wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Dat heb ik ook!hahaa
    Bij onze meid was ik er helemaal niet mee bezig, we waren gewoon met de pil gestopt en we zagen wel en "ineens" was ik na 3 mnd zwanger en was er zo niet mee bezig dat ik pas na 2 weken na NOD dacht van hey, misschien eens een test doen, ook met wat vage klachtjes dat wel.

Nu ben ik idd ook voor het eerst in mijn leven aan het kijken,w anneer ik vruchtbaar ben, kijk naar het slijm, voel me ei etc etc hahaaha

Pfff, wachten tot zondag!Nog maar 3 dagen:)

2. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    haha ja ik vind het ook helemaal niet leuk, tot voor kort wist ik niet eens wat een cyclus was bij wijze van spreken hahaha en nu zit ik em op te schrijven, terug te tellen, vooruit te tellen... enz enz...

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    tsjah wist het wel, maar niet hoe die bij mij zat en wist van mijn cyclus van 30, omdat ik de preciese data van voor mijn 1e zwangerschap nog uit mijn hoofd weet, ZO regelmatig, want die wilde ik onthouden, omdat ik dan bij de VK kon zeggen wanneer mn laatst ongi was, maar wist ik idd veel wanneer ik dan mijn ei zou hebben en waneer ik vruchtbaar ben en hoe je dat kan voelen :( :confused: Had ik me er maar nooit in verdiept, DAMN hahahaha

4. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    hahahaha... ja erg he.. maar ik heb sowieso niet gelet op me EI enz hoor.... daar heb ik me dus niet in verdiept ;)

en klussen doen we vaak genoeg dus dr zal er vast wel 1 zn weg kunnen vinden hier binnen haha

5. wondertje27

25 apr 2008
    76
    0
    0
    Ik kom hier ook gezellig meelezen en een berichtje posten..
    Nog bedankt voor jullie felicitaties!

Mienime: Spannend zeg..Je bent al een paar dgn overtijd en wat een geduld zeg! Ik ging een paar dgn voor mijn nod al testen hoor

BMD: Ook ik had in vlagen klachten en het gevoel dat ik ongi ging worden. Dat ging ook snel weer weg.. was toch zwanger :)

Mienime en bmd; als ik het zo lees, denk ik dat jullie beide een positive test gaan krijgen..]Ik duim voor jullie

Sylvia: ik had ook een vroege eisprong, dus je weet nooit..

6. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    dank je wel, wie weet...had gisteren een nega predictor, maargoed we wachten af..

7. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    hey wondertje... welkom ;) en natuurlijk ook succes...

ja die vage klachten houden nu wel al 2 dagen aan dus ik denk echt dat dat niet van een zwangerschap komt maar zondag gaan mienime en ik aan de test ;)

8. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    och e hebben ook niet verplicht gesext hoor haha en vriendlief weet al helemaal niet hoe en wat, maar toen ik terugkeek op internet zag ik wel dat we het de goede dagen hebben gedaan iig haha
    en dat van dat ei, ik had BUIKPIJN!toennn ging ik kijken enzag, ow vandaag mijn ei, later ook nog eens buikpijn en daarna zag ik, ow mijn innesteldag whahaah

9. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    haha wat een mutsen ook hé..
    ik hoef hier ook niet aan te komen met EI, innesteling enz hoor... dat gaat bij hem het ene oor in andere weer uit
    haha ;)

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    nouwwww, toen we dat al voorbij waren, toen vroeg hij het ineens!
    " Wanneer is je eisprong?" Out of the blue, ik zo ooow, heb ik al gehad!
    "Ow?Wanneer "moeten" we dan?" Owwwww, hebben we gedaan lief hahahahaa

Maar na nega predictor, vroeg ik offie teleurgesteld was, zei hij (als geintje, hoor, sarcasme droop er vanaf): "ja(vieze smoelbek), moeten we alweeeeer!" whahahaah

11. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    wuhahaha heb het er ook hier al over gehad.. hy zegt NU al.. GEEN gezeik na de bevalling met 8 mnd GEEN sex hoor bren

hahaha

12. wondertje27

25 apr 2008
    76
    0
    0
    Ja, ik las het al.. Zondag..
    Spannend!
    Ik las wel dat je voor de predictor een hoge hcg waarde nodig hebt.
    Die van de kruidvat zijn best goed (en goedkoop!)

13. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    pffff, toen mn buik de vorige keer te dik werd durfde meneer niet meer hoor en de sex na de bevalling konie van mijn kant op zn buik schrijven hahaahahahaha

14. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    yupz, daar ben ik sinds gisteren hier na de nega test ook achter gekomen, vandaar dat ik eventueel zondag weer ga testen en dan met een andere, zal wel CB ofzo worden of vd apotheek misschien.(ow, dan moet ik hem wel morgen halen, zaterdag kan niet..tenzij ze weekenddienst hebben, maar dat weet ik niet).
    Kruidvat vind ik echt een *piep*winkel haha, dus daar ga ik niet heen ;)

15. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Die van matcare zijn ook super!
    Die bestel je hier op de site.

Mijn man is er wel mee bezig, zo van, is je ei al geweest? En als ik dan bijna een week ongi ben dan is het van, ben je nu nu nog ongi?

16. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha vind het erg leuk om jullie verhaaltjes te lezen BMD en Mienime.
    En ik vind het zooooo spannend voor jullie!
    Ik lees elke dag met jullie mee hoor ;)
    Kan nu al niet meer wachten op zondag, hihi.

Ik ben gelukkig volgende week hopelijk aan de beurt :D

Meiden, ik denk aan jullie en mn duimen draaien overuren ;)

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ghihi, dank je Joyce!Pas op die mooie duimpies, hoor, ze moeten langer mee dan vandaag ;) haha

Net even geklaagd bij ander topic pfff, mag ik vast ook hier even zeggen:
    Nog steeds geen ongi en vanmorgen voor het opstaan pijn in mijn linkerheup, AU echt zeer (en ik klaag echt niet snel, ben wel wat gewend), het straalde helemaal uit naar het midden van mijn onderbuik, alleen rechts en zo ook naar het midden van mijn onderrug, nu ik dit schrijf is de pijn wel minder maar wel aanwezig en heb soms wat steekjes links in mijn onderbuik.
    Weet dat het niks met zwangerschap te maken heeft hoor, maar ik wilde even spuien, sorry.
    Ben gewoon misselijk vd pijn, blagh!

Ik duim ook nu al voor jou, voor volgende week, hoor ;):D

18. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Klaag maar lekker hoor, zijn lucht je van op.
    Spannend blijft het zeg!

Maaruh je banner staat al op dag 1 van je cyclus :( , of gaat dat automatisch.

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Nou, meiden..Hier ein-de-lijk (!!!) de RODE zee!!!
    jeejtje wat duurde lang...Banner aangepast naar een cyclus van 35 ipv 30...Hopelijk wordtie nog wel korter.

20. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Nope die heb ik dus net aangepast...NET ongi geworden.

Deel Deze Pagina