Hey Sylvia, klinkt idd erg bekend haha Ons meis is inmiddels 10 mnd alweer, gaat hard he? Pffff, wat klussen jullie allemaal veel, van wat ik hier allemaal op het forum lees, om de dag en tijdens ei elke dag enzo...Dat doen wij echt niet whoehahaah
hey meiden.. hahah mienime..gewoon elke dag klussen deden wij ook.. dan schiet er vast snel 1tje naar binnen! Sylvia... Voel me niet zwanger (gelukkig !als in zwanger met kwaaltjes) dus daarom is het nog ff wennen... maar we zyn wel blij natuurlijk
BMD: Jaaaaaa, GEFELICITEERD meid! Gewoon binnen 1x raak, super joh! Hopelijk volg ik je volgende week Geniet ervan en gezellig dat je hier mee blijft kletsen
Kom ook weer even kijken. "BMD" gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan. Heb vandaag nieuwe testen gehaald van clear blue maar ik wacht nog even een paar daagjes met testen. Ben nog steeds niet ongi dus het is nog even spannend. Was wel misselijk vandaag maar geen ongi misselijk... Nou we zien wel.
haha mienime!... thnxx jootje en joyce! tuurlijk blijf ik hier.. veel te gezellieee... spannend jootje! en joyce volg me maar ja! lijkt me een goed idee
nee hoor schat i know maar goed elke dag hoeft ook niet toch? of je laat je man gewoon elke dag ff een potje vullen en dan breng je dat in haha was bij des ook niet het geval hoor.... toen ook niet vaak geklust...
Gefeliciteerd Bmd! Ik heb wederom weer m'n maandelijkse dip... voel duidelijk menstruatie 'klachten' dus wacht het weer af wanneer de rode duivel komt... Ben er zoooo klaar mee op het moment. Voel me over een paar dagen wel weer wat positiever. Sorry meiden maar ben nu niet echt gezellig...... x
Ik weet het, heb bewijs hihi haha, ook een idee, maar we willen toch wel erg graag een echte liefdesbaby Achja, komt vast goed...
@funny, heel erg begrijpelijk dat je momenteel even niet gezellig bent. Ik zal nog wel even voor je duimen, hopen dat de klachten die je nu hebt van een eventuele zwangerschap zijn.
hoi meiden,, ook hier net ongi geworden sorry dat ik nie zo veel meeschrijf,, erg druk met een verbouwing op mijn werk en met onze hummel thuis.. grr heb trek in chocolade en niet in huis gefeliciteerd bmd,, funny ik weet hoe je je voeld jootje7 ik duim voor je
dat was zeker goed, of over je gezicht! betere creme bestond er niet en ik heb het niet verzonnen hahaha