hey meiden pff kan het hier op forum amper bijhouden soms.. haha wie zit er in de eerste ronde, wie gaat er nog meer voor een 2e kindje, mrt mama's 2009, wij willen graag zwanger worden..al die topics... kunnen we niet 1 gezamelijke maken haha hoest verder met iedereen? xx
Tja, vanmiddag is de gekomen... had me er al iets op voorgebereid dus we gaan positief ronde 10 in... Volgende wk naar de gyno, ben benieuwd wat hij gaat doen/zeggen. Dylan is om op te vreten op het moment! En hij plast en poept regelmatig op het potje =D> ! Gaat natuurlijk niet elke x goed maar je moet ergens beginnen! Ga volgende week naar de premiere van de nieuwe Disney film Wall-E! Nu nog even gaan kijken voor een leuke outfit!
haha ja hier wel maar moet het wel allemaal bij houden maar jammer funny, op naar de volgende ronde maar weer.. hopenlijk dan meer succes!
he meiden, weer ff druk gehad met het werk en mijn hobby (fotograveren). Heb vanochtend weer een bloeding gehad. word daar wel gek van hoor. Ik hou het maar op ontpillen ofzo, want zou bijgod niet weten wat het anders moet zijn. @minieme; mijn libido is ook niet wat mijn vriend zou willen hoor! hahaha ben vaak te moe, moet vroeg op en heb gewoon niet altijd zin in dat gefriemel aan mijn lijf. Elke dag....pffff.....moet er niet aan denken Niet dat ik frigide ben hoor whahahahaha @patje; ja augustus word onze maand oke! lekker veel zwangeren hier en dan blijven we wel hangen in dit topic! Het weer is wel weer een drama he, ik heb pas over vier weken vakantie, dus ik hoop maar dat het weer dan opknapt! (en natuurlijk op 29 augustus, onze trouwdag hihihi)
We gaan volgende week op vakantie en laat ik dan net in m'n vruchtbare periode zitten ! Bmd, hoe voel je je? Al last van zwangerschapskwaaltjes? MieniMe, ik werk bij Disney! Denk dat ik 1 van de leukste banen heb...
djezelf, hopen dat het weer op jullie trouwdag een beetje mooi is (in iedergeval droog)! Gelukkig kan niemand er iets aan veranderen.. Heb je het van die bloeding al aan de huisarts gevraagd? Wel een beetje raar.... Eerder gehad? Jullie zijn niet de enige hoor.. ik heb echt niet elke dag zin. Zeker na 10 mnd 'verplicht' vrijen gaat de zin er wel een beetje af.. Gelukkig volgende week op vakantie dan hebben we er iets meer tijd voor!
@ funny, ja de afgelopen maanden heb ik dit steeds gehad ook toen ik nog aan de pil was. (maar vergat toen een pil te nemen in het midden dan de strip) Heb er niet aan gedacht om hiermee naar de huisarts te gaan. (?) Ben niet echt iemand die naar de HA gaat. als ik een beetje hier op het forum en op google zoek, dan zie dat veel vrouwen hier wel last van hebben. Soort van doorbraakbloedingen ofzo. Wauw werk je bij disney? dat is wel gaaf zeg, ben ook een enorme disney fan! (alleen de classics dan!)
heyhey Wat gaaf! Bij disney? Hoe dan? waar? (me zoontje is helemaal lijp van disney..ik vind het zelf ook heel leuk! of werk je in die store? anywayz... ik heb weinig kwaaltjes.. moet vaak plassen maar drink ook gewoon veel hahaha.. maar tot nu toe mag ik niet klagen al vind ik wel dat me buik al vrij opgezet is en ik dat niet zo echt vertrouw , in de zin van.. is het er wel 1 maar goed we merken het vanzelf... Syl hoe is het verder met jou meis"? en met de rest natuurlijk?
