Funny, krampen waren bij mij een van de eerste symptomen toen ik zwanger was dus hou nog maar even moed Je moet nog 6 dagen toch/ Veel te vroeg voor je menstruatie, misschien wel innestelkrampjes :-k Moppie, suc6! Emmie, jij ook heel veel suc6! Veertje, hoe was je temp vanmorgen?
Welkom emmie Temp was vanmorgen nog steeds hoog Ik blijf het positief in zien, als de testen binnen zijn en die nou ook positief aangeven dan is het helemaal goed
Jazeker weten, het voelt ook heel erg goed. Ik heb echt het gevoel dat het raak is maar ja het is nog een beetje te vroeg om te testen. Dat wachten is gewoon een beetje vervelend maar ja het hoort er nou eenmaal bij. Ik hoop dat die testen vandaag binnen komen zodat ik het weekend samen met mijn mannetje kan gaan testen.
Veertjen dat klinkt echt positief..! Ik duim echt heel erg hard voor je.! Laat je het ons meteen weten.? Emmie, welkom hier..! Nou ik snap niks meer van mijn lichaam.., ben er van overtuigd zwanger te zijn. Heb allerlei kwaaltjes die ik bij mijn dochter ook had. Ben nog steeds niet ongesteld. Maar ook geen posi test..! Ik durf ook niet weer te testen, ben zo bang voor weer een teleurstelling.
Tuurlijk laat ik het meteen weten, ik heb nog niet echt een idee wanneer ik ga testen ben namelijk bang voor de teleurstelling. We hebben net een koophuisje bekeken en het was geweldig, we gaan zoals het er nu uitziet een bod uitbrengen Kunnen we hopelijk snel verhuizen want ik heb het helemaal gehad in deze K buurt en mijn o zo niet gezellige buren
Oh Veertje wat leuk en wat spannend! Waar woon je nu dan als ik vragen mag? En vervelende buren..weet er helaas alles van Hoe was je temp vanmorgen? Joki, ben je al overtijd dan? Hoe snel testte je bij je dochter positief?
Helaas niet getemp vanmorgen, was vannacht pas om half 4 thuis was blij dat ik sliep , ff gezellig een avondje uit, was ik wel aan toe en niemand vroeg gelukkig waarom ik niet dronk. Ik woon in heerhugowaard in de rivierenwijk, de slechtste wijk van hhw, ik moet zeggen dat ze hun best doen om het allemaal beter te krijgen maar het lukt nog niet echt. Als hier de kinderen op het speeltuintje willen spelen dan moet je een bezem meenemen om het glas weg te vegen en in de bosjes liggen schedels van dieren We hebben hier buren die de hele dag lopen te schreeuwen en met de deuren lopen te slaan, ze hebben nog nooit een dag geen ruzie gehad. Mijn buurvrouw komt als ik de poort van het slot heb te pas en te onpas de tuin in lopen omdat ze mijn spullen wilt of wil bellen naar familie in het buitenland, echt om gek van te worden. Die mensen wonen hier al 20 jaar en spreken aardig nederlands maar als je iets zegt wat niet in hun straatje past dan begrijpen ze het ineens allemaal niet meer, om gek van te worden. Ik heb ze bijvoorbeeld al 100 keer uitgelegd dat als hun kleinzoon zijn bal in onze tuin gooit en onze hond is in de tuin dat de kans groot is dat de hond de bal kapot bijt maar ze laat dat kleinkind gewoon de bal expres hier gooien. Ze moedigd hem zelfs aan, heb het al meerderen malen aan de ouders van dat kindje gezegd en die leggen het dan weer aan hun ouders uit maar schiet niet op Tijdje terug heb ik zo moeten lachen om haar, mijn vriend en ik waren wezen fietsen en onze fietsen stonden nog buiten dus ze komt de tuin in en vraagt of ze 1 van ons fietsen mag hebben omdat we er toch 2 hebben Dus na 3 jaar hier gewoond te hebben word het tijd om weg te gaan Sorry maar het is een beetje een lang verhaal geworden en een beetje offtopic
hihi, Veertje, toch heerlijk als je het ook even over wat anders (hier) kan hebben! Kan er niet over mee praten, heb goede buren maar wij hebben vooral weinig bergruimte. Er komt bij ons in het dorp een nieuw plan en ondanks dat het eigenlijk een beetje te duur is lijkt het me geweldig. Verkoop gaat pas in september van start dus nog even wachten! Ik voel me nog steeds hetzelfde met af en toe wat kramp. Poepiekont, ik had ook met Dylan last van krampen maar niet al een week voor m'n NOD. Dit heb ik de afgelopen maanden elke x gehad en toch weer niet zwanger. Durf er niet echt meer op te hopen! Heb echt het gevoel dat m'n eileiders verstopt zijn... Wie weet of je wel een positieve ovulatietest heb als je eileiders verstopt zijn? Ik ga heerlijk woensdag naar Frankrijk met Dylan. Neem een test mee maar het is ook wel dubbel hoor. Hoop natuurlijk zo erg dat ik zwanger ben maar moet het dan over de telefoon tegen m'n man zeggen en dan ben ik weer in februari uitgerekend... hihi. M'n man is van 9 febr. en Dylan van 10 febr... om het makkelijk te houden. Dylan is heel erg verkouden en had vandaag 39 gr koorts... zo zielig. Ik hoop dat het snel over is want vliegen met die verkoudheid is vrezelijk! Flink aan de neusdruppels!
