wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mootje knuff voor jou meid! Kan me voorstellen dat het allemaal niet makkelijk is waar jullie nu doorheen moeten :( Gelukkig is er dat kleine boefje die al veel goed maakt :) hopelijk slaapt hij nu lekker.
    Het komt goed meid dat weet ik zeker! Voor nu heel veel sterkte

2. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ mootje ja het was totaal niet de bedoeling hoor ik had na 4 weken de prikpil opgehaalt maar ja naar drie weken hadden wij al weer sex
    maar wel heel slim met condoom gedaan hoor maar niks geholpen hahahahaha
    nou toen zij ik al 3 weken tegen ventje ik ben zwanger hij zecht ga toch weg (hahaha) je bent net bevallen
    ik zeg ik weet het zeker nou heeft hij toch emt veel pijn en moeite een test opgehaalt en die was gelijk posi
    voelde ik me heel erg depri en wist niet wat ik moest doen
    echo gehad zelfde dag of dag later weet niet precies meer en ja hoor een klein wurmpje toen wist ik ook gelijk zeker voor dit kindje gaan we
    en ja toen ging het mis is wel heel raar hoor
    maar ja nu ben ik deste meer blij met shirley klinkt mis heel raar maar voor shirley heb ik 4x een mk gehad toen kwam shirley toen weer mk
    dus in mijn ogen is shirley gewoon door het oog van de naald gekropen
    toe

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Syboena ik denk ook heel heerlijk gezegd dat je lichaam op dat moment nog niet klaar was voor opnieuw een zwangerschap. Ook al voel jij je fit het betekent niet dat je lichaam alweer helemaal hersteld is. Maar wel heel erg dat jullie voor Shirley al 4x een miskraam hebben gehad. Dat is echt heftig :( Ik kan me voorstellen dat jullie heel erg blij zijn met jullie wondertje! Hopelijk komt er toch gauw een 2e wondertje!

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kyano is nog steeds ziek. Vanochtend weer veel erger dan gisteren en koort 38.9. Hij is ook heel lusteloos en wil bijna niet eten :( Nu slaapt hij lekker.

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja hoop ook dat het 2de wondertje snel komt :)

wat zielig dat hij ziek is
    hoop dat hij snel beter is

7. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Mootje: Wat vervelend dat je er even helemaal doorheen zit, maar wel begrijpelijk met alles wat je hebt meegemaakt je moet wel door een hoop heen de laatste tijd. hopelijk gaat het je lukken om het allemaal een plekje te geven waardoor je je wat beter gaat voelen. Schrijven kan heel goed helpen bij mij iig wel. Sterkte meid!

@ Wupje: Wat vervelend dat Kyano zo ziek is, hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter.

Hier weinig nieuws te melden, heb een heerlijk weekend gehad we konden gisteren tot 9 uur uitslapen aangezien Nathan toen pas wakker werd, heerlijk hoor. Morgen weer naar het ziekenhuis voor de intake in het WKZ ben benieuwd of ik weer vanaf week 16 tot en met 34 injectie ga krijgen om een vroeggeboorte tegen te gaan, nou ja ik hoor het morgen allemaal wel. Gelukkig gaat mn man mee want 2 paar oren horen meer dan 1 paar zeg ik altijd maar.
    Fijne dag allemaal

8. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Hoi dames!!

@ Mootje: Hoe is het daar? Snap wel dat je er even doorheen zit.. Ik zou van minder al van de leg raken.. Dikke knuffel!

@ Wupje: Hoe is het met Kyano? Alweer een beetje opgeknapt? Niks aan als die kleintjes ziek zijn..

@ Syboena: Welkom (of had ik dat al gezegd..?) Hoop dat je snel weer zwanger mag raken..

@ Sandra: Succes morgen! Gezellig dat je hier nog steeds meekletst!

Hier gaat alles wel z'n gangetje. Beetje wisselvallig. Heb het heel druk op het werk en iedereen loopt over. Moet mezelf echt in de gaten houden. Merk dat ik door de hormoonschommelingen sneller van de leg ben. Niet helemaal goed in m'n vel steek. Zit te twijfelen of ik weer naar de psych moet gaan voor lichte medicatie. Ze raadt het me sowieso aan wanneer ik zwanger ben ze al te nemen omdat ik er zo gevoelig voor ben.. Nog maar eens over nadenken..
    Verder gaat alles prima. Heb eigenlijk wel zin in deze ronde. Ga maar weer temperaturen en ovulatietesten gebruiken.
    Nu maar lekker wat in het huis doen..

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sandra oh heerlijk zo lekker uitgeslapen!!
    Succes met de intake!

