Nope nog steeds geen hier en die 2 predictoers liggen hier ookal in de lade, hoor...heb er vandaag even 1 aangeraakt hahaha
Het is spannend hier! Jullie gaan dus zondag pas testen....ben erg benieuwd! KLinkt wel heel positief allemaal! Ik moet mn ei nog krijgen..heb mn banner op 37 dagen gezet, maar mn ei kan ook eerder of later komen, dat is afwachten..het is mn eerste cylcus na de eerste ongi na bevalling..(heeft lang geduurd ivm bv) Dus hoop dat mn ei op tijd komt! Liefst volgende week al! Heb vandaag wel sticky slijm....hmm..volgens mij heb ik dat meestal wel voor mijn vruchtbare slijm...afwachten dus...Maar zit nog maar op dag 7 van mijn cylcus dus ei zou nog even moeten duren (weekje) Liefs Syl
Ja, zondag is D day haha zeker spannend! Ow, maar das bij iedereen verschillend he...als je slijm hebt waar je draadjes mee kan trekken ben je vruchtbaar als het goed is, dat vernixslijm ofzo. Succes iig met zwanger worden!
Hi meiden! Knuf, teletubbies zijn leuk voor een kwartiertje maar dan heb ik het altijd wel gehad... misschien baby Einstein of Mijn vriendjes Tijgetje en Poeh? Erg leuk, zeker voor hele kleintjes! Spannend voor veel van jullie, succes! Vooral knap dat je het zo lang uitsteld, zou mij niet zijn gelukt! Ik voel weer dezelfde 'klachten' net als ik de afgelopen maanden heb gehad een week voor m'n NOD dus heb het al weer een beetje opgegeven. Over 2 wk naar de gyno dus dat is wel geruststelling! Druk aan het inpakken veertje? Moet morgen een dagje extra 'werken'. Hebben Voluntearsday, zieke kindjes een leuke dag 'geven'...
zo wij hebben net nog ff lekker wat gedronken in de tuin... kaarsjes erbij... soms kan dat echt heel knusjes zyn..ook al is het zoo simpel! maar zo gezellie...op die irritante muggebeten na dan Hy lig nu op bed, wekker gaat weer om 6 uur.. Ik ben eigenlijk nog klaarwakker...... slaap lekker allemaal!
@funny, ja ben erg druk met inpakken geweest de laatste dagen. Vandaag ga ik een mooi nieuw schilderij op canvas maken voor Stijn zijn nieuwe kamertje. Maandag had ik er al eentje van Bert en Ernie gemaakt en nu nog eentje van Elmo en dan is zijn sesamstraat kamertje weer klaar. hij heeft nu ook een sesamstraat kamertje met een mooie behangrand maar dat gaan we nu niet meer doen omdat hij het misschien over 1,5 jaar niet leuk meer vind dan ken ik weer beginnen.
Hmf.. vandaag word ik volgens mij ongi terwijl ik dat pas over vijf dagen verwachtte. En ik was zo netjes regelmatig. Nou ja, dan kunnen we over anderhalve week aan de klus!
wat een stilte hier... ik heb sinds net een nieuwe tattoo desman heeft hem zelf gezet..en mag hem niet van me arm afwassen... kunstwerk hoor hahahaha...
Marije van harte welkom!Veel kletsplezier en met zwangerworden! Nope, Joyce, nog steeds niet...Heb je meegekregen dat ik een test heb gedaan?
wat een wilskracht en geduld en uithoudingsvermogen heeft dat mokkeltje he hihihih YOU GO GIRL!Zondag....
Hahahaha nou dat valt wel mee hoor, komt denk ik omdat ik het gevoel heb dat ik gewoon ongi ga worden...... maar ik kan op zich wel veel geduld hebben ja ik heb geen idee wat ik ga halen, als ik het dan toch ga halen dan haal ik er een paar en meteen van alles 1..... oké beetje overdreven maar zou wel wat verschillende halen
Denk toch at de mijne er ook wel aan zit te komen, hoor, hoewel ik nog steeds totaal niks voel...voel me niet alsof ik ongi moet worden en ook niet zwanger... Zit toch te denken aan de CB digitaal, lekker duidelijk hihi
bij jou heb ik toch nog hoop ondanks die test vandaag... ja das nu net het probleem ik voel wel ongi pyn, zei ik van de week ook al, maar toen verdween het weer en nu heb ik het weer.....