wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hoi hoi

Cindey: nou dat is duidelijk! lekker genieten en hopelijk blijft alles goed gaan.

sandra: mooi heerlijke die goede echo.

brett: jammer dat je mannetje weg is! nou hopelijk is het mooi wel raak voor jullie deze ronde!

ingeltje: netjes gedaan van de lijst!

Heb hier schor mannetje die niet wil slapen..

mootje

2. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Cindy: Heerlijk die duidelijkheid, nou lekker gaan genieten!!!

@ Brett: Balen dat je weer alleen in je bed moet liggen, zal wel weer even wennen zijn. Ben benieuwd of je het volhoudt om niet te testen :).

@ Mootje: ach arme Joppe schor. Hopelijk valt hij nog wel in slaap heb jij ook even rust.

3. Alita

Alita Niet meer actief

dank je dames!!!
    En tuurlijk blijft alles goed gaan!!!!

4. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Nou vanochtend het WKZ gebeld en heb de 19e de volgende echo ben dan als het goed is 10 weken en 5 dagen dus als dat termijn ongeveer klopt mag ik er vanuit gaan dat het inderdaad allemaal goed blijft gaan. Hopelijk is dat stolsel dan ook gewoon uit beeld verdwenen zodat ik me daar geen zorgen meer over hoef te maken. Dus nu weer 2 weekjes afwachten, blijft spannend moet ik zeggen.

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Brett ha ha wij hebben deze ronde even asociaal helemaal niks gedaan. Het kwam er gewoon niet van met die feestdagen. Ja voor de feestdagen hebben we nog wel een romantisch ochtendje gehad maar dat was echt ver voor de eisprong, ik geloof wel ruim 5 of 6 dagen dus zo’n goed zaad zal hubbie wel niet hebben :D. En verder nu na de eisprong ook nog een keertje maar dat heeft dus ook geen resultaat meer. Ik vind het ook niet erg. Ik vind die druk elke maand ook niet altijd prettig dus daarom beviel ons dit wel, gewoon heerlijk even iets doen als je er zin in hebt ;).

Mootje knuff voor Joppe. Hoe gaat het verder met hem? Urine weer helemaal schoon?

Sandra oh fijn de 19e weer een echo! Kan me voorstellen dat het voor jou spannend blijft maar deze keer gaat het zeker goed!

6. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi hoi

Wupje: Joppe gaat het eigenlijk goed! naast beetje raar lopen met een been... naja verkampt lopen zie je aan zijn tenen.
    loopt verder helemaal goed hoor.
    Z,n urine gaat het ook goed!
    maar eigenlijk met koorts moeten we meteen urine brengen daar had ik geen zin in gister... nu alleen wat verhoging.
    ik vind je ruikt wel of het niet of wel goed is.

Naja misschien heeft toch nog een zaadje overleeft :D
    maar de kans erg klein!! hier ook hoor.
    Volgende ronde is ook prima! misschien ook maar beter.
    ik denk dat ik morgen ongesteld moet worden vannochtend was mijn temp gezakt... was vorige keer ook maar dan ben ik wel te vroeg ongesteld! we zien wel.

slapen jullie kindjes ook op hun buik? opgetrokken knietjes... kont omhoog? ziet er wel schattig uit :p
    hij ligt hier nooit op zijn rug... jullie wel?

mootje

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#15027 wonderteam, 5 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2010
    Hoi :)

Zo de werkdag hier zit er weer op :)
    Even een vraagje kijken jullie mannen anders tegen een 2e kindje aan dan ze met de 1e hadden? Manlief hier wil zeker een 2e kindje ,maar vind het gevoel van na toeleven nu wel anders dan bij de 1e. Ook is hij bang dat hij minder gevoel bij een 2e zou hebben, Hij zegt dan: Ik hou zo ontzettend veel van Mason en ben zo gek met hem en ik ben bang dat het met een 2e dan misschien anders i.. Zou het onzekerheid zijn? Overigens in Manlief wel bang voor de 1e periode ,dit omdat Mason een huilbaby is geweest en bang is dat dit weer gebeurd.

@ brett, goed inhouden tot zondag he, Denk aan je gluhwein :D Wel balen dat je weer alleen bent :(
    @ sandra, fijn dat je echo goed was en dat er duidelijkheid is over het bloedverlies. Hopelijk is de stolsel de volgende echo weg.
    @ wupje, oh die emmer sop:D Ik zie het al helemaal voor me. Jammer dat er geen camera was, was ene leuk moment voor later haha. Volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen en dubbelop genieten D:
    @ mootje, arme schorre Joppe :( Is hij verder ook verkouden/ziekjes? Hopelijk is het gauw weer weg. Wel fijn dat het met de urine goed gaat!
    @ cindy, dat is zeker duidelijk :D

