Ben ik gelukkig niet de enige.... Ik heb last van een slijmbeursontsteking in mijn schouder, dus ik stop even weer met computeren... Iets te pijnlijk...
MieniMe schreef: Ik heb niet zo'n hoog libido Pfff en ik dacht nog wel dat ik de enige was!Pak van mn hart... oei oei, klinkt idd erg pijnlijk!Beterschap!*kus*
@knuf, he bah een slijmbeursontsteking, dat is niet fijn, hoop voor je dat het gauw over is. Ik ga door naar de volgende ronde, had ik al wel verwacht want net rond mijn ei had ik last van een schimmelinfectie....tja en dat is niet zo prettig, dus deze maand gaan we er weer voor, mijn nod is nu ook 8-8-08, ik hoop dat dat geluk brengt. Ongi is nog niet echt doorgezet maar dat verwacht ik donderdag pas. Mijn kleine meis is niet goed te pas, ze krijgt haar 7de tandje en is dus niet helemaal fit.
Leuke datum he, om posi te testen dan hahaha idd hopen dat het geluk brengt! och, sterkte met je meis, zielig he als ze tandjes krijgen en er zoveel last van hebben.Hopen dat ze snel door het tandvlees zijn, dan is het ergste voorbij.
Ben even niet geweest. Welkom allemaal.! Ik ga alweer ronde 9 in.. Pfff.., had toch gehoopt dat het niet weer zolang zou duren. Bij mijn dochter duurde het 14 rondes. Ga aardig die kant op... Ga mn best doen wat vaker te reageren.
Joki: Suc6 in ronde 9! Zal duimen voor je! Hier alles ok! Ik voel me wel ontzettend moe en heb een raar gevoel in mn buik. Ook lage rugpijn, dus hoop niet dat de zich binnenkort aankondigen. We zullen zien.... ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!
Meiden, waar zijn jullie? Ben nu nog steeds illegaal bij het topic "wie nog meer in ronde 1" omdat er hier niet veel gekletst wordt en andere topics, slaan gewoon niet op mij en hier en bij het topic wat ik net noemde zijn gewoon leuke gezellige, meiden, maar dan moet je wel lekker meekletsen
Hoi hoi mienimi! Hoe gaat ie? Mijn ei komt er echt bijna aan! Vanochtend gaf persona al iets meer positief aan, nog niet helemaal ...ikga staks een ovutest doen. Heb sinds gisterenavond veeeeel vruchtbaar slijm, erg rekbaar maar vooral ook heel veel, dus das gunstig! Sinds gisterenavond ook meer ovulatiekrampen...ben benieuwd hoor..denk dat ie vrijdag echt gaat springen.. Gisteren weer geklust en denk vanaaf ook omdat mn ei nu heel dichtbij is Liefs Syl
@mieni me, tja, ik ben ook niet meer zo super actief op het forum, bij een eerste ben je er veel meer mee bezig. Maar ik kom zo vaak mogelijk ff neuzen. @sylvia, jij weet wat je te doen staat, hahah. Ik wordt nu één dezer dagen ongi, denk morgen en dan kunnen wij een week later weer aan de slag, hihih. Maar ik had al zitten te kijken in de agenda en rond mijn ei is mijn man een paar dagen de deur uit.....tja zo wordt ik nooit zwanger natuurlijk.....
Hoi Sylvia en patje! Spannend, hoor meiden! Mijn ongi is net weg, dus we kunnen aan de slag, hoewel ik dat wel los probeer te laten, hoor...als ik zin heb heb ik zin en anders niet, maar qua fora geberuen en alles ben ik nu juist meer bezig, tijdens het proberen voor een 2e, dan toen met onze eerste hahaha
Patje: Wij kunnen inderdaad flink aan de slag haha IK ben benieuwd wat de ovulatietest straks doen...de persona zal morgen in ieder geval positief aangeven. Maar heb gelezen dta als je vruchtbaar slijm hebt, de zaadjes hierin goed kunnen blijven zitten tot de eisprong is..maarja, klus het liefst 1 dag voor eisprong Patje: Misschien word je wel niet ongi..of heb je niet geklust? Hoop anders dat je ongi weer snel weg is, en je snel weer aan de klus kan Wel lastig dat je man dan paar dagen weg is...misschien dan wel klussen voor je man weggaat, weet niet hoe ver dat voor je ei is dan? MIenime: Het is ook allemaal zo spannend! Ik heb dta ook heel erg nu hoor, het is nog maar de eerste ronde (en eerste cylus!)maar vind het nu al spannend omdat mn ei er nu al aan zit te komen...vooral de periode dat je op de wachtbank zit..te spannend gewoon! Al heb je met een kleintje wel meer afleiding maar toch... Hoop dat je snel zwanger mag zijn! Liefs Syl
Ik ben ook even niet geweest...Sorry Ik had zaterdag ongesteld moeten worden (ben altijd heel regelmatig), maar niks...Zondag niet, maandag niet, dinsdag niet...Dus ik wilde mezelf nog niet te blij maken maar stieken ga je toch wat denken dan he Helaas...Vanochtend dus ongesteld geworden. Toch wel even flink balen hoor, maar goed niks aan te doen. Op naar ronde 10!
ben nu officieel in de 2e ronde beland!ik was "overtijd" maar mn ongi was toch gekomen na 5 dagen.Dat vond ik idd wel spannend, maar de dagen om te wachten op mn ei enzo, dat gaat allemaal nog wel..de 2e helft, wachten tot NOD is voor mij veel spannender merk ik.We zien het wel!net pas bezig, dus i just go with the flow
Daan: balen meid....dan geeft het je inderdaad even hoop dat je niet ongi wordt. Is dan altijd erg vervelend als je dan toch ongi wordt. Mienime: ja, inderdaad, die periode na je ei tot je nod is zo spannend! Vind et nu ook super dat mijn ei komt, maar op de wachtbank zitten tot je nod....pffff... Liefs Syl
ik zou het eigenlijk weer als de 1e keer willen, gewoon helemaal niet aan denken!maar heb me er nu te diep in laten zakken, maar wat ik al zei, probeer het los te laten...
JUllie ook al dames....balen zeg! NU maar hopen dat augustus onze maand wordt. @sylvia, deze maand hebben we niet echt geklust rond de eisprong, want ik had heel erg last van jeuk.....een schimmelinfectie dus. Dus het was al een beetje ingecalculeerd.