veertje Fanatiek lid

Dat lijkt me heerlijk.
    Net zo een clowntje als Stijn nu is.
    Ik zei vanmorgen tegen hem dat hij een clown is en als hij niet oppast dat ik zijn neus rood ging verven, hij pakte meteen zijn neus vast zo van die is van mij en daar blijft jij vanaf :D
    Ik kan echt niet wachten tot er nog eentje komt.

9. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hi Meiden,

Emmie en poepiekont welkom!

Veertje, ik kijk er ook zo naar uit om weer zwanger te zijn, borstvoeding te geven etc etc.. Heb trouwens ook aardig wat ovulatietesten en zwangerschapstesten in huis maar gebruik ze op het moment niet.

Ik heb 7 mnd borstvoeding gegeven en dat kwam voornamelijk omdat mijn kleine man de fles pertinent weigerde! Zat toen al een koppie op ;)

Wondertje27, Ik voel me op het moment vrij goed, heb totaal geen idee of ik wel of niet zwanger ben. Afgelopen maanden heeft mijn lichaam zoveel 'onjuiste' signalen gegeven dat ik het nu maar afwacht.

Als ik in aug. nog niet zwanger ben gaan wij ook naar het ziekenhuis. Snap nog steeds niet dat ik 2x binnen een mnd zwanger ben geraakt en dat we nou alweer in ronde 9 zitten na m'n MK...

Ik ga volgende week woensdag met m'n kleine mannetje m'n schoonmoeder in Frankrijk (op de camping) opzoeken. Zal ik een zwangerschapstest meenemen of niet?
    Heb niet echt het idee dat ik zwanger ben en probeer het een beetje los te laten. Gaat eigenlijk best goed (soms ;))

10. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Emmie en poepiekont welkom..!

Veertje spannend zeg. Klinkt echt positief..!
    Ik hoop het zo voor je dat het nu eens raak is.

Funny, ik zou wel een test mee nemen. Gewoon voor de zekerheid.! Moeilijk hè, loslaten.? Ik kan het ook niet echt.

Ik heb me voor genomen om te wachten met testen tot het weekend.
    Ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben, maar dat zegt niks. Je lichaam kan je zo goed voor de gek houden..

11. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Joki, dat zou super zijn, duim duim...

Funny, ik zou er ook 1 meenemen, al is het maar voor je gemoedsrust ;)

Veertje hoe was je temp vanmorgen?

12. veertje

veertje Fanatiek lid

Nog steeds hoog :D

Mijn zwangerschapstesten komen vandaag binnen, ik hoop maar dat ik me in kan houden :D

13. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@Veertje: spannend zeg......
    Yoki: ook voor jou is het al zo spannend!

Leuk Emma en poepiekont (hihi, grappige naam :D )
    dat jullie komen kletsen hier!

Liefs

Syl

14. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hier word het ook spannend, maar ben er bijna zeker van dat het niets is, voel helemaal niets, alleen mijn borsten en wat meer verlies maar dat kan ook komen omdat ik ongesteld moet worden ...

benieuwd of je je gaat kunnen inhouden veertje :)

grtz x

15. moppie130

moppie130 Lid

5 jun 2008
    51
    0
    0
    Tandartsassistente
    Den Haag
    Hai, wij zijn ook bezig voor ons tweede kindje. Jayden is nu 5 maanden. We zitten in de eerste ronde, dus afwachten maar.

16. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@Sylvie: Ik duim ook voor jou hoor!
    Ben benieuwd of er binnenkort weer aantal zwangeren bijkomen!

Moppie130: welkom!Leuk, de eerste ronde! Ook spannend natuurlijk!

Liefs

Syl

17. veertje

veertje Fanatiek lid

Welkom moppie.

Ik hoef me niet in te houden want ze zijn nog niet binnen :D zullen morgen wel komen.

18. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    welkom moppie!

Joki, soms snap je helemaal niks meer van je lichaam! Ik voel op het moment helemaal niks raars maar weet dat het helemaal niks zegt. Met Dylan werd ik een beetje moe met 5 wk en 6 - 16 wk ben ik heel ziek geweest. Kan er dus niks van zeggen. Afgelopen mnd elke x last van 'zwangerschapsverschijnselen/menstruatieklachten' gehad een week voor m'n NOD. maakt je vooral erg onzeker!

Veertje, succus! Hopen dat ze morgen binnen komen!

19. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Ik schrijf net op dat ik niets voel... krijg ik opeens hele vage menstruatiekrampen.
    Ben denk ik dus niet zwanger...

20. veertje

veertje Fanatiek lid

Jammer funny, ik blijf nog wel even voor je duimen want geen bloed geen moed :D

Hier vanavond even een vlaag van misselijkheid en begin nu al zere borsten te krijgen, meestal is dat pas de dag dat ik ongesteld word.
    Ik denk steeds dat ik zwanger ben maar durf het niet te hopen omdat het dan weer zo een zeer doet als het niet zo is.

Deel Deze Pagina