Maar die klachten emt mijn heup heb ik nog nooit gehad met mijn ongi..Ik zal vannacht wle verkeerd hebben gelegen, ofzo.
Mienime: He, wat jammer zeg :x Ik had er toch wel een goed gevoel over, BALEN! Op naar de volgende ronde meid, suc6 in ieder geval. EN ik denk dat de ook de oorzaak waren van je pijn...
Thanks, heb vanmiddag laat citrosan genomen en 3 kwartier geslapen en het is stukken minder nu, de pijn.Rood/bruin is nu wel meer geworden, maar nog niet een heel verbandje, achja ben ook niet teleurgesteld dat ik niet zwanger ben, hoor...vond het gewoon balen dat ik zo veel pijn had...Bij die pijn hoorde ik gewoon mega te bloeden en dat deed/doet het niet en dat het zo lang heeft geduurd, vond ik ook balen, maar niet dat het nu nog niet gelukt is
Nou drie dagen weg geweest, en moet 5 pagina's lezen. Toch wel wat hoor! @minieme: ah wat balen zeg, kan me voorstellen dat je goede hoop hebt als je zoveel dagen overtijd bent! @BMD: pffff dat jij zo lang kan wachten zeg, ik zou dat nooit redden! Al 4dagen overtijd nu toch? wauw man, kan je niet voor ons al testen, gewoon zelf niet kijken, fototje maken en ff hier plaatsen Ik hou de spanning niet hoor mijn vakantie was erg leuk! met de kids op kamp geweest. Nou dit was er een met een gouden randje hoor! Maar mijn ei moet dus nu al geweest zijn. Nou ja, op voor de volgende maand. @veertje, leuk he, heb zelf ook van die schilderijtjes gemaakt voor Jonathan, allemaal boerderijdieren. Met dezelfde achterliggende reden als jij , als ik de kamer ga veranderen hoef ik alleen de schilderijtjes weg te halen.
ik heb totaal geen spanning eigenlijk... ik weet byna 100% zeker dat me ongi eraan komt..ik weet hoe dat voelt en ik voel nu precies hetzelfde... alleen komt het later dan verwacht, en daar komen de twijfels alweer want heb tot vorige mnd nooit me cyclus bijgehouden dus kan best zyn dat het vaker langer duurt, was er nl nooit mee bezig.. het kwam wanneer het kwam... en of dat nu 28 dagen was of 38..ik heb geen flauw idee hoelang er tussen zat.. dus ja vandaar dat ik er zo makkelijk over ben.. en moet toch naar de HA dus meteen 2 vliegen in 1 klap... ik denk dat ik er sowieso wat makkelijker over denk dan de meeste hier.. na me vorige zwangerschap.. we willen het heel graag maar ik heb er ook vrede mee als het over 6 mnd gebeurd.. en tegen die tijd word het mss wel anders maar ik heb een heerlijk kind! en ik hoop dat het nog een 2e en mss 3e x mag lukken, maar tot die tijd geniet ik gewoon en ben ik er niet teveel mee bezig.. dus dat is een beetje de uitleg waarom ik zo "geduldig" ben....
Jammer MieniMe, maar gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent. Wij zitten nu net aan het begin van verhuisperikelen, dus het wordt hier een chaotische tijd. Net gisteravond de sleutel van het huis gekregen. De vorige bewoner heeft het best ranzig achtergelaten. De wc was zelfs nog vies...Yuk... Maar goed, we gaan er vol goede moed, met huishoudhandschoenen en veel Glorix aan de slag en dan wordt het wel wat. Het is een tijdelijk huis aangezien we ons eigen huis verkocht hebben en nog geen huis kunnen vinden dat ons aanstaat. Dus eerst even tijdelijk huren (max. een jaar) en dan zien we wel weer. En dus misschien volgende keer wel met een dikke buik of met een pasgeboren beebje verhuizen.
Goedemiddag! IDD stil hier... wat ik wel toevallig vind in meer topics is dat de starters die het geopend hebben niet meer posten hahaha
Ja, idd, ben er heel blij om knuf, thanks Ow, wat leuk, zeg feli met jullie huis, al is het tijdelijk! Wij hebben hetzelfde meegemaakt. Wij hebben ons huis verkocht en zitten nu ook in een huurhuis, omdat we nog geen pasende koopwoning kunnen vinden en omdat we geen normale hypotheek kunnen krijgen, omdat mijn vriend zijn bedrijf nog geen 3 jaar bestaat (afgelopen Maart 2 jaar geworden). Zo was het dus vorig jaar Mei dat we verhuisden en ik met een dikke buik liep Ik hoop het zo voor jullie! En iedereen hier natuurlijk
Nou mij normaal ook niet maar omdat het nu zo stil hier is ging ik kyken wie er in het begin gepost hadden en die zien we niet meer
Dat komt omdat de meeste starters van dit topic al zwanger zijn Ik zelf kom hier niet zovaak meer omdat ik het thuis erg druk heb, krijg per 1 aug de sleutel van mijn nieuwe huisje en het is momenteel hier niet meer te volgen omdat er zoveel gepost word dus kom ik er niet echt meer tussen.
Als het dan toch zo stil is hier, wil ik me wel graag aansluiten! Hebben een heerlijke dochter van ruim 14 maanden en sinds 9 juni mijn Mirena eruit. Wilden eerst pas vanaf september weer proberen, maar konden toch niet meer wachten. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Voor ons meiske was het in een keer raak, maar je hoort vaak dat het bij een tweede dan toch minder makkelijk kan gaan. Hoop dat ik geduldig kan afwachten (heb ook niet veel te kiezen natuurlijk...). Tanja
meid, van mij mag je ertussen, hoor haha gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! 8) tsjah, zwanger of niet, vind eigenlijk dat ze hier dan nog best hadden kunnen kletsen...maar wie ben ik..
Welkom tanja! Leuk een dochtertje!Spannend hoor, mirena eruit. Wij hebben ook een dochtertje, net 10 mnd is ze en ben net ongi geworden, dus op naar ronde 2 Ik wilde eerst ook wachten met beginnen tot ze een jaar of 1 is, maar wat je zegt, je weet maar nooit wanneer je weer de gelukkige mag zijn om zoiets moois te dragen.Bij osn was de 1e in 3 mnd gelukt, maar dat is geen garantie voor nu, vandaar dat we ook weer begonnen zijn. Succes!
Zijn er hier toevallig meer meiden die na een Mirena weer zwanger willen worden? Snap er even niks meer van namelijk. Op 9 juni is de mijne verwijderd. Twee dagen daarna heb ik even gebloed. Vervolgens kreeg ik op 18 juni weer iets wat leek op een normale menstruatie. Dus zou ik gisteren mijn eisprong gehad moeten hebben. Voor mijn Mirena had ik heel duidelijk cervixslijm als ik vruchtbaar was, maar nu niks gezien. Wel heb ik sinds gisteren steken in mijn onderbuik, pijn onder in mijn rug en een vervelend gevoel aan mijn borsten. Misschien toch wat ontwenningsverschijnselen van de Mirena? Tanja
Heb er geen ervaring mee, maar als ik het zo lees denk ik dat het idd even op gang moet komen allemaal.
Bianca: morgen ga je testen toch? Spannend! Mienime: Balen van je ongi meid....Ik zag je al staan bij de nod van augustus. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hoop dat je snel zwanger mag zijn! Liefs Syl