Funny, echt waar?superrrrrrr, wat doe je bij Disney dan? Beterrrr, vruchtbare periode op vakantie Brenda, veel drinken is goed, hoor Ow, en die buik dat kan goed hoor!Met de 2e gaat het vaak al wat snelelr en ik had bij mijn zwangerschap ook al best snel een buikje en rond de 6e maand zei iedereen ookal tegen mij: "Ow je moet bijan bevallen, he?" Als ik dan zei dat ik nog lang niet hoefde werd er meteen gezegd:" ow het is zeker een 2ling?" Ik had gewoon megaveel vruchtwater..vanaf wk 30 zei de VK ook elke keer als ik daar kwam, "ow wordt een flinke baby, hoor" Maar wat is flink aan 3270gr? Whaha, netjes toch?
Pffff....zit pas in ronde 1 en maak mezelf nu al helemaal gek. Pijnlijke borsten, misselijk, duizelig, moe...heb gisteren tegen beter weten in (zie banner) getest en natuurlijk negatief. Was de eerste keer voor ISabel ook wel verwend, want toen wist ik meteen dat t raak was. Vrees dus dat ik mezeld nu gewoon voor de gek hou. Denk dat ik dinsdag maar weer ga testen.... Tanja
Tanja, je lichaam kan je ook heel goed voor de gek houden.! Elke maand heb ik ook allerlei kwaaltjes en nu alweer in ronde 9. Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is. Funny, heerlijk de vruchtbare periode op vakantie..! Wij hebben volgende week ook vakantie en zit dan midden in mijn vruchtbare periode. We gaan wel niet weg, maar lekker relax thuis.! Ik hoop dat het goed uitpakt voor ons. Djezelf wat vervelend van die bloedingen. Als je het niet vertrouwd gewoon langs de huisarts gaan hoor. Daar zijn die mensen per slot van rekening voor.!
Hi ladies! Even snel weer tussendoor wat van me laten horen. Ik heb het erg druk met mijn bedrijf momenteel. We zitten privé in een verhuizing, dus heb ik zakelijk ook wat minder tijd. En dan dus ook minder tijd om te internetten. Komt dan die slijmbeursontsteking bij en dus weinig nieuws van mij. Komend weekend wordt klusweekend bij ons. Ik ben niet helemaal regelmatig, dus weet niet precies wanneer ik mijn ei zou hebben, maar als we zondagavond klussen, zou dat wel eens redelijk in de buurt kunnen zitten. Tempen doe ik niet aan. Het is net onze eerste ronde, dus zie ik wel hoe het allemaal gaat...
Hey meiden, Ben wel aan het werk maar ik kon het niet laten om toch even mijn berichtje achter te laten. Zoals de meeste wel weten zit ik nog te wachten op een test... Ik kan met trots vertellen dat ik de test heb gedaan en dat ie heel positief is. Ben dus zwanger! (Mocht ook wel deze 7e ronde) Ik wist dit dinsdag al maar wilde eerst mijn zusje informeren en aangezien zij ook actief is op dit forum vond ik dat wel even belangrijk. Toeval doet dat mijn zusje en ik beide zwanger zijn en ook tegelijk uitgerekend zijn. Helaas hier niet zo origineel meer, namelijk 10 maart 2009. Voor alle meiden die ongie zijn geworden, houdt moed en ga ervoor. Ik kom vanavond weer om het hoekje kijken en ga nu snel verder werken. Liefs Jootje
Whoooooot, wow wat geweldig!Van harte gefliciteerd, meid!En wat gaaf dat je zus op dezelfde dag is uitgerekend!Superrr! Ben heel blij voor jullie! 8)
He Jootje, wat goed! Fijn dat het deze keer wel raak was! Gefeliciteerd! En gezellig samen met je zus.
Bedankt allemaal! Het is wel even raar dat je dan samen zwanger bent. Voor mij is het nr 2 maar mijn zusje heeft er 13 rondes over gedaan. Kan het ook niet helemaal geloven nog maar dat komt wel. Volgens mij is het hier nu heel rustig.... Tot snel weer. Liefs Jootje
Jootje: GEFELICITEERD! En wat gaaf dat jullie allebei zwanger zijn! Geniet ervan! Hier vanavond temp gemeten, want voel me echt anders dan anders. Ik heb 37.8 terwijl ik me helemaal niet ziek voel. Dus ik heb best goeie hoop Maar ik probeer me er niet teveel op te focussen, hoe moeilijk dit ook is natuurlijk! Ik hou jullie op de hoogte!