wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    @Brett: wauw... superfijn! je mag best geloven dat je zwanger bent. Gewoon optimistisch blijven! Alvast een voorzichtige felicitatie ook van mij!

@Sandra, oh bedankt, dat wist ik niet.. dus de eerste positieve ovutest geeft aan dat je je eisprong maximaal 36 uur later hebt.. dan ben je nog een dagje vruchtbaar en daarna niet meer. (mogen we uitrusten haha) tenminste, dat is natuurlijk in theorie. Maar je moet je ergens aan vasthouden he..

@Mootje... oh jammer, maargoed, je dacht het al.. weg met die onzekerheid! Kin omhoog en op naar de volgende ronde! Succes!

2. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    @ Brett: gefeliciteerd!!!! Super!!!

@ Mootje: :x Jammer dat je nu ook weer een lange cyclus hebt...

@ Sandra: Bedankt voor de info! Heb ook weer ovu-testen gekocht van Matcare. Nu met een pipetje. Zit altijd te hannesen met die dingen.. ;).

Hier de ongi bijna weg... WE kunnen ons weer gaan klaarmaken deze ronde.. :D

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  4. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heey dames

mag ik ook mee kletsen :)
    wij willen volgende maand beginnen voor de tweede

5. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    syboena: welkom bij de club en hopelijk is het snel raak :D
    nu alweer zin in de tweede? :D

bianc. hopelijk is het gewoon raak.. jammer maar hellaas

kien: op naar de volgende rond :D denk dat ik ook maar van die testen bestel.

mootje

6. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Cindy, Met kv 2 voor 5.

@Bianca, Thanks, voor jullie zijn de gezellige dagen bijna achter de rug, kun je ook af gaan tellen!

@Mootje, Wat jammer zeg, had zo gehoopt....

@Kien, Fijn dat de duivels weer op hun retour zijn, succes!

@Syboene, Welkom!

7. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ moontje ja dat is een lang en raar verhaal
    zal het ff kort proberen te houden
    heb altijd gezecht wil pas de 2 de als shirley 2 of 3 jaar is
    maar toen shirley 8 weken oud was kwam ik er achter dat ik al weer zwanger was (bijna 4 weken)
    helaas is dat uit gelopen op een mk maar van af dat moment ben ik er helemaal over uit dat ik snel de 2 de er achter aan wil
    wat een mk allemaal wel neit met je kan doen he

@ brett dankje wel

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Ik kom even gauw voorbij gesjeesd want Kyano is ziek en ik heb nu mijn handjes vol aan hem :). Hij heeft veel diarree en gisteren 2x overgegeven maar nu niet meer. Weet niet of het zijn darmen of de tandjes zijn. Vanochtend werd hij helemaal onder de poep (nou ja vieze derrie) wakker, echt heel zielig. Dus maar lekker veel knuffelen met mijn moppie :).

Mootje zo Joppe heeft gisteren dus goed bijgetankt en heerlijk geslapen!
    Jammer de rode duiveltjes :x

Marywoods leuk om weer even van je te horen!

Debby lijkt mij ook erg leuk hoor weinig leeftijdsverschil tussen de kleintjes!!
    Jammer nu dus ongi, op naar de eerste echte ronde!

Brett :) jeah super meid :)!!!! Gefeliciteerd!

Syboena welkom en succes!!
    Hi hi knap dat je zo snel na de bevalling alweer ‘zin’ had. Volgens mij heeft het bij ons wel 3 maanden geduurd voordat we weer eens gevreën hebben :)

9. Alita

Alita Niet meer actief

nou streepje is zwanger hoor brett!!! super!!

10. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ wupje ik zeg maar zo het licht er maar net aan wat voor bevalling je hebt
    hier was het 2x persen en ze was er
    dus ik had niks om te klagen :)

11. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Kien: is wel handig met die pipetjes die heb ik ook gehad nou ja dan als zwangerschapstest, ze werken wel heel duidelijk vind ik.

@ Bianca: ze zeggen inderdaad dat je als je eisprong is geweest geen kans meer maakt, maar dat is wel pas na 24 uur geloof ik. Nou ja de een zegt dat een eitje nog maximaal 6 uur leeft en volgende zegt 12 uur en weer een ander 24 of 48 uur lekker duidelijk. Volgens mij gyn is het maximaal 24 uur. Dus als je ovutest weer het eerst positief is springt je eitje binnen 24 tot 36 uur en daarna heb je nog wat kans dat je alsnog zwanger raakt als je vrijt. Daarom raden ze ook aan om vanaf de eerste positieve ovutest 3 dagen achter elkaar te vrijen nog 1 dag rust en dan nog 1 keer voor de zekerheid. Maar dan blijft het helaas een kwestie van geluk hebben. Dus ik duim voor iedereen!