Nou ik weet niet meer wat ik evan moet denken? Ik kan me haats niet voorstellen dat ik zwanger ben ,maar ik heb sinds gisteren toch overduidelijk de volgende kwaaltjes:

* puistjes had ik al ,maar ze lijken nu wel om de paar minuten op te komen. ( collega's viel het erg op ,momdat ik normaal een heel rustige gave huid heb)
    * Mijn haar was vanmorgen ineens steil ( heb normaal er slag en pluis haar) zonder dat ik er maar iets aan had gedaan, Mijn collega zei ,goh heb je de steiltang erin gedaan??
    * ik heb jeukende tepels
    * veel slijmverlies
    * en zeurderig gevoel in de onderbuik ,nu al ruim een week. ( maar dat maakt me gelijk ook onzeker)

Of mijn lichaam is me gigantisch aan het foppen of?

8. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Mootje, Hier had Britt ook geen zin vandaag, nu hoor ik haar nog steeds kletsen hihi, ze ligt er echt al een uur in... Britt slaapt idd ook altijd zo met haar gezicht op haar kroeleke :)

@Sandra, Ik hoop ook zo dat ik me kan beheersen, is ook zo moeilijk... Dat is al snel dan de volgende echo is dan ook in verband met het stolsel?? 10 weken dan ook alweer, bijna elf zelfs!!

@Wupje, Dan kan zeker wel eens lekker zijn!! Ik heb het hier doordeweeks sowieso altijd al lekker rustig omdat manlief niet thuis is dan hahahaha.

@Tessa, Heb niet het idee dat hij er veel anders tegen aan kijkt, hij komt zelf ook uit een groot gezin met 5 kids. Maar de druk zit er wel iets minder achter omdat natuurlijk Britt er nu is.
    En ja die gluhwein hou ik zeker in gedachten dus ga mijn best doen me te beheersen. Wat die dingen zeggen geen idee, mijn haar viel wel anders toen ik zwanger was van Britt. Dat viel een collega op toen ik zelf niet eens wist zwanger te zijn ;) En puisten heb ik zelf ook erg veel last van nu ik er over na denk hihihi. En slijmverlies ook wel.............. Wie weet :D

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mootje gelukkig dat het beter gaat met Joppe! Vind ik fijn om te horen :) ha ha wij gaan gewoon door naar de volgende ronde en volgens mij blijven er verder nog maar weinig meiden over :D

Brett en Tessa volgens mij zijn jullie de volgende met een positief streepje! Moet goed komen met die kwaaltjes :)!

Tessa mijn man en ik hebben allebei die angst wel eens. Ook Kyano heeft in de eerste 4 maanden heel veel gehuild vanwege krampjes. Meestal waren wij van 11 uur 's ochtends tot 21 uur 's avonds aan een stuk door met hem aan de gang. Als ik daar aan terug denk, wordt ik wel eens verdrietig en moet ik er niet aan denken dat het bij een tweede ook zo gaat. Want hoe moet ik dan nog aandacht geven aan Kyano? Maar ik weet ook dat een tweede kindje heel anders kan zijn en misschien wel geregeld slaapt op de dag.
    Dat is ook de enige reden waarom ik vaker terughoudend ben mbt een tweede kindje. Maar dan hou ik mezelf weer voor dat ik nu ook een geweldige dreumes heb en dat die moeilijke periode ook weer gauw voorbij zal zijn. Maar ik geloof wel dat de eerste paar maanden met 2 kids er in zullen hakken en echt geen pretje zijn.
    Pff heel verhaal ;) 8)

Nu tijd voor een kopje thee :)

10. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Wupje, Ik heb dat ook weleens, vooral omdat ik er doordeweeks alleen voor sta ;) Maar dat is over 4 jaar ook nog zo, wij hebben ook heel lang getwijfeld van zullen we dat wel doen. Want ja heel de week alleen, 2 jonge kindjes heel de dag thuis. Maar toen Britt 10 maanden was ging ineens de knop om en toen had ik zoiets van het komt allemaal wel goed. De eerste maanden zullen niet makkelijk zijn, maar ik denk dat dat ook niet is als je kindje ouder is. We willen het allebei graag dus we gaan ervoor!! Maar begrijp wat je bedoelt.

11. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht

12. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :)

Nou hier sinds vanmorgen toch wel wat ongi- krampen, Dus denk dat het er toch aan zit te komen :( Ongelofelijk he hoe je lichaam je toch kan foppen. Enerzijds wist ik het natuurlijk wel ,want 1x klussen zet natuurlijk niet echt zoden aan de dijk ,maar anderzijds ga je twijfelen door de kwaaltjes.

