Hai dames... Mag ik mij hier ook aansluiten? Ik ben Kitty en samen met mijn man heb ik een dochter van anderhalf. En vanaf volgende maand willen we eens rustig aan kijken of we een brusje voor haar kunnen knutselen.
djezelf Nee, deze banner is gewoon opnieuw gestart met tellen, maar nog steeds geen hier. Brenda We wachten af met testen he...Zullen we, mochten we beide nog niet ongi zijn, zondag testen?Hebben we ook een stok achter de deur! knuf Ja, natuurlijk mag je je heir aansluiten, van harte welkom, meid!Spannend allemaal he :
knuf Dat was gisteren, dus nu ben ik 2 dagen overtijd, zeg maar. Ik ga proberen tot zondag te wachten met testen.
Welkom Knuf! en succes natuurlijk met zwanger worden! Mienime.. haha ja is goed afgesproken! Ik heb geen testen in huis dus voor mij is het makkelijker... kan er dus niet naar grijpen.. maar vreemd dat je banner zo staat dan..ik schrok al toen ik het zag! ik dacht Onee toch ongi..maar gelukkig niet
Toch maar weer even deze saaie banner dan, is wel duidelijk te zien dat ik overtijd ben...Lilypie begon natuurlijk ook weer gewoon het begin van mn cyclus aan, wat ik ook deed haha Hopelijk snel weer een andere banner voor mn cyclus, of.......
haha ja deze banners zyn niet zo leuk nee maar wel duidelijk! ben benieuwd wat die van my gaat doen Yep ik zorg dat ik ze zondag in huis heb
Goedemorgen allemaal! Wat een heerlijk weertje! en dat al op de vroege morgen.. net de kleine man op de Psz gedropt... die 2.5uur gaan ook weer zo voorbij.... Donderdag is alweer de laatste keer dat ie kan ivm de vakantie.. Time flies! MieniMe hoe is het bij jou? Hier nog niets te bekennen haha... En met de rest?
Een cyclusbanner begin ik nog niet aan. Ik weet in elk geval al uit mijn hoofd dat mijn eerste NOD 3 augustus is... Sinds enkele dagen kijkt mijn dochter 's ochtends naar Teletubbies. En leuk dat ze dat vindt! Ze staat te lachen voor de tv en mee te swingen op de muziek. Echt heel gaaf. Ik vind tv niet zo geweldig voor die kleintjes, maar even een half uurtje Teletubbies af en toe is toch wel leuk.
Heey meiden. Jullie zitten allemaal behoorlijk in de spanning zeg. Hier zit ik nog niet eens op mijn eisprong, gelukkig maar want we hebben het veels te druk om aan klussen te denken Ik zal voor jullie allemaal duimen dat het raak is
Nope, hier ook nog steeds niks te zien...Voel ook totaaaal niks...Ook geen krampjes/steekjes meer ed, dus voel me en niet zwanger en niet alsof de duiveltjes nog komen. Dank voor het duimen, veertje
Zo, ik zit nu heerlijk met me laptop in de zon! niet echt bevordelijk voor dat ding maar ach.... desman is spelen bij zijn vriendje..die komen hem dalijk ook weer thuis af gooien.. Hy heeft 1 vriendje op school SAM, dat is echt zo leuk hoe die 2 samen spelen! ze trekken continu met elkaar op, zyn ook meteen de 2stoutste van de groep hahaa... maar echt lief.. en straks komen ze ook nog bij elkaar op de kleuterschool in de klas dus dat is wel leuk! mienime.. hier ook geen buikpyn meer, vanmorgen heel ff dus denk dat het hier ook niet lang zal duren voor ik ongi word, of niet we zullen zien..
Owww, wat leuk van die 2!Helemaal te gek dat ze bij elkaar in de kleuterklas komen, zeg! Heb vanmiddag met een test in mn handen gestaan, even ernaar gekeken, maar heb hem weer netjes terug gelegd, hoor!
Hahaha oh begon toch te kriebelen he? hahaha Nou ik kan er geen onderscheid meer tussen maken, heb rugpyn al de hele dag.... wat het inhoudt ergens heb ik nu wel het gevoel dat ik ieder moment bezoek krijg van maar ja we wachten rustig af haha desman zit nog ff op de playstation3 te spelen nu..die is al net zo verslaafd als de mannen die hier over de vloer komen maar goed hy word wel een stuk rustiger daardoor als ie moet slapen dalyk...
Mienime/BMD: Wat Knap dat jullie tot zondag willen wachten Ik zou dat echt niet kunnen hoor, hihi. Ik moet nog ff wachten, maar heb wel 2 teststaafjes in huis. Je kan ze alvast maar hebben, toch Maar moet ook heel eerlijk zeggen dat ik bij Kyra 2 dagen heb gewacht met testen, dus als het moet kan ik me ook wel inhouden, hahaha. Overigens nog steeds geen te bekennen bij jullie 2?
tsjah, had toch zoiets van, zal het of zal het niet, naah afwachten! haha ow, raaktie niet opgejut door die ps3 dan?knap hoor...Hier slaapt een grietje al 3/4 avonden achter elkaar niet toppie...ze doet er uuuuuren over om in slaap te komen, vecht er echt tegen...Vanavond ook weer, maar gelukkig wel minder krijserig, dat is erg!vooral dedag van mijn NOD werd ik er echt kranky van hey, wow niet normaal!haha Ze slaapt dan wel tot 7 uur weer.Ach, komt denk ik omdat ze motorisch een enorme sprong maakt.