@Kien ja ik dus ook bij koud weer merk je het beter je litteken... Jeetje wat een verhaal ook meid....
Zo eindelijk weer lekker forumtijd Gisteren een druk dagje gehad. Kyano zijn eerste schoentjes gekocht, erg leuk! Toen hij op bed lag, gepoetst en daarna was meneertje helaas alweer wakker dus toen nog maar wat gezelligs gedaan met z'n drietjes. Met sollicitaties van hubbie gaat het goed. Heeft de komende week 2 gesprekken en gisteren te horen gekregen dat het gesprek waar hij donderdag geweest was, heel positief is beoordeeld. Hij mag voor 90% zeker starten. Maar het verdient iets minder als wat hij nu als loon had, dus hij wil in elk geval ook de gesprekken van de komende week afwachten. Maar er zit in elk geval schot in de zaak Mootje oef jij hebt een zware bevalling gehad zo te lezen. Kyano was ook een sterrekijkertje maar bij mij hebben ze op een gegeven moment voor een ks gekozen aangezien Kyano zijn hartje het niet meer goed deed. Ik hoop ook dat een volgende bevalling bij mij anders zal gaan. Kyano heeft 3 dagen in de couveuse gelegen en als ik daar aan terugdenk doet het nog steeds pijn. Mijn lieve ventje ver bij mij vandaan en ik helemaal alleen in het ziekenhuis. Hubbie moest naar huis omdat het na middernacht was. Ik voelde me echt geen vrolijke moeder op dat moment. Kien knuff meid het is ook niet makkelijk! Ik heb ondertussen ook al veel positieve testen voorbij zien komen maar helaas nog steeds niet de mijne. Ook voor ons moet het toch gauw goed komen......en ik was ook gelijk de eerste ronde zwanger van Kyano. Nu dus al ronde 6. Bianca wat gaaf een reclamebureau!! Maar je man heeft dus nog een ander bedrijf? Knap hoor om dat allemaal gerund te krijgen! Ik heb ook ongeveer 8 / 9 maanden een minder fijn gevoel gehad van onder. Ik weet nog toen ik de eerste keer een tampon probeerde.....OMG ging echt niet! Nu sinds een maand of 5 is het gevoel wel helemaal over en voelt het weer normaal. Kien en Cindy pff jullie ook heftige bevallingen Eigenlijk zou gewoon de man het de tweede keer moeten doen.... ha ha nee ik zou het eigenlijk ook zo weer over doen en alleen dan zonder het couveuseverhaal Tessa ik duim voor je meid!!
ja idd, moest altijd wel lachen om mensen die hun littekens voelden... kon me er nooit iets bij voorstellen, maar het is dus echt zo..
@Bianca, Succes met de gezellige dagen @Tessa, Spannend voor jou!! Ik ga er zeker van genieten! Wat fijn dat Mason langer sliep vandaag. @Wupje, Fijn dat je man zoveel reacties krijgt op zijn sollicitaties! @Bevallingen; Jullie hebben volgens mij allemaal geen makkelijke bevaling gehad!! Mijn bevalling duurdde 10 uurtjes incl 5 kwartier persen en 2 uur pijnlijke weeen. Ik heb 's morgens nog koffie gedronken met mijn vriend toen voelde ik wel wat maar had al meer harde buiken gehad. Rond 9 uur toch maar gaan timen maar zeer deden de weeen nog niet. Om half 10 toch maar vriendlief gebeld dat hij naar huis moest komen, maar wel weer aan het werk kon als het vals alarm was. Om 1 uur was hij thuis, half 2 vk gebeld die was er 3 kwartier later zei heeft toen de vliezen gebroken en de kv gebeld omdat ik 5 cm had. Afgesproken dat ze om 18 uur terug zou komen. Om 16 uur was de kv er er pas rond half 5 werden de weeen gemeen en kwamen ze om de minuut. Toen de vk terug was had ik al 8 cm en om kwart voor 7 volledige ontsluiting en om 20.00 precies is Britt geboren, wel geknipt en flink wat hechtingen. Wel flink wat bloed verlies nadat de placenta eraf kwam, maar na een prik in mijn been was dat zo gestopt.
