wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden!

Ook ik kom me hier melden die voor een 2e willen gaan. :D
    Sinds deze maand zijn we er echt serieus mee bezig en zien we wel hoe het loopt.
    Bij Kyra was ik binnen na 2 maanden zwanger dus heb de stille hoop dat het bij de 2e ook zo snel gaat.

Hebben jullie na de geboorte van jullie 1e kindje ook altijd de kriebels gehouden voor een 2e? Zodra ik een zwangere zie lopen verlang ik er weer zó naar...

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Heey allemaal.

Ik was even een midweekje weg, even lekker uitgerust :D
    Kan ik nu weer verder met het inpakken, uitzoeken en verkopen van onze troep.

@ alle nieuwe van harte welkom.

@ funny, mooi dat je mannetje net optijd thuis komt maar hopen dat het meteen raak is deze maand :D
    Wel lekker dat je in het andere ziekenhuis zo snel terecht kan want tot sept wachten is geen pretje.

@wondertje27, tis geen licht streepje wat ik zie op je foto maar een donkere, spannend hoor maar zo te zien is het wel raak.

@mandy, ik vind het niet weinig hoor wat je over houd in de maand.

Nou ik geloof dat ik weer helemaal bij gelezen ben, nu ga ik maar eens lekker eten en daarna alle troep van de vakantie uitpakken.
    Stijn ligt al lekker in zijn bedje want die is niet zo lekker helaas.

3. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Hoi joyce. :)

Nee ik had die kriebels niet, ik heb wel altijd geroepen, ik wil zeker meer kinderen maar heb er bewust voor gekozen om te wachten tot desman wat "ouder" was.. Nu is hy 3.5jaar, 25 december word hy 4 en in januari gaat hy naar school.. dus we hebben besloten om nu te gaan klussen voor een 2e..

Succes ieder geval en zal voor je meeduimen dat het weer zo snel gaat!
    mooie naam trouwens voor je meissie!

Hoi veertje, dank je wel... Waar ben je heen geweest?
    lekker uitgerust zo te lezen.. volgens mij had je ook best lekker weer, als je in nederland geweest bent dan?

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @Joyce, ja dat gevoel heb ik ook altijd gehouden en het begint nu wel weer steeds meer te kriebelen.
    Het wordt wel weer spannend, alleen gaat de tijd nu wel gelukkig sneller, zodat je niet zo vreselijk lang hoeft te wachten voor je gevoel.

5. veertje

veertje Fanatiek lid

We zijn in limburg geweest op een centerparcs park.
    We hadden zeker mooi weer :D
    We hebben het erg naar ons zin gehad.

6. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    oh center parcs is altijd leuk! :D

is ook alweer lang geleden dat ik er ben geweest...

7. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

hey meiden,

Ben ik weer eens.
    Ik heb nu mijn eerste ongi na de bevalling (8 maanden geleden dus!).
    Ben wel blij eigenlijk! Heb eigenlijk helemaal geen krampen maar wel veeeel bloedverlies. Achja, geloof dat het nu wat minder wordt (2 dagen hevig vloeien valt dan erg mee vind ik en geen krampen hebben!)

dus nu ben ik erg benieuwd hoe lang mijn cylcus wordt! Heb hem op 37 dagen gezet omdat dit de langste cyclus is die ik ooit heb gehad (na stoppen met pil en na een mk van 8,5 week) maar ik weet dat het nu weer heel anders kan zijn na de bevalling..dus afwachten maar! Ik ga mijn ei in de gaten houden en dan kan ik mijn banner weer aanpassen (eventueel)

vind het wel spannend!
    Ik zie dit nu dus als onze eerste ronde! :D
    Spannend wel!

Wondertje: wat een duidelijke test al zeg! Echt super positief al hoor!

Liefs

Syl

8. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Hey sil, was al aan het rondkijken hier of ik je ergens zag posten, nadat we gesproken hebben op hyves..en daar was je!

;)

Brenda met de Nigel foto's of was jij dat niet die me daar na vroeg? haha

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    BMD: Is ook wel erg leuk straks, een kleuter en weer een baby in huis!
    Dank je wel, wij zijn ook super trots op haar naam ;) :D

Patje: Het gevoel is bij mij echt nooit weggeweest. Ik geniet momenteel onwijs van Kyra, het is echt een heerlijk grietje, maar met een 2e erbij wordt het volgens mij nog meer genieten. Kijk er in ieder geval erg naar uit! Suc6 met klussen ;)

Veertje: Lekker zeg! Ik mag ook niet klagen hoor. Wij zijn zondag teruggekomen van 12 dgn Menorca. Voor het eerst met zn 3-tjes en echt een supervakantie gehad!

10. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    @ Joyce.. Ja precies.. nu hopen we nog te kunnen timen.. want ik wil het liefste de feestdagen overslaan ;)
    niet dat het nu een ramp zou zyn want gebeurd dat zo dan is het zo maar desman is geboren op eerste kerstdag en ik vind het een vreselijke dag!
    Ergens is het wel speciaal, maar straks op school niet leuk voor hem, hy is nl nooit op school jarig.. altijd ervoor of erna trakteren en als ie wat groter word is dat natuurlijk niet leuk...

