wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Toch met mijn domme kop een test gedaan en hij was negatief!

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    och, meis *hug* had je gevoel maar gevolgd...maar de hele tijd onzeker zitten wezen is ook niks.
    jammer dat het nog niet gelukt is en ik hoop voor je dat de :evil: snel komen, zodat je vol frisse moed weer naar de volgende ronde kan!succes!

3. remke

remke Lid

9 jan 2008
    29
    0
    0
    juf
    emmeloord
    hoi veertje,
    geef de moed niet op hoor. kan best zijn dat je pas later positief test. zolang je nog geen :evil: hebt is alles mogelijk.

iedereen bedankt voor de felicitaties. kan het nog steeds niet geloven. zit nu op nod(misschien morgen maar gyn dacht vandaag) dus elk bezoekje aan de wc is spannend. eerst dit weekend maar voor bij en dan gaat het denk ik net ff wat meer door dringen. ga maandag nog ff een gewone test kopen zodat ik echt twee streepjes kan zien. vind dat toch leuker dan dat digitale zwanger. die verdwijnt na 30 min weer. voelt wel weer heel speciaal hoor.
    beetje weeig/misselijk en vooral moe en mijn borsten :rolleyes: :confused: ;) ...
    ik hoop dat er nog velen mogen volgen deze maand.

groetjes remke

4. Jootje7

Jootje7 Lid

6 jul 2008
    27
    0
    0
    Nederland
    Remke: meid gefeliciteerd! Geniet ervan en hopelijk niet zoveel misselijk als ik haha.

Veertje: Ik deed ook een test toen ik 2 dagen overtijd was en die was hartstikken negatief. Ik dacht toen ook nou dan wordt ik eerdaags wel ongie. za, zo, ma geen ongie maar werd ma middag super misselijk. Dinsdag nog steeds geen ongie dus toen dacht ik ja toch maar een test om te kijken waar ik aan toe ben. En wat denk je, heel erg positief. Zolang je niet ongie wordt is er dus nog kans. Er is natuurlijk wel een verschil tussen misselijk en misselijk.....
    Mocht je toch ongie worden, sterkte en op naar de volgende ronde.

Liefs Jootje

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Thnx allemaal, jullie zijn geweldig :D

Mijn mannetje is vanmiddag lekker met Stijn boodschappen gaan doen zodat ik hier thuis even lekker harde muziek kon draaien en een partijtje janken, daarna even lekker ontspannen gedoucht en ben weer helemaal de oude, nou nog wachten op de ongesteldheid.

Bij mij begint nu de angst wel toe te slaan of het ons wel gaat lukken.
    Bij Stijn heeft het natuurlijk ook 16 mnden geduurd maar gelukkig wel helemaal op eigen kracht.
    Ik denk dat er toch bij 1 van ons iets niet helemaal goed zit, ik heb dan ook besloten om volgende week de dokter te bellen en te vragen of hij wat voor ons kan betekenen.
    Ik heb nu namelijk ook een heel erg onregelmatig cycles en dat had ik bij Stijn helemaal niet.

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden!

Ik ben jullie nog niet vergeten hoor Heb alleen niet meer gereageerd :oops:
    Ik zie dat het voor een aantal van jullie weer erg spannend gaat worden.
    Hopelijk krijgen jullie snel een posi test in jullie handen!
    En anders héél véél suc6 in de volgende ronde.

Hier gaat alles prima! Nog weinig kwaaltjes op wat moeiigheid na, maar mag tot nu toe niet klagen ;)
    Aankomende vrijdag heb ik mijn 1e echo om te kijken of het vruchtje ook daadwerkelijk in mn baarmoeder zit.
    Ik hou jullie op de hoogte!

Meiden, heel veel suc6 met zwanger worden, ik hoop dat jullie mij snel kunnen volgen!

7. mamatibo

mamatibo Lid

17 jul 2008
    13
    0
    0
    Belgie
    hier dit weekend de 'klusdagen', tenminste, daar ben ik ff vanuit gegaan. het is nu de 1e maand dat wij aan t proberen zijn en ik ben van een cyclus van 28 dagen uit gegaan. we zullen het wel zien he?!
    we hebben in ieder geval ons best gedaan :) !

marieke

8. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    He veertje,
    wat vreselijk balen dan he zo'n negatieve test!
    Maar gewoon lekker de moed er in houden hoor.
    Zolang je nog niet ongi bent, kan het nog alle kanten op.

Ik duim voor je!

knuf

9. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik ben nog steeds niet ongesteld, wel af en toe krampen en verlies al een week of 2,5 ontzettend veel vruchtbaar slijm, er komt geen eind aan.
    Ik hoop dat ik snel wat duidelijkheid heb.

10. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi dames!

Sinds ik vorige week in twijfel zat over een tweede kindje is het bij mij ook weer erg gaan kriebelen.. Alleen mijn mannetje ziet het op dit moment nog niet zitten (hij wil graag een tweede, maar nog niet..). Hoe zijn jullie daar mee omgegaan?

11. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Bo, bij ons was het eigenlijk juist andersom. Hubbie wilde graag een tweede, maar ik wilde nog niet.

Verder heb ik niet veel tijd, puf en mogelijkheden om bij te blijven. We zijn net verhuisd en er moet nog heel veel gebeuren hier. Bovendien hebben we nog geen internet en pik ik een onbeveiligde draadloze verbinding uit de lucht van één van de buren.
    Moet ik dus niet te lang doen.