Brett heerlijk toch dat jij gewoon een fijne bevalling hebt gehad! Nou ja zover als je bevallen als heerlijk kunt omschrijven Hoe gaat het verder? Al wat meer kwaaltjes of toch nog niet? Hier is de ongi langzaam aan het doorbreken. Voor het eerst dat ik er blij om ben en de komende dagen weer lekker de spanning opbouwen en hopelijk is het deze keer dan toch echt raak! Kyano ligt al een uurtje op bed. Kreeg om18.00 uur ineens een klap met de hamer zullen we maar zeggen en was nog te moe om te eten dus we hebben hem nog maar wat melk gegeven om zijn buikje toch een beetje te vullen
@Wupje, Zeker, ik heb ook geen moment geroepen dat ik het nooit meer zou doen Ik had echt een bevalling volgens het boekje volgens de vk en dat gebeurt gewoon niet vaak bij de eerste! Verder geen kwaaltjes helaas, wil Maandag toch een test doen, nu maar hopen dat ik me morgen in kan houden!! Britt is nog steeds ziek, ze ligt nu dan eindelijk te slapen. IK ga zo lekker feesten, mannetje blijft thuis bij Britt Fijne avond allemaal!
Hallo Meiden, @tessa...Nou, spannend! ik zou gek worden.. Volgens mij zijn er weer een aantal tegelijk van jullie die heel snel kunnen testen! Toi toi toi! Voor ons, ja de gezellige dagen zijn begonnen.. Spits is er al af Haha. Weet je, als we toch persoonlijk bezig zijn... hebben jullie er ook last van dat jullie best veel.... uhm, hoe zeg ik dat netjes.. BRUSJES verliezen??? Ik wil dat ze allemaal naar een nestje gaan, maar soms denk ik, shit! Alles er weer uit!! Ik blijf meestal wel een kwartiertje liggen in bed hoor.. maar dan nog! Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.. Verder over mijn bedrijf.. ja erg leuk. Mijn man heeft idd ook een iegen zaak, maar wel netjes de werktijden en het gaat best goed samen. Alleen kreeg ik er sinds de komst van mijn dochter een ander gevoel bij. Ik ga dan ook vanaf maart mijn eenmanszaak overzetten naar een VOF en met een partner samen verder. Hopelijk iets meer druk van de ketel. Had wel personeel eerder, maar dat was niet helemaal de oplossing. Ik wilde iemand die er net zoveel energie in stopte als ik. Dus hopelijk dadelijk iets meer rust in mijn lijf. Oke, lekker geniete vanavond, en hopelijk zwemmen de visjes naar mijn eitjes Wel wat vroeg misschien, maar heb altijd het gevoel dat mijn eisprong wat eerder is.. (kon straks ook draadjes trekken.. hihi). Doei!
Hey ben ik weer, Ik heb net ef gegoogled.... en vond deze link. (f spammen) Menstruatie.net - Veelgestelde vragen rond zwanger worden Hier staat echt heel helder uitgelegd, hoe je het beste zwanger kan worden. Een aantal dingen heb ik al fout gedaan: Niet langgenoeg blijven liggen.. en in bad gegaan daarna! En nog iets.. NIET klaargekomen................. soms gebeurd het wel, of zorgen we ervoor, maar nu dacht ik.. ach laat maar.. haha. Ik weet dat je niet alles moet lezen en je eraan moet houden, maar toch vind ik het wel prettig om wat extra hulp en informatie te hebben.....