Kien denk idd ook goed aan jezelf! Moeilijk als het zo druk is op je werk. Hier ook erg veel zin om weer lekker aan de klus te kunnen :)

Mijn man gaat straks met Kyano naar de ha voor de zekerheid. Hij is nog steeds lusteloos en wil weinig eten. Drinken met mondjesmaat. Ik ben benieuwd wat ze zeggen.

10. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Wupje: En weet je al wat meer? Hopelijk heeft de huisarts een idee wat het is en heeft hij er een oplossing voor. Nogmaals beterschap voor Kyano!

@ Kien: Wat vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit zeker als je dan ook nog eens druk bent op je werk kan dat behoorlijk lastig zijn. Heb je vaker last van die hormoonschommelingen dan? Had je in je vorige zwangerschap er ook medicatie voor? Wel fijn als dat helpt. Misschien inderdaad wel verstandig om even langs de psych te gaan dan kan je iig even je ei kwijt en zij kan je vast goede raad geven over wat te doen. Zou toch fijn zijn als deze ronde het lukt om zwanger te worden, maar ja meer dan tempen ovutesten en vrijen natuurlijk kun je niet doen. Ik blijf rustig duimen voor jou en de rest die nog hard aan het proberen is.
    Vind het ook erg leuk om nog steeds bij jullie mee te kletsen, heb nog niet zoveel behoefte om met "vreemden" te kletsen. Merk dat op de andere forums iedereen zo met zich zelf bezig is en ik heb dat helemaal niet zo. Vind het altijd fijn om anderen misschien te kunnen helpen en om mee te leven met anderen, dus ik denk dat ik nog wel even blijf hangen bij jullie.:)

11. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Hallo iedereen,

Ook wij hopen binnenkort ook weer zwanger te worden van nr 2.
    We zitten net in de 3e ronde. Wel weer spannend!

Succes iedereen

12. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Jodi 1981: Welkom en veel succes!

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :)

Kom weer even aanwaaien :D
    Ik ben vandaag begonnen met ovutesten ,misschien wat vroeg ,maar wil me ei niet missen haha. Hij was wel negatief vandaag.

@ syboena, welkom! Heftig hoor zoveel miskramen :(
    @ wupje, Onze hond had een paar hersenbloedingen gehad vermoedelijk en nu kwam hij er niet meer goed uit ( achterwerk verlamd etc) Veel beterschap met Kyano!!! Hoe was het bij de ha?
    @ mootje, wat naar dat je je zo voelt. Heb je ook het gevoel dat je hoofd één grote wolk is? Een hele dikken knuffel vanaf hier.
    @ sandra, lekker zeg zo uitslapen :D
    @ kien, he wat vervelend dat je je zo voelt! Heb ze jou ook aangeraden tijdens een 2e zwangerschap een paar keer voor behandeling terug te komen?
    @jodi1981 welkom en veel succes :D

Nou deze mama ,gaat zich even lekker douchen en dan bankhangen :D

14. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    *zwaait*
    Goedemorgen!! Nog vroege vogels? hier 7 uur vanmorgen *gaap*
    Ze had een "mommel" gemaakt van haar bed. Dan pakt ze met de handen de zijkanten vast en gaat ze schommelen... :D
    Maar lekker even bij mama in bed t.v. gekeken... Heerlijk!
    Ga me zo klaarmaken voor het peuterzwemmen. Zijn er meer die dat doen? Onze kleine meid vindt dat zo leuk!

@ Tessa, het zal wel stil zijn in huis, zo zonder je maatje. Weet dat nog van toen we de hond van mijn ouders moesten laten inslapen. Ik woonde toen nog thuis.. Vond het zo kaal.

@ Jodi: Welkom!

@ Wupje: Wat zei de huisarts?

Tijdens de vorige zwangerschap heb ik geen medicatie gehad, een paar weken erna ben ik begonnen. Omdat ik toen een flinke dip had, raadde ze me aan tijdens de zwangerschap te starten met medicatie om dat te voorkomen. Heb eigenlijk altijd wel wat last gehad van hormoonschommelingen, maar nu na de bevalling is het wel erger geworden. De pil helpt altijd wel positief, maar da's nu niet handig.. :D. Het zijn echt PMS-klachten die ik heb. Verder gaat het prima, weet ook precies waar het aan schort en is verder ook niet dat ik er veel over moet praten... Zou alleen willen dat die schommelingen wat minder worden, dan schiet ik ook veel minder in de stress.
    Ga nu gauw stoppen want de kleine meid haalt de papierversnipperaarbak leeg ;)

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Kyano heeft een fikse buikgriep te pakken. Gisteren ook bijna de hele dag geslapen en als hij wakker was heeft hij eigenlijk alleen maar op de bank bij papa gelegen en bumba gekeken :). Toen ik thuiskwam van mijn werk sliep hij nog. Om 18.30 hebben we hem wakker gemaakt om een flesje te geven en nog heel even gauw af te spoelen en pyama'tje aan. Om 19.30 sliep hij alweer en vanochtend 7 uur wakker. Hij was wel redelijk vrolijk maar had totaal niet geplast :( Ik hoop dat het vandaag beter gaat. Morgen heb ik gelukkig vrij dus kan ik zelf weer op hem letten en lekker knuffelen.

