Lieve Veertje, misschien heb je wel gewoon te vroeg getest hoor, het kan wat mij betreft nog alle kanten op. Rustig aan maar schat, komt allemaal goed! Snap je somberheid en frustratie helemaal, klinkt allemaal erg bekend van zo'n 2 jaar terug Diezelfde maand was het bij mij raak, hoop het ook voor jou!
He Veerje hoe is het nou? Ik zal me hier niet zo vaak meer laten zien denk ik, heb deze maand getempt, 5 dagen geleden m'n eispring gehad en vandaag al ongesteld.. Lijkt me duidelijk dat ik met een luteale fase van 4 dagen voorlopig niet zwanger ga raken.
hoi dames,, mijn naam is lidia en ik heb al een zoontje Damian van 15 maanden. wij zijn vanaf 13 mei weer voor een 2e gegaan en kan dus als het goed is van het weekend testen.. vindt het wel spannend want ik voel nog niets en weet ook niet meer waar ik allemaal op moet letten/signalen..? groetjes
@poepiekont, het gaat wel weer redelijk, voel me weer wat positiever want mijn temp is nog steeds hoog en normaal zakt hij 2 dagen voordat ik ongesteld word en volgens mij moet ik het morgen worden. Ik heb ook meerdere keren om een dag het gevoel dat mijn borsten in brand staan, dit heb ik nooit zo erg maar ja tis allemaal nog even afwachten. Die 4 dagen is zeker wel kort, misschien een idee om toch naar een arts te gaan? @lidia, Welkom, spannend hoor dat je het weekend kan testen, wanneer ga je precies testen? Je hoeft gelukkig niks te voelen als je zwanger bent dus het kan zeker raak zijn bij je, bij de zwangerschap van Stijn kreeg ik rond de 7/8 weken pas wat kwaaltjes
Oh wat is het toch heerlijk herkenbaar, alle onzekerheden over wel of niet zwanger. Ook wij zijn bezig voor een tweede, onze dochter is bijna 20 maanden en helaas hebben we 14 mei een bbz gehad. Dat was wel even een fikse tegenvaller. Bij mijn dochter had het een goed jaar geduurd eer ik zwanger was, maar op het laatst ovulatietesten gebruikt en toen snel zwanger, zat er toch een beetje naast wanneer mijn eisprong was. Deze keer was ik aanzielijk sneller zwanger, maar helaas... Nu deze dagen weer een positieve ovulatietest dus we gaan weer aan de klus, maar ik probeer het een beetje los te laten, maar ik wil het zo graag! Maar dat lees ik vaker hierboven!
Hallo meiden, Voor de 'nieuwe' meiden welkom! Veertje, mijn laatste zwangerschap had ik ook 2 dg voor m'n NOD getest en die was negatief. Ik had 4 dg later een positieve test. Het kan nog alle kanten op! Ik denk erover om morgen voordat we naar Frankrijk gaan nog snel te testen maar van negatief testen wordt ik zo onzeker! Heb wel m'n maandverband al ingepakt . Voel duidelijk menstruatieklachten maar ik snap m'n lichaam de afgelopen mnd niet echt meer dus zie het wel. Martine, de kans is misschien wel kleiner maar voordat je ongesteld wordt heb je eerst een eisprong... ik heb 7 mnd borstvoeding gegeven en werd na 8 wk weer ongesteld, zegt dus ook niets. Suc6 iedereen met testen, wachten en klussen! Tot over 1,5 wk!
@funny, het lichaam is zo een raar iets, ik hoop voor je dat je morgen positief test, je gaat dan toch wat lekkerder op vakantie. Heel erg veel plezier en geniet ervan. Wij gaan lekker over 2 weekjes even een midweekje weg, is wel lekker want we hebben zo goed als zeker een huis gekocht en dan zit vakantie er voorlopig niet meer in.
Vanmorgen een lage temp en heb nu buikkrampen dus ik ga ongesteld worden. Ik had echt goede hoop deze maand maar mijn lichaam heeft me weer goed voor de gek gehouden, ik ga de volgende keer proberen niet naar mijn lichaam te luisteren.
hallo allemaal, ik hoop dat ik ook met jullie mee mag kletsen.. wij zijn ook voor een 2e kleintje bezig... hebben helaas een miskraam gehad.. en wachten nu weer verder tot hett raak is.. alle meiden hopelijk is iedereen snel zwanger van een 2e wondertje!