@ brett, spannend jij ook die kwaaltjes. Hoop op een mooie positieve test. En wat je zegt als je kindje ouder zou zijn ,zou een 2e idd ook moeilijk zijn.
    @ wupje, ja idd heel herkenbaar wat je beschrijft over de 2e. Hopelijk geen huil baby meer :D

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Brett kan me voorstellen dat het voor jou idd op sommige dagen heel zwaar kan zijn als er eenmaal een 2e kindje is maar net wat jij ook zegt het weegt niet op tegen alles wat je er voor terugkrijgt.
    Het lijkt mij ook geweldig om 2 kindjes te hebben die dan (hopelijk) ook goed met elkaar overweg kunnen. Zo hebben ze toch altijd hun eigen vertrouwde speelkameraadje. Hoewel de ruzies er natuurlijk ook zullen zijn :D Maar ook voor later is het toch fijn om een broer of zus te hebben. Tenminste ik vind dat nu nog steeds fijn en ook al zie ik mijn broertje niet heel vaak aangezien hij in Den Bosch woont en ik in Limburg.

Tessa ah zou jammer zijn :( Maar volgende ronde gaan wij er gewoon volop voor ;)!

Sandra zo'n stolsel kan idd op een gegeven moment gewoon weer door het lichaam opgenomen worden.

14. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra. Oké Ja hier is de echo altijd ronde de 12/13 weken.

@Tessa, Oeps ik heb hetzelfde probleem als jij mijn banner klopt ook niet en mijn NOD is pas 13 januari :) Nu hebben wij wel op tijd geklust, maar eerder testen zou geen zin hebben :D Nog langer wachten dus hihi...

@Wupje, Ja ik zou ook niet willen dat Britt alleen zou blijven ik heb een goede band met zowel mijn broer als zus. Maar dat is geen garantie natuurlijk.

Oh zoals ik ook al aan Tessa schreef klopt mijn banner helemaal niet enheb ook alle calculators verkeerd ingevuld :) Mijn NOD is dan pas 13 jan, wel op tijd geklust hoor maar de rest klopt niet hihi.

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Foei foei dus je laat ons gewoon nog een aantal dagen langer in spanning zitten :x ;) :D

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Gelukkig doet onze vkpraktijk in Reuver altijd al een eerste echo bij de intake met 9 weken. Was ik erg blij mee toen ik zwanger was van Kyano :)

17. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Wupje, Ja dom hé :D Ik heb overal 4 dec ingevuld geen idee waarom, aangezien ik toch echt pas 7 dec ongi was geworden hahaha. Ook bij de calculator om mijn nieuwe nod te zien :)
    Wat fijn dat ze dat doen, bij ons in de praktijk maken ze zelf geen echo's. Wel fijn dat je dan al zo snel kunt zien of alles oké is.

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Brett maar goed dat je dus de ovutesten gebruikt hebt, in elk geval geen zorgen of jullie op de juiste dagen geklust hebben :)
    Ja de vkpraktijk is echt heel erg fijn hier in onze woonplaats. Ik weet nog dat ze een keer bij de controle niet gelijk het hartje van Kyano kon vinden, nou dan zet ze gelijk de monitor aan en gaat zoeken. Zo zitten de zwangere vrouwen ook niet onnodig in de stress.

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik wil jullie trouwens nog even iets heel anders vertellen. Sinds 31 december is mijn man werkloos geworden :( Hij werkte al 3 jaar bij de werkgever maar zijn laatste tijdelijke contract kon niet omgezet worden in een vast contract. Dus nu is hij hard op zoek naar ander werk. Dit gebeuren heeft de sfeer bij ons in huis de afgelopen paar weken natuurlijk niet bevordert en ik merk zelf dat het best lastig is. Een heel ander ritme nu hij de hele dag thuis is. Maar gelukkig heeft hij vandaag alweer een sollicitatiegesprek gehad en morgen een tweede. Dus ik hoop dat hij gauw weer lekker aan het werk kan.
    Ik vind het zo jammer dat het tegenwoordig in deze maatschappij zo moeilijk is om een vaste baan te krijgen. Zelf heb ik in principe wel een vaste baan maar dan via het uitzendbureau. Dus als mijn baas morgen zou zeggen dat er geen werk meer voor mij is,wordt ik wel gewoon doorbetaald door het uitzendbureau en zoeken zij een nieuwe baan voor mij. Ik hoef daar overigens niet erg bang voor te zijn aangezien ik bij dit bedrijf al bijna 4 jaar werk :)
    Hebben jullie allemaal vaste banen?

20. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Had een heel verhaal getyped, liep alles vast...

@Wupje, Wat kl*te dat je man werkloos is zeg, hopelijk vindt hij snel een nieuwe baan.

Wij hebben wel beide een vast contract maar dat wil vandaag de dag ook niet alles meer zeggen, ik ken ook mensen die een vaste baan hadden maar omdat het met het bedrijf niet goed ging ze ook werkloos zijn nu.

Deel Deze Pagina