Vreselijk patje! Heel veel sterkte gewenst, goed aan jezelf denken en post wanneer je daar zin in hebt.Heel begrijpelijk dat je dat er even niet bij kan hebben.*knuff*
ja ja, eindelijk is het zover! Ik heb 10 juni mijn laatste pil genomen! Nu wachten tot ik ongi word en dan gaan we voor een 2de wondertje. Ik heb 19 mei een baarmoederkuising gehad, mijn volgende regels zijn er niet doorgekomen maar teste negatief, ook nu nog steeds niet ongi terwijl het al 5 dagen geleden is dat ik gestopt ben met de pil! Gek, hé! Ga misschien eens bellen naar de gyn. Groetjes Bianca
Welkom en veel succes, Bianca! goh idd gek!Zal eens bellen idd naar de gyn, kijken wat die zegt. mag ik wel vragen wat een baarmoederkuising is?
dat is zoals een curretage maar zonder dat er een miskraam is! Ik had polliepen in mijn baarmoeder die weggehaald moesten worden.
ohhh, ok, dank je voor het antwoord....en hebben ze toen niet gezegd dat het dan eventueel allemaal weer op gang moest komen?als het al op een curretage lijkt en je dat toch vaak hoort, misschien in dit geval dan ook wel?
Hey ik ben er ook weer! Wij zijn druk de tuin opnieuw aan het aanleggen dus dan ben ik niet vaak online, moet eerlijk zeggen dat ik ook goed van mooi weer kan genieten. Patje: sterkte met je vader. Uiteraard alle begrip. De wachtbank is deze week wel vol zeg! Succes allemaal. Hadden we vorige week een hoop testen, zit nu de wachtbank vol. Bianca, welkom! Enjoy de club. Groetjes, Jo
Patje: veel sterkte meid.... Bianca: welkom Jootje: wel leuk, dan hebben jullie dadelijk een mooie tuin! Hoe voel je je? Misselijk of valt het mee? Ik zit nu 3 dagen na mn ei..spannend altijd de wachtbank!
Het is heel wisselend hoe ik mij voel. Ben er een paar dagen goed doorgekomen zonder misselijkheid maar wel erg moe. Vandaag heb ik een offday, bij alles wat ik eet moet ik kokhalsen. Is wel heel anders dan toen ik zwanger was van Levy want toen was ik de eerste 16 weken alleen maar misselijk, ik stond er mee op en ging er mee naar bed. Het hoort er een beetje bij. De tuin is bijna af en dan inrichten maar... kan niet wachten want dat is toch wel het leukste klusje. Ik ga zo weg om boodschappen te doen. Tot de volgende x. Sylvia; jij ook succes op de wachtbank. Wat lijkt het dan nog veel dagen hè, die 12.
Sterkte Patje! En je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor! Bianca, welkom! Jootje, wil je niet 'bang' maken maar ik werd pas na 6 wk zwangerschap misselijk . Heb ik 16 wk heel erg gehad! Hopen dat je nu niet zo ziek bent zoals met Levy! Succes Sylvia... wachten is het ergste... Remke, loop je al bij de gyno? Heeft hij al wat onderzocht? Wij gaan donderdag. Ben benieuwd wat het stappenplan is!
@MinieMe: ik heb speciale pilletjes gekregen om mijn cyclus normaal te maken. Dus normaal gezien zou dit niet kunnen, maar kijk! Ach ik bel mijn gyn wel als hij uit verlof is!
