Ja het was zeker even balen dit keer maar ja we gaan weer met goede moed de volgende rond in. We krijgen het vanaf vandaag heel erg druk dus heb eigenlijk deze maand geen tijd om met zwanger worden bezig te zijn. We gaan zaterdag het voorlopige koopcontract tekenen van ons nieuwe huisje. Vanavond alvast wat verhuisdozen halen zodat ik hier in huis kan beginnen als Stijn op bed ligt want we hebben ontzettend veel troep en we kunnen per 1 aug al dat huis in. We gaan maandag over een week ook nog een midweekje weg en in die week heeft manlief ook zijn afstudeer gesprek dus kunnen we dat ook afronden. Ik heb dus geen idee of we deze maand wel aan klussen toe komen
Zo, jullie hebben het inderdaad druk Veertje! Wel heel leuk druk! Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Wij willen ons huis waarschijnlijk ook gaan verkopen, we hebben al meerdere makelaars laten komen. Al een beetje aan het kijken voor een andere woning, maar we moeten eerst huis huis gaan verkopen. Ook wel spannend dus. Liefs Syl
Hoi meiden, Ik ben niet meer zo actief hier, maar ik lees en leef nog wel met jullie mee! Ik wilde jullie even een hart onder de riem steken. Zelf weet ik ook hoe teleurgesteld je kunt zijn als je weer ongesteld wordt.......Maar echt, het komt goed, geef de moed niet op!
Vandaag een positieve ovulatietest van Clearblue (digitale) gehad, jahoee! Ben wel blij hoor! Ik houd mijn nod maar op 30 juni, kan iets eerder zijn maar 30e uiterlijk lijkt mij, als ik vandaag een positieve ovutest had. Ben benieuwd , vanaaf nog ff klussen dan misschien Liefs Syl
Jeetje, wat een hoop nieuwe meiden; welkom, gezellig! Ik kom nog vaak op de site, lees vaak mee.. Wat zijn er weer een hoop ongi geworden, jammer zeg. Wie zou(den) de volgende zwangeren worden? Veertje; jammer. Maar zo te lezen krijg je het erg druk de komende periode; afleiding genoeg! Ik had gisterenochtend een positieve ovulatietest, Dus op dag 10! Vanochtend (dag 11) ook een dikke 2e lijn (wel wat lichter dan gisteren) Best vroeg he? Klussen is er weinig van terecht gekomen. Manlief is woensdagavond weggegaan ivm zijn werk. Wel toen nog even geklust En ja hoor, ik zie hem morgenochtend pas.. pfff, kan deze ronde weer vergeten. Maryloes; bedankt, geeft me even weer goede moed Sylvie; en? Heb je al getest?
He meiden, nou ben even de kluts kwijt, Ben gister ongesteld geworden (denk ik) een beetje helder rood bloed en tot nu toe af en toe wat donker bruin(oud dus lijkt mij). Maar ik zou eigenlijk pas tussen de 17e/19e ongesteld moeten worden. Ik heb maandag (2e) heel duidelijk mijn eisprong gevoelt. (man wat kan dat zeer doen als je gesto9pt ben met de pil!) Wat denken jullie? Toch gewoon ongesteld? groetjes Djezelf
he waar zijn jullie allemaal nou? Zeker nog druk van het vaderdag vieren?! ondertussen heeft het bij nog niet door gezet, sterker nog, ik denk dat het nu voorbij is. Dit kan dus geen ongesteldheid zijn geweest... maarja, wat dan wel? Iemand?
Ik heb het heel erg druk met mijn huis inpakken dus ben er niet zoveel Ik zou als ik jou was er gewoon een testje tegen aan gaan gooien, je hebt dan iig zekerheid.. Het lijkt me namelijk geen ongesteldheid. Wij hebben vanmiddag om 4 uur een afspraak bij de hypotheker dus vanaf dat moment kunnen we zeggen of we gaan verhuizen of niet. De hypotheek zelf kunnen we krijgen maar we moeten weten wat ongeveer de maandlasten worden en als die niet te hoog is ga ik vanavond een feestje vieren
@veertje, spannend hoor! hoop voor je dat de maandlasten een beetje te behappen zijn! Succes en zat even een paar bladzijdes terug te lezen, maar jij hebt het wel erg druk de komende weken! Pfhoe... wel ook nog een beetje op jezelf letten he (en op elkaar ) Heb gister al een test gedaan (van de kruidvat) en er was niets te zien. Maar ja het is dan ook wel 4 dagen voor mijn NOD. dus wie weet misschien over een paar dagen nog maar een testje er tegen aan gooien. Ik had ergens gelezen dat er +/- 14 dagen tussen je eisprong en de menstruatie moeten zitten, omdat het anders niet klopt ofzo. Wie weer daar iets meer van?
