Heyyyy, Sylvia! Dank je wel, meid Zekerzzzzz nieuwe ronde nieuw kansen, we gaan ervoor haha Ik hoop het ook voor jou!Succes
hallo meiden, mag ik me ook bij jullie aansluiten. wij zijn al bijna 1,5 jaar bezig voor en tweede kindje en het is totop heden nosteeds niet gelukt de eerste was er met 3 maanden dus dit is echt een domper.ik ben dus bijna 1,5 jaar geleden gestopt met de pil.mijn cyclussen kwamen heel onregelmatig en werden steeds langer.na een half jaar ben ik bij ha beland en deze raadde aan 1 maand de pil weer te slikken. helaas had dit geen resultaat.ze werden alleen maar langer soms zelfs 80 dagen. tja dat schiet dus niet echt op. uit eidnelijk sinds dec 07 aan de clomid en dat gaat goed. voel me wel heel beroerd er door maar er groeien nu weer eitjes in cyclussen van +/- 30 dagen. stukken beter dus.deze cyclus zijn we gestopt met clomid om te kijken of het werkt en dat doet het nu. ik had vrijdag een ei van 2,18(kortom hij staat op springen) joepie! nu maar weer afwachten. groetjes remke
Tuuuuurlijk, je bent van harte welkom! Tjonge das zeker een domper, zeg!Hoop niet dat ik ook die kant op ga...Zit nu net in de 2e ronde voor 2e kindje en het kan nog wel zijn dat er misschien nog wat hormonen in mn lijf zit van de pil, we zijn net pas begonnen, maar ik had daar geen last van toen we bij de 1e stopte met de pil en nu dus ineens 5 dagen langere cyclus dan ik gewend was vd vorige keer. Heel veel succes iig en door de chlomid gelukkig meer kansen in een jaar!You go girl!
he mienime, ja gelukkig hebben we nu inderdaad weer meer kans want maar een paar keer per jaar een kans hebben en dan ook nog niet weten wanneer dat schiet niet echt op. zit nu met behoorlijk buikpijn dit bericht te tikken en dat heb ik altijd vlakvoor en vlakna eisprong dus heb goede hoop dat dit weekend "het weekend" is!hoop dat de temp morgen of overmorgen stijgt en dan mag ik een week later bloed prikken om te kijken of het een goede eisprong was. het was deze maand ff spannend aangezien we zonder clomid nu proberen. eitje groeide goed, maar is even gekrompen en daarna gelukkig weer door gegoeid. dat lichaam ook :x nu maar weer afwachten. wil jou trouwens niet ongerust maken hoor, hoop dat je al deze ellend evan de medische malle molen bespaart blijft want het is geen pretje, maar ja alles voor nog zo'n wondertje. ik heb trouwens eens zoontje van bijna 2,5.door dat zijn start heel moeilijk was zijn we even aan de pil gegaan en toen hij een jaar was zijn we gestopt. achteraf gezien had ik die pil moeten laten liggen,maar ja das makkelijk praten nu...... groetjes remke
Hoi, Remke, ons zoontje is ook bijna 2,5 en hebben een 'moeilijke' start met hem gehad. Ik was van hem meteen zwanger en een 2de x ook meteen zwanger. M'n 2de zwangerschap eindigde in een miskraam (afgelopen okt) en niet meer zwanger geraakt. Wel een hele regelmatige cyclus! Over 2 wk afspraak bij de gyno dus we gaan ook de medische molen in ... duimen maar! veertje, wij zijn ook met de kamer van Dylan bezig. Hij krijgt een Jungle kamer! Heb vorige week behangen (fotobehang van een bos!)! Meiden, helaas kan ik niet zo vaak als jullie reageren! Heb ik het een beetje te druk voor denk ik of ben gewoon met andere dingen bezig ! Vraag: wie gebruikt er temp kaarten? Deze maand is m'n temp een beetje van streek. Heb volgende week m'n NOD maar m'n temp is de laatste week behoorlijk hoog (hoger als met m'n ei). Komt het door de warmte? Zelfs fertilityfriend weet niet wanneer m'n ei is geweest (ik wel want heb ovulatietesten gebruikt)!
@funny, leuk hoor zo een kamer. Ik ben benieuwd hoe Stijn het straks gaat vinden in zijn nieuwe kamer in het nieuwe huis, ik hoop dat hij het niet de eerste nacht op een krijsen zet zoals altijd op vakantie Hier denk ik dat ik gisteren mijn eisprong ongeveer gehad heb, ik heb niet getempt dus heb eigenlijk geen idee maar had wat slijm gisteren. Ik kom dan weer uit op een cycles van 37/38 dagen dus dat is wel weer netjes.
hai tanja en Remke, welkom hier! We kunnen idd wel wat actieve meiden gebruiken. Als ik naar het NOD topic kijk dan kan ik dat niet eens bij houden zo veel word er geschreven. dat hoeft hier nu ook weer niet hoor Omdat je toen ongepland (maar wel gewenst ) zwanger was bedoel je? Ja en als je niet helemaal weet wat je cyclus is dan kan ik me voorstellen dat het dit wel wat makkelijker maakt. Maar ik zou het nog steeds niet volhouden hoor HAHAHA Dus ook vanuit hier *maakt een diepe buiging*.
