hey, ff van me af schrijven hoor... die stomme mmm... maar ben toch blij dat het bestaat. ik wil niet meer wachten, maar heb geen andere keuze, ben er zo klaar voor! ik weet dat ik een goede liefhebbende mama zal zijn, en mijn kindje alles zal geven. waarom komt het dan niet? klik de tv aan, mtv staat op... teen mom.... pffff eigenlijk moet ik dat wegzappen, maar vind het toch interesant genoeg dat ik blijf kijken.. ook al weet ik dat ik me daarna verdrietig en slecht voel.. wat die die mmm toch zwaar! heb respect voor al die meiden hier! ben blij met dit forum! en ben blij met jullie! ben ''blij'' dat ik het niet alleen mee maak... Bekijk bijlage 216756 liefs DarkAngel
Da hele dikke knuffel voor jou meid!!! Hopelijk is het nu direct raak voor jullie en verwachten jullie eind dit jaar een mooi wondertje straks
Dark@ Meis een hele dikke knuf terug idd zwaar de mmm maar samen staan we sterk . En putten er samen kracht uit om door te gaan. Hoop voor je dat het geluk toch nog voor je komt ! Ik ben gedwongen een andere weg te vinden helaas , die weg ga ik vinden maar is heel zwaar merk ik .
marnat: hey meis, ik ken je verhaal wel een beetje, ben langer op t forum dan bij mijn naam staat, ben hier vanaf 2008 ongeveer.. ik heb zoveel respect voor je!
Weet ik ik ken je al wat langer . Dit jaar krijg ik meer de tijd het te verwerken merk ik geef het nu de kans het een plek te geven. lees meer in mijn topic mocht je willen .
Ben ook trots op me zelf , knap zeker maar zwaar is het wel. de tranen vloeien wat vaker hier hoor. ook door de steun van jullie trek ik kracht . En door de steun kan / lukt het me niet het forum te verlaten.
dat het zwaar is begrijp ik zeker! ik zou t niet kunnen denk ik..afscheid nemen van deze droom, deze wens! (ondertussen liedje van celine dion aan staat uit jou topic *traantje*) maar goed, ooit is er een stop, en kun je gewoon niet meer verder.. t gaat ooit ophouden, maar voor nu gaan wij nog door. ik ben ook trots op jou! trost dat je dit kan! trots dat je doorgaat! trots dat je ondanks alles toch hier blijft kletsen.
Dankje wel meis . Ik hoop dat je niet de weg hoeft te bewandelen zo als ik , ik duim voor je dat het goed komt. en probeer het positief te blijven zien zo lang er kansen zijn. Hoe zwaar het ook is . Als je je heel verdrietig voelt en merkt dat de tranen er uit moeten . Is hier een nummer die mij er heel goed bij helpt. I Would Die For That - YouTube