haha bianc... moest wel 3x lezen wat jij nou bedoelde pfff.... hihi ik weet wel dat we gingen klussen voor joppe zeker 15 min bleef liggen(zelfs langer).... lekker even wachten man in slaap! daarna was het snel gelukt.. dus het werkt wel!.. ben eigenlijk nog nooit gekomen daarna... is toch gelukt vier x dus hoeft niet hopelijk gaat er nu niemand mee lezen die ik ken..... ga me naam maar veranderen... :S mootje
oepsie nog geen ongesteldheid ik hoop dat het morgen wel komt want krijg het benauwd bij het idee.... beetje misdragen vanavond heerlijk uit eten geweest heb er helemaal niet bij nagedacht. mootje
Goedemorgen , Had hier gisteravond laat wat roze verlies en vanmorgen werd ik wakker en was zwaar ongesteld. Ben blij dat ik dan nu duidelijkheid heb. Het is jammer ,maar eigenlijk had ik het ook wel verwacht ,omdat er maar 1x geklust was. Dus op naar ronde 4. heb wel besloten nu ovilatietesten te gaan bestellen. Gisteren drukke dag gehad, hele dag bezoek ,allemaal kinderen door het huis, vandaag maar even lekker een rustig dagje met het gezin Mijn schoonzus kwam vertellen dat ze zwanger was ,echt superleuk voor hun. Ze zijn al behoorlijk lang bezig en ze heeft 2x een mk gehad. Ik hoop echt voor hun dat het nu goed gaat, gun het ze zo. @ bevallingen, jemig zeg wat een verhalen ook allemaal he. Gaat je allemaal niet in de koude kleren zitten. @ kien, hier ook een depressie gehad. Ik was er helemaal klaar mee, een zwangerschap met bijna alleen maar bloedverlies ( maakt toch erg onzeker ) en vanaf 13 wkn niet meer mogen werken,zw vergiftiging en uiteindelijk de voor mijn gevoel traumatische bevalling en de huilbaby. Ik ben7 maand na de bevalling aan de antidepressiva gegaan en heb hulp gekregen. Ik heb emdr therapie gehad bij een psycholoog en na 5 maand was ik eindelijk weer de oude. In april 09 ben ik na 18 maand ook weer begonnen met werken en sindsdien gata alles super. @ wupje, leuk zeg 1e schoentjes :d Fijn dat het met de sollicitaties zo goed gaat. Ik duim voor jullie!!! @ brett, gisteren een leuke avond gehad? en nog een glaasje genomen? Ga je nog testen vandaag? Veel bterschap voor Britt. @ bianc, handige link! De ene keer verlies is meer brusjes dan de andere keer, maar blijf ook niet altijd braaf elke keer luggen. Deze keer maar wat strikter aan de adviezen houden haha. @ mootje, spannend, Ja snap je gevoel qua eten ,maar volgens mij kan dat nu nog geen kwaad haar hoor. Ik heb ook een drankje gehad vorige week.
Bianca ha ha grappig die tips ! Ik moet zeggen dat ik het vaak lekker vind op bovenop te zitten Hmm misschien toch maar eens omdraaien Ik blijf wel meestal een tijdje liggen in bed voordat ik naar de wc ga. Tessa jammer meid ! Mootje hi hi spannend! Zo erg is het niet om je in de eerste paar weken van een zwangerschap nog te laten gaan. Kan nog geen kwaad. Hier een korte nacht en ik ben erg moe. Kyano was om 6.15 wakker en ik mocht uitslapen maar het lukte mij niet meer om in slaap te komen. Nu dus een rustig ochtendje maar dadelijk even bij smoeder op bezoek dus ik ga me maar eens klaar maken.
