@ Tessa: Misschien dat dat het inderdaad bij ons ook is, dat de verwarming aan het tikken is terwijl hij warm wordt en de buizen lopen recht langs zijn kamertje. Misschien ook maar de verwarming een stuk later zetten, wie weet helpt het.
Debby welkom en spannend hoor! Hebben jullie een speciale reden om al zo vroeg voor een tweede kindje te gaan? Chelleke hoe gaat het met jou eigenlijk? Ik las in je onderschrift dat je geopereerd moet worden. Is het een zware operatie of valt het mee? Sterkte in elk geval Sandra succes met de echo vandaag!!! Jeetje wat ben jij toch een expert 8) Vroeg wakker hier juist weer heel erg vroeg de laatste paar dagen ..5.45 uur. Jammer maar helaas. Zal wel weer een keer overgaan Brett jeeh spannend!!! Ik heb zo overleg dus ben er weer vandoor. Kom vanmiddag nog wel even spieken
@Debby, Welkom en veel succes met zwanger worden @Mootje, Ennnn?? @Sandra, Succes met de echo vandaag, hopelijk is alles goed met jullie wondertje! @Tessa, Britt is weer een heel stuk opgeknapt gelukkig. Fijn dat Mason al een paar dagen wat langer slaapt. @Wupje, Werkse vandaag! Hier nog geen duivels te bekennen, begin hem wel te knijpen nu hihih. Wil morgen vroeg testen. Dan had ik nog een vraagje, ik moet er altijd 's nachts uit om te plassen kan dat invloed op je test hebben. Stel je plast om 23 uur voor het laatst dan moet ik er tegen 4 uur meestal weer uit. Kan ik beter dan al testen of wanneer ik opsta rond 8 uur??
oeeh brett spannend meid!!! Ja blijft dan eigenlijk hetzelfde he er zit dan rond de 4uur tusssen...ik zou s`nachts even proberen het iets langer vol te houden en dan gewoon testen.....
@Brett, ben het met Cindy eens, risico is wel dat je dan misschien lastig in slaap kan komen, ongeacht de uitslag.......... hihi. @Debby, inderdaad welkom op onze klets-site! Je steekt er in elk geval wel wat van op... @Mootje, ben benieuwd naar je... @Sandra, Succes met de echo straks, misschien heb je hem al gehad, laat maar horen of alles oke is, ik duim voor je!!! @ mezelf, Ik had vanmorgen een hartstikke positieve OVUtest.. de tweede streep was veel dikker dan de eerste. We wilden eerst vanmorgen vrijen, maar waren allebei nog zo moe!!! Maar, manlief komt zometeen thuis eten.. dusssssssssssssssssss....... haha.. En Sandra... het klopt allemaal wat je schrijft, het slijm is nu draderig... dus denk dat ik vrij zeker mijn eitje vanavond heb! Al die theorie is natuurlijk wel fijn... hopelijk hebben de zaadjes deze maand wat meer energie en gaan ze gezellig naar het eitje op zoek!! Het blijft toch geluk hebben!! Doei!
@Bianca nou veel plezier dan hahahaha @Sandra jii hebt vandaag je eerste echo? aaahhh ben benieuwd!!!
Ja idd, Gauw uitproberen ,morgen @ wupje, onze kleintjes lijken elkaar wel af te wisselen met die vroege uurtjes @ brett, spannend hoor. Ik zou gewoon testen als ik 's morgen wakker wordt. Als er hcg aanwezig is ,denk ik dat er na het nachtelijke plasje ook wel genoeg in zit. @ bianc, fijn zo'n positivie ovutest. Veel klusplezier D:
Oja ,ik las ergens ovutesten niet met ochtendurine en 4 uur lang niet plassen van te voren? Welk tijdstip deden jullie dan? Werk 3 1/2 dag en zie mezelf nou niet echt tussen de middag op het werk testen haha. Dan maar rond avondeten ofzo
@ Tessa, hmmm, met ochtenurine wist ik wel, dat dat niet moest, maar ik denk dat ik 2,5 of 3 uur daarna weer moest plassen en de test gedaan heb.. Je hoeft het trouwens niet meteen te doen hoor, maar de kans is groot dat het eitje dan tegen de avond komt.. (of de dag erna..) Het beste is dat de zaadjes klaar liggen en wachten op het eitje!! Dus dan vond ik het wel beter om het tussen de middag te doen en geen risico te lopen... Daarbij komt dat we het maandagavond gedaan hebben en er nu mooi 1,5 dag tussen zit.. (we wilden eerst gisteravond of vanmorgen.. dat is niet gelukt) Enne, het klusse tussen de middag, is niet aan te raden.. wat een gehannes. Doe mij maar gewoon lekker in de avonduurtjes, beetje romantisch maken, i.p.v. tussen de melk en de boterhammen door!! haha. Maargoed. @slapen.. ons meisje vanmorgen opgehouden en afgeleid... om half een sliep ze als een roosje, maar nu weer wakker!!! (14.00 uur) Nu is het weer lang tot vanavond... We zien wel weer!
