hallo allemaal. Zow alweer wat zwangeren onder ons. Gefeliciteerd. En sommige wachten op hun eisprong en andere om te mogen testen(spannend) Nog wat leuks gedaan vandaag of....lekker rustig gehouden? Ik heb het rustig aan gedaan,terence heeft vanmorgen vanmiddag niet geslapen(was behoorlijkoverstuur) mag hem niet tillen maar loopt wel achter me aan met handjes omhoog van til me op) vermoeiend hoor. Ik wou vandaag gan testen maar tog maar niet gedaan hebt zoiets van mocht ik zwanger zijn dan zie ik het echt wel na de NOD dag(mocht het posi zijn) anders hopen dat in diedagen wel mijn omt.
haha! Dylan is een echte jongen met op het moment echte kwaai jongensstreken! Maar toch vindt hij de poppenwagen, make-up tafel en kroontje van zijn vriendinnetje ook wel erg leuk! En hij vindt paardrijden geweldig! Ach.. ik vind het wel schattig terwijl m'n man af en toe z'n ogen dichtdoet, haha!
ja joh ik ken het ook. Terence zijn puzzels en wasco krijtjes staan netjes in de dresior hj weet ook welke kast hij open moet trekken om het spul te pakken. Nu viel zijn oog op iets heel mooi's, winny de pooh memory veelste moeilijk ooooo moooi he Ik zei: ja heel erg mooi. Wat doet meneertje nou pakt een memory en probeerde het onder de dresior te gooien,en zegt erbij ooo oocchh kijk kijk. ik zei nee terence. Hij keek mij aan en griste de andere kaarten met een zwaai en gooide in de doos en zei: ZO ZO. blijft een gekkie
Hoe oud is Terence? Dylan is bijna 2.5 en op het moment om op te eten! Hij praat de hele dag door! En zet z'n knuffelhonden op de gang en zegt dat ze stout zijn, haha! Na een paar minuten gaat hij ze halen en krijgen ze een kus (en zegt tegen ze :stout, niet klimmen!)... hihi.. Ga zo nog even strijken, denk ik...
Hallo allemaal, wij willen ook voor een tweede kindje gaan. Eerst moet het spiraal er nog uit, en daar ga ik van de week met de huisarts over babbelen. Ik kreeg vandaag een rolberoerte, ik was aan de telefoon (mijn vriendin was bevallen) kijk ik in de box, staat Rick toch uit zichzelf voor de allereerste keer. Hij zal dan ook wel gauw lopen denk ik, hihi ik wist niet wat me overkwam. liefs Anita
Loesmari: begint spannend te worden he! NOg ff afwachten Ik duim voor iedereen hier! duimduimduim! Liefs Syl
Het is rustig hier... Hoe is het met iedereen? Ik zit op de wachtbank, zit lekker hoor Alleen ben ik altijd wel een klein beetje ongeduldig.. Liefs Syl
Ik zit ook op de wachtbank. Ben ook al erg ongeduldig maar heb het gelukkig ook erg druk met dingen inpakken enzo dat ik er alleen savonds aan denk.
hoi hoi, ik zit ook weer inafwachting. kan zaterdag of zondag testen.heb goede hoop. ben al weer over de helft met wachten. duimen draaien maar weer. groeten remke
Spannend hoor, hebben jullie het gevoel zwanger te zijn? Ik eigenlijk totaal niet. Zo ik ga weer even naar buiten om mijn kast verder te gaan verven
Hier alles prima...Heb alleen mn ei nog niet gevonden hoor, dus het wachtbankje moet op mij wachten Succes remke!ga je vh weekend al testen, of wacht je nog even?
Wat zitten er veel op het wachtbankje! Zal voor jullie duimen! Ben net ongesteld geweest dus er valt weinig te hopen of te ondernemen , manlief is weer een paar dagen van huis dus veel 'oefenen' gaat niet. Spaar het wel op voor volgende week in Kroatie! Vandaag kwam m'n collega haar kindje showen... zo schattig! Zou tegelijk met haar uitgerekend zijn, moest er toch even aan denken en kreeg wel een brok in m'n keel... Mijn tijd komt ook wel weer!
awww *hug* dat is enorm kl*te natuurlijk om zo geconfronteerd te worden, maar ben blij dat je zo positief blijft, dat is erg belangrijk, you go girl!
Het scheelt zo erg dat ik al een heerlijk ventje heb rondlopen! Heb echt iets van : 'die heb ik tenminste'! Op het moment is Dylan zo'n heerlijk ventje dat ik echt van hem geniet! Kan hem wel eens achter het behang plakken maar hij heeft nu een erg leuke 'fase'... Hij wordt alweer zoooo groot! We lopen een beetje gelijk op (qua cyclus dan , MieniMe!
Tja, en bij mij voor het eerst in mijn leven dat ik niet ongi wordt, tenminste, ik heb al een week bruinverlies en meer wordt het niet. Ik snap er niks van, ik kan toch echt niet zwanger zijn want dan moet het zijn komen aanwaaien Ik heb wel de klachten van een naderende ongi, wat hoofdpijn, buikpijn en bruinverlies. Nou ja ik wacht het wel af en als er verder niks komt dan zal dit wel mijn ongi geweest zijn. Normaal loop ik leeg zeg maar en nu bijna niks @knuf, succes met het klussen! @funny, ik kan me voorstellen dat je even een brok in je keel kreeg. Goed dat je toch positief blijft, hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn.
ik temp ook nog omdat het deze maand voor het eerst zonder clomid was en aan mijn temp kan ik altijd heel goed zien of ik weer ongi wordt. zakt altijd 1 of 2 dagen van te voren weer flink dus dan weet ik al genoeg. dus we zullen zien.ben sinsds een dag of 3 wat misselijk en heb sinds dien ook ongi pijnen en pijn die lijkt op pijn van ei. die voel ik namelijk ook altijd en in ene vreselijk moe. dus dat klint goed, maar ja weet na 14 rondes ook wel dat je lichaam je flink in het ootje kan nemen dus afwachten maar weer.moet as donderdag naa gyn om te kijken wat we nu verder gaan doen als het nu weer niet gelukt is. hoop natuurlijk dat dat gesprek voor niks zal zijn maarja we zien het wel. als temp zat mnog hoog is ga ik wel testen.heb er toch nog een paar liggen haha. succes alle dames op het wachtbankje! groetjes remke
@remke, spannend! Dames, ik reageerd hier al niet zo heel veel, en dat heeft een reden, mijn hoofd staat er niet zo naar, ik lees wel maar post niet veel. Mijn vader is ernstig ziek en het gaat nu echt achteruit dus dat is de reden dat ik hier niet zoveel post en dat zal alleen maar minder worden nu denk ik. Sorry daarvoor, ik wens jullie allemaal heel veel succes, en ik kom af en toe echt wel ff spieken hier, maar ik kan me er niet echt toe zetten om met mijn volle verstand te lezen en te reageren. gr patje.
Jeetje meid wat vervelend voor je. Ik snap zeker wel dat je hier niet zoveel neer zet. Heel erg veel sterkte.