@ Mootje: balen dat de duivels zijn gekomen, hopelijk volgende ronde meer kans. Ook voor jou denk ik wel handig om op babyboomshop.nl te kijken zeker met zo'n onduidelijke en lange cyclus dan kan je een hoop testen voor weinig geld kopen.

@ Syboena: welkom en veel succes hopelijk is het snel raak en gaat het dan wel goed.

@ Brett: is het al een beetje tot je doorgedrongen dat je zwanger bent?

12. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ brett, van harte echt superleuk zeg!!!

Verder heb ik geen puf om te reageren. We hebben vanmorgen onze hond die we al 15 jaar hebben in moeten laten slapen.In mijn armen heeft hij gelegen :( Ben erg verdrietig nu. Reageer op een later moment verder.

13. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    @ Tessa:
    Heel veel sterkte. Digitale knuffel voor jou!!

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    :( ik ken het. Heb mijn vriendje ook na 14 jaar in moeten laten slapen. Ook in mijn armen. Zo moeilijk en verdrietig. Hele dikke knuffel Bekijk bijlage 43882

15. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Tessa: Wat vreselijk voor je, ik ken het gevoel helaas ook maar al te goed. Niks zo moeilijk om afscheid te moeten nemen van je hond. Sterkte.

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ tessa sterkte

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh wat erg :( Heel veel sterkte!
    Was hij ziek?

18. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Tessa, Heel veel sterkte gewenst!!

@Sandra, Echt doordringen nog niet, maar voel helemaal niets.. Streepje was wel weer duidelijker vandaag :D

Zo is heb gewerkt vandaag, daarna Britt bij schoonouders opgehaald want zei hadden opgepast omdat vriendlief curses had vandaag. Toen snel boodschappen gedaan en nu lekker even helemaal niets. Morgen weer werken.

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Wat is het rustig hier vandaag.
    Wij zijn vanmiddag even met de kleine man naar opa en oma geweest. Hij had het goed naar zijn zin alleen eten ging nog helemaal niet. Zijn buikje zal nog wel niet goed op orde zijn.
    Nu slaapt hij lekker.

Brett gelukkig weer een iets duidelijker streepje! Je bent gewoon duidelijk zwanger :). Werk ze morgen!

20. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi Hoi Hoi

Sorrie voor het weinig online zijn.... beetje dipje... moet weer een beetje mijn energie weer vinden... gaat niet helemaal lekker zit niet goed in mijn vel.... zo veel gebeurd de laatste tijd..
    lijkt net of ik tegen overspannen aan zit..
    gelukkig zijn er nog wel dagen dat ik me goed voel hoor maar zijn er genoeg van niet... geen energie liefst in bed blijven.
    gelukkig kan ik me hier wel wat vertellen enz.. misschien moet ik meer gaan schrijven er over... ik weet het niet zo goed.

joppe is nog steeds wakker hihi wat een boef... maamaama klinkt het hier van uit zijn bed! het is wel een slim mannetje ben zo trots op hem.. zo van hem genieten.. gelukkig wel.
    praten dat wil hij niet zo.. maar worden steeds meer woordjes lekker boem mama oma jam jam jam pssss dat is voor plassen :D en dat weet hij heeel goed. en neee dat is ook goed woordje en ojaleelee van K3 dat zingt oma altijd :D lekker met kontje wiebelen mee zingen! lijkt op zijn mama.

Was maar al 2 febr. die onzekerheid dat is echt slopend..

syboena: wat een ideale bevalling! dat zou ik ook wel willen hebben. maar jammer dat het zo snel weer mis is gegaan.
    en dan al die emoties van je bevaling en dan weer zwanger pff heb bewondering voor je!
    ik had ook graag twee kindjes snel achter elkaar heeft ook niet zo mogen zijn... maar kan nu wel 100% zorg geven aan mijn mannetje die heeft hij dan ook echt wel nodig.

Sandra: bedankt voor de link!

Tessa: dikke knuffel gaat het wel beetje! kan je plekje geven... lijkt me raar hij is altijd geweest natuurlijk.
    ga je nog een hondje nemen?

brett: hoe voel je je? misselijk? echt goed niews allemaal.

wupje: suc6 met je mannetje hopelijk is hij snel weer opgeknapt.

mootje

Deel Deze Pagina