Tessa ik ga morgen ook de eerste ovutest doen. Waarschijnlijk is hij dan ook nog negatief maar net zoals jij zegt het lijkt me vreselijk om het eitje net te missen. Oh dat is idd heftig zo'n hersenbloeding :( Gaat het nu weer een beetje met je? Al zal het verdriet om zijn verlies nog wel een hele tijd duren.

Sandra wij vinden het ook erg leuk dat jij er nog steeds bent!! Wij willen onze expert niet graag missen :D ;)

Jodi1981 welkom en heel veel succes en kletsplezier bij ons!

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kien oh wat grappig zoals jij dat schrijft :D jouw dochter die een 'mommel' van haar bed maakt :D Wij gaan ook vaak zwemmen met Kyano maar niet in een les. Hij vindt het ook altijd erg leuk.
    Fijn dat je zelf wel weet waar het dipje vandaan komt en wat je eraan kunt doen.

17. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Helemaal mee eens!!! :D

Arme Kyano!!! Vind het zelf dan ook altijd vervelend om te werken... ook al weet je dat ze in goede handen zijn. Geef em maar een extra dikke knuffel van ons!
    Hier temperatuur 36.5, nog lekker laag, maar het is nog vroeg. Overmorgen ofzo de eerste ovutest maar doen..

Vanmorgen weer lekker gezwommen. Vind op zich de les wel leuk, maar straks gaat ze naar de peuterspeelzaal en dan gaan we gewoon af en toe zelf. We hebben al veel leuke dingen en spelletjes geleerd.
    Wordt een beetje veel om alles tegelijk te doen. Ga het wel missen hoor!
    Groetjes!

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Doen ze dan vooral liedjes zingen en spetteren of wordt er toch al meer gedaan? Ik wil Kyano wel vroeg op zwemles doen. Ik denk met 4 jaar of zo. Ik heb ook altijd gezwommen en in mijn pubertijd veel wedstrijden en waterpolo dus ik ben een echte waterrat :D Misschien heeft Kyano dat ook van mij :D

19. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Hallooo,

Hier ben ik ook weer ef,

@jodi welkom.. steeds meer nieuwe meiden.. leuk, maar die ouwe garde moet nodig bevrucht worden haha.... inderdaad welk leuk dat er ook zwangere dames blijven kletsen (o.a. sandra) hoewel ik ook begrijp dat het iets of helemaal afneemt..

@kien... gaap??? Ons wondertje is vaak rond 6 uur wakker!! We laten ze dan meestal vertellen tot een uur of half 7. Wilde zo graag dat ze tot 7 uur sliep! ;) Zo zie je maar weer he, tis net wat je gewend bent. Verder.. vervelend. Ik ken dat niet, dipjes... maar het lijkt me echt lastig, zeker als je weet dat het door je hormomen komt.. Sterkte..

@wupje, vervelend dat Kyano ziek is.. ze zijn dan altijd zo hulpeloos.. je bent er dan inderdaad het liefst elke minuut zelf bij! (dat is de natuur he!).

@mezelf, ik zit nu te wachten tot mijn NOD. Voel nog niets eigenlijk. Beetje trekkerig gevoel in mijn onderbuik, maar dit gevoel had ik vaker en bleek ook niet zwanger. Beetje meer moe misschien, maar je gaat ook zoeken he.. dus ik wacht rustig af... (Nouja rustig.. veel hoop heb ik wel..). Nog een dag of 9 dan weet ik meer.. mocht het wel raak zijn, (niet dat ik klaag) maar dan krijg ik het behoorlijk pittig want wij vieren carnaval en lust graag een pilsje!!! haha..

Doei!

20. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Bianc: Spannend hoor nog 7 dagen en dan weet je gelukkig meer!

Ik heb gisteren weer een echo gehad en ben nu 11 weken en 3 dagen dus mn uitgerekende datum is naar voren geschoven ik ben nu 8 augustus uitgerekend. Het kindje maakt het goed, lag lekker te slapen in mn buik dus we konden hem/haar even goed bewonderen. Ik krijg vanaf week 16 proluton injectie dit moet tot en met week 34 om een vroeggeboorte tegen te gaan. Verder extra inwendige onderzoeken naar de baarmoederhals om te kijken of die lang genoeg is. Dus ik boijf goed onder controle dat is wel fijn.

Fijn om te horen dat jullie het fijn vinden dat ik bij jullie blijf hangen!

Deel Deze Pagina