hoi funny, ik loop al 7 mnd bij de gyn.ik had hele lange onregelmatige cyclussen na het stoppen met de pil en mijn ei was dus niet te voorspellen. kon zelfs zo zijn dat ik hem helemaal niet had. uit eindelijk aan de clomid gegaan om weer regelmatig te worden. dat gaat nu al 6mnd goed(deze maand voor het eerst zonder clomid!)maar nogsteeds geen baby hier.heb alle onderzoeken gehad maar daar kwam niks uit.aklles is goed verder dus pure pech! gewoon afwachten tot het hopelijk wel een keer lukt, maar dat wordt steeds moeilijker. moet nu nog een dag of 2/3 denk ik. vanochtend heel erg misselijk maar temp zakte vanochtend van een aantal dagen 36,9 gister naar 37.0 en nu vandaag naar 36,8 hoop dat ie morgen weer stijgt want anders is het weer afgelopen. zijn er mensen (onder de zwangeren) die dat ook rond dag 10/11 gehad hebben en dat die daarna weer steeg en uiteindelijk zwanger bleken/ lichaam zegt ja temp zegt als ie blijft dalen nee. heel frustrerend! succes bij de gyn. ik ga donderdag om te kijken wat we nu verder kunnen gaan doen. groetjes remke
Rustig hier. Hier gaat alles goed. Druk aan het klussen (geweest) en of het nou kan of niet, ik heb een heel raar gevoel in mijn buik en zou me niet verbazen als het meteen raak is... Maar goed, eind van deze maand kan ik meer melden... (dat is nog twee weken... )
Ik hoop echt voor je dat het raak is. Er zijn veel vrouwen die het al vanaf de dag van de bevruchting weten. Ik voel bij mij momenteel helemaal niks. Ik ga er ook vanuit dat ik niet zwanger ben, mocht ik overtijd raken dan ga ik pas testen als ik op de dag zit van mijn langste cycles zit, dat is 49 dagen dus pas over 13 dagen. Ik heb geen zin om mezelf weer te teleurstellen. Heb in dit cycles 1,5 week lang vruchtbaarslijm met bloed verloren dus heb geen idee wanneer ongeveer mijn eisprong is geweest.
hoi hoi vandaag weer wat bloeduitslagen binnen gekregen. mijn prolactine gehalte was vorige keer veel te hoog.(1.1 terwijl ze 0.7 als maximum hebben) dit keer was ie 0.18 gelukkig dus weer laag .kan dat het tenminsten niet in de weg staan. progesteron was ook goed 52. maar weet niet of ik met deze waarde ook zwanger kan zijn ana het einde van deze cyclus of dat ie dan al veel hoger had moeten zijn. iemand een idee? voel me wel zwanger maar ja dat lichaam he vanochtend kokhals neiging van uit het niets en borsten voelen sinds vandaag soms zwaar aan.en nogsteeds dat "hang"gevoel onder in mijn buik. net of er wat hangt zegt maar. had bij daan al snel last van mijn banden en dit lijkt er wat op maar weet niet of dat al zo snel kan, vanochtend ook echt ongi gevoel maar later weer weg en vanmiddag weer ff en nu weer weg. arggg! dat wachten ook.hopen dat mijn tempo morgen weer naar 36,9/37.0 stijgt. groetjes remke
Hey meiden, ik laat ook weer even wat van me horen. Alle nieuwe meiden welkom en veel succes. @Jootje en Joyce: super voor jullie zeg! hartstikke gefeliciteerd! Mijn bloeding van woensdag is vrijdag door gezet in een flinke ongesteldheid. zo ging het vorige maand ook..!?! Wel vreemd hoor zou betekenen dat ik een cyclus heb van 25 dagen ineens? Vroeger was ik altijd heel regelmatig. ik ga het nu toch maar proberen wat beter bij te houden. Voor nu weltrusten, morgen kom ik ff wat langer kijken hier (en ff goed lezen! haha)
Hallo allemaal! Hier viert het ongeduld hoogtij. Heb geloof ik al een test of 4 verkwist , en tot nu toe negatief. Kan komen omdat ik morgen pas mijn NOD heb, maar bij mijn eerste testte ik ook heel vroeg. Symptomen zijn er nog steeds: pijnlijke en gezwollen borsten, misselijk, gek gevoel in mijn buik en gezwollen en een spontane bloedneus eergisteravond. Maar goed...als je al zo veel symptomen hebt, dan moet het HCG toch ook hoog genoeg zijn? Plan is nu dus om maar eens braaf te wachten tot zaterdag of zondag, maar is zooo moeilijk. Wat eigenlijk ook weer heel stom is, want het is de eerste ronde en we zijn er niet eens serieus mee bezig geweest. Maar toen ik ineens van alles ging voelen...tja... Hopelijk zijn er binnenkort een hoop tweede streepjes te zien hier! Tanja
Ik snap dat je niet kan wachten, ik heb ook altijd getest voor nod maar deze maand heb ik helemaal geen behoefte om te testen, ik heb echt geen idee waar dat aan ligt. Zolang ik geen behoefte heb om te testen doe ik het ook niet (moet ook eerlijk bekennen dat ik de testen al heb ingepakt) Ik hoop voor je dat je test het weekend wel positief is. Het lijkt mij dat als je kwaaltjes hebt dat er wel hcg in je bloed moet zitten maar misschien is het nog erg laag voor een test.