Tessa: weer optijd wakker :S Heerlijk een dagje met het gezinnetje. gefeliciteerd dat je schoonzusje nu zwanger is.. jammer dat je weer ongesteld ben geworden maar hopelijk is het nu snel raak voor je! hopelijk komen de ovu testen snel aan... Nou moet zeggen heb liever een HEL bevalling dan depressie... dat is ook niks hoor... en die bevalling hoe erg ook raakt op de achtergrond! gelukkig ben je er uit gekomen maar het heeft lang geduurt! ik ben wel wat misselijk maar dat ben ik altijd rond met ongestelheid... dus laat het nu maar die duivels doorbreken zo niks dat gewacht.... Brett: heb jij al getest? kien: hoe gaat het met jouw? wupje: hihi ja het is beter onderop te liggen laat je man maar even het werk doen rustige dag vandaag! ik doe ook rustig aan... joppe krijg a.s woensdag zijn MRI maar het is zo spannend.. hij is zo aan het hoesten soms hoor je hem ademhalen.. ben zo bang dat ze zeggen mag niet... morgen moeten we heen voor het rondje voor dat hij onder narcose mag.. hopelijk is de weg goed rij baar... ik zei al tegen mijn man... anders moeten we gewoon hoteltje in amster boeken.. mootje
@Bianca, Ik blijf eigenlijk nooit liggen, heb ik toen ik zwanger werd van Britt ook niet gedaan. Maar ga het als ik door naar de volgenden ronde ben toch eens proberen. @Mootje, Wie weet..... Oh hopelijk mag hij ondanks de verkoudheid toch de MRI in. Ik heb getest vanmorgen maar negatief @Tessa, Oh wat balen zeg Wel leuk voor je schoonzus! Ik heb getest maar de test was negatief, dus ga er maar vanuit dat mijn ongi er gewoon aankomt Dinsdag Maar de wijn heeft heerlijk gesmaakt, was wel erg koud vannacht op de fiets naar huis hihihi. @Wupje, Wat vervelend dat je niet meer kon slapen, ik heb daar nooit last hahaha. Voor mij was het 11 uur vanmorgen Nou ik kon me niet inhouden en heb getest vanmorgen maar deze was negatief.... Dus zal Dinsdag wel de duivels kunnen verwelkomen Fijne dag allemaal!
hey brett: zie je je hoeft niet te blijven liggen.... het is gewoon lot uit de loterij zo als het hier ook blijkt bij vele! dat geklus en dan niet raak.... soms kan je het haast niet voorstellen dat het niet raak is. Heb jij het elke dag gedaan.. tijdens postieve ov-test? Balen van de test! hopelijk wordt het snel duidelijk! heb je vroegtest gedaan? Hier nog geen ongesteldheid..zit er echt op te wachten... maar vaak kwam het dan wat later....in de avond rond 22 uur.. mootje
@Mootje, IK heb een test van matcare gebruikt, ach ja we zien wel. We kunnen het ei niet hebben gemist we hebben iedere dag geklust. Maar nog geen duivels. Ik moet eerlijk zeggeb dat ik stiekum wel een beetje hoop heb omdat ik normaal 3 dagen al wat rose/bruin verlies heb en nu ook nog niet
Hoi! Nou gelukkig was Kyano vandaag vroeg moe, ligt al vanaf 18.30 uur lekker te pitten dus hebben hubbie en ik een rustige avond. Net lekker frietjes gegeten voor de buis. Kyano had tijdens het bezoek bij smoeder al een potje op en thuis nog wat yoghurt en toen naar bed. Dat is dan wel weer een voordeel van vroeg wakker worden dat hij ook weer op tijd gaat slapen, helaas zal het morgen dan ook wel weer 6 uur zijn. Dus vanavond maar op tijd naar bed 8) Vanmiddag heb ik nog gesleed, echt leuk!! Kyano ook op de slee maar hij vindt het toch niet zo fijn. Loopt liever rond Mootje is idd spannend nu of Joppe dan de MRI krijgt woensdag. Zijn de weersomstandigheden bij jullie nog slecht? Hier valt het nu wel mee. Brett oh wat naar een negatieve test, maar het kan nog altijd. Cindy testte ook pas veel later positief. Ik duim toch nog een beetje voor je!
@Wupje, Britt lag we hier ook al vroeg in, ze is nog steeds niet lekker. Nu ligt ze al een haf uurtje lekker te kletsen in bed. Ja hetkna altijd nog idd, mijn zus testen oor NOD steed s negatoef en pas erna positief hoor dat wel vaker ben nog niet overtijd immers