Hier vanmorgen negatief getest dus wachten wanneer ik ongi word. had gisteren wat ongipijnen maar vandaag tot nu toe niets. ach misschien heb ik ook weer gewoon een langere cyclus. ik hoop van niet dan kunne we er snel weer voor gaan! groetjes
@ nieuwe meiden, welkom! @ iedereen, er zitten weer een aantal meiden op hete kolen zo te zien! Nog en er kan een megatestdag georganiseerd worden! hihi. Succes met nog even wachten tot jullie mogen testen! Vanmorgen gesprek gehad met mn vriend. Hij is bang dat als hij 100% laat weten een kindje te willen ik mezelf helemaal verlies in het willen van een kindje. Hij denkt dan ook dat ik alleen maar s wil als het nodig is om een kindje te verwekken. Dat is helemaal niet zo. We zijn sinds een aantal maanden in therapie (voor intimiteitsproblemen, heb ik van vroeger over gehouden....lang verhaal) en ik merk dat ik hierdoor dichterbij hem ben komen te staan en ik nu steeds vaker graag met hem wil knuffelen (en de rest...), helemaal niet alleen voor een baby. Het was wel moeilijk om hem dat aan zijn verstand te brengen. Maar gelukkig begreep hij dat wel. Hij heeft dat ook, dat hij vaker bij me wil zijn (heel dichtbij... ). Wat dat betreft werken we dus heel goed aan onze relatie en nu zien we wel of er een tweede komt of niet. Stiekem ga ik natuurlijk wel een beetje in de goede richting zitten met klussen, maar daarbuiten vind ik het ook gewoon fijn om met hem te ahum....'knuffelen'.
Helaas gisteren ongesteld geworden..! Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden hè.? Ik hoop echt dat we er niet weer zo lang over moeten doen om zwanger te worden.
@silvie,zonde dat je een negatieve test hebt. @joki, je lichaam kan je zeker voor de gek houden. Ik hoop dat die van mij dat nu niet aan het doen is. Ik heb mijn nod nu op 14 juni gezet, ik denk zelf dat het de 11de is maar fertilityfriend zegt nu ineens dat het de 14de is dus ik probeer daar maar vanuit te gaan. Mijn temp was vanmorgen iig nog hoog en heb veel last van mijn borsten dus wie weet.
@ joki: @ veertje: ik duim voor je! @ funny:veel plezier in frankrijk! ik vertrek er dinsdag heen grtz x
Hoi meiden! Wat is het spannend hier! Bijna NOD en testen........voor mij al weer zo'n tijd geleden (zo voelt t tenminste). Het onderwerp van de topic sprak me aan. Aangezien het bij mij ook (al weer) begint te kriebelen voor een tweede. Ik heb een dochter van bijna 1 jaar en begin langzaamaan te denken aan een broertje of zusje voor haar.....en mijn vriend vindt het idee ook wel erg leuk! DUs ik ga maar eens meelezen en schrijven met jullie! ik duim voor jullie .... groetjes Nicole
Hoi Meiden, Ik zal mij even voorstellen, ik ben martine 26 en heb een dochter van bijna 8 maanden. Eerlijk gezegd wilden wij begin volgend jaar voor een 2e gaan proberen, maar het lijkt nu wel alsof het al zover is... Ik werd gister opeens misselijk van de luier van mijn dochter en voel me wat rusteloos dusik daht laat ik voor de zekerheid een test doen. De eerste test had eens streep, maar het was de test streep, beetje vreemd dus..de tweede heeft wel een controle streep en een hele lichte test streep.....hmmm Ik geef nog volledige borstvoeding en ben nog niet ongesteld geworden dus dacht dat de kans wel erg klein zou zijn... Als het wel raak mag zijn, ben ik natuurlijk heel blij, het is alleen wat lastig omdat ik in augustus aan mijn nieuwe baan begin... nou ja eerst nog maar eens testen morgen....spannend!
@martine, welkom! En spannend meteen al! @Veertje, dat schiet ook niet op he! En nog steeds geen bloed? Ik hoop dat je of wel zwanger bent D) of dat je ongesteld wordt (). Dan heb je in ieder geval duidelijkheid, want kan me zo voorstellen dat je er nu echt wel gek van word, of niet? @Nicole, welkom en hopelijk ben je gauw weer zwanger! Succes!
Ik moet het officieel over 2 dagen worden maar had zo een last van kwaaltjes dat ik dacht ik doe een test maar ik had het beter niet kunnen doen geloof ik want ik zit er nu echt helemaal doorheen. Ik heb geen idee waar die kwaaltjes dan vandaan komen, misschien krijg ik wel de griep ofzo. Ik heb net mijn vriend gesmst dan het misschien maar beter is dat we even stoppen met een 2de want op deze manier is het natuurlijk niet goed.
Nee, als het zoveel stress en klachten oplevert is dat natuurlijk ook niet goed. Maar ja, of even stoppen nou ook de oplossing is. Ik denk dat vrouwen dit altijd wel hebben, die zijn er toch meer mee bezig. Ik heb gisteren een goed gesprek met mijn vriend gehad. Ik kijk er nu gelukkig meer tegenaan van 'we zien wel'. Natuurlijk spookt mijn eisprong en de dagen dat we zouden moeten klussen wel in mijn hoofd, maar ik voel niet meer de MOETdrang. Ik geloof dat er nog wel een paar kindje voor ons weggelegd zijn en of die nu heel binnenkort komen of over 2 of 3 jaar, dat is dan maar zo. We zijn allebei 2 gezonde jonge mensen en met de eerste was het ook zó gebeurt. Laat ik daar maar mijn hoop op vestigen! Succes he meid, ik hoop met je mee dat je gewoon lekker zwanger bent!