Nog even snel m'n banner aanpassen , voordat ik naar Schiphol ga! Ja hoor de rode duivel is gekomen, kon m'n test uit de koffer halen en m'n maandverband erin! De teleurstelling wordt steeds minder denk dat er iets niet ok is. Na de vakantie maar even langs de dokter. Veertje, hopen dat er geen rode duivels bij jou komen maar zoals je al schrijft ziet het er niet echt heel positief uit! Succes! Groetjes!
Helaas ben ik het geworden. Ik heb deze week mijn depri dag al gehad en heb er dus momenteel niet erg veel last van We gaan weer vol goede moed de volgende ronde in..
hoi dames,, ook hier een teleurgestelde mama ik ben vanmorgen ongesteld geworden.. wist wel dat het niet de 1e keer meteen raak hoeft te zijn maar had het wel gewild(net als zovele hier .. mijn volgende nod is .... 9 juli.. groetjes.. ik ga mijn chocolaatje opeten
hallo meiden, Bij deze wil ik me hier weer afmelden, we hebben toch maar besloten om nog even te wachten...en heeeeel erg te gaan genieten van Seff, hoe dolgraag we ook een 2e kindje willen, wij denken dat het toch nog even beter is zo.... (dus lisette als je dit leest, weet je dat ook weer! ) Ik wil jullie allemaal heel veel suc6 wensen, en dat jullie snel zwanger mogen zijn! liefs Emmie
Ik wil me hier ff aanmelden, want ook wij gaan voor een 2e ! Zit nu ind e2e ronde en 25-6-2008 is mijn nod
Hey dames, Ik heb me hier tijdje terug aan aangemeld. Ik liet toen weten dat ik nog geen ongi had gehad doordat ik nog bv gaf maar wel aan het afbouwen was. Nou, ik ben nu helemaal afgebouwd (kleine week) en: mijn ei komt er aan! Ik dacht het al te voelen (flinke steken heb ik dan altijd aan 1 kant) en te zien (vruchtbaar slijm). Ovutest gaf vandaag om 12.15uur positief aan..ik ga straks nog een digitale van Clearblue doen, voor extra zekerheid (had nu normale van clearblue). Dus ben helemaal happy: eindelijk mn ei! Vooral mijn cylcus terug... Hebben gisteren wel sex gehad maar ene kant heb ik zoiets: eerst maar een keer ongi worden en andere kant: willen heel graag een tweede...nouja, zo snel zal het niet raak zijn hoor, als was ik vorige keren steeds heel snel zwanger, maar heb 2 mk gehad. Dus ben benieuwd....dan kan ik dadelijk een banner aanmaken! Weet niet precies wanneer mn ei dan zeker komt eigenlijk, maar volgens mij was dat vorige keren zo, dat als ik een vet positieve ovulatietest had, ik 14 dagen hierna ongi werd (of dat ik dus niet ongi werd en zwanger was Dus, ben echt blij! Jaaa..eindelijk mn ei!Vind het dus ook niet zo erg als ik dus eerst ongi word, ben al heel blij dat we nu beter aan de klus kunnen nu ik mijn eisprong weer krijg Liefs Syl
Welkom aan alle nieuwe, het word hier echt gezellig druk. @emmie, geniet lekker van jullie eerste kindje, die 2de komt vanzelf wel een keer en dan kom je gewoon weer gezellig terug @sylvia, spannend hoor, je kan er nu iig voor gaan dat is wel lekker, maar hopen dat het snel raak is voor jullie.
Dank je Veertje! Ik las dat jij ongi bent geworden, wat balen zeg! Hoop dat het snel raak is ook voor jullie! Ik heb nu een andere banner maar weet dus niet of deze klopt omdat ik dus niet meer zo goed weet wanneer de echte ovulatie is, is ongeveer een dag of 2 dagen nadat ovutest positief was> Ik heb hem nu dus maar even zo staan, we wachten het maar af! (mijn laatste menstruatiedatum is er dus niet omdat ik na bevalling (7 maanden terug) nog geen ongi heb gehad en ik nu mijn eisprong krijg, heb dus maar beetje zitten uitvogelen hoe ik die banner goed kreeg voor nu Liefs Syl