Sandra oh wat super weer een goede echo! Heerlijk hoor Bianca ha ha bij mij hetzelfde als het deze ronde raak is zal ik ongeveer 4 februari positief testen en moet ik me dus ook inhouden met carnaval. Het stomme is dat ik 2 jaar geleden ook niet mocht drinken vanwege de zwangerschap. Ik was toen al wat verder en was dus ook al misselijk maar de mensen wisten het nog niet dus ik moest steeds smoesjes verzinnen maar iedereen had het allang in de gaten Ik en jus d'orange met carnaval gaat gewoon niet samen Maar cola of 7 up ging er al helemaal niet in door de misselijkheid. Vanochtend de eerste ovutest gedaan maar die was nog negatief.
Hey... wat een stilte hier! @wupje... gelukkig, toch nog carnavalsvierders hier! Laten we hopen dat we het moeilijk krijgen en dit jaar een carnaval mogen vieren met bier zonder kraag!!! (appelsap) Ik dronk ook twee jaar geleden(toevallig he) toen ik zwanger was tijdens carnaval 'Rare'.. dit is alcoholvrij met een scheutje donker bier. Niet te pruimen, maar beter als de hele avond cola en sinas! Krijg je zo'n rare buik van, haha. @Sandra, gelukkig en superfijn dat je echo goed was! Ook prettig dat je onder controle blijft. Wat doen de spuiten zo vroeg in een zwangerschap tegen vroeggeboorte eigenlijk?? Ik heb wel eens gehoord dat je op het einde spuiten krijgt dat de baby wat sneller ontwikkeld (longetjes voornamelijk) als er een grote kans op een vroeggeboorte is.. @mezelf, heb sinds vanmiddag een duizelig gevoel over me heen. Dacht dat het de honger was, maar na het eten bleef dit shaky gevoel.. Ook heb ik een 'ongi' gevoel in mijn onderbuik. Zijn zeker niet mijn darmen waar ik (in eerdere periodes) vaak over twijfelde... Misschien is het niks hoor... maar heb ook al een paar dagen lage rugpijn. Een vermoeid gevoel. Verder geen verschijnselen... Hoop dat ik het morgen nog voel Weltrusten, ik ga vroeg onder de wol vandaag!
Bianca oh ik hoop het voor je dat het de goede kwaaltjes zijn! Goed dat je het zegt; ik had nog nooit van Rare gehoord! Hopelijk mag ik het proeven deze carnaval Hmm ik wilde gisteren fanatiek al aan de klus gaan maar hubbie was echt niet lekker dus ik kon hem niet overhalen :x Waarschijnlijk geen ramp omdat eitje er nog niet is maar ik wil gewoon het idee hebben dat we er helemaal voor gaan deze periode. Hopelijk heeft hij vandaag ontzettend veel zin