hoi hoi wie gaat er nog meer zelf de geboortekaartjes maken bij de eerste hebben we ze bestelt, maar nu maak ik ze zelf. heb toch alle tijd gehad hierbij mogen jullie alvast van de voorkant genieten. de binnen kant blijft nog even geheim aangezien de naam al is ingevult. straks wanneer de kleine er is alleen nog even de datum en gewicht en hij kan op de bus. groetjes sandra ps let op vingertje Edit Mod: titel duidelijker gemaakt en verplaatst naar Zwangerschap. De lounge is voor alles wat NIET met zwanger zijn te maken heeft. Graag hier op letten
Leuk kaartje! Ik zou ze zelf we willen maken, ik ben alleen niet zo creatief vrees ik. En behoorlijk wispelturig 8)
Als ik zwanger zou zijn, dan ga ik de kaartjes zelf maken. het is leuk om te doen en het is goedkoper dan bij de drukker bestellen. XXX Gusam
oh wouw die is echt zoooooooo leuk ! geweldig ! wij hebben over 3 weken pretecho hoop er ook iets moois bij te hebben .... maar ik moet nog beginnen aan mijn zoektocht naar kaartjes we hebben zelfs nog niet 1 naam ... en moeten er minimaal 3 voor jongen en 3 voor meissie's hebben want 2 vriendinnnen bevallen net voor ons...
leuk he, zon uniek kaartje dat je nergens meer tegen komt. ons kaartje is ontworpen door mn schoonzusje, zal je dus ook nergens tegenkomen. bij een eventuele 2e mag zij het weer doen.
Ik heb de kaart van Sarah ook zelf ontworpen, en ook voor anderen doe ik dat regelmatig (trouwkaarten). Was voordat ik huismama werd grafisch vormgever.
ik heb m ook zelf gemaakt. Een vriend van ons is grafisch ontwerper en die heeft 'm af gemaakt! Ben erg blij met het resultuaat! de volgende maak ik weer zelf!
Ik denk dat ik in elk geval gedeeltelijk zelf ga doen. Niet zo'n standaart kaartje. Denk dat ik er graag een foto van onze spruit op zou hebben of zelf wat zou vouwen ofzo. Maar ik weet het nog niet eigenlijk... het liefst zou ik de toekomstige wereldburger omringt door 3 heerlijke hondenkoppen op de foto zetten, maar dat ligt er dan maar net aan waar het geboren wordt, hoe gezond het is en hoe het met de honden gaat. Maar ik heb nog tijd zat om erover na te denken, haha.
Ik maak ze ook zelf, beter gezegd, heb ze al af (op de computer gedaan met Printshop). We hebben dus een meisjesvariant en een jongensvariant en dan hoeft alleen nog maar de datum etc. ingevuld te worden bij het juiste kaartje.
oh wowwwwwww wat mooiiii zeg ik ga ook zelf maken samen met een vriendin , heb nog geen idee wat het percies word ,nog nooit gemaakt ook ,mij vriendin heeft wel verstand van dus laat ik meeste werk aan haar over maar jullie kaartje is echt uniek mooie
ik ga ze ook zelf maken, ben graag creatief bezig en ben zelf grafisch ontwerper en heb al enkele ideetjes
hoi hoi maar ik doe het helemaal zelf. geen grafisch ontwerper die mij helpt. heb ook niet zoveel nodig als de vorige keer. zijn geboorte word ook vermeld in het race magazine wat mijn man zelf uitbrengt. de beide jongens komen dan op de voorpagina. oftewel echt voorpagina nieuws hahahaha groetjes sandra
Ik laat ze wel drukken, maar heb ze wel zelf ontworpen. Voelt dus wel een beetje als zelfgemaakt! groetjes, Mayke