wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    alleen je datum klop nie toch? morgen kon je pas testen toch? :)

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ze doet dat krijsen ook niet altijd hoor, ze heeft bv de afgelopen de avonden/nachten geslapen van 18.30uur tot 7.00uur, dus ik zou niet mogen klagen :oops:
    Het gaat ook niet zozeer om mijn rust, wil haar best troosten en alles, maar als het te lang duurd.....Mijn vriend heeft haar er nu wle uitgehaald, omdat het echt te erg werd, maar normaal laten we haar ook gewoon liggen, hoe hard ze ook brult, want je hebt er idd later profijt van, dat moeten we nu ivesteren.Achja...Niet dat ik altijd extreem veel last heb van mn hormonen als ik ongi moet worden, maar aangezien ik in janekn uitbarstte denk ik van wel, datie morgen gewoon komt..Misschien reageer ik zo heftig, omdat het mn 1e ongi wordt na mn laatst pil-ongi, weet het ook niet...Of ben wel zwanger, maar dat denk ik niet..Wil ik iig niet teveel op hopen.

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ik kan idd, morgen pas testen...Weet niet hoe het komt, heb echt precies dezelfde gegevens ingevoerd en deze zegt dat ik eventueel vandaag kan testen :(

4. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    nou zou dus zomaar kunnen dat de hormonen door iets heeel anders komen ;)
    Maar goed je laat ons dus wel mooi een week wachten op uitslag hahaha.. :(

Nog leuke plannen voor vanavond?
    Hier niets.. me vriend is buiten bezig met zyn neef met de auto..ding valt van ellende uit elkaar geloof ik terwijl hy nog niet eens zo oud is..
    strax mss nog ff wat gaan drinken in de stad ofzo.. lekker baileytje nu het nog kan ;)

5. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    hahaha, nou dat weet je niet he, of dat nog kan, als je over 3 dagen al kan testen of zelfs al een week over tijd bent, ben je dus misschien al zwanger ;)

tsjah, ik hou jullie op de hoogte hoor, of ik mn duiveltje al gevonden heb of niet, maar had vandaag ookal een drukkend gevoel in mn buik, af en toe wat steekjes rechts en links, dus ga ervan uit dat duiveltje mij morgen vind...Meestal ben ik het met opstaan al...Goh, spannend!!! :D

6. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    haha ja kan zomaar zyn maar als ik drink is het gewoon met mate..drink me nooit onder de tafel hoor... maar ik had het in een andere discussie hier op het forum er ook over, omdat ik zwanger wil worden en totaal niet weet hoelang dit kan duren, ga ik me eet en drink gewoontjes nog niet aanpassen...

dan kan ik nl nu al niets meer eten/drinken zonder erbij na te denken...en mss duurt het nog wel een jaar mocht het zover zyn..
    ;)

7. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hey BMD!NU weet ik ook meteen welke nickname je hier hebt, leuk!
    Spannend hoor voor jullie! Ik duim voor je!
    Ik duim ook voor alle andere dames hoor, hoop dat er snel veel zwangeren zijn!

Liefs
    Syl

8. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    hey syl...
    Thnxx meid..
    haha ja iedereen herkent me via hyves altijd als ik het over Nigel heb... Die vraag of dat me vriend is krijg ik gemiddeld 10 keer op een dag... haha

Maar dank je wel!
    Ik duim ook voor jou meid!

9. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hey, Brenda!

Ja, 1 glaasje ofzo hoeft niks uit te maken natuurlijk, denk ik zo, maar als je je eet/drinkgewoonten nu al aanpast, heb je grotere kans om weer (snelelr) zwanger te raken.Maar ieder haar eigen ding, toch? ;) ;) Als je dat niet wil, dan is dat aan jou :D

Hier nog geen duiveltje vandaag, maar het is nog vroeg, dus wat niet is kan nog komen, zo voel ik me wel...Heb nu al elke keer het gevoel, dat ik iets voel lopen tussen mn benen hahaha

10. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    @Mienime: Oh wat spannend meid! Mn duimen zijn hier blauw aan het draaien ;)

@BMD: Valt zeker even tegen van mn banner, maar aan de andere kant vliegen de dagen ook zó hard voorbij...
    Leuke avond gehad gisteravond?

Hier heerlijk geslapen en de kleine Kyra kwam ook pas om half 9, heerlijk! Dus we hebben samen heerlijk ontbeten, want manlief heeft nachtdienst gehad.

Jullie vandaag nog plannen? Ik weet het nog niet, ligt ook heel erg aan het weer :(

Fijne zondag allemaal!

11. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Dank je wel Joyce en ik draai mn duimen ook mee en brandt kaarsjes voor alle meiden hier!

Mn meis, kwam om 7 uur en ligt nu net weer in bed..Ik denk dat we straks de eendjes gaan voeren, als het zo blijft, zoals het er nu uitziet hier.

ook een hele fijen zondag toegewenst!!Aan iedereen uiteraard ;)

12. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0

je hebt ook helemaal gelijk hoor, maar wil niet alleen bezig zijn met zwanger worden want ik ken mezelf dan word ik gek ;) dus ik doe gewoon normaal... en hoe ik altijd doe, bij desman werd ik ook zo zwanger dus probeer er nu ook niet al te veel mee bezig te zyn...
    zal mss over een paar weken wel weer anders zyn... haha

Myn avond was wel gezellig hoor, me vriend had eerst 2 vrienden op visite dus de kleine kinderen hebben op de playstation3 zitten spelen...en moest en zou ff een bailey's drinken dus me vriend is ff naar avond winkel gegaan fles gehaald..had nl geen fut meer om de deur uit te gaan dus dan maar makkelijk ;)

wat gezellig! samen eten...Wij ontbijten niet, krijg nooit geen hap door me keel smorgens (heeft niets met zwanger(worden) te maken.. dus onze ontbijtjes zyn heel saai..met een bakkie senseo en een sigaret.. :( haha..

