hmm, vreemd...zit even terug te denken..had wel ook "vreemde" buikklachten toen ik 6 weken zwanger was van onze meid, het leek volgensmij af en toe ook wel op ongipijn, maar was niet constant. Ik heb het andersom, bij jou nog hoop, bij mij niet hahah
wat een gedoe ook hé hahaha.. me vriend zei net nog, toen hy ff mee stond te lezen "dat jullie niet gek van jezelf worden " ik zeg ach.. erger dan dit kan het haast al niet worden
Nou, hier kan het nog gekker hoor hahaha De rust is weer teruggekeerd bij mezelf. Het is ook makkelijker voor een ander te hopen dan voor jezelf, hopen dat je zelf zwanger bent, dat durf je(algemeen) niet.
zou je er ziek van zyn als je gewoon ongi word? als ik het nu word zou ik het niet erg vinden.. in de zin van , jammer maar de volgende keer beter denk dat het ook wel een groot verschil is als je al een kindje hebt.. ja of je moet al 1.5jr bezig zyn voor nr 2 dan snap ik dat je gefrustreerd word
Nee, heb eerder zoiets van, kom maar op duiveltjes!Dan ben ik meteen van dat gezeik van nu af! We zijn ook pas net bezig voor nr 2 en we zijn gewoon realistisch..Kijk het durude maar 3 mnd voor we zwanger waren van ons meiske, maar dat is geen garantie voor nu en dit is pas ronde 1, dus ik heb zoiets van come on..Ben er of kan er nog niet ziek van zijn als ik opoe wordt nu. Ondanks mijn klachteloze uitblijven ongi, stond ik natuurlijk raar te kijken van nega test, maar daar ben ik wel overheen hoor hihi. Denk ook idd dat je er zieker van bent als je een jaar voor nr 1 bezig bent, dan voor nr 2.
Goedemorgen! Ja hoor, hier ongi. Maar we waren nog niet aan het klussen, dus dat scheelt. Kunnen we mooi over twee weken beginnen. Wel apart. Een paar weken geleden zei ik nog dat ik niet wist of ik wel een tweede wil, maar na een goed gesprek met hubbie wil ik toch wel en qua leeftijdsverschil vind ik 2,5 jaar heel mooi en dat zou er bij ons tussen zitten als het allemaal vrij vlot gaat.
Morning knuf! Succes in de volgende ronde! Was hier ook,...Wist wel dat ik nog een kindje wil, maar niet nu al(ons meiske is nu 10mnd), maar met een gesprek met mijn vriend toch enthousiast geworden, in de trant van, je weet nooit wanneer het raak is!
Goedemiddag meiden! Succes knuf in de volgende ronde! Ik had dat gevoel ook heel erg... ik vond het eigenlijk wel best zo 1tje.. maar heb wel altijd geroepen dat ik ze niet zo snel op elkaar wil.. en dat desman eerst uit de luiers moest zyn voor er een tweede komt.. vind het bij andere gezinnen heel leuk om te zien 2 van die kleintjes zo kort op elkaar maar niet hier
Goeie middag dames, Zo, ik kom hier ook weer eens ff binnen....ik zie dat het weer spannend is voor een aantal dames. Pff dat jullie nog zolang kunnen wachten. Als ik 1 dag overtijd zou zijn dan heb ik de test al in mijn hand. Deze maand is voor ons weer een beetje verloren, ik heb een schimmelinfectie en dat is niet echt bevordelijk Jammer maar helaas, ik heb volgens mij wel een iets langere cyclus dan normaal want ik heb mijn ei bijna een week later pas gevoeld. :-k Nou ja, we zien wel. @knuf, succes in de volgende ronde. @BMD, ik kan me wel voorstellen dat je er wat meer jaartjes ertussen laat, ik wil er graag niet zo super veel tijd tussen hebben, maar ja je hebt het niet voor het zeggen. Ik vind net als knuf zo'n 2 a 2/5 jaar ertussen prima.
Stel dat het nu toch raak is, dan zit er 19mnd tussen mn mesike en haar broertje of zusje, maar ik ga er gewoon vanuit dat ik nu ongi wort, hoor..Heb dat gevoel al de hele ochtend nu.
hey meid! ik was je al aan het zoeken... Nog steeds nie ongi dus... neither am i... maar ik heb dat gevoel al sinds gister avond... en word met vlagen steeds erger en dan zakt het af maar het verdwijnt niet meer zoals eergister..zit er dus gewoon aan te komen denk...
Je weet het maar nooit dames....het blijft spannend. gaan jullie beide zondag testen als jullie nog niet ongi zijn?
Gisterenavond had ik ineens weer die steken, weet je nog?en sinds vanmorgen en vanmiddag had ik echt ongigevoel, maar nu is het wel weer weg, maar had echt het gevoel datie kwam, hoor, maar nog steeds niks, echt vetraar hoor...Hoop dat we beide een posi test in handen hebben zondag en anders ASAP
Nou ik heb continu het gevoel nog... word niet meer en niet minder..blijft gewoon hetzelfde..... vaag maar goed, ik zei al tegen me vriend... mss gewoon maar niet meer met datums rekenen... haha by desman was ik ook gewoon zwanger... en dit is de eerste mnd dat we dr mee bezig zyn en ik let op me cyclus voor het eerst in me hele leven..en dat is al een eind