Hallo. Ik ben nieuw hier, dus sorry als het hier verkeerd staat. Ik heb een zoontje van 2 en mijn vriend en ik hebben vorige maand besloten om voor een 2e te gaan. Helaas de eerste ronde niet zwanger, maar dat had ik ook niet verwacht in de eerste cyclus. Nu leek het me gezellig om met "lotgenoten" die ook (rond) zondag hun NOD hebben te kletsen! Ik heb ( natuurlijk veel te vroeg) gister en vandaag en test gedaan, die waren negatief. Dus nu afwachten tot zondag... Liefs
Hoi hoi Ik heb ook zondag mijn NOD en zit in ronde 2 vandaag getest en hele lichte lijntjes dus moet ook nog afwachten of het oploopt bijna niet te zien namelijk. Heb 3 foto's geplaatst onder het kopje zwangerschapsteseten. Heb al dagen een weeig gevoel namelijk en kan het niet echt plaatsen vandaar mijn vroege testdrang 😃 wij gaan voor de 4de! Succes met wachten nog ik wacht met je mee 😉 Groetjes knorretje82
Ooh wat super dat je al een licht lijntje hebt. Dat geeft vast wel hoop! Welke test heb jij gebruikt ?
Ik heb die van de action gebruikt maar ze zijn echt heel licht. Ik denk dat ik straks de kv2v5 ga halen en dan morgen nog eens teseten of zou de cleur bleu digital al kunnen?? Welke testen heb jij gebruikt??
Oh knap dat je dat kan zeg! Nou dat gaat mij niet lukken denk ik zeker niet nu ik van die half vage testen heb 😣
Ik weet ook niet of het mij gaat lukken hoor hahaha, heb er nog 1 liggen. Jaaa idd met die lichte strepen zou ik het ook nog eens proberen! Heb jij verder ook sympthomen? Ik heel af en toe een menstruatie achtig gevoel. Nu ook een beetje grieperig. .
Ik heb ook zondag mijn NOD. Ik zit inmiddels in ronde 11 na een MA en heb nog steeds moeite met wachten met testen hahaha. Ik heb mezelf beloofd dat ik zondag pas mag testen. Ik heb elke maand dingetjes dat ik denk dat het vast raak zal zijn maar elke keer is het weer mis dus ik probeer mezelf maar niet gek te maken met symptomen. Maar hoe meer ik op dit forum zit hoe meer testdrang ik krijg. Hebben jullie dat ook?
@pipwoezel ja voel me al de hele week een beetje vreemd rommelende darmen, af en toe duizelig en wat zeurende lichte hoofdpijn. Maar zat dus te denken in eerste instantie aan een lichte buikgriep. Vanmorgen wat vlagen van misselijkheid en dacht dan toch maar een testje doen... ik ga er morgenochtend weer een doen met lichte, vage testen kan ik niks en word ik alleen maar onzeker van dus kan me echt niet bedwingen tot zondag 😂😂 @mammamuis ja doordat ik op dit forum lees lijk ik zowiezo alleen maar bezig te zijn zwangerschapskwaaltjes en testen 😂😂😂 we steken elkaar allemaal aan hier. Maar het is ook fijn als je onzeker ben over dingen dat het forum er is om je te steunen in moeilijke tijden of je met 2 pootjes terug te zetten als je even de realiteit kwijt bent 😂😂😂
Hayhay! wat spannend allemaal he! Ik zou volgens mij al ongesteld moeten worden, heb in januari een map genomen dus misschien dat het allemaal veranderd is. Nu wacht ik ongeduldig af tot ik ongesteld word (ofniet) Heb maandag nog negatief getest dus ik ga zondag pas weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Ik ben ook ziekjes, verkouden snotterig, maar het zet niet door. Ook ben ik erg moe, maar dit komt denk ik ook omdat m'n zoontje slecht slaapt door een oorontsteking. Ik wil het liefst ook elke dag testen, maar het is beter als we er niet teveel mee bezig zij hahaa hoe moeilijk het ook is. Ik hoop voor je dat het raak is!!!
Ik sluit me ook aan! Heb zondag of maandag mijn nod (had zaterdags een positieve ovulatietest). Vanmorgen ook een vroege test gedaan (Zwanger & Kids) en zag een heeel licht streepje. Ik ben dus ook in afwachting of hij op gaat lopen!
Ik had afgelopen maandag mijn NOD. Ik had vorige week woensdag en donderdag heel ligt (mocht geen naam hebben) bloed verlies. Ik dacht oh ben vroeg deze maand. Maar vrijdagochtend 1 druppel en daarna gewoon niks. Sindsdien zijn mijn darmen helemaal van streek en mijn buik is opgezet (heeft denk ik met elkaar te maken). Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten tot het gewoon komt. Maar er komt maar niks. Durf eigenlijk niet te testen (stom he) Heb gezegd tegen mijn vriend als ik zaterdag nog niks heb test ik hoor.
Dan ben je dus al 2 dagen over tijd. Spannend hoor! hoop echt voor je dat het raak is. Ik zou idd ook nog even afwachten met testen anders blijf je bezig haha. Ik durf ook niet te testen... Heb al 2x negatief getest. Ik heb opeens heel erg last van obstipatie. (heb ik normaal nooit) en ik moet echt elk uur wat eten anders voel ik me "slap" heb ook enorme vreetkicken, maar dat heb ik ook altijd voordat ik ongesteld moet worden, dus we wachten (ongeduldig) af
@pipwoezel jah ik heb zeker nog getest en hij liep toch op morgen en overmorgen test ik nog maals gewoon om te kijken of hij nog donkerder word maar daar ga ik wel vanuit volgens de banner ben ik namelijk nog maar 3 weken en 3 dagen das echt nog vroeg natuurlijk. Vind het al bijzonder dat ik nu al een positieve test had bij mijn vorige drie zwangerschappen was dat echt pas op of na mijn NOD. Heb jij nog steeds kunnen bedwingen om te testen of inmiddels toch gedaan??
Ik heb vanmorgen stiekem een testje gewaagd. Het was een minuscuul tuurlijntje dat volgens mij vooral tussen mijn oren zit dus ik geloof er niet echt in. Ik ga vanmiddag k2v5 halen voor zondag, misschien reageer ik daar beter op dan op actiontesten maar ik acht de kans klein eigenlijk. Gefeliciteerd voor de dames die wel al een tweede streepje hebben
Oh duim echt heel hard voor ons haha. Ik kwam er net achter dat ik geen test meer in huis heb. Dus morgen maar even naar de kv haha. Ik heb vandaag wel spontaan een pot augurken gekocht, mijn vriend zag ze en vroeg waarom ik die had gekocht. "Geen idee" was mijn antwoord, gewoon weer een x zin in. Dus hij liep naar de badkamer en zei "morgen even naar de kv jij"
Ik duim ook heel hard voor jullie!! Ik hebvanmorgen de clear bleu digital gedaan en die gaaf aan zwanger 1-2. Dus ik ben echt zwanger maar op de een of andere manier voelt het nog absoluut niet zo. Het word nu gewoon de tijd uit zitten dat ik ver genoeg ben om een afspraak te maken bij de VK maar dat duurt nog 4 weken... geduld is dus een hele schone zaak. Succes voor de andere die nog moeten testen ik zal zeker voor jullie duimen!!