Ja je moet wel 14 dagen wachten na eisprong. Als dit bijvoorbeeld je innestelingsbloed was dan duurd het nog een paar dagen voordat het hcg in je bloed zit volgens mij. Dus misschien nog een paar daagjes wachten. Heb het zeker druk maar ja volgende week lekker een midweekje weg dus dan even niet aan huiskopen en verhuizen denken. Het is alleen een beetje vervelend dat we op maandag op vakantie gaan en mijn vriend op maandagavond zijn afstudeergesprek heeft dus moet hij die avond van limburg naar amsterdam maar ja hij is dan wel klaar met zijn studie Ik ben blij als vanmiddag is geweest want dan hebben we wat meer zekerheid dus wat meer rust in ons hoofd Ik ga nu mijn kleine mannetje op bed leggen en ff op zolder verder de troep opruimen Ik weet meteen weer waarom ik zo een hekel heb aan verhuizen hahaha
Ik kom hier ook gezellig meekletsen Ben bregin mei gestopt met de pil, en nu afgelopen zondag is mn cyclus opgang gekomen na 32 dagen netjes ,als dat ook zo blijft we zullen zien
Hey meiden, kom me weer even melden. Ben net terug van een weekendje weg. We hebben wel geklust, gisteren en eergister. Precies op mijn vruchtbare dagen, want ik heb vandaag mijn eisprong en voel hem ook. Het is wel een heftige want het doet echt pijn! niet leuk... Ik ga er niet te veel over nadenken, maar vind het toch wel weer spannend eigenlijk...ik had tijdens het weekendje zoiets van, als we gaan klussen mag jij beginnen (want hij gaf aan dat hij het niet wilde), en toen is hij toch begonnen! Dus...misschien wil hij stiekem toch wel net zo graag als ik een 2e! hihi. Nog 2 weken en dan testen....we wachten af! Oh, en trouwens ik las ergens dat je het beste 2 dagen voor je ei kunt klussen, maar bij de calculator staat dat je het meest vruchtbaar bent 1 dag voor je eisprong?
Uit onderzoek is gebleken dat de lf (luteale fase, periode tussen eisprong en menstruatie) bij vrouwen gemiddeld 14 dagen is, met een variatie van 11 tot 18 dagen... Pas als je lf korter is dan 10 dagen, kunnen er problemen optreden, omdat het vruchtje dan vaak niet genoeg tijd heeft om zich in te nestelen en een lf van meer dan 18 dagen kan er weer op wijzen dat er steeds iets niet goed gaat bij het innestelen. Het vruchtje nestelt zich meestal ca 1 week na de eisprong in, maar soms dus ook wel al eerder of juist later (tot wel 2 weken na de eisprong). De innesteling zelf duurt over het algemeen een paar dagen tot een week, maar kan soms ook wel 2 weken duren. Dit is mede een reden dat sommige vrouwen pas vanaf 1 à 2 weken na hun NOD positief testen (zijn dan gewoon minder ver dan ze dachten). Er wordt altijd aangeraden pas nà je NOD te testen (liefst vanaf 1 week overtijd), omdat het relatief vaak misgaat bij of vlak na de innesteling (dus in week 4-5). Heb je dan al positief getest, ben je wellicht heel verdrietig, omdat je een 'miskraam' hebt gehad, wacht je met testen, denk je in zo'n geval dat je 'gewoon' (evt. wat later) ongesteld bent geworden... Stukje 'zelfbescherming' dus . Hoop dat ik hiermee je vraag beantwoord heb.
Hoi Hoi Ik ben een mama van een bijna 10 maanden oud zoontje genaamd Dean, en we zijn nu bezig met klussen voor numero 2, ik ben pas net gestopt met de pil dus nog geen officiele ronde maar een mens kan hopen he? 1 julli is mijn eerste NOD, ik vind het zo spannend! iedereen succes gewenst!
Welkom alle nieuwe mensen Ik kom alleen even vertellen dat de hypotheek rond komt dus per 1 aug hebben we een nieuw huisje
Hoi allemaal! Ben nieuw in dit topic... maar klets al een paar weekjes mee op dit forum! Wij zijn ook bezig voor 2e wondertje... onze kleine meid is nu 15 maanden en we zijn al 5 maanden bezig...(met deze maand erbij gerekend) Hoop toch echt dat we snel ons 2e wonder in onze armen kunnen sluiten!
Goeiemorgen, alweer een flink aantal dagen dat ik hier op bezoek was Mijn menstruatie is alweer doorgekomen En dat na iets meer dan 2 weken Snap er niks van. Dacht eerst nog aan ovulatiebloeding maar dat is het duidelijk niet. Ben namelijk met ovulatietesten in de weer geweest. Weet nu niet meer hoe ik mijn cylcus moet berekenen. Groetjes Linda