heyhey! Ik ben nieuw hier! Wij gaan ook voor een tweede, ons zoontje is nu 2 jaar. We zitten alweer in ronde 3 en mijn NOD is 10 februari..
Brett oh ik vind het zo spannend voor je!!!! Bianca ha ha grappig dat je man dus ook extra naar huis is gekomen Moet ik die van mij eens vertellen want hij vindt dat een beetje onzin Ik duim voor jullie dat het raak is! Bij mij blijven de ovutesten trouwens een paar dagen positief. Soms voel ik mijn ei heel goed en is het duidelijke wanneer hij geweest is maar de afgelopen ronde echt niet goed gevoeld Ovutesten doe ik hier altijd rond 11 - 12 uur in de ochtend. Ik heb dus wel op het werk getest maar handig is het niet En eigenlijk mag je ook nog niet teveel drinken Paloe welkom!!
@ Brett: Oh het wordt spannend voor jou. Het maakt trouwens niet uit of je om 4 uur 's nachts test of 8 uur 's ochtends het gaat erom dat je niet veel hebt gedronken voor je test, daarom is ochtendurine het beste omdat je dan (meestal) een hele nacht niks of weinig hebt gedronken en dan heb je de meeste hcg in je urine, als je wel drinkt dan vertroebelt de hcg laat maar zegge, dit geldt alleen voor de eerste testen hoor als je na een week of 2 weken test dan zit er sowieso genoeg hcg in. Dus je kan rustig om 8 uur testen als dat beter uitkomt. @ Cindy: ovutesten werken het beste tussen 10 uur 's ochtends en 20 uur 's avonds, en het liefst 2,5 tot 3 uur vantevoren niks drinken. Verder is het best belangrijk om ze om ongeveer hetzelfde tijdstip te doen, dus in de avond kan prima! Ik heb mn tweede echo gehad vandaag en alles is goed!!!! Het kindje bewoog heel veel en stak zijn/haar handje op. Ben nu 10 weken volgens de echo en alles zag er perfect uit. Verder is het stolsel nergens meer te bekennen YES!!! Dus ik ben helemaal gerustgesteld. Had nu volgens de gyn nog 0,02 procent kans op een miskraam nou dat is echt te verwaarlozen. @ Mootje: hoe is het met Joppe gegaan? @ Paloe, welkom en succes!
@Cindy, Thanks! @Tessa, Ok dat ga ik morgen dan doen. Ben zo bang dat ie negatief is, dat de ovutesten niet naar behoren hebben gewerkt omdat ze 5 dagen lang positief waren........ Er spookt vanalles door mijn hoofd. Ik voel me niet zwanger namelijk. Kan het zijn dat mijn cyclus naar 5 maanden ineens veel langer zou zijn nooit langer als 38 dagen geweest. Plus die ovu testen mijn zus heeft ze ook gezien. @Bianca, Hahaha, ik hou daar ook niet van zo even snel tussendoor @Palou, Welkom! @Sandra, Joehoe, wat super dat alles goed is met jullie kindje!! Nou dan ga ik morgen vroeg eens een testje wagen
Hoi hoi Nou geweldig nieuws Sanrdra gelukkig hoor! wanneer krijg je weer een echo... Met de MRI is het eindelijk goed gegaan! duurde wel wat langer..maar het is gelukt! 2 Febr. de uitslag, bij meer spoed krijgen we het eerder tehoren. ik ben erg benieuwd. mootje
@ Mootje: fijn dat de MRI goed is gegaan, spannend nog even tot de uitslag binnen is. Ik krijg volgende week dinsdag weer een echo dus dat is heel snel. Dan moet ik ook echt naar het ziekenhuis waar ik de rest van de zwangerschap blijf lopen. Krijg als het goed is weer injecties om een vroeggeboorte tegen te gaan dus ben benieuwd. @ Brett: Als je cyclus nooit langer is geweest dan 38 dagen zou het wel raar zijn als hij nu ineens langer is, wat wel kan zijn is dat je veel stress hebt (geen idee hoor) dan komt je menstruatie soms ook later op gang. Maar met een beetje geluk ben je wel gewoon zwanger alleen had je de test misschien toch te vroeg gedaan, dat hoop ik gewoon voor je!