en ik lag gister in me bed en ik heb gewoon een bobbel bij me buik! :confused: ik wil dr nie veel mee bezig zijn dus ik ga er maar vanuit dat ik gek word (of tis de leeftijd haha) maar ja het zit er toch echt, aan de ene kant denk ik van Neee hé het zal niet wéér! Bij des kwam ik er ook pas bij 6 mnd achter..en was gewoon ongesteld, nou ja gewoon was het niet maar goed..
    Dus ja en ben van plan als die ongi uitblijft helemaal geen test te kopen maar gewoon van de week meteen ff langs de HA te gaan.. ;)[/i]

13. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Knap van je hoor, Brenda! Ik denk dat ik er wel teveel mee bezig ben haha, maar probeer het ook, om het niet te zijn, hoor maarja...

Ohhhh, echt joh!Bij 6 mnd, meid...Heb je je wel psychisch goed kunnen voorbereiden opd e bevalling toen enzo?En uberhaupt op de komst van een kind?Zou dat nu weer zijn?Ow wat spannend!

Nou, hier vandaag nog steeds geen duiveltje, terwijl ik toch altijd erg regelmatig ben, ok dit is ronde nr 1, maar toen we voor ons meiske gingen was ik meteen na het stoppen vd pil regelmatig ongi...Vind ook dat ik ineens mega grote tepels heb!Afwachten...

14. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

FF vraagje. Ik kan pas over 15 dagen testen, maar is het normaal dat er vocht uit mn tepels komt :confused: Heb ook hele gevoelige borsten en soms voelt het net als een hele lichte stuwing. Heb 6,5 maand BV gegeven aan Kyra, dus weet hoe het voelt.
    Vind het zó raar :(

15. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Nope, niet echt nee en zeker niet omdat we er ook niet mee bezig waren, kwam dus als grote shock, kon er moeilijk aan wennen dat ik al zo snel een kindje zou hebben.. maar goed wou altijd kinderen...
    En op dat moment heb je weinig keus.. niet dat ik overwogen zou hebben het weg te halen.. maar je moet ;) ook al was het echt in het begin een zware shock...maar had ook helemaal geen buikje.. dus iedereen die mij een tijdje niet gezien had stond ook :confused: te kijken toen ik met een baby liep..dan hoorde je "huh 4 mnd geleden was je niet eens zwanger hahaha

ach ja als dat nu weer zo is word ik gek, de HA zei dat het vaker voorkwam maar ga dr niet vanuit dat het 2 x bij dezelfde gebeurd... maar goed als ik morgen ineens bevallen ben dan zyn jullie de eerste die het weten :p

Ik heb geen idee meissie.. mss dat het toch nog met de BV te maken heeft... heb het zelf niet gegeven.. kan je helaas geen raad/advies geven!

Hier staat voetbal weer op, mag toch echt hopen dat spanje wint.. heb totaal niets met duitsland... wel een heel bloedbad daaro.. gaat lekker haha..
    iedereen een leuk dagje gehad vandaag?

16. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Brenda, kan ik me voorstellen, zeg!Zo weet je niet eens dat je zwanger bent en dan zo ineens ben je al aan het bevallen.
    Het zou misschien raar zijn, maar hoop het wel voor je, hoor *duimduim*

Hier nog steeds geen ongi..tampontest gedaan, geen vuiltje aan de lucht, hele dag broekloeren, zoals ik net ook op een andere topic heb gezegd.Moest wel vaker plassen, maarja, kan ook omdat ik meer heb gedronken ofzo en/of zenuwen en toch om te kijken haha
    Vond dat ik een wat grotere tepelhof heb, maar dat zal wel niet en mocht ik wel zwanger zijn, dat is dat toch niet nu al?heb alleen iets gelezen over donker wordende tepelhof...Ik maak mezelf gek joh!Maar het is minder erg dan het klinkt, hoor.Heb nog geen neigingen om naar een test te grijpen, die wel al in een lade liggen hier hihi

Rustig dagje geweest hier en bij jullie?

Over de vocht uit de tepels, kan ik helaas ook niet antwoorden.
    Heb zelf ong 4 mnd (gedeeltelijk) BV gegeven en heel soms zie ik nog steeds opgedroogd melk op mn tepel zitten, ondanks dat het nu alweer bijna 6mnd geleden is, dat ik ben gestopt.Maar dat is dus ook buiten de eventuele zwangerschap van nu, dat had ik al.

17. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Haihai..

Nou gelukkig toch spanje kampioen!

Haha je maakt jezelf idd gek maar goed begrijpelijk..
    Doe eens een test :p

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    hi!

ik kijk geen voetbal;)

wat ik al zei, het klinkt hier op t board dramatischer dan hoe ik me daadwerkelijk voel, hoor hihi :D

Je mag wel voor mij testen als je zo graag wil, hoor hahaha

19. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    hai meiden,

@mienime, ik zie dat je banner opnieuw begonnen is?
    Toch de :evil: gekomen?

@BMD: en hoe staat het bij jou? nog 1 dag voor je kan testen zie ik. Spannend hoor. Of ga je nog een paar dagen wachten?

Ik ga morgen weg met mijn werk, dus ben hier even een paar dagen niet te vinden.
    Lekker genieten van het lekkere weer allemaal en tot over een paar dagen!

20. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Wat rustig hier zeg!

Ik ben nog niet ongi... ;) maar vlieg morgen ook niet naar de winkel om een test te halen, ik wacht nog fftjes...

waar ga je heen met je werk? Het word aardig warm dus je komt wrs wel bruin/rood terug :)

Deel Deze Pagina