wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Veertje, je blindedarm zit rechts, dus voor een ontsteking daar hoef je je dus niet ongerust te maken ;)

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Tis gelukkig alweer over.
    Ik had gisterenavond het gevoel dat ik weeen had, dat heeft een uurtje geduurd en toen was alles weg, heb nu alleen nog wat steken in mijn lies maar ben iig nog steeds niet ongesteld.

3. mamatibo

mamatibo Lid

17 jul 2008
    13
    0
    0
    Belgie
    veertje: das wel vervelend zeg! t is te hopen dat je snel weet of je zwanger bent! ik zal voor je duimen!

marieke

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Thnx, ik hoop zo dat die test een hele mooie uitslag geeft maar ik durf gewoon niet te hopen.
    Ze zijn als het goed is rond de middag binnen dus kan ik mooi testen als Stijn ligt te slapen.

5. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hallo ! Ik ben er ook nog eens..

Hier komen de spannende dagen er ook weer aan. Mijne vorige cyclus was 40 dagen dus houd ik dat maar aan voor deze maand. Pf verschrikkelijk lang is dat :( ik hoop echt dat het niet te lang gaat duren want op deze manier zit je voor je het weet een half jaar verder.

Veertje succes met testen !

Grtz Sylvie

6. veertje

veertje Fanatiek lid

40 dagen dat is zeker best lang ja. ik hoop voor je dat je cycles wat korter gaat worden.

Ik heb de hele ochtend het vol gehouden om niet naar de wc te gaan om nu een test te kunnen doen, maar helaass zijn ze nog niet binnen.
    Of de post is nog niet geweest of ze komen morgen pas binnen grrr

7. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    hopelijk morgen meer succes voor de testen !
    ik duim voor je

grtz

8. veertje

veertje Fanatiek lid

Hoi meiden.

Vanmiddag toch nog de testen binnen gekregen maar hij was helaas negatief.
    Ik ga voor weer eens een lang cyles deze maand denk ik.

9. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    he getver veertje,
    ook niet leuk die onzekerheid!
    Op hoeveel dagen zit je nu?

@Sylvie: pff nou 40 dagen is ook wel erg lang idd.
    nog 6 dagen tot je kunt testen zie ik, Succes met volhouden!

Ik zit nog in mijn dagen voor mijn ei, dat is ook saai hoor! Je kan niet echt zwanger worden, kan niet zwanger zijn..
    Haha
    De heft van de maand vind ik gewoon overbodig nu! Nou ja nog een paar dagen en dan maar weer druk aan 't klussen.
    Stort me nu wel op de laatste huwelijksvoorbereidingen.
    (oke en een beetje huishouden)

groetjes debby

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    huh....ik zie net dat het nog 2 dagen tot de eisprong is volgens mijn banner....
    whahaha ik dacht dat het nog een week duurde..

Dat worden weer drukke nachten! hihi

11. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik zit nou op 43 dagen, ik ben uit gegaan van een cycles van 37 dagen en volgens mij moest dat ook wel uitkomen want dacht mijn eisprong gevoeld te hebben maar niet dus want dan had ik ondertussen wel ongesteld of zwanger geweest.

Jullie hebben het zeker druk de komende nachten :D

Wij krijgen zo de miep van de woningbouw, de eerste controle, ze gaan ons vertellen hoe we de woning achter moeten laten, ben erg benieuwd.

12. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    jammer van je negatieve test veertje, jij dus ook zo een lange cyclus !

@ djezelf, ik heb mezelf voorgenomen om niet te testen tot augustus! benieuwd of ik het ga volhouden :) , jij veel klusplezier ;)

ben vandaag de hele dag ellendig geweest, zo moe en ook wel misselijk, zou het? of gewoon weer wat opgelopen? mijn borsten doen heel veel pijn maarja dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden denk ik (vorige cyclus wel niet zo erg) ik durf eigenlijk niet te hopen, zelf ziek geweest deze maand, mijn man ook en mijn zoontje ook heel erg dus..

Fijne avond ! grtz

13. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ik voelde me gisteren dus echt niet goed, dus dacht maar eens een avondje heel vroeg mijn bed in. S"nachts wakker geworden van de misselijkheid, s"morgens moeten overgeven, nadien nog een keer. De hele dag al in bed doorgebracht.. dacht misschien toch eens proberen wat te eten, maar eerst maar eens testen voor ik iets neem tegen het overgeven... en wat blijkt... dadelijk 2 streepjes ! :confused: kan het nog niet geloven :D

groetjes

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Geweldig.
    Van harte gefeliciteerd.

Hier wel tot gisterenavond geen "kwaaltjes" vanaf gisterenavond erg misselijk maar vanmorgen weer negatief getest, het is nu dus echt wachten op mijn menstruatie.

15. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Gefeliciteerd Sylvie!!!

16. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Dank je wel allemaal :)
    Besef het allemaal nog niet!
    Vanavond bij de huisarts bloed laten trekken en maandag weet ik de uitslag hoe lang ik juist zwanger ben. Omdat ik het vreemd vind dat ik nu al onmiddellijk zo een duidelijk streepje heb terwijl ik normaal pas over een week ongesteld moest worden. Wat wel is dat ik vorige maand maar 2-3 dagen ongesteld ben geweest dus ofwel ben ik langer zwanger ofwel een kortere cyclus.

Aan iedereen heel veel succes en hoop dat jullie snel mogen volgen !

groetjes

17. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Test staat in mijn album !

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    wow, je test is idd superduidelijk zeg!afwachten tot maandag dan maar, spannend, je bent misschien al ong 7 weken zwanger! :D

19. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Wie weet :) ! Maar ik denk het niet hoor want heb de dag voor ik ongesteld werd vorige keer een negatieve test gedaan. ik hou jullie op de hoogte !

20. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ja doe dat, ben zeer benieuwd, maar misschien had je 1 dag voor NOD wel nog te weinig hcg aangemaakt en testte je toen nog nega, terwijl je wel al zwanger was...nou, we horen het wel :)

Deel Deze Pagina