Weinig mensen die langs kunnen komen op die dag....
    dus ja.. Maar als het NU raak zou zyn dan zou het volgens berekening in maart zyn..dan is er niets toch haha :p

11. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    @BMD: 1e kerstdag is inderdaad geen ideale dag, maar helaas hebben we het niet voor het zeggen ;) Mijn vader is 2e kerstdag jarig dus ik herken het heel goed.
    Mocht je nu zwanger zijn en in maart uitgerekend zijn dan zijn er geen feestdagen, hihi. Ga duimen voor je, spannend hoor!

12. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    haha dank je...
    nee we hebben het ook niet voor het zeggen hoor... maar ja mijn moeder is 28 december jarig en dat vonden wij altijd al een rotdag... en toen besloot desman nog eens op kerst te komen...

die kleine lacht zich kapot... sinterklaar/kerst en verjaardags kadotjes ;)

maar ik ga maar voor maart..dan word zyn /haar geboorte onze maart feestdag ;)

en voor jou word het ook weer spannend zie ik aan je banner!

13. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik ben hier dankzij Brenda, die zo aardig was een mailtje te sturen:)
    Ben 30 jaar, woon samen met mijn vriend, de vader van ons dochtertje die van 31/08/2007 is, nu dus bijna 10mnd.
    Wij zijn nu bij ronde 1 voor ons 2e wondertje :D
    Leuk dat we zo met alkaar in contact zijn en elkaar op de hoogte kunnen houden.

Succes allemaal! 8)

14. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Hey meid
    je hebt het gevonden.. gezellig... :)
    en spannend! (je banner)

We duimen wat af hier haha :D

15. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Jaaaah, nadat ik je terug gemaild heb, ben ik meteen gaan spieken natuurlijk, maar vond het wel een beetje veel om alles te lezen, hoor, maar wens alle dames superveel succes en idd we duimen wat af! ;)
    en ja, mn NOD is morgen, idd erg spannend...Maar heb wel het idee dat ik morgen mn duiveltje gewoon ga zien, dus tsjah, we wachten af..Zou aan de ene kant best NU al een test willen doen, maarja zonde...Wil ook 1 week wachten, mocht mn duiveltje uitblijven.

16. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    ja heb ik me eigen dus ook al voorgenomen om een week te wachten... op zich is myn cyclus altijd netjes maar goed zou zomaar kunnen zyn dat het een keer langer duurt..en wil me er nu ook weer niet al teveel mee bezig houden! zou nl al heel wat zyn als het echt meteen de eerste keer raak zou zyn..

maar goed mocht het niet komen dan ga jij het nog een week volhouden dus? hahaha ben benieuwd!

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ja, dat is waar, zo voel ik het ook!Heb echt zoiets van, ja meteen raak zou wel heel wat zijn of het kan maar net wegblijven door de zenuwen enzo..Wil er nl ook niet teveel mee bezig zijn, maar volgensmij ben ik het (onbewust) wel.
    Ik voel me iig niet normaal :( Net ook in janken uitgebarsten omdat mn dochtertje maar in bed lag te krijsen, moest echt mijn vriend erbij halen, die op dat moment even bij de buurman zat, trok het echt even niet meer :cry:

en ik probeeeeer een week vol te houden he, haha Weet niet of dat gaat lukken...

18. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Mienime: Welkom bij de club ;)
    Wordt zeker spannend voor jou, duimen maar!

BMD: Heb net even mn banner aangepast, want klopte helemaal niet.
    Dus ik moet nog even wachten met testen :cry:

19. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Ai valt dat even tegen meid!
    :cry:
    nog langer wachten dus...
    ik weet ook niet of myn banner klopt hoor...
    kan dr ook al een week overheen zitten, tis dus Of/of.. haha.. OF me laatste menstruatie was 3 juni OF een week eerder... Daarom hou ik deze voorlopig ff aan.... ;)

Mienieme.. Bah vervelend is dat hé.. heb je lekker rust, althans dat denk je en dan beginnen ze te krijsen!...
    desman heb dr ook last van, die ligt dan wel niet te krijsen maar die gaat dan op zyn gemakje tegen de muur aan liggen bonken, en tot irritatie toe "mamaaaaaaaa wat doe je? liggen roepen en als je dan niet reageert begint ie "mamaaaaaaaaaaaaaaa hoor je me nieeeeeet ofzo he? "
    gelukkig ziet hij dan niet dat we zitten te lachen.. maar het negeren is best moeilijk..maar wel lonend op den duur...

20. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Dank je wel, Joyce :D

Ow, wat jammer nou, dat het niet klopte en je nog moet wachten, meid!
    Had toevallig net precies dezelfde banner gemaakt, maar knorretje kwam bij mij niet in beeld op de 1 of andere manier.

Dus nu heb ik deze :D

Deel Deze Pagina