Nou de test is negatief, heb z'on digitale van clearblue gekocht zonder zw indicator. Die had ik al liggen voor het geval de kv positief was. Maar ik kwam tot de ontdekking dat er een leeg doosje in de la lag vanmorgen Dus we gaan maar gewoon de ongi afwachten @TEssa, Fijn dat de duivels weer verdwenen zijn!! Ik denk ook niet dat mijn cyclus langer is nav mijn ovu testen. @Wupje, Ik had nogal een stout meisje hier vanmorgen die alleen nog maar gejengelt heeft hihihi, dus nu ligt ze lekker in bed. Jeetje Kyano is wel erg vroeg wakker zeg, hier was het 7.30, dat is toch z'on lekker slaapkoppie. Ze gaat 's avonds om 7 uur naar bed omdat ze daar dan echt aan toe is. Ligt vaak tot half 9!! te spelen en te kletsen en slaapt tot de volgende morgen 8 uur.
@ wupje, ja wij gaan idd mooi gelijk op Dat was wel weer een vroegertje vanmorgen zeg. Hier was het 6.45 @ brett, wat balen zeg @ mootje. misschien morgen nog een testje wagen?
Brett oh wat balen zeg Misschien toch nog een klein beetje hoop zolang er nog geen ongi is. Mootje nog steeds geen ongi? Misschien toch idd nog een keer testen? Mijn moeder belde straks en zei dat Kyano aan de diarree was en ook heeft moeten overgeven. Arm schaap is dus ziekjes
hey... ik heb dinsdag een vroeg test gedaan met clearblue. normaal gebruik ik van predictor vroegtest. maar ik dacht misschien moet ik maar gewoon even afwachten. misschien komt de duivels toch want mijn temp was vanmorgen 36.84 is ook erg laag om zwanger te zijn. hoe was jouw temp: sandra toen je zwanger was? wupje: jammer dat je jongetje ziek is! brett: je meisje was die nog beetje in haar hum vanmidag? joppe: net maar wakker gemaakt... was nog aan het slapen.. van 13 tot 17 uur misschien beetje na werking van de narcose maar hij heeft heel licht gehad... verder vannacht heel goed geslapen mootje mootje
@Wupje, Beterschap gewenst met Kyano!! @Mootje, Ja vanmiddag ging het een stuk beter Ze had alleen maar 3 kwartier geslapen en was net zo moe en wilde niks eten. Heb haar dus maar naar bed gebracht en we kijken straks wel. Ook spannend voor jou hoor! Ik heb mijn temp helemaal niet bijgehouden deze ronde maar puur op de ovutesten vertrouwd
@ Brett: Balen dat de test negatief was, vreemd dat je ongi wel ook wegblijft. @ mootje: Mijn temp schommelt tussen de 36,9 en 37,1 dus 36,8 is niet eens zo laag hoor mocht je wel zwanger zijn. Als je temp voor de eisprong 36,5 is dan is 36,8 nog een goeie temp om zwanger te zijn. Maar goed het blijft allemaal toch even afwachten voor je helaas, wanneer doe je nog een keer een test? Ik ben erg moe dus ik onthou niet zo goed wat er allemaal is geschreven, lees straks of morgen even bij. Liefs
Brett: hopelijk heeft ze goed geslapen en goeie avond nog gehad... sandra.. ja mijn temp...echt heel moeilijk om te zien... ik kan er ook echt niet uithalen wanneer mijn eisprong heeft plaats gevonden. ongeveer gemiddelde was 36.66 voor de eisprong maar het was wel heel wisselend. ik dnek dat ik ook ov testen ga aanschaffen. mootje
hi meiden, hoe is het hier? Hou t allemaal ff niet bij op zp hoor... Ben vooral errug moe en af en toe koppijn, dus heb ff genoeg aan 4 dagen werken, een huishouden en een peuter Betekent natuurlijk niet dat ik niet nog steeds mee hoop dat alle dames hier snel ook in het roze/lichtblauw komen!!! Ik heb 25 jan mn eerste echo dus spannend! Met Thomas gaat alles best goed; bronchitis heeft even geduurd maar is nu zn lijf gelukkig weer uit. Wel weer begonnen met 'onderhoudspuffer'. En vandaag intake logopedist gehad voor hem, dus ben benieuwd of dat de boel een beetje op gang gaat helpen... als ik weer meer energie heb, probeer ik hier af en toe ook weer mee te kletsen hoor! Succes meiden!!
@wupje, wij vinden het gewoon leuk om zo snel voor een 2e te gaan. Lijkt me leuk zo weinig leeftijdsverschil! @wakker worden. Hier tussen 6 en 7 meestal bleg... mijn man en ik bekvechten altijd wie eruit moet haha @brett ik zou s ochtends testen... wow jullie kletsen wel veel zeg! Ik kwam ff vertellen dat ik gisteren ongie ben geworden. De eerste (onofficiele) ronde is voorbij. Eigelijk zouden we er pas deze maand voor gaan maar vorige maand "vergaten" we de condooms steeds. Deze maand wil ik dus echt gericht om de dag klussen. Ik baal wel van die lange rondes. Telkens rond de 40 dagen. Hoop wel dat ik een eisprong heb!
hallo! Zo! De website werkt weer.. haha. Dacht, moet niet te lang duren! Hier alles ok, beetje balen, gister dacht ik, of heb ik vandaag mijn ei?? Ovutest was nog hartstikke positef, en het slijm erg draderig! Maarrrrrr..... ik ging uiteten en was wat laat terug, manlief sliep zo vast! Wilde niet wakker worden. Dus, gemiste kans?? Nougoed, er is een kansje, maar wil die kans natuurlijk zo groot mogelijk maken! Baal er dan wel van. Maar, niks aan te doen. Vanavond wordt ook weer lastig, omdat we een feestje hebben tot diep in de nacht.. Tis wat he!! dat geplan! Goed, ik wacht even af, totdat jullie er allemaal weer zijn hier Grtz!!
Ik heb heeel licht positief getest!! Zondag doe ik voor de zekerheid nog een test..... @mootje, Ze heeft niet vele meer geslapen maar wel lief geweest Hoe is het bij jou?? @Marywoods, Oh wat spannend de eerste echo!! @Debby, Succes deze ronde, ik heb een cyclus van 37 dagen maar wel een ei-sprong altijd.
@ Brett: wat goed een licht positieve test! Hierbij alvast een voorzichtige felicitatie, maar een streep is een streep dus groot gelijk dat je je banner alvast hebt aangepast! @ Bianca: als je eerste test positief is van je ovutesten dan heb je binnen 24 tot 36 uur een eisprong dus als je vanavond vrijt maak je nog wel kans, ik ga hard duimen voor je.
@ Mootje: Lastig is dat hè als je temp zo onduidelijk is, misschien inderdaad wel handig om voor ovutesten te gaan mocht het deze ronde niet raak zijn dan heb je toch wat beter zicht in je cyclus.
Thanks voor de felicitaties, ik ben me er ook echt wel van bewust dat het altijd nog mis kan gaan.... Maar ben nu zo blij!!
Brett: Jeeh wat goed zeg... mooi zo gefeliciteerd he! mooi raak geschoten Hier eindelijk de rooie duivel!! jammer dat mijn cyclus nu weer zo lang is..38 dagen maar ik geef de moed niet op iedergeval.. hij doet het nog! hihi vanavond maar lekker een borrel wie wil er ook een? mootje