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    @Bo: Misschien moetie even aan het idee wennen en is hij over een maandje ook om.Jullie zijn nog jong.Komt goed! :)

13. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik ben er nog eens geraakt. Ik heb eergisteren een test gedaan en die was negatief, maar toch heb ik nog steeds geen regels.
    Daarjuist ging ik naar de toilet en had ik een heel klein beetje heel helder bloedverlies. Juist dan op de toilet, nadien terug niets meer. De vermoeidheid blijft.
    Ik ga woensdag op vrije consultatie bij de gyn.

Ik weet dat zo helder bloed op een innesteling kan wijzen maar ik denk dat die kans zeer miniem is bij mij. Ben nog maar net gestopt met mijn pil.

Iemand die dit ook al heeft gehad?

@Bo20: ik zou je man tijd geven om aan het idee te wennen, als hij er ook klaar voor is kunnen jullie lekker beginnen knutselen. Ik begrijp dat het wachten moeilijk is maar ben van principe allebei 100% zeker en dan ervoor gaan!

14. remke

remke Lid

9 jan 2008
    29
    0
    0
    juf
    emmeloord
    hoi hoi,
    hoe is het met de dames in het wachtbankje? beetje vol te houden?

bo: ik zou inderdaad je mannetje ook even de tijd geven. jullie moeten het beide willen want anders heb je kans dat je straks je man het gevole geeft dat je zijn besluit/mening niet accepteerd. jullie noeten hier beide achterstaan en wie weet zegt ie volgende maand wel ja.

hier verder alles goed. mag volgende week maandag nar gyn om te kijken of er iets zit. hartje zullenm ze dan waarschijnlijk nog niet zien aangezien ik dan 5 wk en 3 dagen ben maar denk dat het dan een stuk meer echt zal worden. afgelopen nod dag(en) was spannend maar niu ben ik officeel overtijd en dat is wel heel gaaf.vreemd trouwens dat sommige sites aangeven dat je de week na je verwachtte ongi in week 5 zit en anderen zeggen weer week 4.zal het eens aan de gyn vragen.iemadn een idee?week 5 klinkt logisch aangezien je aan het einde van week 2 je eisprong krijgt en dan aan het einde van de 4de week ongi moet worden dus zou je zeggen dat als je ontdekt dat je zwanger bent dat je dan week 5 ingaat toch...?
    weinig klachten nog.af en toe misselijkheids vlaag en moe maar verder niks. alleen een zwaargevoel en ongi gevoel onder in de buik maar ja waarschijnlijk rekt het bij een tweede allemaal sneller uit dan bij een eerste.

groetjes remke

15. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    @Remke: Op je NOD ben je ong 4 weken, want dat is ong 2 weken na innesteling en dan ben je idd 1 week NA NOD ong 5 weken.
    Spannend maandag :)

16. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Ik was deze topic kwijt, blijkt hij op de volgende pagina te staan.
    Bij deze dan maar even een *skup* omhoog.

Verder moet ik hier nog minstens een week wachten voordat ik mag testen. NOD is over precies een week...

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    :confused: wasie zover weg dit topic?!schande.. ;)

spannend, nog een weekje, hopelijk blijft je ongi weg en heb je snel een posi test ;)

18. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Hier ben ik ook weer eens.

Weer een hoop gebeurd in een paar dagen.

Remke...GEFELICITEERD..!

Veertje, ik hoop dat het nu een keer raak is voor je.!
    Je wacht al zo lang.. Hoe gaat het nu.?

Ik mag me weer bij de rest aansluiten op de wachtbank.
    Grrr... Ik haat echt deze periode.

Ik ben van het weekend met spoed naar de SEH gegaan.Had enorme steken in mn rechter lies/zij. Al 2 dagen.
    Ze dachten aan blindedarm ontsteking, maar dat was het gelukkig niet.
    De gyn heeft een echo gemaakt en had een ovulatiebloeding.
    Er is dus bloed vrijgekomen bij de eisprong (schijnt vaker voor te komen) dat is in contact gekomen met de buikwand. Dit gaf de enorme pijn.
    Heeft iemand dit ook wel eens gehad.? Vind het echt raar eigenlijk.
    Nu gaat het wel weer goed. Heb geen pijn meer.
    Heb wel enorme zere borsten en pijn in mn rug. Zal wel allemaal met elkaar te maken hebben.

19. veertje

veertje Fanatiek lid

Hoi Hoi,

Ik verga al de hele dag van de pijn in mijn linkerlies/ onderbuik. Ik moest ook aan een blindendarmontsteking denken.
    Iig ben ik nog niet ongesteld, morgen komen nieuwe testen binnen en dan ga ik weer testen.
    Aan de ene kant denk ik dat ik zwanger ben maar aan de andere kant denk ik het niet.

20. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Jeetje veertje, al 5 dagen overtijd,
    jouw geduld word ook op de proef gesteld zeg!
    Ik zal voor je duimen dat je morgen een positieve test in handen hebt!

@joki: Die pijn die je beschrijft klinkt wel erg bekent,
    Heel soms heb ik daar ook wel eens last van.
    Dan doet het zo'n zeer, lijkt wel alsof er iets kapot scheurt vanbinnen.
    Ben jaren geleden bij de huisartsenpost geweest, maar die kerel zei dat het waarschijnijk mijn eisprong was. deed alleen een inwendig onderzoek verder niets.
    Dus wat het nou precies is geweest weet ik nog niet.

Heb je er iets voor gekregen ofzo?
    Of is er niets aan te doen?

Deel Deze Pagina