wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertje27

25 apr 2008
    76
    0
    0
    Het is hier best rustig..

Moppie; bedoel je op de 15e dag weer ongesteld geworden? Of na je menstruatie? Hoelang duurde je vorige menstruatie?

Vera; wat leuk dat de hypotheek rond is! En al zo snel een nieuwe woning, dat wordt inpakken ..

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Het is hier zeker rustig, komt wel weer opgang hoop ik.

Zeker druk aan het inpakken, ik wist niet dat we zoveel troep hadden haha.
    Heb al heel erg veel op marktplaats staan, nou maar hopen dat ik er vanaf kom..

Deze maand ben ik niet aan het tempen omdat ik volgende week een midweekje wegga dus we gokken het deze maand maar weer een keertje.
    Na deze maand ga ik echt elke maand tempen zodat ik 3 maanden achter elkaar heb en als ik dan in november niet zwanger ben naar de huisarts kan gaan. Ik hoop echt dat dat niet nodig is.

3. moppie130

moppie130 Lid

5 jun 2008
    51
    0
    0
    Tandartsassistente
    Den Haag
    Hoi hoi,

Wondertje,

ja precies op de 15e dag na mijn eerste dag van ongesteldheid weer ongesteld. Dus eeuuh, op dag 15 van mijn cyclus wéér ongesteld (Snap je het nog?). En als ik terugdenk....toen ik de laatste paar maanden aan de pil was werd ik ook iedere keer tussendoor ongesteld. Heel vreemd. Nu heb ik ergens gelezen dat als je zo'n korte cyclus hebt je eitje niet kan rijpen :( Dus ik hou het nog maar even goed in de gaten.

Veertje, vreselijk he, alle troep die je tegenkomt :D Maar het ruimt wél lekker op :)
    Waarom gebruik je geen ovulatietesten in plaats van te temperaturen. Lijkt mij wat handiger.

Groetjes

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Veertje: gefeliciteerd!

Hoe gaat het hier verder? Ik moet zo wel ff teruglezen!
    Ik zit nu op 5 dagen na mijn ei. Ik temp, en gisteren was mijn temp mooi omhoog gegaan. Vanochtend is mijn temp beetje gezakt, klein dipje....
    Had vanacht paar keer felle steekjes en heel de tijd licht ongi gevoel (dus nog niet zo sterk maar het ongi gevoel wat je hebt dag voor je echt ongi gaat worden ofzo)
    Maarja..mijn temp moet wel weer omhoog..als hij op het einde maar hoog is en blijft..

Liefs

Syl

5. wondertje27

25 apr 2008
    76
    0
    0
    Hmm, .
    Of ben je soms aan het ontpillen?
    Mocht je tijdens een cyclus een aantal pillen vergeten, blijkt dat de lichaam dan ook op hol kan slaan en sneller een menstruatiebloeding kan komen. Misschien is dat toen het geval geweest... ?

Hmm, je weet het niet.. Inderdaad Moppie ik zou het in de gaten houden. Ik heb ergens gelezen dat het wel eens kan voorkomen dat je een extreem korte of lange cyclus kunt hebben door verschillende factoren. Als het vaker gebeurt zou ik even langs de huisarts gaan

Sylvia: "Had vanacht paar keer felle steekjes en heel de tijd licht ongi gevoel (dus nog niet zo sterk maar het ongi gevoel wat je hebt dag voor je echt ongi gaat worden ofzo)".. KOmt me bekend voor had dat gisteren ook... Hopen maar dat het de innestelling is geweest he.. Of het lichaam houdt ons weer voor de gek..
    Bij mij denk ik het tweede, deze maand niet gëklust in de vruchtbare dagen..Geef het dus weinig kans

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    he meiden,

@moppie: ik had dat ook de laatste 3 maanden dat ik de pil nog slikte. Ook halverwege de strip kreeg ik een bloeding. (moet eerlijk toegeven dat k wel een pil vergeten was). Nu twee maanden gestopt met de pil en werd dus meer als een week te vroeg ongesteld. Wat nu dus (na 4 dagen) ineens flink doorzette. ik hou het ok maar op ontpillen, want heb er verder anders ook geen goede verklaring voor!

@veertje; lukt het inpakken al een beetje? zoals moppie al zei; wat kan eens mens een troep verzamelen he!

7. veertje

veertje Fanatiek lid

Het gaat hier harstikke goed met inpakken :D
    Ben nu bijna klaar op zolder :D moet nog een paar bier glazen (lees 50) inpakken van de man des huizes al begrijp ik niet waarom maar manlief heeft bij de vorige verhuizing al een deel weg gedaan dus zal ik het hem nu niet weer vragen om te doen :D
    Vanmiddag alle troep achter de schotten van de 1e verdieping halen en dat uit gaan zoeken.
    Gelukkig weet ik dat het meeste daarvan wegkan want het staat er al 3 jaar en heb er nog nooit naar omgekeken :D

8. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Goeie morgen..