Moet zeggen dat ik het ook knap vind om zo geduldig te zijn. Betrap mezelf er nu al op dat ik van alles denk te voelen/voel. Maar zou wel heel sterk zijn om meteen in de eerste ronde alweer aan te tellen. Blijf voorlopig gewoon even weg van de drogist, zodat ik geen test kan halen. Nog een dikke week wachten! Tanja
heeey meiden ben ik ook weer na een druk weekendje! ik ben nog steeds niet ongi! en me ongi pyn is ook gewoon verdwenen... heb nergens last van behalve dat ik geen hap door me strot krijg ook al heb ik honger en dat me tandvlees bloed elke x... Morgen dus toch de test maar doen, ik dacht dat me ongi zaterdag ging doorzetten dus daarom had ik nog ff gewacht maar dat was dus niet dus morgen testen! Ben zwaar benieuwd.. zag al een paar nieuwe! ben ff de namen vergeten solly... maar van harte welkom hier en succes allemaal met zwanger worden natuurlijk
Hey meiden, Heb me net geregistreerd en wil me graag aansluiten. Heb een zoontje van 14 maanden en ben nu al 7 maanden bezig voor de tweede terwijl ik van mijn zoontje na 3 maanden al zwanger was.... Ik zit op dit moment nog een beetje in spanning want ik had donderdag ongesteld moeten worden en ben het nog steeds niet. Wel heb ik vrijdagavond een test gedaan maar die was negatief. Weet dus nog steeds niet waar ik nu aan toe ben en waar dit heen gaat..... Liefs Jootje
Welkom jootje! Spannend dus mss meteen al wel raak? Ik loop nu ook een week overtijd, wilde eerst ff afwachten en zaterdag had ik het gevoel dat me ongi door zou zetten maar Nada, dus morgenvroeg toch die test er maar tegen aan.... met welke test heb je gedaan? want blijkbaar geven sommige pas later een positief antwoord...
Hey, Heb een test van de Etos (eigen merk) gedaan. Bij mijn eerste zwangerschap deed ik de test pas na een week dus probeer het van de week nog maar eens als ik nog steeds niet ongi ben. Gek genoeg zei mijn man wel dat ik chaggi was en daarom dacht hij ook dat ik ongi moest worden. Vandaag zei hij inderdaad dat dat ook niet meer het geval is... Ik voel ook verder geen tekenen om ongi te worden tot mijn grote vreugde want dat is nooit echt fijn bij mij.. We wachten het af maar het zou wel heel leuk zijn zo'n 7de ronde... Heb wel vaker gehoord dat het kan dat de test negatief aangeeft. Een spannende maandagmorgen dus voor jou... Ik zal voor je duimen!
@BMD, Nou? Heb je al getest? Voor alle meiden die toch ongi geworden zijn, heel veel succes in de volgende ronde! @alle niewelingen hier, veel bep en klus plezier! Ik heb een heel erg druk weekend gehad en ik moet nu zo weg dus heb niet echt tijd om alles te gaan lezen....sorry..... ik moet nu weer gaan, gr patricia.
BMD: vertel, vertel, vertel! We zitten hier allemaal met spanning! Ik voel me al 2 dagen niet helemaal top, soort van ongikrampen en totaal géén honger Ik hoop natuurlijk dat het allemaal positief is, maar helaas moet ik nog even wachten met testen Voor alle nieuwe hier op het forum: WELKOM! En natuurlijk heel veel suc6 met zwanger worden!
hey meiden heb jullie wel lang in spanning gelaten solly maar was eerst naar de dokter voor me rug.. word dus een aantal x fysio... njah als het maar helpt... en toen daarna was ik op de koffie bij me moeder..dus vandaar dat ik NU pas het nieuws kom vertellen.. Maar de test was gewoon positief.. heb het meteen tegen de dokter verteld, en hy wou zelf even kijken/voelen of ik wéér veel verder was.. maar hy wist zeker dat ik niet verder was dan ik zelf denk... (godzijdank) dus ja.. tis ff vreemd nog, Me moeder weet het en verder hou ik het buiten dit forum om nog ff stil, ja zal straks vast wel 320 mensen opbellen maar goed
dank je wel meis! geen feestdagen kindje! deze keer wel goed getimed dus maar duim duim nog steeds mee voor julliee! Oja ik vertek niet hier hoor nu ik zwanger ben blijf lekker kletsen hier!