Hallooo, @Brett... oech, spannend! Ja je hoeft natuurlijk niet altijd wat te voelen he.. een vriendin van me, had bij haar eerste supersterke gevoelens, en bij de tweede kwam dat pas met 6 weken! Maar, ook ik neig toch meer naar het feit dat ik iets moet voelen.. Voel zelfs mijn eisprong...dus een bevruchting of zwangerschap lijkt me ook logisch.. naja, alles kan. Maar hopelijk test je morgen positief! Heel herkenbaar dat je twijfelt.. je wil graag 2 streepkes zien en geen 1! @Palou, welkom, het is een vruchtbaar forum!!! @ Sandra. Wat een opluchting zal het zijn voor je!! Echt super en nu kun je echt wat meer gaan genieten lijkt me! Als volgende week met je echo nog alles goed is, dan kun je rustig ademhalen en alvast wat leuke dingen ondernemen! (zo leuk om altijd iets kleins te kopen of tijdschriften..) En niet te vergeten je familie en vrienden inlichten, of was dat al gebeurd?? wij zitten dus nog midden in de "gezellige periode". Morgenvroeg weer een ovutest, als deze nog steeds positief is, dan hebben we nog een paar dagen feest! haha. Ik hoop zo, dat het ('letterlijk') zijn vruchten afwerpt! hahaha.
@Mootje, Fijn dat de MRI goed is gegaan!! Nu maar wachten op de uitslag... @Sandra, Heb eigenlijk nergens stress van, maar misschien onbewust.. We zullen het morggen wel zien. @Bianca, Hahaha, ik hoop het ook zo voor je!
Hoi! Net met een vriendin naar de bios geweest, komt een vrouw bij de dokter. Heftige maar wel goede film en toch ook wel wat humor. Leuk om er weer eens even lekker uit te zijn Sandra gefeliciteerd meid!! Ik ben echt heel blij voor je! Mootje ook goed nieuws voor jullie dus! En nu nog even afwachten tot 2 februari. Nog geen ongi?? Brett hi hi morgen wel gelijk komen vertellen hè, ikke is nieuwsgierig
Goedemorgen Nou de duivels hebben mijn lijf weer verlaten Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen haha. @ brett, en en en Moest vanmorgen gelijk aan je denken. Ik denk triuwens niet dat je cyclus ineens langer is hoor. @ bianc, ik moest wel lachen om je klusstukje tussen de melk en boterhammen door Hopelijk werkt het ook nog zijn vruchten af haha. @ paloe, welkom en veel succes. @sandra, superfijn zeg dat alles goed was vandaag! @mootje, wat fijn dat de mri goed ging. Nu wachten tot 2 feb. Heeft Joppe vannacht nog last gehad van de narcose? @wupje, fijn he zo af en toe even weggaan. Ik wil die film ook graag nog zien.
Goedemorgen! Hmm jammer ik hoopte dat Brett al tijd had gehad om ons de uitslag van de test te vertellen Tessa fijn hè duiveltjes weer weg! Ik denk dat wij deze ronde een beetje gelijk lopen. Ook hier zullen de duiveltjes vandaag wel weggaan en ik verwacht ongeveer de 24ste mijn eitje. Ik heb er zin in !!! Jeetje Kyano wordt elke ochtend vroeger wakker Vanochtend weer 5.30 Maar hij kan gelukkig wel goed blijven liggen en dus zijn we rond 6 uur eruit gegaan en meneertje had echt berehonger! Om 7 uur al een hele boterham en volle fles achter de kiezen