Ik kom mij ook hierbij aansluiten.
    Ik heb al een zoontje van 10 maanden.
    En nu de kriebels voor een 2e. Altyd heb ik gezegt ik wil graag een 2e maar wel als donny een jaar of 4 is...

Maar als ik nu die meiden met dikke buiken zie lopen dan heb ik de kriebels...
    Samen met mijn man besloten dat als mijn pilstrip op is (dat is over een paar dagen) dat we er dan voor gaan.!

Met donny was het in de 2e ronde raak... Dus nu is het afwachten..

9. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Welkom Kimmiej! Spannend dan! k heb dat ook heel erg, vooral als je al die zwangeren ziet enzo..ik wil ooook :D

Liefs

Sylvia

10. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    hoi hoi,

wij gaan ook voor een 2de, het is wel snel, maar dit ios wat we echt willen.. :)

Succes meiden ;)

Groetjes

11. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Hai sylvia

We gaan er gewoon voor!

12. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    @didi1988 het is nooit te vroeg voor iets dat je graag wilt.. ALs het goed voeld en jullie staan er beide achter dan is het goed. Succes!

13. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Zo hier ook weer even een berichtje van mij.
    Heb even een beetje afstand gehouden. Had echt de balen dat het weer niet gelukt was.
    Heb het wel weer van me afgezet.
    Mn meisje kan sinds vrijdag lopen, dus ben apetrots..! Ik richt me lekker op haar.. :D

Wat een hoop nieuwe meiden hier zeg..!
    Allemaal welkom en veel succes met zwanger worden...! :D

Veertje, gefeliciteerd met je huisje..! Goed zeg.
    Succes met pakken. Hopelijk valt het een beetje mee.

14. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    welkom 'nieuwe' meiden!

Ja als je vrouwen ziet lopen met zo'n mooie buik, of je moet weer eens op kraamvisite pff
    dan word ik net zo hebberig als wanneer ik in een kledingwinkel sta (lekkere vergelijking maar hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel :D )
    hier beginnen de 'elende' weer af te nemen, dus kan met goede moed de volgende ronde in.
    vriendlief ook weer blij...hihi die heeft wel erg lang moeten wachten!

15. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    djezelf, ik herken het ook hoor.
    Ik werk in een babyzaak en zie hele dagen dikke buiken.
    Al die leuke nieuwe baby dingetjes...
    Ik heb mn hele uitzet al bij elkaar in mn hoofd.. haha

16. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    whahaha ook nog werken in een babyzaak...
    wauw heb wel medelijden met dan hoor!
    hihi sterkte met werken.. ik zou niet meer aan werken toe komen dan waarschijnlijk!
    :D

17. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    Kimmiej : Dankje, het is fijn om het ook een keer op die manier te horen (van iemand anders :oops: ) :D

groetjes

18. moppie130

moppie130 Lid

5 jun 2008
    51
    0
    0
    Tandartsassistente
    Den Haag
    Wondertje,

ik hoop idd dat het ontpillen is. Zou echt balen zjin als ik nu ineens moeilijk zwanger kan worden. Mn ongesteldheid is sinds gister voorbij dus vriendjelief en ik hebben afgesproken (of eigelijk meer ik :D) om nu om de dag te klussen. Dan hopen we niet te kunnen missen :D Net als iedereen hier zie ik dagelijks zwangeren voorbij komen. Ik mis die buik! En wil zooo graag een broertje of zusje voor Jayden.

Voor alle nieuwen hier....veel plezier. Laten we hopen dat het voor iedereen snel raak is.

19. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey meiden,

Misschien een beetje off-topic, maar hebben jullie ook zo'n last van opruimwoede? Zal het door het weer komen, doordat ik heel misschien toch zwanger ben of me gewoon wil voorbereiden op wat evt. komen gaat?
    Ik ben al het hele weekend druk aan het opruimen met in mijn hoofd, ik wil het netjes hebben als die tweede komt! Gek he....

Ik blijf er gek genoeg wel heel rustig onder, ben niet als een of andere hysterische moeder aan het schoonmaken op mijn blote knieen, maar weet heel duidelijk wat ik wil. hmmm

20. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hoi meiden,

Ben er weer! Was heerlijk, ruim een week weg met m'n kleine mannetje!
    Jammer voor NL dat ze uitgeschakeld zijn (EK) maar ik ben er stiekem wel blij mee. Nu komt m'n man thuis en wat wil : Precies voor m'n ei (denk ik..). Had het voor deze maand al opgegeven.

Heb trouwens wel een afspraak woensdag bij de huisarts wil me laten doorverwijzen. Denk dat m'n eileiders verstopt zitten, ofzo.

Veertje, succes met verhuizen! En natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe woning!

Wat een nieuwe meiden zeg,.. welkom allemaal!

Deel Deze Pagina